Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
(ДК 021:2015 код 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи) Реконструкція мереж пожежогасіння в турбінному залі (відм.+22,400). Будівля ГЕС. Філія «Дніпровська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго».
Очікувана вартість
2 535 378,00 UAH
UA-2020-11-09-005844-c ● e4b9dac9ba1a4beab405abbb0b0fc20f
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго" |
Код ЄДРПОУ: | 20588716 |
Місцезнаходження: | 07300, Україна , Київська обл., Вишгород, м. Вишгород |
Контактна особа: |
Даниленко Зоряна Василівна tenderist140303@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 листопада 2020 13:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 листопада 2020 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 26 листопада 2020 11:03 |
Очікувана вартість: | 2 535 378,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 353,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі викладена в Додатках № 5 та № 6 вимог до предмета закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція мереж пожежогасіння в турбінному залі (відм.+22,400). Будівля ГЕС. Філія «Дніпровська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки за виконані роботи, поставлене обладнання та/або матеріали Замовник здійснює протягом 90 (дев’яноста) календарних днів з дати підписання сторонами Акта приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в і Довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3 про кінцевий результат робіт (згідно з додатками до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) з відповідними накладними на обладнання та актами приймання-передачі обладнання (устаткування), за умови реєстрації Підрядником податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних з дотриманням вимог Податкового кодексу України, та на підставі виставленого Підрядником рахунку-фактури. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 листопада 2020 14:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 листопада 2020 13:48 |
Додаток №6 Технічне завдання.pdf | |
09 листопада 2020 13:48 |
Додаток №4 Проект договору.doc | |
09 листопада 2020 13:47 |
Вимоги до предмета закупівлі.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-11-09-005844-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-ПРОЕКТНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "СПЕЦЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37778452
Дата подання: 11 грудня 2020 17:32
Вимога щодо дій замовника про відхилення пропозиції
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував учасника через не відповідність вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, а саме:
1. Учасник закупівлі не виконав вимоги п. 3.1 Таблиці № 1 Додатка № 1 вимог до предмета закупівлі, а саме: завантажена учасником у складі пропозиції довідка про те, що за підприємством відсутня заборгованість по податках і зборах по обов'язковим платежам до бюджету, підприємство не визнано в установленому порядку банкрутом та відносно нього не відкрита ліквідаційна процедура не містить підпису головного бухгалтера. Довідку про відсутність у штатному розкладі посади головного бухгалтера не надано.
2. Учасник закупівлі не виконав вимоги п. 4.1 Таблиці № 1 Додатка № 1 вимог до предмета закупівлі, а саме: завантажена учасником у складі пропозиції довідка щодо наявності/відсутності ознак, за якими, у випадку визнання учасника переможцем та укладення з ним договору, ця угода може бути віднесена до контрольованих операцій у розумінні Податкового кодексу України не містить підпису головного бухгалтера. Довідку про відсутність у штатному розкладі посади головного бухгалтера не надано.
3. Учасником закупівлі не виконано вимоги п. 6.1.7, Таблиці № 1 Додатка № 1 вимог до предмету закупівлі, а саме: не надано розрахунок розміру кошторисної заробітної плати. Розмір застосованої кошторисної заробітної плати у розмірі 8000 грн нижче, ніж розмір заробітної плати у будівництві за попередній рік, збільшений на прогнозний рівень інфляції, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики.
4. Учасником закупівлі не виконано вимоги п. 6.1.2, Таблиці № 1 Додатка № 1 вимог до предмету закупівлі, а саме: ресурс крани автомобільний в/п 10т помилково враховано, як ресурс поставки замовника, а також не надано в повному обсязі комерційні пропозиції постачальників матеріальних ресурсів. В договірній ціні враховано матеріальні ресурси з меншими цінами, ніж мінімальна ціна, зазначена в аналізі цін. Наприклад відвід д.219х7мм, в ДЦ=800 грн/шт, а в аналізі цін 876 грн/шт.
5. Учасником закупівлі не виконано вимоги п. 6.2, Таблиці № 1 Додатка № 1 вимог до предмету закупівлі, а саме: не завантажено специфікацію на придбання обладнання.
ТОВ «ІПВК «Спецзахист» не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення пропозиції учасника – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНЖЕНЕРНО-ПРОЕКТНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «СПЕЦЗАХИСТ» – (далі - Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, щодо закупівлі: (ДК 021:2015 код 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи) Реконструкція мереж пожежогасіння в турбінному залі (відм.+22,400). Будівля ГЕС. Філія «Дніпровська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго».
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Документи наявні у повному обсязі, у складі тендерної документації завантажено вищезазначені документи та розміщено в електронній системі закупівель а саме:
- довідка щодо наявності/відсутності ознак, за якими, у випадку визнання учасника переможцем та укладення з ним договору, ця угода може бути віднесена до контрольованих операцій у розумінні Податкового кодексу України не містить підпису головного бухгалтера, тому що Учасником надано Довідку про відсутність у штатному розкладі посади головного бухгалтера, дана довідка міститься у складі архіву файлів у форматі zip. Договірна ціна та кошторисні розрахунки 1, у складі яких і знаходяться вище зазначені документи та повністю відповідають умовам документації;
- довідка щодо наявності/відсутності ознак, за якими, у випадку визнання учасника переможцем та укладення з ним договору, ця угода може бути віднесена до контрольованих операцій у розумінні Податкового кодексу України не містить підпису головного бухгалтера тому що Учасником надано Довідку про відсутність у штатному розкладі посади головного бухгалтера, дана довідка міститься у складі архіву файлів у форматі zip. Договірна ціна та кошторисні розрахунки 1, у складі яких і знаходяться вище зазначені документи та повністю відповідають умовам документації.
Також вважаємо що, Учасником виконано вимоги п.6.1.7 Таблиці № 1 Додатка № 1 вимог до предмету закупівлі, а саме: заробітну плату враховано в розмірі 8000 гривень, завідомо нижче ніж розмір заробітної плати у будівництві тому що при розрахунку кошторисної документації учасник не вкладався у заявлену очікувану вартість закупівлі, тому Учасником було прийнято таке рішення
Ресурс крани автомобільні в/п 10т. враховано Учасником як поставка Замовника, тому що для виконання робіт на об'єкті не є доцільним орендувати кран на 2,7 години.
Ціна деяких матеріалів нижча ніж мінімальна тому що при розрахунку кошторисної документації учасник не вкладався у заявлену очікувану вартість закупівлі, тому Учасником було прийнято таке рішення.
Щодо не надання в повному обсязі комерційних пропозицій постачальників матеріальних ресурсів, обумовлено тим що відповідно до вимогип.6.1.2 Таблиці № 1 Додатка № 1 вимог до предмету закупівлі Замовником визначено: Аналіз цін надати у вигляді таблиці, складеній в довільній формі з обов’язковими додатками (двох або більше постачальників) на підставі яких проведено даний аналіз (рахунки, комерційні пропозиції). У разі прийняття ціни товару від єдиного постачальника надати цінову довідку (експертний висновок) ДП «Держзовнішінформ» або висновок ТПП щодо вартості товарів. При цьому ціни, які відповідають застосованим у програмних комплексах («Будівельні Технології – Кошторис», «АВК-5») додатково підтверджувати не потрібно.
Тому Учасник додатково не підтверджував ціни на деякі матеріальні ресурси тому що вони відповідають застосованим у програмних комплексах («Будівельні Технології –Кошторис», «АВК-5»)
Отже, пропозиція учасника відповідає вимогам встановленим Замовником та Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35.
Виходячи з вищевикладеного просимо розглянути це звернення та переглянути рішення про дискваліфікацію та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути
Згорнути
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував учасника через не відповідність вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, а саме:
1. Учасник закупівлі не виконав вимоги п. 3.1 Таблиці № 1 Додатка № 1 вимог до предмета закупівлі, а саме: завантажена учасником у складі пропозиції довідка про те, що за підприємством відсутня заборгованість по податках і зборах по обов'язковим платежам до бюджету, підприємство не визнано в установленому порядку банкрутом та відносно нього не відкрита ліквідаційна процедура не містить підпису головного бухгалтера. Довідку про відсутність у штатному розкладі посади головного бухгалтера не надано.
2. Учасник закупівлі не виконав вимоги п. 4.1 Таблиці № 1 Додатка № 1 вимог до предмета закупівлі, а саме: завантажена учасником у складі пропозиції довідка щодо наявності/відсутності ознак, за якими, у випадку визнання учасника переможцем та укладення з ним договору, ця угода може бути віднесена до контрольованих операцій у розумінні Податкового кодексу України не містить підпису головного бухгалтера. Довідку про відсутність у штатному розкладі посади головного бухгалтера не надано.
3. Учасником закупівлі не виконано вимоги п. 6.1.7, Таблиці № 1 Додатка № 1 вимог до предмету закупівлі, а саме: не надано розрахунок розміру кошторисної заробітної плати. Розмір застосованої кошторисної заробітної плати у розмірі 8000 грн нижче, ніж розмір заробітної плати у будівництві за попередній рік, збільшений на прогнозний рівень інфляції, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики.
4. Учасником закупівлі не виконано вимоги п. 6.1.2, Таблиці № 1 Додатка № 1 вимог до предмету закупівлі, а саме: ресурс крани автомобільний в/п 10т помилково враховано, як ресурс поставки замовника, а також не надано в повному обсязі комерційні пропозиції постачальників матеріальних ресурсів. В договірній ціні враховано матеріальні ресурси з меншими цінами, ніж мінімальна ціна, зазначена в аналізі цін. Наприклад відвід д.219х7мм, в ДЦ=800 грн/шт, а в аналізі цін 876 грн/шт.
5. Учасником закупівлі не виконано вимоги п. 6.2, Таблиці № 1 Додатка № 1 вимог до предмету закупівлі, а саме: не завантажено специфікацію на придбання обладнання.
ТОВ «ІПВК «Спецзахист» не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення пропозиції учасника – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНЖЕНЕРНО-ПРОЕКТНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «СПЕЦЗАХИСТ» – (далі - Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, щодо закупівлі: (ДК 021:2015 код 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи) Реконструкція мереж пожежогасіння в турбінному залі (відм.+22,400). Будівля ГЕС. Філія «Дніпровська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго».
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Документи наявні у повному обсязі, у складі тендерної документації завантажено вищезазначені документи та розміщено в електронній системі закупівель а саме:
- довідка щодо наявності/відсутності ознак, за якими, у випадку визнання учасника переможцем та укладення з ним договору, ця угода може бути віднесена до контрольованих операцій у розумінні Податкового кодексу України не містить підпису головного бухгалтера, тому що Учасником надано Довідку про відсутність у штатному розкладі посади головного бухгалтера, дана довідка міститься у складі архіву файлів у форматі zip. Договірна ціна та кошторисні розрахунки 1, у складі яких і знаходяться вище зазначені документи та повністю відповідають умовам документації;
- довідка щодо наявності/відсутності ознак, за якими, у випадку визнання учасника переможцем та укладення з ним договору, ця угода може бути віднесена до контрольованих операцій у розумінні Податкового кодексу України не містить підпису головного бухгалтера тому що Учасником надано Довідку про відсутність у штатному розкладі посади головного бухгалтера, дана довідка міститься у складі архіву файлів у форматі zip. Договірна ціна та кошторисні розрахунки 1, у складі яких і знаходяться вище зазначені документи та повністю відповідають умовам документації.
Також вважаємо що, Учасником виконано вимоги п.6.1.7 Таблиці № 1 Додатка № 1 вимог до предмету закупівлі, а саме: заробітну плату враховано в розмірі 8000 гривень, завідомо нижче ніж розмір заробітної плати у будівництві тому що при розрахунку кошторисної документації учасник не вкладався у заявлену очікувану вартість закупівлі, тому Учасником було прийнято таке рішення
Ресурс крани автомобільні в/п 10т. враховано Учасником як поставка Замовника, тому що для виконання робіт на об'єкті не є доцільним орендувати кран на 2,7 години.
Ціна деяких матеріалів нижча ніж мінімальна тому що при розрахунку кошторисної документації учасник не вкладався у заявлену очікувану вартість закупівлі, тому Учасником було прийнято таке рішення.
Щодо не надання в повному обсязі комерційних пропозицій постачальників матеріальних ресурсів, обумовлено тим що відповідно до вимогип.6.1.2 Таблиці № 1 Додатка № 1 вимог до предмету закупівлі Замовником визначено: Аналіз цін надати у вигляді таблиці, складеній в довільній формі з обов’язковими додатками (двох або більше постачальників) на підставі яких проведено даний аналіз (рахунки, комерційні пропозиції). У разі прийняття ціни товару від єдиного постачальника надати цінову довідку (експертний висновок) ДП «Держзовнішінформ» або висновок ТПП щодо вартості товарів. При цьому ціни, які відповідають застосованим у програмних комплексах («Будівельні Технології – Кошторис», «АВК-5») додатково підтверджувати не потрібно.
Тому Учасник додатково не підтверджував ціни на деякі матеріальні ресурси тому що вони відповідають застосованим у програмних комплексах («Будівельні Технології –Кошторис», «АВК-5»)
Отже, пропозиція учасника відповідає вимогам встановленим Замовником та Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35.
Виходячи з вищевикладеного просимо розглянути це звернення та переглянути рішення про дискваліфікацію та надати відповідь у встановлені законом строки.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 грудня 2020 15:45
Замовником помилково зазначено пункти 1 та 2 таблиці Протоколу уповноваженої особи №336/2 від 09.12.2020 оскільки учасником надано Довідку про відсутність у штатному розкладі посади головного бухгалтера у складі пропозиції.
Разом з тим розглянувши вимогу учасника надаємо наступні пояснення:
1. Щодо кошторисної заробітної плати:
- згідно роз’яснень Мінрегіонбуду розмір заробітної плати не може бути нижчим, ніж розмір заробітної плати у будівництві за попередній рік, збільшений на прогнозний індекс інфляції. Такою є і умова вимог до предмету закупівлі п 6.1.7. Прийнята претендентом заробітна плата є нижчою.
Надання розрахунку кошторисної заробітної плати, яку претедент планує отримати при здійсненні будівництва також є умовою вимог до предмету закупівлі замовника. Не виконано
2.Щодо застосування крану автомобільного в/п 10т, як механізму замовника.
Неправомірно застосовано претендентом. Умовами технічного завдання не передбачено надання крану замовником.
3.Щодо застосування в пропозиції учасника нижчої ціни на матеріальні ресурси ніж в аналізі цін, свідчить про можливу неспроможність учасника виконати роботи з заявленою договірною ціною.
Разом з тим розглянувши вимогу учасника надаємо наступні пояснення:
1. Щодо кошторисної заробітної плати:
- згідно роз’яснень Мінрегіонбуду розмір заробітної плати не може бути нижчим, ніж розмір заробітної плати у будівництві за попередній рік, збільшений на прогнозний індекс інфляції. Такою є і умова вимог до предмету закупівлі п 6.1.7. Прийнята претендентом заробітна плата є нижчою.
Надання розрахунку кошторисної заробітної плати, яку претедент планує отримати при здійсненні будівництва також є умовою вимог до предмету закупівлі замовника. Не виконано
2.Щодо застосування крану автомобільного в/п 10т, як механізму замовника.
Неправомірно застосовано претендентом. Умовами технічного завдання не передбачено надання крану замовником.
3.Щодо застосування в пропозиції учасника нижчої ціни на матеріальні ресурси ніж в аналізі цін, свідчить про можливу неспроможність учасника виконати роботи з заявленою договірною ціною.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 листопада 2020 11:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "СФЕРА-СК" |
2 529 997,20
UAH з ПДВ
|
2 446 194,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-ПРОЕКТНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "СПЕЦЗАХИСТ" |
2 521 796,04
UAH з ПДВ
|
2 471 087,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ МПП "ЛЕОНА" |
2 496 927,22
UAH з ПДВ
|
2 496 927,22
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство "СФЕРА-СК" #35713985 |
Відхилено |
2 446 194,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2020 12:07
|
|
ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-ПРОЕКТНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "СПЕЦЗАХИСТ" #37778452 |
Відхилено |
2 471 087,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2020 11:18
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ МПП "ЛЕОНА" #38345703 |
Переможець |
2 496 927,22
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2020 16:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 червня 2021 13:41
|
ТОВ МПП ЛЕОНА ДОДАТКОВА УГОДА №1 ВІД 15.06.2021 ДО ДОГ. № 1096-Л.PDF | укладений |
16 червня 2021 13:39
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 16:30
|
ЛЕОНА ДОГОВІР № 1096Л_2020 ВІД 04.01.2021.PDF | укладений |
04 січня 2021 16:29
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | 1. Замовник і Підрядник дійшли згоди, у зв’язку з неможливістю виконання Договору №1096Л/2020 на умовах передбачених проведеною спрощеною процедурою закупівлі, розірвати Договір №1096Л/2020 від 04.01.2021 року на виконання робіт: «Реконструкція мереж пожежогасіння в турбінному залі (відм.+22,400). Будівля ГЕС. Філія «Дніпровська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго», укладений між Замовником та Підрядником (надалі іменується «Договір»). 2. З моменту набрання чинності цієї Угоди зобов’язання Сторін, що виникли з Договору, припиняються і Сторони не вважають себе пов’язаними будь – якими правами та обов’язками, що виникли з Договору та в зв’язку з припиненням дії Договору, жодна із сторін не має претензій до іншої сторони по Договору. 3. Ця Угода вважається укладеною і набирає чинності з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін. 4. Ця Угода складена при повному розумінні Сторонами її умов та термінології українською мовою у двох ідентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, - по одному для кожної із сторін. |