Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Нове будівництво модульної твердопаливної котельної на території КНП "Міська лікарня №3" Краматорської міської ради за адресою: вул. О.Тихого, 17"
Очікувана вартість
9 740 722,00 UAH
UA-2023-12-11-003021-a e396c37ba7854075b60390b53f3fe413
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яковлєва Вероніка Віталіївна

+380626487292 kram.uks.pr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40478970
Місцезнаходження: 84320, Україна , Донецька обл., Краматорськ, вул. Біленьківська, 113
Контактна особа: Яковлєва Вероніка Віталіївна
+380626487292
kram.uks.pr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 грудня 2023 10:21
Звернення за роз’ясненнями: до 12 січня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 січня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 січня 2024 00:00
Очікувана вартість: 9 740 722,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 292 221,66 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
"Нове будівництво модульної твердопаливної котельної на території КНП "Міська лікарня №3" Краматорської міської ради за адресою: вул. О.Тихого, 17"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84307, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. О. Тихого,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 березня 2025
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт з моменту отримання Замовником від Підрядника належним чином оформленого акту за формою КБ-2в,а також довідки за формою КБ-3 Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 грудня 2023 10:21
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 грудня 2023 10:21
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 грудня 2023 10:21
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 грудня 2023 10:21
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 грудня 2023 10:21
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 грудня 2023 10:21
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 грудня 2023 10:21
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 грудня 2023 10:21
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 грудня 2023 10:21
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 грудня 2023 10:21
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 грудня 2023 10:21
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 грудня 2023 10:21
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 грудня 2023 10:21
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 грудня 2023 10:21
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 грудня 2023 10:21
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 грудня 2023 10:21
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 грудня 2023 10:21
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 грудня 2023 10:21
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 грудня 2023 10:21
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 грудня 2023 10:21
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 грудня 2023 10:21
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 грудня 2023 10:21
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 грудня 2023 10:21
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 грудня 2023 10:21

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

04 січня 2024 14:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 січня 2024 14:06
Протокол 1 від 04.01.2024.pdf
04 січня 2024 14:06
Тендерна документація Котельна МЛ.3(нова редакція).doc
04 січня 2024 14:06
Договір нова редакція.doc
11 грудня 2023 10:21
Міськ лікарня _3 котельня ТЗ.pdf
04 січня 2024 14:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2023 10:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 січня 2024 14:06
Протокол 1 від 04.01.2024.pdf
04 січня 2024 14:06
Тендерна документація Котельна МЛ.3(нова редакція).doc
11 грудня 2023 10:21
Тендерна документація Котельна МЛ.3.doc
04 січня 2024 14:06
Договір нова редакція.doc
11 грудня 2023 10:21
Договір.doc
11 грудня 2023 10:21
Міськ лікарня _3 котельня ТЗ.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-05-15-000008 ● f06d715508aa411b8e0bd28ba89d6fca
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 травня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 травня 2024 13:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

15.05.2024 № 16-З

Херсон

Про початок моніторингів
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Підстава: лист Державної аудиторської служби України №003100-18/5081-2024 від 17.04.2024, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 15.05.2024.

Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ


Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
15.05.2024 №16-З

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі

Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-12-11-003021-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-05-17 16:12:56

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу предмету закупівлі «Нове будівництво модульної твердопаливної котельної на території КНП "Міська лікарня №3" Краматорської міської ради за адресою: вул. О.Тихого, 17» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-11-003021-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-05-20 11:51:58

Пояснення по суті моніторингу закупівлі «Нове будівництво модульної твердопаливної котельної на території КНП «Міська лікарня №3» Краматорської міської ради за адресою: вул. О. Тихого,17», згідно ДК (ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи)

1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розрахування очікуваної вартості предмету закупівлі проводилося відповідно до отриманого позитивного експертного звіту Реєстраційний номер EX01:6452-64-84-83388-2776 ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ № 01/0819Е-11/23 від 01 листопада 2023 (додається в електронному вигляді.), затвердженої наказом Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради №34.01-10-344 від 01.11.2023 (додається в електронному вигляді) проєктної документації по об’єкту: «Нове будівництво модульної твердопаливної котельної на території КНП «Міська лікарня №3» Краматорської міської ради за адресою: вул. О. Тихого,17», відповідно до кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281, а також відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275.
Загальна кошторисна вартість будівництва відповідно до Експертного звіту 01/0819Е-11/23 від 01 листопада 2023 – 10625,739 тис. грн.
Очікувана вартість предмета закупівлі – 9 740 722,00 грн. (до очікуваної вартості не включаються витрати обумовлені Главами 10, 12 Зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва), а також кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва (Зведений кошторисний розрахунок додається в електронному вигляді.).
У разі виникнення необхідності у додаткових документах просимо повідомити про це.
При цьому звертаємо вашу увагу, що для нового будівництва замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів без цін, або затверджену проєктну документацію. Дефектні акти при новому будівництві не надаються.
Крім того, зауважимо, що технічне завдання є невід’ємною частиною тендерної документації, що розміщена на площадці як додаток. (додатково додається до цих пояснень в електронному вигляді).
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). https://krm.gov.ua/publichni-zakupivli/upravlinnya-kapitalnogo-budivnytstva-ta-perspektyvnogo-rozvytku/ (перейти за посиланням Оприлюднення інформації відповідно до Постанови КМУ від 16.12.2020 №1266)

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-05-29 11:21:47

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу предмету закупівлі «Нове будівництво модульної твердопаливної котельної на території КНП "Міська лікарня №3" Краматорської міської ради за адресою: вул. О.Тихого, 17» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-11-003021-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).

Відповідно до пункту 10 частини 1 Статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), договір про закупівлю та всі додатки до нього оприлюднюються в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Поясніть будь ласка, чому Вами оприлюднено договір підряду від 30.01.2024 №34.03-10/1 з порушенням строків оприлюднення відповідно до Закону?

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-05-29 14:43:14

Пояснення

Відповідно до п. 10 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) договір про закупівлю та всі додатки до нього оприлюднюються в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
На виконання вищезазначеного положення Закону договір підряду від 30.01.2024 № 34.03-10/1 з усіма додатками було оприлюднено уповноваженою особою на сайті Держзакупівлі.Онлайн за адресою: https://www.dzo.com.ua/ (є офіційним майданчиком в системі Prozorro) 30.01.2024 року, що свідчить про відсутність порушення встановлених законодавством строків оприлюднення договору і додатків до нього.
На підтвердження факту оприлюднення надаємо скріншот сторінки з особистого кабінету Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради (Замовник) на сайті Держзакупівлі.Онлайн, який містить детальну інформацію про договір.
З детальної інформації про договір вбачається, що 30.01.2024 в ЦБД Prozorro були завантажені Договір № 34.03-10/1 від 30.01.2024 р., Додаток № 4 до договору № 34.03-10/1 від 30.01.2024 р. та sign.p7s (КЕП).
Крім того, надаємо Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2023-12-11-003021-а, сформований автоматично електронною системою закупівель 30 січня 2024 року, що також підтверджує оприлюднення договору підряду від 30.01.2024 № 34.03-10/1 з усіма додатками саме 30.01.2024 року. Зауважимо, що зазначений Звіт роздрукований зі сторінки Prozorro за адресою: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-12-11-003021-a/print/report/pdf .
На підставі вищенаведеного, повідомляємо, що уповноваженою особою не було допущено порушення встановлених законодавством строків оприлюднення договору від 30.01.2024 № 34.03-10/1 і додатків до нього. А розміщена на сайті Prozorro інформація про оприлюднення договору 08.02.2024 р., вірогідно, є наслідком якогось технічного збою у програмі, що підтвердили в усній формі і фахівці служби підтримки Prozorro.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-11-003021-a. 30.05.2024 року Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області був оприлюднений Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-11-003021-a (далі – Висновок). У Висновку зазначено, що, з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом недопущення його в подальшому, притягнення до відповідальності винних осіб, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Розглянувши цей Висновок, Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради (далі – УКБ Краматорської міської ради або Замовник), на підставі ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надає аргументовані заперечення до Висновку. По-перше, щодо зазначення у Висновку про те, що договір підряду від 30.01.2024 №34.03-10/1 було оприлюднено в електронній системі закупівель Prozorro 08.02.2024, тобто з перевищенням терміну трьох робочих днів з дня його укладення, чим порушено вимоги абзацу другого пункту 10 Особливостей та пункту 10 частини першої статті 10 Закону. З приводу вищенаведеного, зазначаємо про таке. Відповідно до статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. На виконання вищезазначеної норми, договір підряду від 30.01.2024 № 34.03-10/1 з усіма додатками було оприлюднено уповноваженою особою Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради на сайті Держзакупівлі.Онлайн (офіційний майданчик) за адресою: https://www.dzo.com.ua/ 30.01.2024 року, що підтверджується інформацією з особистого кабінету Замовника та листом ТОВ ТОВ «ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН» від 30.05.2024 № 3000524-1. З детальної інформації про договір, що міститься в особистому кабінеті Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради (Замовник) на сайті Держзакупівлі.Онлайн, вбачається, що 30.01.2024 в ЦБД Prozorro були завантажені Договір № 34.03-10/1 від 30.01.2024 р., Додаток № 4 до договору № 34.03-10/1 від 30.01.2024 р. та sign.p7s (КЕП). Скріншот відповідної сторінки з особистого кабінету УКБ Краматорської міської ради з детальною інформацією про договір надавався у якості додатка до пояснень Замовника на запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області. В свою чергу, листом від 30.05.2024 № 3000524-1 Оператор авторизованого електронного майданчика «Держзакупівлі. Онлайн» підтвердив, що Замовник, «Управління капітального будівництва та перспективного розвитку Краматорської міської ради» (далі - Замовник), 30.01.2024 року завершив закупівлю за ідентифікатором UA-2023-12-11-003021-a шляхом заповнення відповідних полів, а також 30.01.2024 року завантажив скан-копію договору - «Договір № 34.03-10/1 від 30.01.2024 р.» та додаток до договору – «Додаток № 4 до договору № 34.03-10/1 від 30.01.2024 р.», та підтвердив свої дії шляхом підписання КЕП. Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2023-12-11-003021-а, був автоматично сформований електронною системою закупівель 30 січня 2024 року, що також підтверджує оприлюднення договору підряду від 30.01.2024 № 34.03-10/1 з усіма додатками саме 30.01.2024 року. Зазначений Звіт розміщено на сторінці Prozorro за адресою: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-12-11-003021-a/print/report/pdf . Крім того, на запит УКБ Краматорської міської ради було отримано лист за підписом Генерального директора ДП «ПРОЗОРРО» від 03.06.2024 № 206/01/999/12, в якому зазначено про те, що «у закупівлі UA-2023-12-11-003021-а, згідно інформації із центральної бази даних електронної системи закупівель Prozorro, 08.02.2024 р. було внесено зміни. Зокрема, у договорі було додано нові поля, внесено зміни в існуючі, що призвело до відображення дати оприлюднення 08.02.2024 р. замість 30.01.2024 р. Наразі реалізація доопрацювання Системи по відображенню на порталі фіксованої дати оприлюднення договорів (без змін при подальших модифікаціях договору) знаходиться в роботі». З вищенаведеного вбачається, що уповноваженою особою УКБ Краматорської міської ради не було допущено порушення встановлених законодавством строків оприлюднення договору від 30.01.2024 № 34.03-10/1 і додатків до нього. А розміщена на сайті Prozorro інформація про оприлюднення договору 08.02.2024 р., є наслідком недоопрацювання електронної системи закупівель по відображенню на порталі фіксованої дати оприлюднення договорів, що підтверджено листом ДП «ПРОЗОРРО». По-друге, зауважимо, що УКБ Краматорської міської ради оприлюднило договір з додатками 30.01.2024 року на сайті Держзакупівлі.Онлайн, що є офіційним майданчиком Прозорро. При цьому у Замовника відсутня можливість вносити якусь інформацію безпосередньо в поля електронної системи закупівель Prozorro, оскільки ці поля мають заповнюватись автоматично (дублюючи інформацію, оприлюднену на будь-якому з офіційних майданчиків Прозорро), зокрема, Держзакупівлі.Онлайн. За таких обставин, Замовник, який своєчасно оприлюднив документи на офіційному майданчику Держзакупівлі.Онлайн, має право обгрунтовано очікувати, що в електронній системі закупівель Prozorro буде відображена достовірна інформація щодо фактичної дати оприлюднення документів; і не повинен відповідати за якісь технічні несправності або недоопрацювання в Системі, внаслідок яких дата оприлюднення документів відображається некоректно і неправильно. Відтак, виявлене Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області порушення строку оприлюднення договору від 30.01.2024 № 34.03-10/1, допущено не Управлінням капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради і знаходиться поза зоною впливу Замовника, а тому усунення такого порушення не є компетенцією Замовника. По-третє, вважаємо, що Висновок як акт індивідуальної дії не відповідає критеріям обґрунтованості та вмотивованості, є неконкретизованим, не містить чітких вимог або рекомендацій щодо способу усунення виявленого під час моніторингу порушення. На підтвердження зазначеного зауважимо про таке. Відповідно до Висновку УКБ Краматорської міської ради зобов’язано здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом недопущення його в подальшому, притягнення до відповідальності винних осіб, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. З аналізу наведеного вбачається відсутність у Висновку чітких вимог або рекомендацій щодо способу усунення виявленого під час моніторингу закупівлі UA-2023-12-11-003021-а порушення, оскільки зазначення «про недопущення його в подальшому» не може вважатися належним способом усунення виявленого саме під час моніторингу закупівлі UA-2023-12-11-003021-а порушення. Тим більше, що таке порушення наразі взагалі не може бути ніким усунуто, що свідчить з інформації ДП «ПРОЗОРРО» про триваючу на теперішній час реалізацію доопрацювання Системи по відображенню на порталі фіксованої дати оприлюднення договорів (без змін при подальших модифікаціях договору). В свою чергу, зазначення про «притягнення до відповідальності винних осіб» також не може вважатися способом усунення виявленого порушення, оскільки, по-перше, це порушення допущено не з вини Замовника, по-друге, це не компетенція Замовника, а по-третє, це не призведе до усунення цього порушення. Відповідно до усталеної судової практики з цього питання, якщо за результатами моніторингу процедури закупівлі виявлено порушення законодавства у сфері публічних закупівель, орган державного фінансового контролю у висновку обов`язково зазначає опис такого порушення, а також зобов`язання щодо усунення порушення (порушень). З метою усунення виявленого під час моніторингу порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель у висновку міститься вимога зобов`язального характеру, яка є обов`язковою для виконання, та визначає порядок (спосіб) усунення такого порушення. Верховний Суд неодноразово, зокрема в постановах від 21 жовтня 2021 року у справі № 640/17797/20, від 30 листопада 2021 року у справі № 420/5590/19, від 4 травня 2023 року у справі № 160/5890/22, висловлював правову позицію, згідно з якою можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб`єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанта поведінки), якого слід вжити уповноваженій особі замовника для усунення порушень. Спонукання замовника самостійно визначити на підставі невизначених норм, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень, може призвести до нового можливого порушення позивачем чинного законодавства. Зазначене є порушенням вимог закону в частині змісту висновку як акта індивідуальної дії. Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що Висновок є протиправним, а тому буде оскаржений до адміністративного суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення.

2024-06-04 14:15:57


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 30 травня 2024
Кінцевий строк оскарження: 14 червня 2024

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: 10.06.2024 року Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради звернулось до Донецького окружного адміністративного суду з позовною заявою про визнання протиправним та скасування висновку Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-11-003021-а. Відповідно до інформації, отриманої 12.06.2024 року з Кабінету електронного суду позивача, 11.06.2024 року Донецьким окружним адміністративним судом було відкрито провадження у справі № 200/3733/24 (ухвала суду від 11.06.2024 про відкриття провадження у справі № 200/3733/24). Станом на 12.06.2024 року номер провадження не визначено.
Дата публікації: 12 червня 2024

Документи:

12 червня 2024 15:46
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 січня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "БТ "РЕНЕСАНС" 9 733 619,89
UAH з ПДВ
9 733 619,89
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

19 січня 2024 18:33
Електронний підпис
19 січня 2024 18:27
Довідка юр.особа.zip
19 січня 2024 18:27
Довідка фіз.особа.zip
19 січня 2024 18:27
довідка абз.14 п.47.pdf
19 січня 2024 18:27
202.imd
19 січня 2024 18:27
Контрольні ціни 19.01.pdf
19 січня 2024 18:27
Договірна ціна 19.01.pdf
19 січня 2024 18:27
Дефектні акти 19.01.pdf
17 січня 2024 19:22
Електронний підпис
17 січня 2024 19:17
Довідка МТБ.pdf
14 січня 2024 21:00
Електронний підпис
14 січня 2024 20:57
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
14 січня 2024 20:57
Статут.pdf
14 січня 2024 20:57
Проект договору.pdf
14 січня 2024 20:57
Посвідчення ОП.pdf
14 січня 2024 20:57
Опис до статуту.PDF
14 січня 2024 20:57
Опис до виписки.PDF
14 січня 2024 20:57
Накази працівники.pdf
14 січня 2024 20:57
Наказ ОП та ТБ.pdf
14 січня 2024 20:57
наказ директор.pdf
14 січня 2024 20:57
Ліцензія АВК.pdf
14 січня 2024 20:57
лист субпідряд.pdf
14 січня 2024 20:57
лист сертифікати.pdf
14 січня 2024 20:57
лист ПДВ.pdf
14 січня 2024 20:57
лист ліцензія _ витяг.pdf
14 січня 2024 20:57
лист кінцева ціна.pdf
14 січня 2024 20:57
Лист згода Гайда.pdf
14 січня 2024 20:57
лист договір.pdf
14 січня 2024 20:57
Календарний графік.pdf
14 січня 2024 20:57
Згоди на обробку.pdf
14 січня 2024 20:57
досвід робіт 2.pdf
14 січня 2024 20:57
досвід робіт 1.pdf
14 січня 2024 20:57
Довідка ПРАЦ.pdf
14 січня 2024 20:57
довідка підставі 47.pdf
14 січня 2024 20:57
довідка обсяг робіт.pdf
14 січня 2024 20:57
Довідка МТБ.pdf
14 січня 2024 20:57
Довідка Досвід.pdf
14 січня 2024 20:57
довідка гарант строк.pdf
14 січня 2024 20:57
диплом виконроб.pdf
14 січня 2024 20:57
Виписка ЄДРПОУ.pdf
14 січня 2024 20:57
202.imd
14 січня 2024 20:57
Об_єктні кошториси.pdf
14 січня 2024 20:57
Локальні кошториси.pdf
14 січня 2024 20:57
Контрольні ціни.pdf
14 січня 2024 20:57
Договірна ціна.pdf
14 січня 2024 20:57
Дефектні акти.pdf

Конфіденційні документи

14 січня 2024 20:57
рішення учасника.pdf

Обґрунтування конфіденційності

документ містить персональні дані

14 січня 2024 20:57
рішення до Статуту.pdf

Обґрунтування конфіденційності

документ містить персональні дані

14 січня 2024 20:57
паспорт код директор.pdf

Обґрунтування конфіденційності

документ містить персональні дані

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БТ "РЕНЕСАНС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БТ "РЕНЕСАНС"
#43178611
Переможець 9 733 619,89
UAH з ПДВ
18 січня 2024 15:44
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 січня 2024 09:01

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей. 1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником ТОВ «БТ «РЕНЕСАНС» у складі тендерної пропозиції надано не в повному обсязі: • Документи які підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Відповідно до Підсумкової відомості ресурсів, наданої учасником у складі пропозиції, вказано механізм (обладнання), а саме п.21 «Апарати для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 315 мм, потужність 3,7 кВт (працює від пересувної електростанції), позначеної приміткою «Оренда» - відсутні у наданих у пропозиції документах (довідка № 19-1 від 12.01.2024р., та договори оренди обладнання №120-5 від 05.01.2024р., та договір надання послуг будівельними машинами, механізми та автотранспортом № 121-5\Т від 11.01.2024р.) 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток № 4; Довідка про наявність обладнання та матеріально - технічної бази. Для документального підтвердження наявності обладнання та матеріально - технічної бази надається договір оренди чи надання послуг машин та механізмів, обладнання, устаткування, що будуть використовуватися при виконанні робіт, або довідка (у вигляді бухгалтерської (балансової) довідки, актуального інвентаризаційного опису, тощо), про наявність на балансі підприємства таких із вказанням кількості одиниць, балансової вартості, найменування та інвентарного номеру, а також скан-копії підтверджуючих документів про використання ліцензійного програмного забезпечення для виконання будівельних робіт. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями - Учасник повинен надати: • Довідка про наявність обладнання та матеріально - технічної бази, включаючи всі машини, механізми, обладнання та устаткування, що будуть використовуватися при виконанні умов предмету закупівлі вказаного в підсумковій відомості ресурсів та договір оренди чи надання послуг машин та механізмів, обладнання, устаткування, що будуть використовуватися при виконанні робіт, за умови що дані зміни не приведуть до збільшення ціни пропозиції учасника.

Документи

18 січня 2024 15:44
Довідка НАЗК
18 січня 2024 15:44
Електронний підпис
18 січня 2024 15:43
Протокол 7 від 18.01.2024

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 січня 2024 15:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БТ "РЕНЕСАНС"
#43178611
9 733 619,89
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 січня 2024 15:44
Довідка НАЗК
18 січня 2024 15:44
Електронний підпис
18 січня 2024 15:43
Протокол 7 від 18.01.2024

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 лютого 2024 09:11
д.у. 1 від 08.02.2024 до договору від 30.01.2024 _ 34.03-10-1.pdf зміни до договору
08 лютого 2024 09:09
Договір 34.03-10/1 від 30.01.2024 р. зміни до договору
08 лютого 2024 09:09
Електронний підпис укладений
30 січня 2024 10:35
Додаток 4 до договору 34.03-10/1 від 30.01.2024 укладений
30 січня 2024 10:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 34.03-10/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1 від 08.02.2024 до договору від 30.01.2024 № 34.03-10/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML