Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них, 8 найменувань
Очікувана вартість
247 840,00 UAH
UA-2020-09-23-006455-b e48fde414b214f17894fa1eb0d679d15
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Словесник Олександрівна

tender_gorzdrav@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент охорони здоров'я Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02013082
Місцезнаходження: 65074, Україна , Одеська обл., Одеса, вулиця Косовська, 2д
Контактна особа: Юлія Словесник Олександрівна
tender_gorzdrav@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2020 12:52
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2020 18:00
Початок аукціону: 12 жовтня 2020 15:03
Очікувана вартість: 247 840,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 239,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7435 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською або російською мовами.
У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою (нотаріальне посвідчення перекладу не вимагається).
Допускається надання рекламних проспектів виробника, інструкцій з використання запропонованого товару та інших документів виробника російською мовою без надання перекладу на українську мову.
Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію англійською мовою з обов’язковим перекладом українською або російською мовами.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
Стілець (Тип 1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Косовська, 2 д (м. Одеса, вул. Болгарська, 38)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39112000-0 — Стільці
28 штуки
Стілець (Тип 2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Косовська, 2 д (м. Одеса, вул. Болгарська, 38)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39112000-0 — Стільці
48 штуки
Стілець (Тип 3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Косовська, 2 д (м. Одеса, вул. Болгарська, 38)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39112000-0 — Стільці
4 штуки
Крісло (Тип 1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Косовська, 2 д (м. Одеса, вул. Болгарська, 38)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39113100-8 — М’які крісла
12 штуки
Крісло (Тип 2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Косовська, 2 д (м. Одеса, вул. Болгарська, 38)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39113100-8 — М’які крісла
6 штуки
Диван (Тип 1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Косовська, 2 д (м. Одеса, вул. Болгарська, 38)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39113200-9 — Дивани-канапе
2 штуки
Диван (Тип 2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Косовська, 2 д (м. Одеса, вул. Болгарська, 38)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39113200-9 — Дивани-канапе
2 штуки
Банкетка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Косовська, 2 д (м. Одеса, вул. Болгарська, 38)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39113300-0 — Банкетки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: Кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2020 12:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2020 12:54
Проект договору_3911_Сидіння.doc
23 вересня 2020 12:54
ТД_3911_Сидіння.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 15:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БІС СЕРВІС" 247 840,00
UAH з ПДВ
247 840,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕЛЕНА МЕД" 247 840,00
UAH з ПДВ
247 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2020 18:07
Цiнова_пропозицiя.7z
08 жовтня 2020 18:07
Тендерна_документацiя.7z
08 жовтня 2020 18:07
Статут_з_описом_Копiя.7z
08 жовтня 2020 18:07
Сертифiкати.7z
08 жовтня 2020 18:07
Сертифiкат_якостi.7z
08 жовтня 2020 18:07
Повноваження.7z
08 жовтня 2020 18:07
Декларацii.7z
08 жовтня 2020 18:07
Гар_листи.7z
08 жовтня 2020 18:07
Втияг_ПДВ_Копiя.7z
08 жовтня 2020 18:07
Витяг_EДР__Копiя.7z

Публічні документи

12 листопада 2020 10:40
Електронний підпис
12 листопада 2020 10:39
мвс 10.11.pdf
12 листопада 2020 10:39
Довідка (1).PDF
09 жовтня 2020 12:31
Електронний підпис
09 жовтня 2020 12:28
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА.pdf
09 жовтня 2020 12:28
гарантия.7z
09 жовтня 2020 12:28
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БІС СЕРВІС"

ТОВ "СЕЛЕНА МЕД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БІС СЕРВІС"
#37745186
Відхилено 247 840,00
UAH з ПДВ
09 листопада 2020 15:55
ТОВ "СЕЛЕНА МЕД"
#37224654
Переможець 247 840,00
UAH з ПДВ
09 листопада 2020 16:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 листопада 2020 16:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СЕЛЕНА МЕД"
#37224654
247 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2020 15:22
ДУ_1_04.12.2020_1190.pdf зміни до договору
04 грудня 2020 15:13
Електронний підпис укладений
26 листопада 2020 16:18
1190(сидіння).pdf укладений
26 листопада 2020 16:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1190
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 листопада 2020 — 30 грудня 2020
Сума оплати за договором: 247 840,00
UAH (в тому числі ПДВ 41 306,58 UAH)