Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
The State Classifier of Products and Services 021:2015 - 77310000-6 - Planting and maintenance services of green areas (Planting and maintenance services of green areas in the territory of the Halytskyi District of the city of Lviv) - 7 Lots
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Галицька районна адміністрація Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 20847537 |
Місцезнаходження: | 79000, Україна , Львівська область обл., Львів, вул.Ф.Ліста, б.1, каб.36 |
Контактна особа: |
Кушляк Данило Володимирович 380322546604 kushlyak89@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Halytskyi District Administration of Lviv City Council |
National ID: | 20847537 |
Contact point: |
Kushlyak Danylo Volodymyrovych 380322546604 kushlyak89@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2021 12:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 лютого 2021 10:00 |
Очікувана вартість: | 8 193 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 18 січня 2021 12:08 |
Enquiries until: | 13 лютого 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 19 лютого 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 23 лютого 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 8 193 000 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Тендерна документація
15 лютого 2021 15:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 лютого 2021 15:51 |
Додаток _3_проєкт_договору_Лот_2.docx | |
15 лютого 2021 15:51 |
Додаток _3_проєкт_договору_Лот_1.docx | |
15 лютого 2021 15:51 |
Додаток _3_проєкт_договору_Лот_7.docx | |
15 лютого 2021 15:51 |
Додаток 2_Пропозиція.doc | |
15 лютого 2021 15:51 |
Зміни_ТД.doc | |
15 лютого 2021 15:50 |
Додаток_4_Технічне_завдання.doc | |
15 лютого 2021 15:50 |
Додаток 1_Перелік_документів.docx | |
15 лютого 2021 15:50 |
Додаток _3_проєкт_договору_Лот_6.docx | |
15 лютого 2021 15:50 |
Тендерна_Документація.doc | |
15 лютого 2021 15:50 |
Додаток _3_проєкт_договору_Лот_5.docx | |
15 лютого 2021 15:50 |
Додаток _3_проєкт_договору_Лот_4.docx | |
15 лютого 2021 15:50 |
Додаток _3_проєкт_договору_Лот_3.docx | |
10 лютого 2021 16:56 |
Зміни_ТД.doc | |
27 січня 2021 17:08 |
Зміни_ТД.doc |
Звернення до Держаудитслужби
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-14-000059 ● 00178c466e324b82a00d01b10c74b894
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 квітня 2021 16:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.04.2021 № 252
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 14.04.2021 № 252.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-01-18-001031-b, 18.01.2021. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до висновку Західного офісу Держаудитслужби від 27.04.2021 про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2021-01-18-001031-b ДК 021:2015 - 77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Послуги з озеленення та утримання зелених (№ UA-2021-01-18-001031), виконаний відповідно до наказу офісу від 14.04.2021 № 252, щодо зобов’язання здійснити заходи щодо усунення порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону “Про публічні закупівлі” (далі Закон) шляхом вжиття заходів щодо розірвання договорів про закупівлю від 01.04.2021№66, від 01.04.2021 №63 та від 07.04.2021 №79 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України надаємо інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень: 1. Галицькою районною адміністрацією відповідно до листа переможця процедури закупівлі по Лоту 2 ФОП Булки Романа Борисовича від 26.04.2021 №1 (додається) по предмету закупівлі: “Послуги щодо догляду за деревами у важкодоступних місцях на території Галицького району м. Львова” розірвано договір №63 від 01.04.2021 за спільною згодою сторін. 2. Галицькою районною адміністрацією відповідно до листа переможця процедури закупівлі по Лоту 3 ФОП Оганджаняна Сурена Володимировича від 26.04.2021 №189-01 (додається) по предмету закупівлі “Послуги щодо покосів газонів на території Галицького району м. Львова” розірвано договір №63 від 01.04.2021 за спільною згодою сторін. 3. Переможець процедури закупівлі по Лоту 1 “Послуги з озеленення та догляду за деревами на території Галицького району м. Львова” ФОП Чишинський Володимир Миколайович надіслав Вимогу від 29.04.2021 №1/29, щодо скасування висновку Західного офісу Держаудитслужби та надання роз’яснень (вимога додається). Додатково повідомляємо, що відповідно до ч.12 ст.29 Закону якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. На виконання вимог п. 3. таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)” Учасником було завантажено документи, що підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Таким чином Учасник підтвердив кваліфікаційний критерій - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Також зазначаємо, що у Тендерній документації передбачено надання учасником у складі тендерної пропозиції аналогічного договору з Додатками, якщо такі Додатки зазначені в умовах Договору. У Законі не міститься вимог щодо зобов’язання перевірки інформації, наявної у вільному доступі. На даний час у Замовника немає підстав для розірвання договору в односторонньому порядку. Слід зазначити, що розірвання договору призведе до порушення прав та інтересів третьої особи-переможця торгів та матиме негативні наслідки для репутації замовника, що є непропорційним у співвідношенні з виявленим недоліком.
2021-05-06 12:06:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 травня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Послуги з озеленення та догляду за деревами на території Галицького району м. Львова |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 2 200 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 11 000,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату за фактично надані послуги на підставі акту(актів) про надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Галицька районна адміністрація Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 20847537 |
Місцезнаходження: | 79000, Україна, Львівська область обл., Львів, вул.Ф.Ліста, б.1, каб.36 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
Львівське комунальне підприємство "Зелений Львів" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ФОП Чишинський Володимир Миколайович | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 березня 2021 15:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Чишинський Володимир Миколайович |
2 060 000,00
UAH з ПДВ
|
1 925 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Львівське комунальне підприємство "Зелений Львів" |
2 120 000,00
UAH з ПДВ
|
1 928 578,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Чишинський Володимир Миколайович #3037005893 |
Переможець |
1 925 000,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2021 16:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 червня 2021 16:34
|
Додаткова_угода№66_2_розірвання_Чишинський.pdf | укладений |
04 червня 2021 16:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 червня 2021 16:23
|
Додаткова_угода№66_1_зменшення.pdf | зміни до договору |
04 червня 2021 16:23
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2021 10:21
|
Договір№66_Лот1_Чишинський.pdf | укладений |
01 квітня 2021 10:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 66 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 66/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |