Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 (ДК 021:2015, код 45454000-4 Реконструкція) Енергоблок №3. Роботи по оснащенню установками автоматичного контролю силового маслонаповненого обладнання головної схеми видачі потужності АЕС
Очікувана вартість
10 722 808,92 UAH
UA-2020-09-22-001898-c ● e3961ea6a7ef4e4d83e6ecfc1b5069b6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВП ЮУАЕС ДП НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 20915546 |
Місцезнаходження: | 55000, Україна , Миколаївська обл., місто Южноукраїнськ, Промзона ВП ЮУАЕС |
Контактна особа: |
Міронов Сергій Леонідович +380513641330 mironov@sunpp.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 вересня 2020 14:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 жовтня 2020 14:30 |
Початок аукціону: | 09 жовтня 2020 12:36 |
Очікувана вартість: | 10 722 808,92 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 110 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,03% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 27000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: Войнич Владислав Володимирович, старший майстер ЕЦ –, тел.(05136) 4-26-86, v_vojnich@sunpp.atom.gov.ua Інженер-технолог ВВ СМтаР – Вербіцький Олександр Юрійович , тел. (05136) 4-22-09, ay_verbitskii@sunpp.atom.gov.ua
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 (ДК 021:2015, код 45454000-4 Реконструкція) Енергоблок №3. Роботи по оснащенню установками автоматичного контролю силового маслонаповненого обладнання головної схеми видачі потужності АЕС. (РПЗ -4.67)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
55001, Україна, Миколаївська область, Южноукраїнськ, ВП ЮУАЕС, Промзона. Строк виконання робіт в період ППР-2020 на енергоблоці № 3, закінчення- 05.09.2021 року. Термін виконання робіт може бути відкоригований з урахуванням фактичних дат початку та закінчення ППР енергоблоку № 3. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою. Переклад документів, які подаються у складі тендерної пропозиції, має бути завірений в установленому порядку (згідно з наказом Міністерством юстиції України «Про затвердження Порядку вчинення нотаріальних дій нотаріусами України» N 296/5 від 22.02.2012). Проектна, технічна документація, яка викладена в оригіналі російською мовою, не потребує перекладу українською мовою. Не перекладаються документи, текст яких викладено іноземною мовою з одночасним його викладенням українською (російською) мовою та інші друковані джерела літературної інформації, наприклад, буклети, паспорти на обладнання, інструкції з експлуатації обладнання тощо.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 вересня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника після підписання сторонами довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3, складену на підставі актів виконаних будівельних робіт за формою КБ-2В протягом 45 банківських днів. Підрядчик складає акти виконаних робіт у відповідності до визначеного в пункті 1 договору коду згідно ДКПП. Оплата за поставлене обладнання здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника за кожну партію обладнання згідно з видатковою накладною на цю партію протягом 45 банківських днів з дати поставки. Датою поставки партії обладнання є дата накладної. | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 90% |
Гарантійне обслуговування, питома вага критерію - 10%: | 10% |
36 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: | 10% |
від 25 до 35 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: | 8% |
від 19 до 24 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: | 6% |
від 13 до 18 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: | 4% |
12 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: | 0% |
22 вересня 2020 14:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 вересня 2020 14:26 |
КРЕСЛЕННЯ.rar | |
22 вересня 2020 14:26 |
КОШТОРИСИ.rar | |
22 вересня 2020 14:26 |
Додаток 3 Перелік формальних помилок.docx | |
22 вересня 2020 14:26 |
Додаток 2 Проект договору.doc | |
22 вересня 2020 14:26 |
Додаток 1 Технічна специфікація.pdf | |
22 вересня 2020 14:26 |
45454000-4 Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо внесення змін в окремі пункти тендерної документації
Дата подання: 24 вересня 2020 14:03
Дата відповіді: 25 вересня 2020 11:15
Відповідно до розділу ІІІ пункту 1 підпункту 3 тендерної документації до оголошення UA-2020-09-22-001898-c - на нашу думку неправомірно вимагається наступне :
- Файл у форматі pdf, відсканований з оригіналу або нотаріально засвідченої копії довідки, виданої ДФС (ДПС) або електронна довідка, з накладеним електронним підписом (далі – ЕП) відповідальної особи ДФС (ДПС) (ЕП повинен відповідати вимогам чинного законодавства України), з можливістю перевірки даного ЕП на офіційному веб-сайті Центрального засвідчувального органу Мінюсту (http://czo.gov.ua/verify) про наявність або відсутність у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) заборгованості із сплати податків і зборів (обов′язкових платежів). Довідка повинна бути чинною на дату надання, або дату розкриття, або дату проведення аукціону.
Відповідно до підпункту 13, пункту 1,статті 17 Закону України " Про публічні закупівлі" - Замовник має підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі -
якщо учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника.
Тобто вимога надати довідку ДФС субпідрядника - є не незаконною, так як ця норма застосовується виключно та безпосередньо для учасника процедури закупівлі.
Просимо Вас внести зміни до тендерної документації, враховуючи вищевикладене.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідності до ч. 7 статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі" «У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій статті 17».
Так п.13 ч.1 ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, що учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає замовнику стосовно субпідрядників/співвиконавців, яких він має намір залучити до виконання робіт, інформацію щодо наявності чи відсутності заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий субпідрядник/співвиконавець здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого субпідрядника/співвиконавця. Документальний спосіб підтвердження на відповідність субпідрядника/співвиконавця вищезазначеній вимозі був зазначений замовником у тендерній документації.
Так п.13 ч.1 ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, що учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає замовнику стосовно субпідрядників/співвиконавців, яких він має намір залучити до виконання робіт, інформацію щодо наявності чи відсутності заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий субпідрядник/співвиконавець здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого субпідрядника/співвиконавця. Документальний спосіб підтвердження на відповідність субпідрядника/співвиконавця вищезазначеній вимозі був зазначений замовником у тендерній документації.
щодо внесення змін в окремі пункти тендерної документації
Дата подання: 25 вересня 2020 14:34
Дата відповіді: 29 вересня 2020 16:27
Розглянувши Вашу відповідь, звертаємо Вашу увагу на некоректність трактування Закону України „Про публічні закупівлі” в частині п.13 ч.1 ст. 17 цього Закону – в даному пункті чітко зазначена вимога саме до учасника процедури закупівлі. Цитуємо дослівно : „учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника.”
Також, звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до п.37 ч.1 ст.1 Закону України „Про публічні закупівлі” – субпідрядник не є за визначенням учасником процедури закупівлі, так як він не подає від свого імені тендерну пропозицію. Цитуємо дослівно п.37 ч.1 ст.1 Закону України „Про публічні закупівлі” : „учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.”
Відповідно до ч.7 ст.17 Закону України „Про публічні закупівлі” та ч.3 ст.16 Закону України „Про публічні закупівлі”: „Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.” – тобто на підтвердження кваліфікаційних критеріїв субпідрядної організації згідно Закону України „Про публічні закупівлі” замовник може вимагати в учасника надати підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід субпідрядної організації. Як бачимо цей перелік є вичерпним.
Тобто, опираючись виключно на норми Закону України „Про публічні закупівлі” жодної вимоги, щодо надання довідки ДФС субпідрядником в складі тендерної пропозиції Учасника – немає! Тому така вимога Замовника торгів – є незаконною!
Просимо Вас внести зміни до тендерної документації, враховуючи вищевикладене, а також просимо в подальшому при підготовці тендерних документацій виключити цю вимогу як дискримінаційну.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Незадоволено.
У відповідності до ч. 7 статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі" «У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій статті 17».
Законом покладений на замовника обов’язок перевіряти субпідрядників/співвиконавців на відсутність підстав, визначених у частині першій статті 17, але не визначений порядок такої перевірки. Тому замовник встановив у ТД зазначені вимоги щодо надання певного переліку документів для можливості здійснення перевірки субпідрядників/співвиконавців на відсутність підстав, визначених у частині першій статті 17, для того, щоб виконати вимоги Закону.
У відповідності до ч. 7 статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі" «У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій статті 17».
Законом покладений на замовника обов’язок перевіряти субпідрядників/співвиконавців на відсутність підстав, визначених у частині першій статті 17, але не визначений порядок такої перевірки. Тому замовник встановив у ТД зазначені вимоги щодо надання певного переліку документів для можливості здійснення перевірки субпідрядників/співвиконавців на відсутність підстав, визначених у частині першій статті 17, для того, щоб виконати вимоги Закону.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 жовтня 2020 12:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВ Енергопромбуд |
10 720 607,29
UAH
|
10 720 607,29
UAH
|
1.1111111111 | 9 648 546.56 | Документи |
ТОВ Атоммонтажсервіс |
10 721 946,00
UAH
|
10 721 946,00
UAH
|
1 | 10 721 946 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Енергопромбуд #38900726 |
Переможець |
10 720 607,29
UAH
|
15 жовтня 2020 17:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2021 09:49
|
Угода.pdf | укладений |
22 грудня 2021 09:48
|
Електронний підпис | укладений |
28 квітня 2021 14:59
|
Доп угода 1 58-123-01-20-06580 зар.pdf | зміни до договору |
28 квітня 2021 14:56
|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2020 14:42
|
Договір.pdf | укладений |
30 жовтня 2020 14:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна терміну дії договору. |
Номер договору про закупівлю: | 58-123-01-20-06580 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | доп угода 1 58-123-01-20-06580 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 30 жовтня 2020 — 30 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | На підставі ч. 1, ст. 651 ЦК України, а також згідно листа ЗАМОВНИКА від 18.10.2021 № 29/18019 о неможливості змін існуючих умов договору, сторони прийшли до згоди розірвати Договір. |