Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт даху технічного поверху житлового корпусу №1 КЗ ЛОР "Грушківський психоневрологічний інтернат" за адресою: вул. Будинкова 30, село Якторів, Львівської області з пристосуванням під додаткові житлові блоки».
Очікувана вартість
18 567 381,60 UAH
UA-2024-09-19-007868-a ● e429a5c48052477a81f82069b1185d6c
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ГРУШКІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ" |
Код ЄДРПОУ: | 03188889 |
Місцезнаходження: | 80735, Україна , Львівська обл., село Якторів, вулиця Будинкова, будинок 30 |
Контактна особа: |
Наталія Саковська +380965530306 g_internat2018@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 вересня 2024 13:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 жовтня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 18 567 381,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 92 836,91 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Під однією роботою варто розуміти обсяг визначений Додатком 2 (Технічна специфікація)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
«Капітальний ремонт даху технічного поверху житлового корпусу №1 КЗ ЛОР "Грушківський психоневрологічний інтернат" за адресою: вул. Будинкова 30, село Якторів, Львівської області з пристосуванням під додаткові житлові блоки».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80735, Україна, Львівська область, с. Якторів, вул. Будинкова, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться за бюджетні кошти згідно з бюджетними призначеннями, тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), тільки в межах бюджетних та інших призначень та при умові надходження коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту протягом 30 календарних днів. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 вересня 2024 15:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 вересня 2024 15:28 |
1. Тендерна документацiя_нова редакція від 23.09.2024.doc | |
23 вересня 2024 15:28 |
2. Перелік документів та_або інформації_ які подаються учасником процедури_нова редакція від 23.09.2024.doc | |
23 вересня 2024 15:28 |
Перелік змін_від 23.09.2024_р.doc | |
19 вересня 2024 13:51 |
2. Перелік документів та_або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.doc | |
19 вересня 2024 13:51 |
1. Тендерна документацiя.doc | |
19 вересня 2024 13:51 |
3. Перелік документів та_або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.doc | |
19 вересня 2024 13:51 |
4. Проєкт договору.docx |
23 вересня 2024 15:31 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 вересня 2024 15:28 |
1. Тендерна документацiя_нова редакція від 23.09.2024.doc
|
|||
23 вересня 2024 15:28 |
2. Перелік документів та_або інформації_ які подаються учасником процедури_нова редакція від 23.09.2024.doc
|
|||
23 вересня 2024 15:28 |
Перелік змін_від 23.09.2024_р.doc
|
|||
19 вересня 2024 13:51 |
2. Перелік документів та_або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.doc
|
|||
19 вересня 2024 13:51 |
1. Тендерна документацiя.doc
|
|||
19 вересня 2024 13:51 |
3. Перелік документів та_або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.doc
|
|||
19 вересня 2024 13:51 |
4. Проєкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічне завдання
Дата подання: 23 вересня 2024 10:36
Дата відповіді: 23 вересня 2024 15:24
Доброго дня, відсутнє технічне завдання для розрахунку кошториса. Надайте будь-ласка, повну інформацію про перелік робіт.
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за Ваше запитання. Замовником буде враховано та внесено відповідні зміни
щодо довідки про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником
Дата подання: 26 вересня 2024 20:43
Дата відповіді: 27 вересня 2024 10:16
шановний Замовник . Умова ТД згідно до п. 9. "Надати довідку довільної форми, видану Замовником відкритих торгів протягом періоду звернення за роз’ясненнями по даній процедурі про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником - КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ГРУШКІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ"." є назаконною та дискримінаційною для учасників, яким таку довідку замовник не надасть. Також повідомляємо, що замовник процедури закупівлі обізнаний щодо учасників, з якими у нього наявний негативний досвід і може самостійно прийняти рішення щодо відхилення учасника, який не виконав свої зобов'язання перед замовником закупівлі. Враховуючи викладене вище, вимагаємо внести зміни у закупівлю та вилучити незаконну умову.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за Ваше запитання
Вимога щодо надання довідки, про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником - КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ГРУШКІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ" жодним чином не звужує коло потенційних учасників та не дискримінує їх, а лише підтверджує факт відсутності будь-якого негативного досвіду співпраці, що в подальшому лише спростить проведення кваліфікації пропозиції такого учасника на етапі розгляду (принцип відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель). Замовник має бути впевненим у тому, що учасник якісно виконав свої попередні зобов’язання, якщо такі були, або що негативного досвіду нема, оскільки не було у минулому жодної співпраці, а Замовник ефективно та відмінно задовольнив свою потребу у закупівлі. Якщо при попередній співпраці із учасником були ті чи інші проблеми у співпраці, як можна бути впевненим у тому, що і при проведенні цієї закупівлі не виникне аналогічна ситуація (принцип максимальної економії та ефективності).
Уповноважена особа Замовника (відповідальна за проведення закупівель) ніяким чином не буде приймати участь у наданні відповідної довідки, оскільки це статистичні дані, які ведуться окремими особами, відповідальними за виконання договорів. Окрім того, всі бажаючі учасники взяти участь у закупівлі можуть звернутися за довідкою про негативний досвід співпраці із Замовником та отримати її, Замовник нікому не відмовляє в отриманні довідки оскільки зацікавлений в проведенні ефективної та конкурентної закупівлі (принцип недискримінація учасників та рівне ставлення до них). Відтак, твердження про незаконність вимоги, дискримінацію учасників та розкриття імен учасників є недоречними. Враховуючи вищезазначене, Замовник торгів не вбачає необхідності у внесені зазначених змін.
Вимога щодо надання довідки, про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником - КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ГРУШКІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ" жодним чином не звужує коло потенційних учасників та не дискримінує їх, а лише підтверджує факт відсутності будь-якого негативного досвіду співпраці, що в подальшому лише спростить проведення кваліфікації пропозиції такого учасника на етапі розгляду (принцип відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель). Замовник має бути впевненим у тому, що учасник якісно виконав свої попередні зобов’язання, якщо такі були, або що негативного досвіду нема, оскільки не було у минулому жодної співпраці, а Замовник ефективно та відмінно задовольнив свою потребу у закупівлі. Якщо при попередній співпраці із учасником були ті чи інші проблеми у співпраці, як можна бути впевненим у тому, що і при проведенні цієї закупівлі не виникне аналогічна ситуація (принцип максимальної економії та ефективності).
Уповноважена особа Замовника (відповідальна за проведення закупівель) ніяким чином не буде приймати участь у наданні відповідної довідки, оскільки це статистичні дані, які ведуться окремими особами, відповідальними за виконання договорів. Окрім того, всі бажаючі учасники взяти участь у закупівлі можуть звернутися за довідкою про негативний досвід співпраці із Замовником та отримати її, Замовник нікому не відмовляє в отриманні довідки оскільки зацікавлений в проведенні ефективної та конкурентної закупівлі (принцип недискримінація учасників та рівне ставлення до них). Відтак, твердження про незаконність вимоги, дискримінацію учасників та розкриття імен учасників є недоречними. Враховуючи вищезазначене, Замовник торгів не вбачає необхідності у внесені зазначених змін.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 жовтня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТ СИСТЕМ" |
18 517 770,00
UAH з ПДВ
|
18 517 770,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТ СИСТЕМ" #39098897 |
Переможець |
18 517 770,00
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2024 13:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 жовтня 2024 16:10
|
ДУ_№1.pdf | зміни до договору |
23 жовтня 2024 16:09
|
Електронний підпис | укладений |
16 жовтня 2024 15:07
|
Dog_47.pdf | укладений |
16 жовтня 2024 15:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У зв’язку з відсутністю фінансування витрат замовника, Сторони дійшли згоди викласти в новій редакції пункт 3.1. Договору № 47 від 14 жовтня 2024 року. «3. 1. Договірна ціна на момент укладення договору є твердою і становить 18 517 770, 00 грн. (Вісімнадцять мільйонів п'ятсот сімнадцять тисяч сімсот сімдесят гривень 00 копійок), у тому числі: ПДВ 3 086 295.00 гри. (Три мільйона вісімдесят шість тисяч двісті дев’яносто п'ять гривень 00 копійок). Вартість робіт по цьому Договору в межах бюджетного фінансування на 2024 рік становить 14 510 920,00 (визначається замовником) гри. (Чотирнадцять мільйонів п'ятсот десять тисяч дев'ятсот двадцять гривень 00 копійок), у тому числі: ПДВ: 2 418 486.67 грн. (Два мільйона чотириста вісімнадцять тисяч чотириста вісімдесят шість гривень 67 копійок). Вартість робіт по цьому Договору на 2025 рік становить 4 006 850,00 (визначається замовником) гри. (Чотири мільйона шість тисяч вісімсот п'ятдесят гривень 00 копійок), у тому числі: ПДВ: 667 808,33 грн. (Шістсот шістдесят сім тисяч вісімсот вісім гривень 33 копійки).» 2. Викласти в новій редакції пункт 12.1. Договору № 47 від 14 жовтня 2024 року «12.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами, скріплення печатками і діє до 31.12.2025 року, а в частині розрахунків до повного його виконання, згідно з умовами цього Договору.» |
Номер договору про закупівлю: | 47 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |