Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт вулиці Івана Богуна в місті Володимир Волинської області (код 45230000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Очікувана вартість
4 300 322,40 UAH
UA-2023-04-11-009817-a ● e47029643f894479b50cb9d6c1ba126b
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління інфраструктури виконавчого комітету Володимирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26120629 |
Вебсайт: | http://volodymyrrada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 44700, Україна , Волинська обл., м. Володимир, вул. Франка Івана, 8 |
Контактна особа: |
Ольга Шостакевич +380800333262 sklanov1985@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 квітня 2023 16:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 квітня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 24 квітня 2023 10:02 |
Очікувана вартість: | 4 300 322,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 43 003,22 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Більш детально у тендерній документації.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо Учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені українською мовою.
Відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону.
Замовником забезпечується додатково оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівель, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівель шляхом розміщення на офіційному сайті Володимирської міської ради за посиланням https://volodymyrrada.gov.ua/derzhavni-zakupivli/
Розгорнути
Згорнути
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо Учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені українською мовою.
Відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону.
Замовником забезпечується додатково оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівель, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівель шляхом розміщення на офіційному сайті Володимирської міської ради за посиланням https://volodymyrrada.gov.ua/derzhavni-zakupivli/
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт вулиці Івана Богуна в місті Володимир Волинської області (код 45230000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
44700, Україна, Волинська область, місто Володимир, вулиця Івана Богуна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2023
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за цим Договором здійснюється Замовником з урахуванням якості наданих послуг, на підставі підписаних уповноваженими представниками Сторін «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3) протягом 7 (семи) банківських днів з моменту підписання Сторонами акту приймання виконаних робіт та надходження коштів з місцевого бюджету на рахунок Замовника, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 квітня 2023 15:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 квітня 2023 15:00 |
Тендерна документація (вул. Івана Богуна) нова редакція від 14.04.2023 р. .docx | |
14 квітня 2023 15:00 |
Перелік змін до ТД від 14.04.2023.docx | |
11 квітня 2023 16:10 |
Тендерна документація (вул. Івана Богуна).docx | |
11 квітня 2023 16:10 |
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівель, розміру бюджетного призначення,очікуваної вартості предмета закупівлі.docx | |
11 квітня 2023 16:10 |
Додаток № 4 до ТД (Проєкт Договору).docx |
14 квітня 2023 15:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 квітня 2023 15:00 |
Тендерна документація (вул. Івана Богуна) нова редакція від 14.04.2023 р. .docx
|
|||
14 квітня 2023 15:00 |
Перелік змін до ТД від 14.04.2023.docx
|
|||
11 квітня 2023 16:10 |
Тендерна документація (вул. Івана Богуна).docx
|
|||
11 квітня 2023 16:10 |
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівель, розміру бюджетного призначення,очікуваної вартості предмета закупівлі.docx
|
|||
11 квітня 2023 16:10 |
Додаток № 4 до ТД (Проєкт Договору).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо наявності в учасника обладнання та МТБ
Дата подання: 14 квітня 2023 12:33
Дата відповіді: 14 квітня 2023 14:56
Доброго дня Шановний Замовнику. Згідно умов Тендерної документації, Розділом 1.1 Кваліфікаційний критерій «Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» додатку №2 передбачено:
Мінімально необхідний перелік та кількість техніки та обладнання для виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі, що має бути зазначений в Інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування) необхідної для виконання робіт/ надання послуг згідно Технічної специфікації (Технічного завдання), в якому зазначено серед обов’язкової наявної техніки в учасників пунктами: 7. Кран- трубоукладальник та 9. Підіймачі щоглові.
При розрахунку кошторису Кран-трубоукладальник застосовується згідно технічного завдання в п.7 «Демонтаж труб залізобетонних та бетонних каналізаційних діаметром 1000 мм». При виконанні даної роботи іншим краном не порушується технологія виконання робіт та не збільшується кошторисна вартість об’єкта.
Підіймачі-щоглові застосовуються в технічному завданні п.14. «фарбування металевих грат, рам, труб діаметром менше 50 мм тощо суриком за 2 рази». Даний механізм використовується при проведенні будівельних робіт для підняття персоналу або різних вантажів (заміна ліфта). Також підходить для проведення фасадних робіт.
Просимо виключити дані механізми з списку обов’язкової наявної техніки.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику дякуємо за звернення. Повідомляємо, що Замовником будуть внесені зміни до Частини №1.1.1 Розділу №1.1.Додатку №2 до Тендерної документації. Відповідні зміни будуть оприлюднені в електронній системі закупівель у строк та порядку, встановленому чинним законодавством.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 квітня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Луцька ДПМК |
3 296 080,00
UAH з ПДВ
|
3 296 080,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "РОСТРАНС" |
3 361 203,00
UAH з ПДВ
|
3 361 203,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс" |
3 549 549,91
UAH з ПДВ
|
3 549 549,91
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Луцька ДПМК #03579590 |
Переможець |
3 296 080,00
UAH з ПДВ
|
27 квітня 2023 12:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 09:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 листопада 2023 15:16
|
додаткова угода № 2 до договору № 102 від 03.05.2023.pdf | зміни до договору |
06 листопада 2023 15:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 жовтня 2023 16:21
|
додаткова угода № 1 до договору № 102 від 03.05.2023.pdf | зміни до договору |
09 жовтня 2023 16:18
|
Електронний підпис | укладений |
03 травня 2023 09:42
|
договір № 102 від 03.05.2023.pdf | укладений |
03 травня 2023 09:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди про продовження строку виконання зобов’язань щодо надання послуг та внесення змін до Договору про закупівлю послуг . Продовжили строки надання послуг до 20.11.2023 р. (додаткова угода № 1 від 05.10.2023) |
Номер договору про закупівлю: | 102 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди щодо зменшення обсягів закупівлі та внесення відповідних змін до договору відповідно до додаткової угоди № 2 |
Номер договору про закупівлю: | 102 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |