Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Принтер багатофункціональний Canon i-SENSYS MF113w
Очікувана вартість
5 950,00 UAH
UA-2020-02-18-001275-c ● e364a77eb9164b5b89b5cd0148febfe7
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Турківська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04056026 |
Вебсайт: | http://turka-mrada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 82500, Україна , Львівська обл., місто Турка, м.Турка пл.Ринок 26 |
Контактна особа: |
Стефаник Іван Васильович +380326931190 turkamrada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2020 17:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 лютого 2020 17:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 лютого 2020 16:30 |
Початок аукціону: | 26 лютого 2020 15:40 |
Очікувана вартість: | 5 950,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Принтер багатофункціональний Canon i-SENSYS MF113w
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82500, Україна, Львівська область, м.Турка, пл.Ринок, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 березня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | . Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на розрахунковий рахунок Постачальника після пред'явлення ним рахунка на оплату товару (далі - рахунок), видаткової накладної та супровідними документами, які підтверджують якість товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2020 17:24 |
Оголошення принтер.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 лютого 2020 10:57
Дата відповіді: 19 лютого 2020 11:24
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Просимо уважно читати Тендерну документацію Замовника!!! Там вказані відповіді на усі Ваші запитання!
Щодо ПДВ -- Нас, як замовника цікавить кінцева ціна товару, тобто платник ПДВ пропонує кінцеву ціну з ПДВ, а не платник ПДВ -- ціну без ПДВ.
До кінцевої ціни включаються усі податки, збори та інші обов'язкові платежі, згідно чинного законодавства України.
Крім того включаються супутні витрати на виконання умов договору.
Щодо ПДВ -- Нас, як замовника цікавить кінцева ціна товару, тобто платник ПДВ пропонує кінцеву ціну з ПДВ, а не платник ПДВ -- ціну без ПДВ.
До кінцевої ціни включаються усі податки, збори та інші обов'язкові платежі, згідно чинного законодавства України.
Крім того включаються супутні витрати на виконання умов договору.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 лютого 2020 16:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ДРИГА ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" |
5 234,00
UAH з ПДВ
|
4 899,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Стецко Наталія Григорівна |
5 499,00
UAH з ПДВ
|
4 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ШВАЧКО РОДІОН ЮРІЙОВИЧ |
5 180,00
UAH з ПДВ
|
5 119,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІСІ ЛІНК" |
5 799,00
UAH з ПДВ
|
5 309,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ |
5 340,00
UAH з ПДВ
|
5 340,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІМПЕРІАЛ ГРУП СЕРВИС" |
5 900,00
UAH з ПДВ
|
5 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ДРИГА ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" #2755803590 |
Переможець |
4 899,00
UAH з ПДВ
|
03 березня 2020 15:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Підписаний договір | укладений |
11 березня 2020 10:22
|