Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охоронно-пожежні прилади та комплектуючі до них
Очікувана вартість
4 837 100,00 UAH
UA-2024-01-23-017047-a ● e3c99c658aff4b56b9adacca84dbf6f7
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління поліції охорони в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 40108934 |
Вебсайт: | http://www.guard.np.gov.ua |
Місцезнаходження: | 65074, Україна , Одеська обл., м.Одеса, Малиновський р-н, вул. Академіка Філатова, 70 А |
Контактна особа: |
Ольга Сідоріна +380487408108 zakupo@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 січня 2024 18:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2024 01:00 |
Очікувана вартість: | 4 837 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 185,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної гарантії (гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції, гарантом за якою виступає банківська установа). Банківська гарантія оформлюється, відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 р. № 639, в банку, який має ліцензію Національного банку України (далі - НБУ), крім банків щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Вимоги до гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції, гарантом за якою виступає банківська установа, визначені у пункті 2 розділу 3 тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 140000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31620000-8: Прилади звукової та візуальної сигналізації
36 найменувань (більш детально у додатку 2 до тендерної документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Охоронно-пожежні прилади та комплектуючі до них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65074, Україна, Одеська область, м. Одеса, за погодженою із Замовником адресою (відповідно до пункту 27 Особливостей)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 31620000-8 — Прилади звукової та візуальної сигналізації
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 січня 2024 18:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 січня 2024 18:46 |
ТД_Прилади Л.pdf | |
23 січня 2024 18:46 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ_Прилади Л.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Просимо поділити закупівлю по лотам
Дата подання: 25 січня 2024 10:14
Дата відповіді: 26 січня 2024 16:57
Шановний Замовнику! Відповідно до пункту 39 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» частина предмета закупівлі (лот) – визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції. Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономрозвитку від 15.04.2020 № 708. Згідно з пунктом 3 розділу I «Загальні положення» зазначеного Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Відповідно до пункту 5 розділу I «Загальні положення» Порядку замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. У додатку 2 (Технічна Специфікація) до Тендерної документації закупівлі зазначено інформацію про необхідні технічні, кількісні, якісні характеристики предмета закупівлі та внесено до найменування товарів охоронно-пожежні пристрої з комлектуючими до них та охоронно-пожежні сповіщувачі. Просимо поділити закупівлю по лотам відповідно до найменувань охоронно-пожежних пристроїв та охоронно-пожежних сповіщувачів з метою усунення дискримінаційних вимог та забезпечення поширення вимог тендерної документації на всіх потенційних учасників торгів, які бажають взяти участь у процедурі закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за Ваше звернення. За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо, що для забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, розвиту добросовісної конкуренції, не призводячи до обмеження кола учасників та враховуючи те що Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 не встановлюють можливості вносити зміни до оголошення про проведення відкритих торгів, відкриті торги будуть відмінені та оголошені нові торги з урахуванням Вашого звернення.
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 26 січня 2024 17:30 |
Кінець періоду оскарження: | 06 лютого 2024 00:00 |
Дата відміни: | 06 лютого 2024 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до пп. 2 п. 50 Особливостей, а саме: у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель |
Документи:
26 січня 2024 17:30
|
Електронний підпис |
26 січня 2024 17:25
|
Протокол 33.pdf |