Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з вогнезахисту дерев’яних конструкцій покрівлі закладів Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради
Очікувана вартість
2 258 565,00 UAH
UA-2023-07-28-007869-a ● e49ecfbaed4046e89ec7c71a190fb77d
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02143809 |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Шевченка, 122 |
Контактна особа: |
Зінченко Ірина Миколаївна 380456352451 buh_gorono@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 липня 2023 15:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 серпня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 07 серпня 2023 15:41 |
Початок аукціону: | 07 серпня 2023 15:41 |
Очікувана вартість: | 2 258 565,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 586,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77220000-8: Послуги з просочування деревини
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з вогнезахисту дерев’яних конструкцій покрівлі закладів Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09100, Україна, Київська область, Біла Церква, Шевченка, 122 (адреси закладів управління освіти і науки БМР)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2023
ДК 021:2015: 77220000-8 — Послуги з просочування деревини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 серпня 2023 15:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 серпня 2023 15:53 |
ТД_вогнезахист_2023 зі змінами.doc | |
01 серпня 2023 15:52 |
Зміни_вогнезахист.docx | |
28 липня 2023 15:35 |
Технічні та фізико-хімічні характеристики вогнебіозахисного засобу (1).pdf | |
28 липня 2023 15:34 |
Проект договору.docx |
01 серпня 2023 15:54 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 серпня 2023 15:53 |
ТД_вогнезахист_2023 зі змінами.doc
|
|||
01 серпня 2023 15:52 |
Зміни_вогнезахист.docx
|
|||
28 липня 2023 15:35 |
Технічні та фізико-хімічні характеристики вогнебіозахисного засобу (1).pdf
|
|||
28 липня 2023 15:34 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-07-28-007869-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БІЛДІНГ ПРОТЕКТ", Код ЄДРПОУ:43184777
Дата подання: 01 серпня 2023 16:27
Стосовно акту огляду
Шановний Замовнику!
В Додатку 4 до тендерної документації «Технічна специфікація» встановлено дискримінаційну вимогу наступного змісту:
Для більш якісної підготовки до участі, учасники повинні ознайомитись на місці з обсягом робіт (послуг). На підтвердження цього учасники повинні надати у складі своєї пропозиції акт огляду, що обов’язково повинен бути складений в період уточнень пропозицій даної закупівлі, містити дату, час його складання, посаду та ПІБ уповноваженої особи Замовника та Учасника. Акт огляду повинен бути підписаний керівником/уповноваженою особою Учасника та представником Замовника, завірений печаткою Замовника та печаткою Учасника.
Встановлення такої вимоги несе у собі корупційні ризики, адже задля участі в закупівлі Акт огляду об’єкту необхідно підписати у представника Замовника та завірити його печаткою. За таких умов представник Замовника може не погодитися підписати акт огляду об’єкту або уникати його підписання та погодження, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення пропозиції.
Встановлюючи відповідну вимогу, Замовник також порушує право учасника на конфіденційність інформації.
Інформація про обсяг робіт (послуг) міститься в Додатку 4 до тендерної документації «Технічна специфікація», що надається Замовником у складі тендерної документації та відповідно до ч.1 ст. 23 Закону: Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Таким чином, необхідність огляду об’єкту є недоречною та обмежує коло потенційних учасників.
Відповідно до ч.1 ст. 12 Закону, електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій.
Огляд об'єкта потенційним учасником разом із Замовником до подання пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням та погодженням Акту-огляду об’єкту за результатами огляду об’єкта виконання робіт. Дії Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо огляду об'єкта та підписання за результатами зустрічі відповідного документа до моменту розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад.
Встановлення Замовником вимоги, щодо надання потенційним учасником акту огляду об’єкту, підписаний представником до подання тендерних пропозицій, містить корупційні та дискримінаційні ознаки, оскільки безпосереднє підписання та погодження такого документа, та, як наслідок, і повнота тендерної пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від учасника, а напряму від самого Замовника.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Також зазначаємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкових оглядів об’єктів, підписаних представником Замовника та документального оформлення таких оглядів, була визнана як дискримінаційна рядом рішень Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема
-Рішення №20243-р/пк-пз від 30.10.2020 року
-Рішення № 19212-р/пк-пз 13.10.2020 року
-Рішення № №4448-р/пк-пз від 05.05.2022 року
-Рішення від 06.09.2022 №5702.
Отже, просимо не порушувати вимоги чинного законодавства в сфері закупівель та прибрати дискримінаційну вимогу стосовно здійснення огляду об'єкта в період уточнень та надання акту огляду в складі пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
В Додатку 4 до тендерної документації «Технічна специфікація» встановлено дискримінаційну вимогу наступного змісту:
Для більш якісної підготовки до участі, учасники повинні ознайомитись на місці з обсягом робіт (послуг). На підтвердження цього учасники повинні надати у складі своєї пропозиції акт огляду, що обов’язково повинен бути складений в період уточнень пропозицій даної закупівлі, містити дату, час його складання, посаду та ПІБ уповноваженої особи Замовника та Учасника. Акт огляду повинен бути підписаний керівником/уповноваженою особою Учасника та представником Замовника, завірений печаткою Замовника та печаткою Учасника.
Встановлення такої вимоги несе у собі корупційні ризики, адже задля участі в закупівлі Акт огляду об’єкту необхідно підписати у представника Замовника та завірити його печаткою. За таких умов представник Замовника може не погодитися підписати акт огляду об’єкту або уникати його підписання та погодження, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення пропозиції.
Встановлюючи відповідну вимогу, Замовник також порушує право учасника на конфіденційність інформації.
Інформація про обсяг робіт (послуг) міститься в Додатку 4 до тендерної документації «Технічна специфікація», що надається Замовником у складі тендерної документації та відповідно до ч.1 ст. 23 Закону: Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Таким чином, необхідність огляду об’єкту є недоречною та обмежує коло потенційних учасників.
Відповідно до ч.1 ст. 12 Закону, електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій.
Огляд об'єкта потенційним учасником разом із Замовником до подання пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням та погодженням Акту-огляду об’єкту за результатами огляду об’єкта виконання робіт. Дії Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо огляду об'єкта та підписання за результатами зустрічі відповідного документа до моменту розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад.
Встановлення Замовником вимоги, щодо надання потенційним учасником акту огляду об’єкту, підписаний представником до подання тендерних пропозицій, містить корупційні та дискримінаційні ознаки, оскільки безпосереднє підписання та погодження такого документа, та, як наслідок, і повнота тендерної пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від учасника, а напряму від самого Замовника.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Також зазначаємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкових оглядів об’єктів, підписаних представником Замовника та документального оформлення таких оглядів, була визнана як дискримінаційна рядом рішень Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема
-Рішення №20243-р/пк-пз від 30.10.2020 року
-Рішення № 19212-р/пк-пз 13.10.2020 року
-Рішення № №4448-р/пк-пз від 05.05.2022 року
-Рішення від 06.09.2022 №5702.
Отже, просимо не порушувати вимоги чинного законодавства в сфері закупівель та прибрати дискримінаційну вимогу стосовно здійснення огляду об'єкта в період уточнень та надання акту огляду в складі пропозиції.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 серпня 2023 13:27
Дякуємо за звернення. Ваше зауваження розглянуто та враховано.
Замовник під час формування тендерної документації та її додатків, керувався ЗУ «Про публічні закупівлі», Постанови КМУ №1178 та нормами діючого законодавства України, враховуючи при цьому всі принципи проведення публічних закупівель.
Огляд об’єкта дозволяє учаснику здійснити попередній моніторинг окремих показників його технічного стану, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціонального та об’єктивного плану надання послуг з
з вогнезахисту дерев’яних конструкцій покрівлі, з урахуванням встановлених замовником строків, та формування ціни своєї пропозиції. Оскільки, учасники мають можливість провести попереднє обстеження об’єкта без перешкод, оцінити стан об’єкту та, за потреби, отримати необхідні для аналізу технічного стану відомості, що тим самим мінімізує ризики виникнення непорозумінь на етапі укладання договору з переможцем закупівлі.
Замовник під час формування тендерної документації та її додатків, керувався ЗУ «Про публічні закупівлі», Постанови КМУ №1178 та нормами діючого законодавства України, враховуючи при цьому всі принципи проведення публічних закупівель.
Огляд об’єкта дозволяє учаснику здійснити попередній моніторинг окремих показників його технічного стану, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціонального та об’єктивного плану надання послуг з
з вогнезахисту дерев’яних конструкцій покрівлі, з урахуванням встановлених замовником строків, та формування ціни своєї пропозиції. Оскільки, учасники мають можливість провести попереднє обстеження об’єкта без перешкод, оцінити стан об’єкту та, за потреби, отримати необхідні для аналізу технічного стану відомості, що тим самим мінімізує ризики виникнення непорозумінь на етапі укладання договору з переможцем закупівлі.
Номер вимоги: UA-2023-07-28-007869-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "РЕЙДЕР", Код ЄДРПОУ:30320090
Дата подання: 07 вересня 2023 13:07
Щодо незаконного визначення переможця закупівлі
07 вересня 2023 року в системі електронних закупівель «Прозоро» Замовник оприлюднив протокол розгляду тендерних пропозицій №75 від 07.09.2023 року згідно якого уповноваженою особою Замовника було прийнято рішення про визначення переможцем торгів – першого учасника ТОВ "БІЛДІНГ ПРОТЕКТ" та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем.
ПП «РЕЙДЕР», як Учасник даної процедури закупівлі категорично не погоджуємось з рішенням Замовника.
Вважаємо, що Замовником не в повному обсязі було досліджено документи тендерної пропозиції переможця, а відтак, пропозиція ТОВ "БІЛДІНГ ПРОТЕКТ" підлягала відхиленню з огляду на наступне:
Згідно вимог Додатку 4 до тендерної документації Замовником було встановлено наступну вимогу до Учасників, а саме:
«Для більш якісної підготовки до участі, учасники повинні ознайомитись на місці з обсягом робіт (послуг). На підтвердження цього учасники повинні надати у складі своєї пропозиції акт огляду, що обов’язково повинен бути складений в період уточнень пропозицій даної закупівлі, містити дату, час його складання, посаду та ПІБ уповноваженої особи Замовника та Учасника. Акт огляду повинен бути підписаний керівником/уповноваженою особою Учасника та представником Замовника, завірений печаткою Замовника та печаткою Учасника.»
Учасником процедури закупівлі ТОВ "БІЛДІНГ ПРОТЕКТ" не було надано зазначеного документу, що порушує умови закупівлі.
До того ж відповідно до вимог пункту 6.3. частини 6 Розділу ІІІ тендерної документації Замовником було встановлено наступну вимогу до Учасників, а саме:
«Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документ, що підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником згідно Додатку 4 до тендерної документації, а саме завізований (шляхом проставлення підпису керівника/уповноваженої особи Учасника та печатки (за наявності) Учасника на кожній сторінці) Додаток 4 до тендерної документації.»
На виконання зазначеної вимоги учасник процедури закупівлі ТОВ "БІЛДІНГ ПРОТЕКТ" надав файл «31. Технічне завдання.pdf» в якому відсутній абзац
«Для більш якісної підготовки до участі, учасники повинні ознайомитись на місці з обсягом робіт (послуг). На підтвердження цього учасники повинні надати у складі своєї пропозиції акт огляду, що обов’язково повинен бути складений в період уточнень пропозицій даної закупівлі, містити дату, час його складання, посаду та ПІБ уповноваженої особи Замовника та Учасника. Акт огляду повинен бути підписаний керівником/уповноваженою особою Учасника та представником Замовника, завірений печаткою Замовника та печаткою Учасника.».
Учасник процедури закупівлі ТОВ "БІЛДІНГ ПРОТЕКТ" не надав в повній мірі документ, що підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником згідно Додатку 4 до тендерної документації, а саме завізований (шляхом проставлення підпису керівника/уповноваженої особи Учасника та печатки (за наявності) Учасника на кожній сторінці) Додаток 4 до тендерної документації, у зв’язку з чим підлягає відхиленню на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовником 01.08.2023 було оприлюднено Перелік змін до Тендерної документації (додаток 4 до тендерної документації), які затверджені Рішенням уповноваженої особи від 01.08.2023 року, протокол № 57. Тендерна документація та перелік змін не містять інформації про статус закреслених даних (зокрема, що зазначена інформація є такою, що виключена з умов Документації).
Зазначене зокрема підтверджується також рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1769-р/пк-пз від 15.02.2023 (Ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-12-000397-a)
Тому тендерна пропозиція Переможця закупівлі підлягає відхиленню на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Враховуючи викладене вимагаємо скасувати рішення щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ "БІЛДІНГ ПРОТЕКТ" відповідно до Протоколу уповноваженої особи №75 від 07.09.2023 року та перейти до розгляду наступної найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
ПП «РЕЙДЕР», як Учасник даної процедури закупівлі категорично не погоджуємось з рішенням Замовника.
Вважаємо, що Замовником не в повному обсязі було досліджено документи тендерної пропозиції переможця, а відтак, пропозиція ТОВ "БІЛДІНГ ПРОТЕКТ" підлягала відхиленню з огляду на наступне:
Згідно вимог Додатку 4 до тендерної документації Замовником було встановлено наступну вимогу до Учасників, а саме:
«Для більш якісної підготовки до участі, учасники повинні ознайомитись на місці з обсягом робіт (послуг). На підтвердження цього учасники повинні надати у складі своєї пропозиції акт огляду, що обов’язково повинен бути складений в період уточнень пропозицій даної закупівлі, містити дату, час його складання, посаду та ПІБ уповноваженої особи Замовника та Учасника. Акт огляду повинен бути підписаний керівником/уповноваженою особою Учасника та представником Замовника, завірений печаткою Замовника та печаткою Учасника.»
Учасником процедури закупівлі ТОВ "БІЛДІНГ ПРОТЕКТ" не було надано зазначеного документу, що порушує умови закупівлі.
До того ж відповідно до вимог пункту 6.3. частини 6 Розділу ІІІ тендерної документації Замовником було встановлено наступну вимогу до Учасників, а саме:
«Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документ, що підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником згідно Додатку 4 до тендерної документації, а саме завізований (шляхом проставлення підпису керівника/уповноваженої особи Учасника та печатки (за наявності) Учасника на кожній сторінці) Додаток 4 до тендерної документації.»
На виконання зазначеної вимоги учасник процедури закупівлі ТОВ "БІЛДІНГ ПРОТЕКТ" надав файл «31. Технічне завдання.pdf» в якому відсутній абзац
«Для більш якісної підготовки до участі, учасники повинні ознайомитись на місці з обсягом робіт (послуг). На підтвердження цього учасники повинні надати у складі своєї пропозиції акт огляду, що обов’язково повинен бути складений в період уточнень пропозицій даної закупівлі, містити дату, час його складання, посаду та ПІБ уповноваженої особи Замовника та Учасника. Акт огляду повинен бути підписаний керівником/уповноваженою особою Учасника та представником Замовника, завірений печаткою Замовника та печаткою Учасника.».
Учасник процедури закупівлі ТОВ "БІЛДІНГ ПРОТЕКТ" не надав в повній мірі документ, що підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником згідно Додатку 4 до тендерної документації, а саме завізований (шляхом проставлення підпису керівника/уповноваженої особи Учасника та печатки (за наявності) Учасника на кожній сторінці) Додаток 4 до тендерної документації, у зв’язку з чим підлягає відхиленню на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовником 01.08.2023 було оприлюднено Перелік змін до Тендерної документації (додаток 4 до тендерної документації), які затверджені Рішенням уповноваженої особи від 01.08.2023 року, протокол № 57. Тендерна документація та перелік змін не містять інформації про статус закреслених даних (зокрема, що зазначена інформація є такою, що виключена з умов Документації).
Зазначене зокрема підтверджується також рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1769-р/пк-пз від 15.02.2023 (Ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-12-000397-a)
Тому тендерна пропозиція Переможця закупівлі підлягає відхиленню на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Враховуючи викладене вимагаємо скасувати рішення щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ "БІЛДІНГ ПРОТЕКТ" відповідно до Протоколу уповноваженої особи №75 від 07.09.2023 року та перейти до розгляду наступної найбільш економічно вигідної пропозиції.
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 вересня 2023 14:38
Ознайомившись, з вимогою ПП «РЕЙДЕР» та рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1769-р/пк-пз від 15.02.2023 (Ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-12-000397-a) Управління освіти і науки вирішило, скасувати рішення про визнання переможця ТОВ «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ» та направити на повторну кваліфікацію.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-07-28-007869-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "БІЛДІНГ ПРОТЕКТ", Код ЄДРПОУ:43184777
Дата подання: 15 серпня 2023 21:03
Дата подання: 15 серпня 2023 21:03
Скарга на рішення замовника
Вих. № П/23/08/15/01
Від 15.08.2023 року
До органу оскарження:
Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Суб’єкт оскарження:
Товариство з обмеженою відповідальністю
«БІЛДІНГ ПРОТЕКТ»
ЄДРПОУ: 43184777
Адреса: 47755, Тернопільська обл., Тернопільський р-н, с. Ступки, вул. Тернопільська, 83 а
+380678158538
bildingprotekt@gmail.com
Замовник:
Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради
ЄДРПОУ: 02143809
Адреса: 09100, Україна, Київська область,
Біла Церква, Шевченка, 122
+380456352451
buh_gorono@ukr.net
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-07-28-007869-a
СКАРГА
на прийняті рішення Замовника
І. ОПИС ФАКТИЧНИХ ОБСТАВИН
28 липня 2023 року Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради оголосило закупівлю «Послуги з вогнезахисту дерев’яних конструкцій покрівлі закладів Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради (ДК 021:2015 -77220000-8 Послуги з просочування деревини)», ID закупівлі UA-2023-07-28-007869-a. Очікувана вартість закупівлі 2 258 565.00 грн. з ПДВ
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій/пропозицій у вище зазначеній закупівлі прийняли участь:
1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЛДІНГ ПРОТЕКТ" (код ЄДРПОУ 43184777)
2. ПП "РЕЙДЕР" (код ЄДРПОУ 30320090).
Аукціон відбувся 07.08.2023 року. Найбільш економічно вигідною виявилась пропозиція ТОВ «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ» та прийнята Замовником до розгляду, проте 11 серпня 2023 року вона була відхилена відповідно до Протоколу № 62 розгляду тендерних пропозицій від 11 серпня 2023 року.
Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм чинного законодавства в сфері публічних закупівель, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами ТОВ «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ» подає цю скаргу на наступні дії та рішення Замовника, у порядку та строки, визначені статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 59 «Особливостей». ТОВ «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ» вбачає в діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Вважаємо, що прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»: Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене
визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
ІІ. ОБҐРУНТУВАННЯ ВИМОГ
Відповідно до Протоколу № 62 розгляду тендерних пропозицій від 11 серпня 2023 року (надалі – Протокол) тендерну пропозицію ТОВ «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ» було відхилено на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
В Протоколі Замовник зазначає, що показники запропонованої ТОВ «БІЛДІНГ ПРОЕКТ» на виконання вимог щодо предмету закупівлі викладених у Додатку 4 до тендерної документації вогнезахисної речовини Просочувальна вогнебіозахисна речовина для деревини та целюлозовмісних матеріалів «WOOD SAVER» гірші (засіб викликає більшу корозійну дію на метал), у зв’язку з чим учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ» підлягає відхиленню. До такого висновку Замовник дійшов з огляду на інформацію надану Учасником у складі тендерної пропозиції: Таблиця еквівалентності розчинів (Вих. № П/23/08/02/11 від 02.08.2023 року). Наводимо фрагмент зазначеної таблиці:
Назва показника Засіб для вогнезахисту деревини «ECOSEPT 450-1» Просочувальна вогнебіозахисна речовина для деревини та целюлозовмісних матеріалів «WOOD SAVER»
Група вогнезахисної ефективності (у відповідності до ГОСТ 16363-98) І група І група
Група вогнезахищеної деревини Важкогорюча, як не здатна до самостійного горіння в умовах розвитку пожежі Важкогорюча
Індекс поширення полум’я I=0
(не поширює полум’я поверхнею) I=0
(не поширює полум’я поверхнею)
Корозійна дія на метал 0,002 г/(м2· год)-не викликає корозію метала 0,08 г/(м2· год)-не викликає корозію метала
Токсичність продуктів горіння мало небезбечна (Т1) мало небезбечна (Т1)
Відповідно до Додатку 4 до тендерної документації виконання робіт (послуг) з вогнезахисту дерев’яних конструкцій покрівлі закладів Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради здійснюється учасником в об’ємі зазначеному в Таблиці 1 вогнезахисним розчином «ECOSEPT 450-1» або еквівалентом з терміном збереження вогнезахисної ефективності не менше 3 років.
У разі застосування еквівалентного розчину учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції таблицю еквівалентності розчинів у довільній формі із зазначенням технічних та фізико-хімічних характеристик запропонованого розчину, а також скановану копію регламенту робіт з вогнезахисту еквівалентної речовини що планується учасником до застосування.
Вимоги до технічних характеристик еквівалентного вогнезахисного розчину: повинні бути не гірші чим ті, що зазначені у таблиці 2.1. та таблиці 2.2., що завантажені окремим файлом (Файл «Технічні та фізико-хімічні характеристики вогнебіозахисного засобу.pdf»), що є частиною даного додатку.
Учасник ТОВ «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ» на виконання вимог Додатку 4 до тендерної пропозиції запропонував до застосування просочувальну вогнебіозахисну речовину для деревини та целюлозовмісних матеріалів «WOOD SAVER» з терміном збереження вогнезахисної ефективності не менше 5 років. Учасник ТОВ «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ» надав у складі тендерної пропозиції таблицю еквівалентності розчинів у довільній формі із зазначенням технічних та фізико-хімічних характеристик запропонованого розчину, а також скановану копію регламенту робіт з вогнезахисту еквівалентної речовини що планується учасником до застосування.
Стосовно того, що Замовник вважає, що запропонована Скаржником просочувальна вогнебіозахисна речовина для деревини та целюлозовмісних матеріалів «WOOD SAVER» викликає більшу корозію метала, зазначаємо, що застосування зазначеної речовини взагалі не викликає корозію метала, про що зазначено в Сертифікаті відповідності DCS.0001119-21 від 04 червня 2021 року.
Вважаємо за необхідне зазначити, що на вимогу Додатку 4 до тендерної документації Учасник має надати копію діючого на кінцеву дату подання пропозицій сертифікату відповідності Державного центру сертифікації ДСНС України або іншого органу сертифікації, ТОВ «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ» в складі пропозиції надано Сертифікат відповідності Державного центру сертифікації ДСНС України просочувальної вогнебіозахисної речовини для деревини та целюлозовмісних матеріалів «WOOD SAVER» (файл 34.Сертифікат відповідності.pdf).
Згідно з Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» сертифікат відповідності — документ, що виданий для підтвердження того, що продукція, система якості, система управління якістю, система управління довкіллям, персонал відповідає встановленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документу, визначеного чинним законодавством. Сертифікат відповідності є юридичним документом, який видається Заявнику уповноваженим органом з сертифікації, який і відповідає за достовірність інформації, що наведена в сертифікаті.
Відповідно до Сертифікату відповідності просочувальної вогнебіозахисної речовини для деревини та целюлозовмісних матеріалів «WOOD SAVER» № DCS.0001119-21 від 04 червня 2021 року корозійна дія на метал просоченої деревини (показник корозії 0,08 г/(м2·год) не викликає корозію металів), так як і не викликає корозію металів деревина просочена вогнезахисною речовиною ECOSEPT 450-1 (відповідно до сертифікату відповідності № DCS.0001384-22 від 20 червня 2022 року вогнебіозахисної речовини (засіб захисний для деревини) «ECOSEPT 450-1» для поверхневого вогнебіозахисного просочення дерев’яних елементів горищних покриттів.
Зазначаємо, що показник корозії 0,08 г/(м2·год) не означає, що просочувальна вогнебіозахисна речовина для деревини та целюлозовмісних матеріалів «WOOD SAVER» викликає більшу корозію метала, а, навпаки є підтвердженням того, що просочувальна вогнебіозахисна речовина для деревини та целюлозовмісних матеріалів «WOOD SAVER» не викликає корозію металів, адже згідно з п.3.5.10, п.5.15 ГОСТ 30219-95, вогнезахищену деревину вважають неагресивною, якщо швидкість корозії становить не більше, ніж 0,1 г/(м2·год).
ТОВ «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ» скористалось законним правом запропонувати на виконання вимог щодо предмету закупівлі викладених у Додатку 4 до тендерної документації еквівалент вогнезахисній речовині ECOSEPT 450-1, адже відповідно до частини 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»: Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент ". В Додатку 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічна специфікація) Послуги з вогнезахисту дерев’яних конструкцій покрівлі закладів Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради (ДК 021:2015 -77220000-8 Послуги з просочування деревини)» Замовником передбачено застосування еквіваленту.
Вогнебіозахисна речовина для деревини та целюлозовмісних матеріалів «WOOD SAVER» так як і вогнебіозахисна речовина (засіб захисний для деревини) «ECOSEPT 450-1» забезпечує I групу вогнезахисної ефективності (підгрупа 1 B), індекс поширення полум’я поверхнею просоченої деревини (I=0 – не поширює полум’я поверхнею), не викликає корозію металів, за токсичністю продуктів горіння (належить до класу мало небезпечних). Строк придатності вогнезахисного просочення складає 5 (п'ять) років, у «ECOSEPT 450-1» - 3 (три) роки.
Враховуючи вище зазначену інформацію технічні характеристики вогнезахисного розчину«WOOD SAVER» не гірші чим ті, що зазначені у таблиці 2.1. та таблиці 2.2., що завантажені окремим файлом (Файл «Технічні та фізико-хімічні характеристики вогнебіозахисного засобу.pdf»), що є частиною додатку 4 до тендерної документації.
Звертаємо увагу на те, що Товариство з обмеженою відповідальністю «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ» є виробником просочувальної вогнебіозахисної речовини для деревини та целюлозовмісних матеріалів «WOOD SAVER», що в свою чергу дало змогу запропонувати економічно привабливу ціну, яка на 818 720, 66 грн. нижча за ціну другого учасника закупівлі ПП «РЕЙДЕР». В умовах військової агресії російської федерації проти України надзвичайно важливим є дотримання принципів максимальної економії та ефективності. Проте, Замовник, порушив даний принцип, передбачений чинним законодавством у сфері публічних закупівель, та 14 серпня 2023 р. визнав переможцем процедури закупівлі UA-2023-07-28-007869-a ПП «РЕЙДЕР».
Вважаємо за необхідне зазначити, що наявна практика вирішення аналогічного прецеденту в закупівлі послуг з просочування деревини, підтверджена Рішенням АМКУ № 7763-р/пк-пз від 31.05.2023, яке надається Скаржником до даної Скарги.
Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм чинного законодавства в сфері публічних закупівель, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами ТОВ «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ» подає цю скаргу на наступні дії та рішення Замовника, у порядку та строки, визначені статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 59 «Особливостей». ТОВ «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ» вбачає в діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Вважаємо, що прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»: Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене
визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно абзацу три пункту 59 Особливостей скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Таким чином, враховуючи те, що рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ» було оприлюднено 11 серпня 2023 р., вищезазначені строки, передбачені Особливостями, дотримані скаржником у повній мірі.
Відповідно до частини 18 статті 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Таким чином, права та законні інтереси ТОВ «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ», як учасника процедури закупівлі, можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ».
Враховуючи мету ЗУ «Про публічні закупівлі», якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, та відповідно до статті 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», статті 7 ЗУ «Про Антимонопольний комітет України», п.59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, -
ПРОСИМО
- Прийняти скаргу до розгляду;
- Зобов’язати Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ».
Додатки:
1. Протокол розгляду тендерних пропозицій № 62 від 11 серпня 2023 року;
2. Сертифікат відповідності просочувальної вогнебіозахисної речовини для деревини та целюлозовмісних матеріалів «WOOD SAVER» № DCS.0001119-21 від 04 червня 2021 року ;
3. Cертифікат відповідності № DCS.0001384-22 від 20 червня 2022 року вогнебіозахисної речовини (засіб захисний для деревини) «ECOSEPT 450-1» для поверхневого вогнебіозахисного просочення дерев’яних елементів горищних покриттів;
4. Тендерна документація, затверджена Рішенням уповноваженої особи згідно Протоколу № 52 від «28» липня 2023 року зі змінами Протокол № 57 від 01.08.2023 року;
5. Технічні та фізико-хімічні характеристики вогнебіозахисного засобу, що є частиною Додатку 4 до тендерної документації;
6. Рішенням АМКУ № 7763-р/пк-пз від 31.05.2023.
З повагою,
директор ТОВ «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ» Сергій ГУПАЛЮК
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 серпня 2023 14:38
рішення від 17.08.2023 № 12924.pdf
Дата публікації: 17 серпня 2023 14:38
інформація про резолютивну частину рішення від 28.08.2023 № 13527.pdf
Дата публікації: 29 серпня 2023 13:19
рішення від 28.08.2023 № 13527.pdf
Дата публікації: 31 серпня 2023 10:23
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 28.08.2023 року № 13527-р/пк-пз Управління освіти і науки протоколом від 4 вересня 2023 року № 73 скасувує Рішення про визначення ПП «РЕЙДЕР» переможцем процедури закупівлі – «Послуги з вогнезахисту дерев’яних конструкцій покрівлі закладів Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради».
Дата виконання рішення замовником: 04 вересня 2023 11:23
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 серпня 2023 16:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БІЛДІНГ ПРОТЕКТ" |
1 439 826,06
UAH з ПДВ
|
1 439 826,06
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "РЕЙДЕР" |
2 258 546,72
UAH з ПДВ
|
2 258 546,72
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БІЛДІНГ ПРОТЕКТ" #43184777 |
Рішення скасоване |
1 439 826,06
UAH з ПДВ
|
04 вересня 2023 09:53
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 серпня 2023 12:59
Обґрунтування аномально низької ціни
до 09 серпня 2023 00:00
|
ПП "РЕЙДЕР" #30320090 |
Рішення скасоване |
2 258 546,72
UAH з ПДВ
|
04 вересня 2023 09:53
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БІЛДІНГ ПРОТЕКТ" #43184777 |
Рішення скасоване |
1 439 826,06
UAH з ПДВ
|
11 вересня 2023 14:35
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 06 вересня 2023 00:00
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БІЛДІНГ ПРОТЕКТ" #43184777 |
Відхилено |
1 439 826,06
UAH з ПДВ
|
14 вересня 2023 12:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 вересня 2023 10:12
Обґрунтування аномально низької ціни
до 13 вересня 2023 00:00
|
ПП "РЕЙДЕР" #30320090 |
Переможець |
2 258 546,72
UAH з ПДВ
|
14 вересня 2023 14:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2024 16:17
|
Електронний підпис | укладений |
21 вересня 2023 10:39
|
Дог. 8509 вогнезахист.pdf | укладений |
21 вересня 2023 10:37
|