Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СПЕЦІАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ ЗАГІН ОПЕРАТИВНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ |
Код ЄДРПОУ: | 33965532 |
Місцезнаходження: | 16603, Україна , Чернігівська обл., м.Ніжин, вул. КОСМОНАВТІВ, 90 |
Контактна особа: |
Олексій Мандзюк +380661357458 savia.nizhin@dsns.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Відсутність конкуренції з технічних причин
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 квітня 2021 15:46 |
Оскарження наміру укласти договір: | 01 травня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50210000-0: Послуги з ремонту, технічного обслуговування повітряного транспорту та пов’язаного обладнання і супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
20 квітня 2021 15:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 квітня 2021 15:27 |
проект договору.docx | |
20 квітня 2021 15:27 |
ТПП.PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-06-000006 ● 92e50ae668574f5ca6c83d4b2a7a3bac
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 липня 2021 11:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.07.2021 № 405
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Додаток
до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 05.07.2021 № 405
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2021-04-20-004191-с 20.04.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-13 16:52:21
Запит щодо надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з ремонту клапана дренажного (drain valve assy) вертольоту МВВ ВК117 С-2» (код згідно ДК 021:2015: 09320000-8 — ДК 021:2015: 50210000-0 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування повітряного транспорту та пов’язаного обладнання і супутні послуги), очікуваною вартістю 880000,0 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-20-004191-c), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Спеціальним авіаційним загоном оперативно-рятувальної служби цивільного захисту ДСНС (далі – Замовник) повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування вищезазначеної переговорної процедури закупівлі оприлюднено в електронній системі закупівель 20.04.2021.
Згідно з пунктом 10 частини першої статті 10 Закону замовник оприлюднює договір про закупівлю протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Відповідно до вимог пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону, переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі не підписання договору про закупівлю у строк 35 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Проте, станом на 13.07.2021 (84-й день з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю) інформація щодо укладеного договору в електронній системі закупівель відсутня, у зв’язку з цим надати пояснення на наступні питання:
1. Чи укладався договір з Товариством з обмеженою відповідальністю "Б2Б АВІЕЙШН ТРЕЙДИНГ" у строк 35 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю?
2. У разі неукладення договору з Товариством з обмеженою відповідальністю "Б2Б АВІЕЙШН ТРЕЙДИНГ", чому Замовником не вжито заходів щодо відміни зазначеної процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 5 частини восьмої статті 40 Закону?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-14 09:22:52
Процедуру буде скасовано.
Процедуру буде скасовано.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Скасована процедура.
2021-07-23 16:28:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Б2Б АВІЕЙШН ТРЕЙДИНГ" #38612076 |
Переможець |
880 000,00
UAH з ПДВ
|
20 квітня 2021 15:46
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 14 липня 2021 09:32 |
Кінець періоду оскарження: | 25 липня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 25 липня 2021 00:01 |
Причина відміни: | непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування скороченної переговорної процедури закупівлі, 10 днів - у разі застосування процедури запиту цінових пропозицій) |
Коментар щодо відміни: | непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування скороченної переговорної процедури закупівлі) |
14 липня 2021 09:32
|
Електронний підпис |
14 липня 2021 09:31
|
IMG_0001(1).jpg |