Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Алкотестери та комплектуючі до них
Очікувана вартість
575 000,00 UAH
UA-2020-05-28-005688-b ● e39668e04ca744cba7ea2de46270d5c1
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "Укрпошта" |
Код ЄДРПОУ: | 21560045 |
Вебсайт: | https://www.ukrposhta.ua/ua/zakupivli |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Контактна особа: |
Стаєцький Михайло +380443232078 staietskyi-mv@ukrposhta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 травня 2020 15:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 червня 2020 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 червня 2020 20:00 |
Очікувана вартість: | 575 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 875,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
115 штуки
Алкотестер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03999, Україна, Київська область, Київ, вул. Г. Кірпи, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
23000 штуки
Трубочка до мундштуків алкотестер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03999, Україна, Київська область, Київ, вул. Г. Кірпи, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
2300 штуки
Мундштук до алкотестерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03999, Україна, Київська область, Київ, вул. Г. Кірпи, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 червня 2020 16:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 червня 2020 16:07 |
Перелік змін 01.06.2020.docx | |
01 червня 2020 16:07 |
Перелік змін 01.06.2020.docx.p7s | |
01 червня 2020 16:07 |
Спрощена_Алкотестери та комплектуючі - нова редакція від 01.06.2020.docx | |
01 червня 2020 16:07 |
Спрощена_Алкотестери та комплектуючі - нова редакція від 01.06.2020.docx.p7s |
01 червня 2020 16:08 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 червня 2020 16:07 |
Перелік змін 01.06.2020.docx
|
|||
01 червня 2020 16:07 |
Перелік змін 01.06.2020.docx.p7s
|
|||
01 червня 2020 16:07 |
Спрощена_Алкотестери та комплектуючі - нова редакція від 01.06.2020.docx
|
|||
01 червня 2020 16:07 |
Спрощена_Алкотестери та комплектуючі - нова редакція від 01.06.2020.docx.p7s
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимого
Дата подання: 29 травня 2020 15:33
Дата відповіді: 01 червня 2020 15:36
Вих. №204-08 від 29.05.2020
Тендерному комітету з конкурсних торгів Акціонерне товариство «Укрпошта»
01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 22
ВИМОГА
щодо уточнення документації на проведення закупівлі. Предмет закупівлі «38430000-8 – Детектори та аналізатори ((Алкотестери та комплектуючі до них)» , ідентифікатор закупівлі: UA-2020-05-28-005688-b
Відповідно до постанови КМУ від 13 січня 2016 р. № 94 Про затвердження Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки в додатке №1 «ПЕРЕЛІК засобів вимірювальної техніки, призначених для застосування у сфері законодавчо регульованої метрології, на які поширюється дія Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки» в п.14. «Вимірювачі вмісту алкоголю в крові та повітрі, що видихається» регламентовани таки Процедури оцінки відповідності як B+D, або B+F. На підставі цього наполягаю додати до технічної специфікації (додаток 2 до документації) та/або проекту договору (додаток 4 до документації: «або Сертифікат відповідності по модулю «F» (Копія) або Сертифікат відповідності по модулю «D» (Копія)»
З повагою,
Директор ТОВ СОРБПОЛІМЕР-АНАЛІТИК» М.І.Кононов
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Ваша вимога буде врахована при внесенні змін до документації.
Дискримінаційні обмеження
Дата подання: 02 червня 2020 13:55
Дата відповіді: 03 червня 2020 12:48
Шановний Замовнику, Технічна специфікація (додаток 2) містить опис Алкотестера з технічними характеристиками приладу конкретної торгової марки, а саме «АлкоФор 307». Технічні характеристики достеменно повторюють Інструкцією з експлуатації «АлкоФор 307» , сторінка 06 (комплектація) та сторінка 09 (технічні характеристики).
Також на перелік найменування товару в технічній специфікації містить такий товар, як «Трубочка до мундштуків алкотестер», яка є виключно в комплекті вище зазначеного приладу та не надає приладу додаткових функціональних переваг.
В той же час на ринку України є багато інших приладів, які відповідають Вашим потребам згідно технічної специфікації, а саме «Призначений для вимірювання вмісту парів етилового спирту у повітрі, що видихає людина та застосовується для встановлення факту вживання алкоголю, у тому числі водіями транспортних засобів», мають навіть кращі технічні характеристики, зокрема щодо засобів профілактики корона вірусу, а саме безконтактний відбір проби та відповідають технічному регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 січня 2016 р. №94 та мають наступні документи:
1). Сертифікат відповідності по модулю «B+D, або B+F» (Копія). Виданий: ДП «Укрметртестстандарт».
2). Декларація про відповідність продукції вимогам технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки (Копія). Затвердженою Постановою КМУ від 13 січня 2016 року №94.
Враховуючи вище викладене, вимагаємо усунути в технічній специфікації та технічних вимогах (додаток 2 ) вимоги до предмета закупівлі, які виписані виключно під прилад конкретно торгової марки «АлкоФор 307»:
вилучити з технічної специфікації найменування товару «Трубочка до мундштуків алкотестер», замінивши вимогою щодо одноразовості змінних мундштуків та/або безконтактного відбору проби;
вилучити з технічних вимог індивідуальні особливості вище зазначеного приладу «АлкоФор 307», які можуть бути забезпечені в різних алкотестерах іншими технічними та функціональними можливостями та/або засобами комплектації і не впливають на результат дослідження та не несуть в собі додаткової інформації, як для особи яку тестують, так і для особи яка проводить тестування, а саме:
- Живлення від мрежі 220в
- лічильник тестів
- напис «НI» у випадку, коли результат вимірювань перевищує діапазон відображення результатів
- пам'ять на 5 попередніх тестів
Із розділу «Комплектація» вилучити: мундштук зі зворотнім клапаном 5 шт.; адаптер 12v від припалювача автомобіля; пластиковий кейс.
Вимагаємо технічні характеристики (вимоги) до приладів викласти не у вигляді авторських рішень виробника окремо взятого приладу, а у вигляді загальних функціональних характеристик для алкотестерів, а саме:
-в приладі повинно бути передбачено запобіжну функцію від симуляції неправильного видоху;
- в приладі має бути передбачена можливість портативної роботи без живлення від мережі 220в, в т.ч. в автомобілях;
- прилад має бути упакований у спеціальний кейс (чохол), який забезпечуватиме його зберігання у робочому стані та зручне транспортування (переміщення) і захищатиме від пошкоджень.
Оскільки вище зазначені порушення обмежують коло учасників та добросовісну конкуренцію і призводять до дискримінації учасників. Тим самим Замовник умисне порушує такі принципи здійснення публічних закупівель, які передбачено ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія, ефективність та пропорційність;
недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо наступне.
1. Щодо інфомації про «Живлення від мережі 220в». Данна функція необхідна для використання приладу в приміщеннях для проведення передрейсових та післярейсових медичних оглядів з метою забезпечення його безперебійної роботи без застосування елементів живлення.
2. Щодо інфомації про «лічильник тестів». Вбудований лічильник дає можливість контролювати кількість проведених перевірок медичним персоналом.
3. Щодо інфомації про «напис «НI» у випадку, коли результат вимірювань перевищує діапазон відображення результатів». Дає можливість виявити причину не відображення результатів тесту.
4. Щодо інфомації про «пам'ять на 5 попередніх тестів». Данна функція необхідна для відображення результатів перевірки в разі виникнення спірних питань.
5. Щодо інфомації про «адаптер 12v від припалювача автомобіля». Прилад планується також використовувати для проведення контрольних перевірок на лінії і зазначений адаптер забезпечує його безперебійну роботу в разі виходу з ладу елементів живлення.
6. Щодо інфомації про «пластиковий кейс». Забезпечує зберігання приладу та зручне його транспортування, без пошкоджень.
Тобто, вищезазначені вимоги встановлені з метою закупівлі товару, який буде якісним, зручним та ефективним у користуванні.
Крім того, відповідно до ч. 4 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто, дана норма Закону містить вказівку на право, а не обов’язок замовника щодо зазначення інформації про можливість надання учасниками аналогів та/або еквівалентного товару.
Враховуючи вищенаведене, вимоги документації спрощеної закупівлі повністю відповідають положенням Закону України «Про публічні закупівлі». Запропоновані ж Вами зміни до технічних характеристик не дозволяють закупити товар, який задовольнив би потребу замовника у повному обсязі.
За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо наступне.
1. Щодо інфомації про «Живлення від мережі 220в». Данна функція необхідна для використання приладу в приміщеннях для проведення передрейсових та післярейсових медичних оглядів з метою забезпечення його безперебійної роботи без застосування елементів живлення.
2. Щодо інфомації про «лічильник тестів». Вбудований лічильник дає можливість контролювати кількість проведених перевірок медичним персоналом.
3. Щодо інфомації про «напис «НI» у випадку, коли результат вимірювань перевищує діапазон відображення результатів». Дає можливість виявити причину не відображення результатів тесту.
4. Щодо інфомації про «пам'ять на 5 попередніх тестів». Данна функція необхідна для відображення результатів перевірки в разі виникнення спірних питань.
5. Щодо інфомації про «адаптер 12v від припалювача автомобіля». Прилад планується також використовувати для проведення контрольних перевірок на лінії і зазначений адаптер забезпечує його безперебійну роботу в разі виходу з ладу елементів живлення.
6. Щодо інфомації про «пластиковий кейс». Забезпечує зберігання приладу та зручне його транспортування, без пошкоджень.
Тобто, вищезазначені вимоги встановлені з метою закупівлі товару, який буде якісним, зручним та ефективним у користуванні.
Крім того, відповідно до ч. 4 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто, дана норма Закону містить вказівку на право, а не обов’язок замовника щодо зазначення інформації про можливість надання учасниками аналогів та/або еквівалентного товару.
Враховуючи вищенаведене, вимоги документації спрощеної закупівлі повністю відповідають положенням Закону України «Про публічні закупівлі». Запропоновані ж Вами зміни до технічних характеристик не дозволяють закупити товар, який задовольнив би потребу замовника у повному обсязі.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СОРБПОЛIМЕР-АНАЛIТИК ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" #36408462 |
Відхилено |
574 425,00
UAH з ПДВ
|
18 червня 2020 15:03
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій