Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент міського господарства Ужгородської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36541721 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, пл. Поштова, 3 |
Контактна особа: |
Геба Ірина Миколаївна +380312614190 dmg.prozorro@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 травня 2021 13:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 червня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 14 червня 2021 12:57 |
Очікувана вартість: | 34 760 782,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 173 803,91 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в ДОДАТКУ №8 ТД. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 173800 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до статті 27 ЗУ «Про публічні закупівлі» та на умовах передбачених цією тендерною документацією Замовник вимагає від Учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (банківська гарантія) у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається Учасниками торгів у вигляді оригіналу банківської гарантії. Реквізити для оформлення гарантії: UA268201720355279001014056013 у Державна Казначейська Служба України. одержувач: Департамент міського господарства Ужгородської міської ради. Забезпечення виконання договору надається Учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю та має термін дії на весь строк дії договору. 6.2. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 ЗУ «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. 6.3.Замовник не повертає забезпечення виконання договору у разі, якщо: - під час виконання договору Переможець (Генпідрядник) виступить ініціатором розірвання договору; - Переможець (Генпідрядник) своєчасно не розпочав роботи або виконує їх настільки повільно, що закінчення їх у строк, визначений договором підряду, стає неможливим; - договір буде достроково розриватися Замовником у разі порушення Переможцем (Генпідрядником) умов Договору. 6.4. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених ЗУ «Про публічні закупівлі», підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Умови оплати: До початку виконання робіт Замовник може перерахувати Підряднику аванс у розмірі, що не перевищує 30% від зобов’язань. Платежі за фактично виконані роботи Замовник проводить протягом 10-ти календарних днів з дня підписання Сторонами актів виконаних робіт (КБ-2в, КБ-3). Категорія замовника: орган державної влади та орган місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: Капітальний ремонт вул. Собранецької (від вул. Митної до міжнародного пункту пропуску «Ужгород») в м. Ужгород, код ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова, з урахуванням умов зазначених у тендерній документації. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): відповідно до тендерної документації. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону: -. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень – відкриті торги. Застосовані критерії оцінки – ціна. Повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, який буде залучений переможцем, з яким укладено договір про закупівлю, до надання послуг як співвиконавця або виконання робіт як субпідрядника, в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю – відповідно до пропозиції учасника. | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Умови оплати: До початку виконання робіт Замовник може перерахувати Підряднику аванс у розмірі, що не перевищує 30% від зобов’язань. Платежі за фактично виконані роботи Замовник проводить протягом 10-ти календарних днів з дня підписання Сторонами актів виконаних робіт (КБ-2в, КБ-3). Категорія замовника: орган державної влади та орган місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: Капітальний ремонт вул. Собранецької (від вул. Митної до міжнародного пункту пропуску «Ужгород») в м. Ужгород, код ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова, з урахуванням умов зазначених у тендерній документації. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): відповідно до тендерної документації. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону: -. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень – відкриті торги. Застосовані критерії оцінки – ціна. Повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, який буде залучений переможцем, з яким укладено договір про закупівлю, до надання послуг як співвиконавця або виконання робіт як субпідрядника, в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю – відповідно до пропозиції учасника. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 травня 2021 13:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 травня 2021 13:45 |
Тендерна документація _КР Собранецька.doc | |
26 травня 2021 13:45 |
Проект Договору.doc | |
26 травня 2021 13:45 |
Оголошенння_КР Собранецька.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-13-000025 ● 19e68872e6d2477f8d11e4d0987765ab
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 липня 2021 12:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.07.2021 № 228
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
27 UA-2021-05-26-008263-b 26.05.2021 дані автоматичних індикаторів ризиків (RISK-2-11)
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-16 10:51:20
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту вул. Собранецької (від вул. Митної до міжнародного пункту пропуску «Ужгород») в м. Ужгород, очікуваною вартістю 34 760 782,00 гривень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-05-26-008263-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації документів). У зв’язку з чим просимо надати документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, визначено його очікувану вартість, та документи, якими затверджено розмір бюджетного призначення предмета закупівлі.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Крім того, надати пояснення щодо проведення в 2021 році такої само процедури закупівлі за таким самим предметом закупівлі з зазначенням інформації про номер, за яким її оприлюднено в електронній системі закупівель, обгрунтування стосовно повторного проведення такої само процедури закупівлі (у разі відміни попередньої процедури закупівлі).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-21 10:29:37
ВІДПОВІДЬ (ПОЯСНЕННЯ ЗАМОВНИКА)
1. Замовником оголошено закупівлю робіт за предметом закупівлі: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт вул. Собранецької (від вул. Митної до міжнародного пункту пропуску «Ужгород») в м. Ужгород відповідно до розробленої та затвердженої в установленому порядку проектно-кошторисної документації (Додаток 2), яка отримала позитивний експертний звіт 24.05.2021 року №07-0176/01-21 (Додаток 1).
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена згідно Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства №275 від 18.02.2020року.
Розмір бюджетного призначення предмета закупівлі затверджений Розпорядження КМУ від 19.05.2021 р. №468-р «Деякі питання розподілу у 2021 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій» (Додаток 4) та Рішення VI сесії VIІІ скликання Ужгородської міської ради 25.05.2021 року №222 «Про зміни до бюджету Ужгородської міської територіальної громади на 2021 рік» (Додаток 5).
2. Постановою КМУ від 11.10.2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів рекомендовано забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.”;
Відповідно до частини 4 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть і не можуть регулюватися іншими, крім випадків,установлених цим Законом.
Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону. Таким чином, оскільки ані Постанова №1266, ані в цілому Постанова №710 не належать до законодавства про закупівлі та, відповідно до вищезазначеного мають рекомендаційний характер.
Відповідно до частини 1 статті 117 Конституції України Кабінет Міністрів України в межах своєї компетенції видає постанови і розпорядження, які є обов’язковими до виконання. Згідно з частиною 1 статті 49 Закону України «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України на основі та на виконання Конституції і законів України, актів Президента України, постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, видає обов’язкові для виконання акти. Компетенція Кабінету Міністрів Україниу сфері публічних закупівель чітко зазначена Закном «Про публічні закупівлі». Відтак, у Законі відсутні норми про делегування Кабінету Міністрів України повноважень на встановлення додаткових вимог щодо обґрунтування рішень замовників чи публікації інформації у сфері публічних закупівель.
Окільки у головного розпорядника коштів – Департаменту міського господарства – відсутній власний веб-сайт, надаємо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, визначено його очікувану вартість: https://rada-uzhgorod.gov.ua/pub_zakupivli#xj66aid1yt.
3. Щодо проведення процедури закупівлі, за предметом: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт вул. Собранецької (від вул. Митної до міжнародного пункту пропуску «Ужгород») в м. Ужгород 2021 року повідомляємо наступне:
визначення предмета закупівлі робіт здійснено замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Замовником не проводилася у 2021 році закупівля робіт за предметом закупівлі: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт вул. Собранецької (від вул. Митної до міжнародного пункту пропуску «Ужгород») в м. Ужгород.
Вищезазначена закупівля проводиться замовником вперше. Ознайомитися з оголошеними торгами Департаменту міського господарства Ужгородської міської ради на веб порталі уповноваженого органу можна за посиланням (https://prozorro.gov.ua/search/tender?edrpou=36541721&cpv=45230000-8).
Пошук проводився відповідно до наступних показників:
Код ЄДРПУО - 36541721
Код класифікатора - 45230000-8
ДОДАТКИ:
1.Експертний звіт (позитивний) від 24.05.2021 року №07-0176/01-21, виданий ФДП «Укрдержекспертиза» у Закарпатській області (файл – «Експертний звіт (позитивний).pdf»).
2. Наказ директора департаменту міського господарства від 24.05.2021 року №139 «Про затвердження проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт вул. Собранецької (від вул. Митної до міжнародного пункту пропуску «Ужгород» в м. Ужгород (коригування) (файл – «Наказ (затвердження ПКД.pdf»).
3. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва «капітальний ремонт вул. Собранецької (від вул. Митної до міжнародного пункту пропуску «Ужгород» в м. Ужгород.(коригування)» (файл – «ЗКР.pdf»).
4. Розпорядження КМУ від 19.05.2021 р. №468-р «Деякі питання розподілу у 2021 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій» (файл – «Розпорядження (субвенція) .pdf»).
5. Рішення VI сесії VIІІ скликання Ужгородської міської ради 25.05.2021 року №222 «Про зміни до бюджету Ужгородської міської територіальної громади на 2021 рік» (файл – «РС_222_27.05.2021.pdf»).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформація про причини неможливості усунення виявлених порушень. Моніторинг до закупівлі: Капітальний ремонт вул. Собранецької (від вул. Митної до міжнародного пункту пропуску «Ужгород») в м. Ужгород (UA-2021-05-26-008263-b) 30 липня 2021 року опубліковано Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-05-26-008263-b Інформація про оприлюднення: e46a71103d384bd78b401ab5596e1445, 2021-05-26; Інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: За результатами моніторингу установлено, що відповідно до підпункту 2 пункту 1.1 розділу 3 тендерної документації Замовника тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та завантаження необхідних документів, що вимагаються у цій тендерній документації, а саме, зокрема: документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, згідно з переліком, визначеним у додатку 2 до цієї тендерної документації. Так, згідно з пунктом 1 частини «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» розділу 1 додатку 2 до тендерної документації Замовника на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям подається, зокрема завірена підписом уповноваженої особи учасника копія аналогічного договору (в кількості 3 договорів) та копія(ї) документу (документів), що ідтверджує (підтверджують) їх виконання: копію(ї) «Акту(ів) приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ -2в) та копію(ї) «Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3). Учасник процедури закупівлі ПП «Євроімекс-Інвест» у своїй тендерній пропозиції надав три договори, зокрема договір підряду від 29.11.2018 № 18-01/1217462 на загальну вартість робіт у розмірі 789 005,00 грн., при цьому документів, що підтверджують його виконання не надав. У тендерній пропозиції учасника надано довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2018 року (форма № КБ-3) на вартість виконаних робіт у розмірі 711,820 тис. грн. та акт приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2018 року (форма № КБ -2в), які відносяться до іншого договору, а саме – договору від 17.12.2018 № 18-02/1217462. Отже, учасник процедури закупівлі ПП «Євроімекс-Інвест» на підтвердження відповідності своєї пропозиції кваліфікаційним критеріям не надав довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3) та акту приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ -2в), що підтверджують виконання договору підряду від 29.11.2018 № 18-01/1217462, чим недотримався вимог пункту 1 частини «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» розділу 1 додатку 2 до тендерної документації. Проте, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ПП «Євроімекс-Інвест» як такого, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленого статтею 16 Закону, та уклав з ним Договір. Ознак порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо яких спрацював автоматичний індикатор ризиків (RISK-2-11) – не підтверджено. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Євроімекс-Інвест» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розміщення замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень): З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ: 1. Щодо ненадання учасником процедури закупівлі ПП «Євроімекс-Інвест» на підтвердження відповідності своєї пропозиції кваліфікаційним критеріям довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3) та акту приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ -2в), що підтверджують виконання договору підряду від 29.11.2018 № 18-01/1217462 Пунктом 19 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема: «опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.». Додатково, Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» (далі - НАКАЗ) встановлено перелік формальних помилок. Враховуючи вимоги пункту 19 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником у тендерній документації у підпункті 2.1. пункту 2 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» міститься опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, зокрема: Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Окрім того, замовником у тендерній документації встановлено перелік формальних помилок, що затверджені НАКАЗОМ, зокрема такі як: - Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі; - Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа. Надані учасником договір підряду від 29.11.2018 № 18-01/1217462, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3) та акт приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2018 року (форма № КБ -2в), відносяться до того ж договору від 29.11.2018 № 18-01/1217462. Інформація зазначена на довідці про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3) та акті приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2018 року (форма № КБ -2в), а саме – дата - від 17.12.2018 та номер - № 18-02/1217462 є технічною помилкою та опискою. Окрім того, це підтверджується тим, що перелік видів робіт та витрат зазначених у довідці про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма № КБ-3) та акті приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2018 року (форма № КБ -2в) повністю відповідає переліку видів робіт та витрат зазначених у договірній ціні, що є додатком до договору підряду від 29.11.2018 № 18-01/1217462 наданого учасником у складі пропозиції; найменування будівництва та його адреса, зазначені на довідці про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3) та акті приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2018 року (форма № КБ -2в) відповідає предмету договору від 29.11.2018 № 18-01/1217462, а саме: капітальний ремонт вул. Срібляста у м. Ужгород. Отже, замовник вважає інформацію надану у складі пропозиції учасником ПП «Євроімекс-Інвест» технічною помилкою та опискою, що не впливають на зміст тендерної пропозиції відповідно до Закону «Про публічні закупівлі», формальною помилкою відповідно до НАКАЗУ, у зв’язку з чим, пропозиція учасника ПП «Євроімекс-Інвест» і не може бути відхилена відповідно до статті 31 Закону «Про публічні закупівлі». 2. Щодо зобов’язання Держаудитслужби здійснити заходи щодо усунення порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Відповідно до частини 1 статті 188 ГКУ зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Відповідно до частини 1 статті 651 ЦКУ зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Відповідно до частини 2 статті 651 ЦКУ договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Стаття 43 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює виключно випадки, коли договір про закупівлю є нікчемним у разі: 1) якщо замовник уклав договір про закупівлю до/без проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі згідно з вимогами цього Закону; 2) укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону; 3) укладення договору в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону; 4) укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п’ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону. За результатами проведеної процедури закупівлі замовником укладено договір від 07.07.2021 року №21-01/1217363 Пунктом 11.1. Договору про закупівлю від 07.07.2021 року №21-01/1217363 встановлюється, що Цей Договір може бути змінений, доповнений або розірваний виключно за взаємною згодою Сторін, за винятком випадків, визначених у п. 6.1, при яких допускається одностороння відмова Замовника від зобов’язань. Відповідно до пункту 6.1.6. Договору про закупівлю від 07.07.2021 року №21-01/1217363, замовник має право вимагати розірвання договору підряду тільки за наявності істотних порушень підрядником умов договору підряду. Отже, враховуючи вищезазначене, у замовника немає підстав для розірвання договору від 07.07.2021 року №21-01/1217363. Окрім того, варто зазначити, що у Висновку не зазначено про яке саме розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України іде мова. З огляду на вищезазначене, замовник просить Вас скасувати Висновок до закупівлі: Капітальний ремонт вул. Собранецької (від вул. Митної до міжнародного пункту пропуску «Ужгород») в м. Ужгород (UA-2021-05-26-008263-b) від 30 липня 2021 року. У разі, відсутності відповідного рішення щодо скасування Висновку, замовником буде оскаржено Висновок до суду.
2021-08-04 15:19:36
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | № 260/3644/21 від 30 серпня 2021 |
Дата публікації: | 02 вересня 2021 |
Документи:
02 вересня 2021 08:38
|
Електронний підпис |
02 вересня 2021 08:35
|
Адміністративний позов на Висновок ДАСУ |
Ризики, що спрацювали
RISK-2-11
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 червня 2021 13:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ" |
34 656 499,00
UAH з ПДВ
|
34 656 499,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ШБУ-77" |
34 726 021,00
UAH з ПДВ
|
34 726 021,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ" #38533329 |
Переможець |
34 656 499,00
UAH з ПДВ
|
22 червня 2021 10:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 червня 2021 14:38
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2024 12:37
|
ДУ бн від 27.12.2024.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2024 12:34
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2023 14:57
|
ДУ бн від 18.12.2023 до Д-ру 21-01-1217363 від 07.07.2021.PDF | зміни до договору |
20 грудня 2023 14:54
|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2023 09:24
|
Додаткова угода 5 | зміни до договору |
29 листопада 2023 09:01
|
Електронний підпис | укладений |
27 квітня 2023 15:32
|
Додаткова угода 4 | зміни до договору |
27 квітня 2023 15:32
|
Електронний підпис | укладений |
20 березня 2023 11:48
|
Додаткова угода 3 | зміни до договору |
20 березня 2023 11:45
|
Електронний підпис | укладений |
07 вересня 2022 14:51
|
Додаткова угода 2 | зміни до договору |
07 вересня 2022 14:48
|
Електронний підпис | укладений |
26 липня 2022 09:08
|
Додаткова угода 1 | зміни до договору |
26 липня 2022 09:08
|
Електронний підпис | укладений |
08 липня 2021 16:07
|
Договір | укладений |
08 липня 2021 15:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; враховуючи об'єктивні обставини, що спричинили таке продовження. |
Номер договору про закупівлю: | 21-01/1217363 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 07 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; враховуючи об'єктивні обставини, що спричинили таке продовження. |
Номер договору про закупівлю: | 21-01/1217363 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зобов’язання за даним Договором виникають за наявності та в межах бюджетних призначень на 2021 рік – 20 535 782,37 (Двадцять мільйонів п'ятсот тридцять п'ять тисяч сімсот вісімдесят дві гривні 37 копійок), на 2022 рік – 0,00 (Нуль гривень нуль копійок), на 2023 рік – 5 006 521,63 (П'ять мільйонів шість тисяч п’ятсот двадцять одна гривня 63 копійки), на 2024 рік – 9 114 195,00 (Дев'ять мільйонів сто чотирнадцять тисяч сто дев'яносто п'ять гривень 00 копійок) та можуть змінюватися залежно від фактичного фінансування шляхом укладання додаткової угоди. Початок виконання робіт визначається Сторонами з моменту підписання Договору. Термін виконання робіт до 01.07.2024 року. |
Номер договору про закупівлю: | 21-01/1217363 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У відповідності до бюджетних призначень на 2023 рік, згідно рішення сесії Ужгородської міської ради від 30.03.2023 року № 1227, Сторони дійшли згоди про перерозподіл фінансування з 2023 року на 2024 рік у сумі 1 950 000,00 (Один мільйон дев’ятсот п'ятдесят тисяч гривень 00 копійок), шляхом внесення змін та доповнень до п.2.2. договору №21-01/1217363 від 07.07.2021р., виклавши його в наступній редакції: «2.2. Зобов’язання за даним Договором виникають за наявності та в межах бюджетних призначень на 2021 рік – 20 535 782,37 (Двадцять мільйонів п'ятсот тридцять п'ять тисяч сімсот вісімдесят дві гривні 37 копійок), на 2022 рік – 0,00 (Нуль гривень нуль копійок), на 2023 рік – 3 056 521,63 (Три мільйона п'ятдесят шість тисяч п’ятсот двадцять одна гривня 63 копійки), на 2024 рік – 11 064 195,00 (Одинадцять мільйонів шістдесят чотири тисячі сто дев'яносто п'ять гривень 00 копійок) та можуть змінюватися залежно від фактичного фінансування шляхом укладання додаткової угоди.». |
Номер договору про закупівлю: | 21-01/1217363 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У відповідності до бюджетних призначень на 2023 рік, згідно рішення сесії Ужгородської міської ради від 16.11.2023 року № 1537, Сторони дійшли згоди про перерозподіл фінансування з 2023 року на 2024 рік у сумі 131 521,63 (Сто тридцять одна тисяча п'ятсот двадцять одна гривень 63 копійок), шляхом внесення змін та доповнень до п.2.2. договору №21-01/1217363 від 07.07.2021р., виклавши його в наступній редакції: «2.2. Зобов’язання за даним Договором виникають за наявності та в межах бюджетних призначень на 2021 рік – 20 535 782,37 (Двадцять мільйонів п'ятсот тридцять п'ять тисяч сімсот вісімдесят дві гривні 37 копійок), на 2022 рік – 0,00 (Нуль гривень нуль копійок), на 2023 рік – 2 925 000,00 (Два мільйона дев'ятсот двадцять п'ять тисяч гривень 00 копійок), на 2024 рік – 11 195 716,63 (Одинадцять мільйонів сто дев'яносто п'ять тисяч сімсот шістнадцять гривень 63 копійки) та можуть змінюватися залежно від фактичного фінансування шляхом укладання додаткової угоди.». |
Номер договору про закупівлю: | 21-01/1217363 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | бн |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У відповідності до бюджетних призначень на 2023 рік, згідно рішення сесії Ужгородської міської ради від 12.12.2023 року № 1586, Сторони дійшли згоди про перерозподіл фінансування з 2023 року на 2024 рік у сумі 1 688 711,40 (Один мільйон шістсот вісімдесят вісім тисяч сімсот одинадцять гривень 40 копійок), шляхом внесення змін та доповнень до п.2.2. договору №21-01/1217363 від 07.07.2021р., виклавши його в наступній редакції: «2.2. Зобов’язання за даним Договором виникають за наявності та в межах бюджетних призначень на 2021 рік – 20 535 782,37 (Двадцять мільйонів п'ятсот тридцять п'ять тисяч сімсот вісімдесят дві гривні 37 копійок), на 2022 рік – 0,00 (Нуль гривень нуль копійок), на 2023 рік – 1 236 288,60 (Один мільйон двісті тридцять шість тисяч двісті вісімдесят вісім гривень 60 копійок), на 2024 рік – 12 884 428,03 (Дванадцять мільйонів вісімсот вісімдесят чотири тисячі чотириста двадцять вісім гривень 03 копійки) та можуть змінюватися залежно від фактичного фінансування шляхом укладання додаткової угоди.» |
Номер договору про закупівлю: | 21-01/1217363 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | бн |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замовник і Підрядник, відповідно до пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» - продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; враховуючи об’єктивні обставини, що спричинили таке продовження, відповідно до підпункту 2 пункту 1.3 договору №21-01/1217363 від 07.07.2021р., дійшли згоди внести зміни до пп. 2.2, 3.1, 11.9 договору №21-01/1217363 від 07.07.2021 р |
Номер договору про закупівлю: | 21-01/1217363 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | бн |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |