Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Фінансування інфраструктурних проектів" |
Код ЄДРПОУ: | 37264503 |
Вебсайт: | https://www.fininpro.com |
Місцезнаходження: | 03118, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4 (літера А) |
Контактна особа: |
Руслан ХОРДИКОВ +380442570231 fininpro.tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 вересня 2021 12:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 жовтня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 13 жовтня 2021 13:37 |
Очікувана вартість: | 19 384 738,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 96 923,69 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції – безумовна та безвідклична банківська гарантія (електронний документ з електронно-цифровим підписом, який є доступним для перегляду та перевірки без необхідності використання окремого програмного продукту) із грошовим покриттям. Банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 "Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах", обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 96 923,69 грн. Реквізити для оформлення банківської гарантії: ДП «ФІНІНПРО»; 03118, Україна, м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4 (літера А) код ЄДРПОУ 37264503; UA 258201720355329001000078159 – Державна казначейська служба України м. Київ МФО 820172. УВАГА! Розмір забезпечення тендерної пропозиції повинен становити суму РІВНУ 96 923,69 грн. Якщо в гарантії буде вказано не точну цифру та/або формулювання, наприклад: «будь-яку суму, але не більше 96 923,69 грн.», тощо, пропозицію учасника, що подав таку банківську гарантію буде відхилено Замовником. Розмір забезпечення тендерної пропозиції для банків-нерезидентів складає грошову суму у доларах США, що еквівалентна сумі гарантії, яка вказана Замовником у тендерній документації за курсом НБУ на день видачі гарантії. Валюта сплати за гарантією має бути такою самою, як і валюта, в якій визначено суму гарантії (гривня або долар США). Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, - копія ліцензії, виданої банку, - довідка з банку, що підтверджує наявність грошового покриття по наданій гарантії. У випадку, якщо зміст банківської гарантії містить посилання на договір про отримання гарантії (надання гарантії тощо) Учасник повинен надати такий договір; - лист-згоду на продовження терміну дії гарантії забезпечення тендерної пропозиції на вимогу Замовника; - лист-згода Банку-Гаранта на внесення змін до тексту гарантії на вимогу Замовника щодо продовження терміну її дії. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зарахування грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше, ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, не компенсуються Замовником, в тому числі і при відміні торгів або визнанні торгів такими, що не відбулися. Серед переліку документів, подання яких Гаранту покладається на Бенефіціара для підтвердження своєї вимоги про сплату гарантійного забезпечення, не має бути документів, отримання (надання) яких залежить від волі інших осіб, а не виключно від Бенефіціара. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику викладені у п.3 інструкції з підготовки тендерної пропозиції. Тендерна пропозиція, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляється замовником. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Текст банківської гарантії не може містити умов про зменшення відповідальності гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги). Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: - закінчення строку дії забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем тендеру; - відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення процедури закупівлі в разі не укладення договору про закупівлю із жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: -відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними; - не підписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю; - ненадання переможцем у строк, визначений в частині шостій статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону; - ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 96923.69 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | На підставі положень статті 27 Закону Учасник-переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен внести забезпечення виконання договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 % (п’ять відсотків) вартості договору. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: грошові кошти. Отримувач: ДП «ФІНІНПРО»; 03118, Україна, м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4 (літера А) код ЄДРПОУ 37264503; UA943223130000026000000046931 в АТ «Укрексімбанк», м. Київ, МФО 322313» Призначення платежу: «Забезпечення виконання Договору про закупівлю за результатами проведених торгів згідно з оголошенням в ЦБД Prozorro UA-2021-___________». На дату перерахування Учасником Забезпечення виконання Договору додатково узгоджуються банківські реквізити Замовника. Строк, умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору визначені в окремому Договорі забезпечення, який укладається між Учасником-переможцем та Замовником не пізніше дати укладання договору про закупівлю відповідно до проєкту, який викладено в Додатку № 9 до тендерної документації. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п'яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовником не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок замовника. У разі не отримання Замовником забезпечення виконання Договору про закупівлю у вигляді грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника до кінцевої дати укладення Договору, Договір вважається не укладеним з вини учасника переможця та тягне за собою наслідки відповідно до абзацу 4 пункту 3 частини 1 статті 31 Закону. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані Роботи будуть здійснюватися за рахунок коштів спеціального фонду Державного бюджету України за бюджетною програмою КПКВК 3107280 «Фінансове забезпечення заходів із забезпечення безпеки дорожнього руху відповідно до державних програм» (захід 7, завдання 3 - влаштування автоматичних пунктів (майданчиків) для габаритно-вагового контролю (комплексів зважування у русі Weigh In Motion (WIM)), КЕКВ 3210 в межах планових показників та за наявності фактичних надходжень на казначейський рахунок Замовника, у відповідності з Планом фінансування. Оплата вартості Послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на рахунок Підрядника, зазначений у Договорі, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України, впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами відповідних актів приймання-передачі виконаних робіт. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється впродовж 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування предмету Договору на свій рахунок. За умови наявності відповідного бюджетного призначення у Замовника виникають зобов'язання за Договором. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 жовтня 2021 17:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 жовтня 2021 17:00 |
Протокол №101-2 Перелік змін.docx | |
04 жовтня 2021 17:00 |
ТД №101-2 комплекс зважування у русі.docx |
04 жовтня 2021 17:01 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 жовтня 2021 17:00 |
Протокол №101-2 Перелік змін.docx
|
|||
04 жовтня 2021 17:00 |
ТД №101-2 комплекс зважування у русі.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
У вище зазначеній вимозі, обмежується лише верхня можлива межа висоти підйому автогідропідіймача, яка становить 28м (включно). В свою чергу Підрядник, у своїй пропозиції, може надати документальне підтвердження наявності автогідропідіймача (відповідно до вимог тендерної документації) з висотою підйому, яка необхідною для виконання відповідних робіт.»
В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни
В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни
В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни
Замовником використане його законне право у визначенні коду за показниками четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, при цьому визначення предмета закупівлі робіт здійснюється за окремим об’єктом будівництва та згідно ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301
Основною метою закупівлі є «влаштування автоматичних пунктів (майданчиків) для габаритно-вагового контролю (комплексів зважування у русі)», тому, при визначенні виду робіт, Замовник керувався визначенням згідно ГБН Г.1-218-182: 2011 розділу 5 «Роботи з капітального ремонту» «влаштування об’єктів дорожнього сервісу, стаціонарних пунктів вагового та габаритного контролю, оглядових майданчиків та під’їздів до них, пішохідних переходів в різних рівнях, перехідно-швидкісних смуг, огороджень» (п. 5.2.4).
Відповідно до пункту 7 розділу 1 тендерної документації «У разі участі учасника-нерезидента його тендерна пропозиція викладається мовою держави-нерезидента з обов'язковим перекладом на україномовний текст. При цьому, тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою».
Таким чином, учасник-нерезидент надає документи мовою держави-нерезидента з обов'язковим перекладом на україномовний текст
Акти прийому-передачі можуть бути представлені в тій же формі як і договори оренди у вигляді завірених копій.
Відповідно до пункту 7 розділу 1 тендерної документації «У разі участі учасника-нерезидента його тендерна пропозиція викладається мовою держави-нерезидента з обов'язковим перекладом на україномовний текст. При цьому, тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою».
Таким чином, учасник-нерезидент надає документи мовою держави-нерезидента з обов'язковим перекладом на україномовний текст
Вимоги про усунення порушення
Сума забезпечення виконання договору є гарантією виконання всіх зобов'язань Учасником, та є значною у грошовому вираженні. При цьому, вказані кошти блокуються на банківському рахунку, та не використовуються Замовником, але таким чином ускладнюється можливість участі потенційних Учасників. Просимо Вас знизити розмір забезпечення виконання договору до 1% від вартості договору, що, за нашою думкою, достатньо для збереження гарантії для Замовника щодо виконання всіх зобов'язань Учасником. Додатково Замовник надає можливість більшому колу потенційних Учасників взяти Участь у закупівлі, та потенційно знизити вартість закупівлі. Просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації.
Тендерним комітетом замовника розглянута Ваша Вимога щодо внесення змін до тендерної документації щодо розміру забезпечення виконання договору про закупівлю.
Забезпечення виконання договору про закупівлю – гарантія виконання зобов’язань учасником перед замовником за договором про закупівлю. Внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією та оголошенням про проведення закупівлі.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю відповідає вимогам пункту 3 статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» та не порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників згідно вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зміни до тендерної документації щодо зниження розміру забезпечення виконання договору про закупівлю до 1% від вартості договору вноситись не будуть».
Відповідно до п. 19) частини 2. Ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинні бути зазначені відомості:
«19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.»
Імперативна норма формальні помилки п.19. ч.2. ст. 22 Закону має містити опис.
Проте, в інструкції щодо підготовки тендерний пропозицій Замовник обмежився лише посиланням на Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року №710 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 року за №715/34998), який містить лише перелік формальних помилок, що не є ні описом, ні прикладами.
А отже, тендерна документація Замовника не відповідає нормам пункту 19 частини 2 статті 22 Закону, що може бути підставою для здійснення моніторингу закупівлі та прийняття відповідного рішення органами державного фінансового моніторингу.
Вимагаємо здійснити заходи щодо усунення порушень Закону України «Про публічні закупівлі» в установленому законодавством порядку та привести тендерну документацію в у відповідність до вимог законодавства.
Абзацом 12 пункту 11 частини 1 статті 9 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) передбачено розроблення та затвердження Уповноваженим органом переліку формальних помилок. На виконання цієї вимоги Закону, Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 “Про затвердження Переліку формальних помилок” (далі -Наказ) було затверджено перелік формальних помилок.
Звертаємо увагу, що затверджений перелік формальних помилок не є примірним, а тому він є вичерпним. Відповідно Замовники під час формування тендерної документації повинні враховувати положення Наказу, тобто повинні використовувати саме цей перелік формальних помилок в своїй тендерній документації. Перелік вказаних формальних помилок і є описом та прикладом формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Таким чином, Замовником в повному обсязі дотримано вимог Закону України «Про публічні закупівлі»
Постановою Кабінету Міністрів України від 27 червня 2007 № 879 затверджено Порядок здійснення габаритно-вагового контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та / або габаритні параметри яких перевищують нормативні (далі – Порядок №1).
У пунктах 8 і 9 статті 2 Порядку дані визначення стаціонарного пункту габаритно-вагового контролю (стаціонарний пункт) і пересувного пункту габаритно-вагового контролю (пересувний пункт) відповідно.
В той же час, стаття 6 Порядку передбачає задіяння посадових осіб та/або працівників відповідних органів в пунктах габаритно-вагового контролю (згідно пунктів 8 та 9 статті 2 стаціонарних та пересувних пунктах) для здійснення габаритно-вагового контролю, що в свою чергу не може тлумачитись як «здійснення габаритно-вагового контролю в автоматичному режимі»
Статтею 2 Порядку фіксації адміністративних правопорушень в сфері безпеки на автомобільному транспорті в автоматичному режимі, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2019 № 1174 (далі – Порядок №2) надано тлумачення автоматичного пункту, режиму його роботи та параметрів щодо яких здійснюється фіксація.
Таким чином, Порядком №1 та Порядком №2 розділенні поняття режимів (способів) здійснення габаритно-вагового контролю.
Різниця між поняттями «стаціонарний» та «пересувний» є в спроможності таких пунктів змінювати свої просторові координати та у використанні різних технічних засобів для здійснення габаритно-вагового контролю.
Також, зважаючи на комплекс робіт, що виконуються під час влаштування автоматичних пунктів габаритно-вагового контролю, предмет закупівлі відповідно до Єдиного закупівельного словника та ГБН Г.1-218-182: 2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» визначено вірно – як 45220000-5 «Інженерні та будівельні роботи
- сертифікатом перевірки типу за результатами перевірки приладу для автоматичного зважування транспортних засобів у русі по модулю Відповідно до вимог Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 січня 2016 №94;
- протоколами випробувань або сертифікатом відповідності, в яких вказуються характеристикам обладнання відповідно до технічного завдання на основні компоненти автоматичного пункту габаритно-вагового контролю, проведення в обсязі та / або отримано відповідно до вимог Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів Україна від 13 січня 2016 №94 та Технічного регламенту засобів вимірювальної техніки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 №163.
Разом з тим, згідно із законодавством іноземних держав підтвердження введення в експлуатацію системи зважування в русі здійснюється на підставі інших документів, передбачених такою державою.
У зв'язку з цим просимо внести відповідні зміни (наприклад, додати до тендерної документації в цій частині вказівку на те, що в разі виконання аналогічного договору в інших державах, відмінних від України, учасник надає документи, передбачені в іноземній державі) в тендерну документацію з метою забезпечення недискримінаційного участі в процедурі закупівлі учасників, які мають досвід виконання аналогічних договорів в державах, відмінних від України.
Відповідно до пункту 3.4.13 Технічного завдання «Засоби вимірювання, які використовуються на Об’єкті повинні бути сертифіковані відповідно до вимог Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, затвердженого постановою КМУ від 13 січня 2016 р. № 94 та Технічного регламенту засобів вимірювальної техніки, затвердженого постановою КМУ від 24 лютого 2016 р. № 163». Надання вищевказаних сертифікатів є підтвердження Учасником відповідності запропонованої системи вимогам Технічного завдання
Необхідно відзначити, що Замовником в 2020 році проведено 20 процедур закупівель по предмету аналогічного в цій закупівлі, а саме:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-26-009223-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-27-000170-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-28-000139-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-26-009234-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-27-000184-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-27-000199-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-27-000189-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-27-000187-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-27-000196-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-27-000201-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-26-009243-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-27-000203-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-27-000172-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-28-000143-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-19-006789-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-27-000204-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-26-009230-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-26-009247-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-28-000141-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-28-000140-a
У всіх цих процедурах аналогічним договором був наступний: «договір з будівництва (улаштування) протягом останніх 3 (трьох) років (реконструкції, капітального ремонту) дорожніх інформаційних систем (метеостанції, інформаційні табло) і / або систем відеоспостереження за рухом і / або автоматизованого управління рухом і / або систем вагового контролю на транспорті та / або дорожнього освітлення, електроживлення та їх елементів, з огляду на основні види робіт згідно з технічним завданням документації »(далі - Аналогічний договір №2).
Як бачимо, поняття Аналогічної договору №1 і поняття Аналогічної договору №2 істотно розрізняються (аналогічний договір №1 значно вужче аналогічного договору №2). При цьому предмет закупівлі як у справжній процедурі, так і в закупівлях 2020 року, є ідентичним.
Учасником процедури закупівлі було поставлено питання Замовнику про визначення коду предмета закупівлі за показниками п'ятої цифри Єдиного закупівельного словника. Згідно відповіді Замовника на запитання учасників процедури він «скористався своїм правом у визначенні коду за показниками четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, при цьому визначення предмета закупівлі робіт здійснюється за окремим об'єктом будівництва і відповідно ГБН Г.1-218-182: 2011« Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт », затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.».
Таким чином, складається парадоксальна ситуація. З одного боку, Замовник визначає дуже «вузько» аналогічний договір у цій закупівлі, з іншого боку - він не бажає розкривати код предмета закупівлі на рівні хоча б п'ятої цифри Єдиного закупівельного словника.
Припускаємо, що небажання Замовника деталізувати код предмета закупівлі (визначеного за показниками четвертої цифри Єдиного закупівельного словника на рівні класу) пов'язано з тим фактом, що вже на рівні п'ятої цифри Єдиного закупівельного словника Замовник просто не може підібрати відповідну категорію для предмета закупівлі. На нашу думку, Замовник не може деталізувати код предмета закупівлі через помилкового (невідповідність законодавству України) висновку про те, що автоматичний пункт габаритно-вагового контролю (предмет закупівлі) є стаціонарним пунктом габаритно-вагового контролю.
Ми розуміємо, що Замовник має право самостійно визначати класифікаційні критерії для учасників, в тому числі поняття аналогічного договору. Однак таке «вузьке» визначення аналогічного договору повинно:
- відповідати принципам, закладеним у статті 5 Закону України «Про державні закупівлі»;
- однозначно корелювати з предметом закупівлі, в тому числі за кодом предмета закупівлі у відповідності з Єдиного закупівельного словника;
- бути обгрунтовано Замовником.
Таке «вузьке» визначення аналогічного договору за цією закупівлі:
- ніяк не обгрунтовано Замовником (попередні процедури закупівлі в 2020 мали суттєво іншою аналогічний договір);
- ніяк не корелює з кодом предмета закупівлі (Замовник його взагалі неправильно визначив навіть на рівні перших чотирьох знаків);
- не відповідає принципам, закладеним у Законі України "Про державні закупівлі" (багато учасників просто не можуть брати участь у процедурі закупівлі, основний критерій визначення переможця якої є ціна).
У зв'язку з вищевикладеним, вимагаємо змінити визначення аналогічного договору у цій закупівлю до «старого» визначення аналогічного договору, яке Замовник використовував в процедурах закупівлі в 2020 році, а саме:
«Договір з будівництва (улаштування) протягом останніх 6 (шести) років (реконструкції, капітального та поточного ремонту) дорожніх інформаційних систем (метеостанції, інформаційні табло) і / або систем відеоспостереження за рухом і / або автоматизованого управління рухом і / або систем вагового контролю на транспорті та / або дорожнього освітлення, електроживлення та їх елементів, з огляду на основні види робіт згідно з технічним завданням документації ».
У понятті визначення аналогічного договору, Замовник керувався п.2 Статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Зміни до тендерної документації вноситись не будуть
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-16-000037 ● 2f9dee07c2844c8cb402d2d00c36ce86
- Статус: завершено ● Дата: 04 серпня 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 травня 2022 16:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
16.05.2022
№
78
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
33
UA-2021-09-17-005411-b
17.09.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-19 16:45:57
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі капітального ремонту (влаштування автоматичних пунктів (майданчиків) для габаритно-вагового контролю (комплексів зважування у русі)) автомобільної дороги загального користування державного значення Р-21 Долина - Хуст, на ділянці км 69+365 - 69+605, Закарпатська область (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-09-17-005411-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
2. Чи було внесено переможцем торгів ТОВ «ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС» забезпечення виконання договору у розмірі 5 % від вартості договору про закупівлю відповідно до пункту 6 розділу VI тендерної документації? При цьому необхідно надати документи, що підтверджують перерахування коштів переможцем торгів ТОВ «ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС», як забезпечення виконання договору.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-24 12:41:34
Державне підприємство «Фінансування інфраструктурних проектів» у відповідь на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ у межах проведення моніторингу процедури закупівлі надає відповідь
Державне підприємство «Фінансування інфраструктурних проектів» у відповідь на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ у межах проведення моніторингу процедури закупівлі надає відповідь:
Обґрунтування розміру бюджетного призначення здійснювалось в межах абзацу 4 заходу 7 Державної програми підвищення безпеки дорожнього руху на період до 2023 року, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України № 1287 від 21.12.2020.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі на основі технічного завдання наданого ДЕРЖАВНИМ АГЕНТСТВОМ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ УКРАЇНИ.
Очікувана вартість була визначена на основі проведених передпроектних робіт.
Посилання на сторінку власного веб-сайту:
https://fininpro.com/fininpro_img/%D0%9E%D0%B1%D0%B3%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD/%D0%9E%D0%B1%D0%B3%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_UA-2021-09-17-005411-b.pdf
Переможцем торгів ТОВ «ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС»було внесено забезпечення виконання договору у розмірі 5 % від вартості договору про закупівлю відповідно до пункту 6 розділу VI тендерної документації (документи, що підтверджують перерахування коштів переможцем торгів ТОВ «ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС», як забезпечення виконання договору додаються).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 червня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 жовтня 2021 14:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДП ЕКРАНБУД ТзОВ "Екран" |
18 415 500,00
UAH з ПДВ
|
18 415 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС" |
19 380 000,00
UAH з ПДВ
|
19 283 076,31
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СЕА ЕЛЕКТРОНІКС УКРАЇНА" |
19 384 738,00
UAH з ПДВ
|
19 287 810,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ДП ЕКРАНБУД ТзОВ "Екран" #32562004 |
Відхилено |
18 415 500,00
UAH з ПДВ
|
19 жовтня 2021 17:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 жовтня 2021 17:33
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС" #37851081 |
Переможець |
19 283 076,31
UAH з ПДВ
|
19 жовтня 2021 17:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 14:06
|
Повідомлення про розірвання.pdf | укладений |
29 грудня 2023 13:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2022 11:54
|
ДУ №2 до Договору №БДР-139-11-21.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2022 11:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2021 15:33
|
ДУ №1 до Договору №БДР-139-11-21.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 15:32
|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2021 13:03
|
Протокол №101-7 Продовження терміну на 60 днів підписання договору.doc | укладений |
23 листопада 2021 12:59
|
БДР-139-11-21.pdf | укладений |
23 листопада 2021 12:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | БДР-139/11/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода №1 до БДР-139/11/21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | БДР-139/11/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ №2 до Договору №БДР-139-11-21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |