Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту клапана дренажного (drain valve assy) вертольоту МВВ ВК117 С-2.
Очікувана вартість
880 000,00 UAH
UA-2021-04-20-004191-c e44a259dd9dd46fbbdfc66e64f19d0d2
Переговорна процедура    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олексій Мандзюк

+380661357458 savia.nizhin@dsns.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СПЕЦІАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ ЗАГІН ОПЕРАТИВНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ
Код ЄДРПОУ: 33965532
Місцезнаходження: 16603, Україна , Чернігівська обл., м.Ніжин, вул. КОСМОНАВТІВ, 90
Контактна особа: Олексій Мандзюк
+380661357458
savia.nizhin@dsns.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування

Відсутність конкуренції з технічних причин

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 квітня 2021 15:46
Оскарження наміру укласти договір: 01 травня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50210000-0: Послуги з ремонту, технічного обслуговування повітряного транспорту та пов’язаного обладнання і супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Послуги з ремонту клапана дренажного (drain valve assy) вертольоту МВВ ВК117 С-2.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02096, Україна, Київська область, Київ, Сімферопольська, 13А, оф. 200
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 50210000-0 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування повітряного транспорту та пов’язаного обладнання і супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

20 квітня 2021 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 квітня 2021 15:27
проект договору.docx
20 квітня 2021 15:27
ТПП.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-07-06-000006 ● 92e50ae668574f5ca6c83d4b2a7a3bac
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 липня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 липня 2021 11:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

05.07.2021 № 405

Чернігів

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток
до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 05.07.2021 № 405

Перелік процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2021-04-20-004191-с 20.04.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-07-13 16:52:21

Запит щодо надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з ремонту клапана дренажного (drain valve assy) вертольоту МВВ ВК117 С-2» (код згідно ДК 021:2015: 09320000-8 — ДК 021:2015: 50210000-0 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування повітряного транспорту та пов’язаного обладнання і супутні послуги), очікуваною вартістю 880000,0 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-20-004191-c), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Спеціальним авіаційним загоном оперативно-рятувальної служби цивільного захисту ДСНС (далі – Замовник) повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування вищезазначеної переговорної процедури закупівлі оприлюднено в електронній системі закупівель 20.04.2021.
Згідно з пунктом 10 частини першої статті 10 Закону замовник оприлюднює договір про закупівлю протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Відповідно до вимог пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону, переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі не підписання договору про закупівлю у строк 35 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Проте, станом на 13.07.2021 (84-й день з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю) інформація щодо укладеного договору в електронній системі закупівель відсутня, у зв’язку з цим надати пояснення на наступні питання:
1. Чи укладався договір з Товариством з обмеженою відповідальністю "Б2Б АВІЕЙШН ТРЕЙДИНГ" у строк 35 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю?
2. У разі неукладення договору з Товариством з обмеженою відповідальністю "Б2Б АВІЕЙШН ТРЕЙДИНГ", чому Замовником не вжито заходів щодо відміни зазначеної процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 5 частини восьмої статті 40 Закону?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-07-14 09:22:52

Процедуру буде скасовано.

Процедуру буде скасовано.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Скасована процедура.

2021-07-23 16:28:41


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 липня 2021
Кінцевий строк оскарження: 07 серпня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Б2Б АВІЕЙШН ТРЕЙДИНГ"
#38612076
Переможець 880 000,00
UAH з ПДВ
20 квітня 2021 15:46

Документи

20 квітня 2021 15:46
Електронний підпис
20 квітня 2021 15:45
рішення.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 квітня 2021 15:46

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Б2Б АВІЕЙШН ТРЕЙДИНГ"
#38612076
880 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 квітня 2021 15:46
Електронний підпис
20 квітня 2021 15:45
рішення.jpg

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 14 липня 2021 09:32
Кінець періоду оскарження: 25 липня 2021 00:00
Дата відміни: 25 липня 2021 00:01
Причина відміни: непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування скороченної переговорної процедури закупівлі, 10 днів - у разі застосування процедури запиту цінових пропозицій)
Коментар щодо відміни: непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування скороченної переговорної процедури закупівлі)
Документи:
14 липня 2021 09:32
Електронний підпис
14 липня 2021 09:31
IMG_0001(1).jpg