Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Video endoscopic complex in the composition; Laparoscopic set for surgical procedures; Electrosurgical devices; Laparoscopic set for surgical procedures №2
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Саф’янівської сільської ради Ізмаїльського району Одеської області «Центральна районна лікарня» |
Код ЄДРПОУ: | 26418688 |
Місцезнаходження: | 68643, Україна , Одеська область обл., Ізмаїльський р-н, с. Кам'янка, вул. Успенська, 95-А |
Контактна особа: |
Інна Воловенко +380484197504 buhgaltercrb@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Inna Volovenko +380484197504 buhgaltercrb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Komunalne nekomertsiine pidpryiemstvo Saf’ianivskoi silskoi rady Izmailskogo raionu Odeskoi oblasti «Tsentralna raionna likarnia» |
National ID: | 26418688 |
Contact point: |
Inna Volovenko +380484197504 buhgaltercrb@ukr.net |
Additional contacts: |
Inna Volovenko +380484197504 buhgaltercrb@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 грудня 2021 10:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 січня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 24 січня 2022 12:04 |
Очікувана вартість: | 4 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 16 грудня 2021 10:48 |
Enquiries until: | 06 січня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 12 січня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 16 січня 2022 00:00 |
Information
Estimated total value: | 4 300 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 21 500 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 грудня 2021 10:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 грудня 2021 10:48 |
Тендерна документація.docx | |
16 грудня 2021 10:48 |
додаток 2.docx | |
16 грудня 2021 10:48 |
додаток 5(проект договору).doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-25-000023 ● 90d2984651504f3e858d292ee6605d8b
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 листопада 2022 14:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.11.2022 № 49
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
від 25.11.2022 № 49
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2021-12-16-005244-c 16.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-29 12:03:55
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю Вiдеоендоскопiчного комплексу у складі; Лапароскопічний набір для хірургічних процедур; Електрохірургічний апарат; Лапароскопічний набір для хірургічних процедур №2 (Video endoscopic complex in the composition; Laparoscopic set for surgical procedures; Electrosurgical devices; Laparoscopic set for surgical procedures №2), код ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків, очікуваною вартістю 4 300 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-16-005244-c), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Чи були дотримані переможцем процедури закупівлі – ТОВ "Медінтекс" під час укладання договору вимоги частини другої статті 41 Закону, а саме «Переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-02 10:16:43
пояснення на запит
Щодо питання 1:Сучасна хірургія неможлива без якісного, зручного в роботі та безпечного багатофункціонального лапароскопічного обладнання.
Малоінвазивні методи мають значні переваги у напрямку сучасної хірургії: мінімальна операційна травма, незначна крововтрата, менша лікарське навантаження на організм, зменшує час перебування пацієнта у стаціонарі, короткий період відновлення, відсутність значного косметичного дефекту. Технічно доступна діагностика, коли не вдається встановити точний діагноз іншими, неінвазійними методами. Необхідність лапароскопічного обладнання у кожному стаціонарі не викликає сумніви.
Стосовно технічних і якісних характеристик:
виконуючи аналіз доступного обладнання на ринку України було прийняте рішення, за основу мінімальних технічних характеристик обирати:
· надійне європейське обладнання з наявним сервісним центром, інструменти та аксесуари взаємозамінні і розповсюджені.
· цифрова камера типу 3CMOS з налаштуванням яскравості операційного поля із стерильної області, функція відеозапису, висока і якісна деталізація на 2021р.
· Джерело світла тип LED з можливістю використовувати світловоди багатьох виробників.
· Інсуфлятор з підігрівом, потужність не менше 40л/хв
· Багатофункціональна помпа.
· Великий монітор
· Електрохіругічний аргон послинений апарат оснащений системою контролю прилягання нейтрального електроду та системою автоматичного регулювання електричної дуги витоку ВЧ, спрей коагуляція.
· Багаторазовий інструмент.
В якості джерела технічних даних використовувалися доступні інструкції з експлуатації, брошури, інтернет онлайн каталоги.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена у відповідності до вимог Наказу Мінекономіки "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі" від 18.02.2020 № 275 та встановлена на підставі отриманих комерційних пропозицій у розмірі 4300000,00 грн.
Додатки: 3 комерційні пропозиції.
Щодо питання 2:переможцем процедури закупівлі – ТОВ "Медінтекс" під час укладання договору були дотримані вимоги частини другої статті 41 Закону, а саме надані: 1) інформація про право підписання договору про закупівлю; 2) лист - пояснення щодо дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності.
Додатки: наказ на призначення директора, протокол загальних зборів, лист-пояснення щодо ліцензії.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 грудня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Саф’янівської сільської ради Ізмаїльського району Одеської області «Центральна районна лікарня» |
Код ЄДРПОУ: | 26418688 |
Місцезнаходження: | 68643, Україна, Одеська область обл., Ізмаїльський р-н, с. Кам'янка, вул. Успенська, 95-А |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "Медінтекс" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "КОМПАНІЯ "МЕДІО" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 січня 2022 12:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Медінтекс" |
4 200 100,00
UAH з ПДВ
|
4 200 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОМПАНІЯ "МЕДІО" |
4 283 424,00
UAH з ПДВ
|
4 283 424,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Медінтекс" #37515425 |
Переможець |
4 200 100,00
UAH з ПДВ
|
28 січня 2022 09:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2023 14:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 червня 2022 15:56
|
специфікація.PDF | зміни до договору |
14 червня 2022 15:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 червня 2022 14:36
|
додаткова угода.PDF | зміни до договору |
13 червня 2022 14:34
|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2022 09:25
|
Договір.PDF | укладений |
16 лютого 2022 09:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 13 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 54 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | специфікація до додаткової угоди №1 |
Номер договору про закупівлю: | 54 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |