Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Реконструкція Новоборівського загальноосвітнього навчального закладу І-ІІІ ступенів - ліцею по вул. Освіти, 7 в смт. Нова Борова, Хорошівського району, Житомирської області" (завершення робіт) (ДК 021:2015 (CPV) - 45454000-4 - Реконструкція)
Очікувана вартість
7 298 466,96 UAH
UA-2020-05-26-008404-b e38fdb27f6344aaaac5532802d62dedd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Борисович Сорокін

+380412474388 39932654oda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12
Контактна особа: Сергій Борисович Сорокін
+380412474388
39932654oda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 травня 2020 17:40
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 11 червня 2020 13:28
Очікувана вартість: 7 298 466,96 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36 493,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 36492 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1частини першої статті 2 Закону.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Реконструкція майнового комплексу КЗ «Житомирський ліцей – інтернат для обдарованих дітей» Житомирської обласної ради по вул. Коростишівській, 15 в м. Житомирі – улаштування футбольного поля зі штучним покриттям. ІІ черга."
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12114, Україна, Житомирська область, смт. Нова Борова, Хорошівського району, вул. Освіти, 7 в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 травня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором у розмірі, що не перевищує 50 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року. Аванс 7 Робочі 50
Виконання робіт Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Акти приймання виконаних будівельних робіт готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику у строк не пізніше 20-го числа звітного місяця в паперовому вигляді та на електронному носії (в програмному комплексі їх складання – АВК). Пiсляоплата 7 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 травня 2020 17:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 17:40
Додаток № 2 до тендерної документації.pdf
26 травня 2020 17:40
Додаток № 7 до тендерної документації.rar
26 травня 2020 17:40
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2020 13:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗВЯГЕЛЬ-БУД" 6 723 986,40
UAH з ПДВ
6 723 986,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ" 7 147 692,00
UAH з ПДВ
7 147 692,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УК "Комфорт-Буд" 7 155 312,00
UAH з ПДВ
7 155 312,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 червня 2020 12:38
Електронний підпис
27 червня 2020 12:37
Dovidka_20178379980270362449.pdf (1).p7s
27 червня 2020 12:37
Dovidka_20178379980270362449 (1).pdf
27 червня 2020 12:37
da35ccbc-45fd-4b26-9a77-ec4116ec7a5c.pdf
27 червня 2020 11:27
Електронний підпис
27 червня 2020 11:26
Електронний підпис
27 червня 2020 11:26
НАЗК ТПК.zip
27 червня 2020 11:26
Документ_ЄДР_1006831903.zip
27 червня 2020 11:26
Документ_ЄДР_1006829865.zip
27 червня 2020 11:26
Довідка санкції.pdf
27 червня 2020 11:26
Лист про довідки.pdf
27 червня 2020 11:26
ДФС.7z
27 червня 2020 11:26
МВС.7z
27 червня 2020 11:26
НАЗК Сушицький.zip
26 червня 2020 14:33
Електронний підпис
26 червня 2020 14:32
податки.png
26 червня 2020 14:32
Документ_ЄДР_1006829865.zip
26 червня 2020 14:32
Довідка.zip
26 червня 2020 14:32
Dovidka_20178379980270362449.pdf.p7s
26 червня 2020 14:32
Dovidka_20171499950640439975.pdf
26 червня 2020 14:32
Довідки ст.17.pdf
26 червня 2020 14:32
Довідка МВС Розшук.pdf
10 червня 2020 17:24
Електронний підпис
10 червня 2020 17:24
20 Лист про розрахунки.pdf
10 червня 2020 17:23
20 Лист пояснення.pdf
10 червня 2020 17:23
19 inquiry_print.pdf
10 червня 2020 17:23
18 ПДВ Витяг.PDF
10 червня 2020 17:23
18 паспорт.pdf
10 червня 2020 17:23
18 Лист про санкції.pdf
10 червня 2020 17:23
18 Захист довкілля.pdf
10 червня 2020 17:23
18 Гарантія 10.pdf
10 червня 2020 17:23
18 Виписка ТПК 03 02 2020.pdf
10 червня 2020 17:23
16 Довідка субпідряд 20.pdf
10 червня 2020 17:23
15 Персональні дані.pdf
10 червня 2020 17:23
14 Погодження ТЗ.pdf
10 червня 2020 17:23
12 Ліцензії дозволи.pdf
10 червня 2020 17:23
10 Наказ Сушицький.pdf
10 червня 2020 17:23
82.imd
10 червня 2020 17:23
8 Розрахунок ЗП.pdf
10 червня 2020 17:23
8 Розрахунок ЗВВ.pdf
10 червня 2020 17:23
8 Проект договору.pdf
10 червня 2020 17:23
8 погодження суб.pdf
10 червня 2020 17:23
8 Додаток 3.pdf
10 червня 2020 17:23
8 Додаток 1 ДЦ.pdf
10 червня 2020 17:23
8 до розрахунку ЗП.pdf
10 червня 2020 17:23
8 т2.pdf
10 червня 2020 17:23
8 ссриєсн.pdf
10 червня 2020 17:23
8 ЛК ЗВВ.pdf
10 червня 2020 17:23
8 ДЦ ПЗ ЛК ПВР.pdf
10 червня 2020 17:23
7 Відсутність ст.17ЗУ.pdf
10 червня 2020 17:23
7 Відсутність боргів.pdf
10 червня 2020 17:23
6Баланс 2019.pdf
10 червня 2020 17:23
6 Фінансовий звіт.PDF
10 червня 2020 17:23
5 Лист відгук.pdf
10 червня 2020 17:23
5 Довідка про досвід.pdf
10 червня 2020 17:23
5 Аналогічний договір.pdf
10 червня 2020 17:23
4 накази на робітників.pdf
10 червня 2020 17:23
3 оборотно-сальдова.pdf
10 червня 2020 17:23
3 Довідка мат.тех.база.pdf
10 червня 2020 17:23
2 Тендерна пропозиція.pdf
10 червня 2020 17:23
1 Реєстр.pdf

Публічні документи

10 червня 2020 13:51
Електронний підпис
10 червня 2020 13:50
частина 4.rar
10 червня 2020 13:50
частина 3.rar
10 червня 2020 13:50
частина 2.rar
10 червня 2020 13:50
частина 1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗВЯГЕЛЬ-БУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ"

ТОВ "УК "Комфорт-Буд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗВЯГЕЛЬ-БУД"
#41437715
Відхилено 6 723 986,40
UAH з ПДВ
16 червня 2020 18:05
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ"
#38329812
Переможець 7 147 692,00
UAH з ПДВ
19 червня 2020 17:24

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗВЯГЕЛЬ-БУД" #41437715

№ рішення у справі

60/59-р/к

Дата рішення у справі

20.06.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

60/94-р/к

Дата рішення у справі

21.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

16 червня 2020 18:05
Електронний підпис
16 червня 2020 18:04
Протокол № 333.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2020 17:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ"
#38329812
7 147 692,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 15:53
Електронний підпис зміни до договору
10 листопада 2020 16:32
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
10 листопада 2020 16:29
Електронний підпис укладений
30 червня 2020 18:48
Підписаний_G0620-8501-GL_ispolnenia.pdf укладений
30 червня 2020 18:43
договір 45-20 від 30.06.2020.PDF укладений
30 червня 2020 18:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди п. 3.1, Додаток №1, Додаток №2, Додаток №3, викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: № 45-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 7 147 692,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 191 282,00 UAH)