Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт найпростішого укриття в підвалі будівлі КЗСМО “Музична школа №12” КМР по вул.Пляжна, 29А, м.Кривого Рогу Дніпропетровської області
Очікувана вартість
2 662 125,00 UAH
UA-2025-02-10-003573-a ● e3311eb7d8ca497f9626b679d4a54954
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ "МУЗИЧНА ШКОЛА №12" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02216566 |
Місцезнаходження: | 50083, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул.Пляжна будинок 29А |
Контактна особа: |
Тетяна Юрлова +380974032144 muz.school.12@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 лютого 2025 10:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 лютого 2025 10:00 |
Очікувана вартість: | 2 662 125,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 310,63 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт найпростішого укриття в підвалі будівлі КЗСМО “Музична школа №12” КМР по вул.Пляжна, 29А, м.Кривого Рогу Дніпропетровської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50083, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, вул.Пляжна, б.29А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 серпня 2025
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 лютого 2025 11:00 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 лютого 2025 10:56 |
3.ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ.docx | |
10 лютого 2025 10:56 |
1.ТД РОБОТИ.doc | |
10 лютого 2025 10:56 |
2.ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 13 лютого 2025 12:22
Дата відповіді: 14 лютого 2025 15:45
Згідно додатку 1.1 до ТД вами встановлено вимогу, щодо надання Акту обстеження об’єкту має містити підпис керівника або уповноваженого представника Учасника та підпис представника Замовника. Такий акт надається Учасником у складі пропозиції.
Порядок проведення відкритих торгів, який встановлюють положення Особливостей, як і положення Закону № 922, не передбачає такого етапу у процедурі закупівлі, як обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану.
Законодавець передбачив, що інформацію під час проведення процедури закупівлі замовники та учасники подають в електронному вигляді через електронну систему закупівель (ч. 8 ст. 12 Закону № 922).
Вимогу ТД про надання акта обстеження об’єкта зможе виконати не кожен учасник. Адже з незалежних від учасника підстав замовник може не надати доступ до об’єктів замовника, або не підписати акт обстеження. Надалі це може стати підставою для відхилення пропозиції учасника. І взяти участь у тендері зможуть лише ті учасники, що матимуть змогу надати акти обстеження об’єктів замовника.
Тому така вимога — дискримінаційна щодо інших учасників.
Просимо внести відповідні зміни до ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року (надалі - Особливості) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Уповноваженою особою КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ СПЕ¬ЦІ¬А¬ЛІ¬ЗО¬ВА¬НОЇ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ “МУЗИЧНА ШКОЛА №12” КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (надалі – Замовник) відповідно до норм Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIІІ (надалі - Закон) та Особливостей затверджено тендерну документацію щодо проведення відкритих торгів закупівлі: “Капітальний ремонт найпростішого укриття в підвалі будівлі КЗСМО “Музична школа №12” КМР по вул.Пляжна, 29А, м.Кривого Рогу Дніпропетровської області (ДК 021:2015 – 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)”, яка містить вичерпну інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Додатком тендерної документації, затверджену рішенням Замовника передбачено вимога до учасників: “Для оцінки власних можливостей, наявності власних кваліфікованих фахівців та одержання інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції та фактичним розумінням всього переліку роботи, котру необхідно виконати, Учасник повинен виконати візуальне обстеження об’єкту. Акт обстеження об’єкту має містити підпис керівника або уповноваженого представника Учасника та підпис представника Замовника. Такий акт надається Учасником у складі пропозиції”.
Дана вимога не порушує право учасника та не є дискримінаційною, Замовник жодним чином не перешкоджає доступ учасників до об’єкта. Дана вимога сформована виключно для підтвердження можливості виконання учасником робіт визначених у закупівлі та виключення виникнення додаткових витрат. Також відсутні корупційні ризики, оскільки Акт огляду об’єкту підписує уповноважений представник Замовника, а не уповноважена особа Замовника.
Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є обов’язком для здійснення ремонту будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж (за наявності) і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у статті 5 Закону. Дискримінація — будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Умова щодо надання Акту обстеження, так само як і умова про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), направлена до всіх учасників, а не тільки до певної групи осіб чи окремої особи. Жодна з наведених умов не містить відмінність, виключення, обмеження або перевагу, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав учасників закупівлі. Таким чином дана вимога не порушує права Учасників. Так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог Оголошення.
На підставі зазначеного вище, внесення змін до тендерної документації - відсутні.
Уповноваженою особою КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ СПЕ¬ЦІ¬А¬ЛІ¬ЗО¬ВА¬НОЇ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ “МУЗИЧНА ШКОЛА №12” КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (надалі – Замовник) відповідно до норм Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIІІ (надалі - Закон) та Особливостей затверджено тендерну документацію щодо проведення відкритих торгів закупівлі: “Капітальний ремонт найпростішого укриття в підвалі будівлі КЗСМО “Музична школа №12” КМР по вул.Пляжна, 29А, м.Кривого Рогу Дніпропетровської області (ДК 021:2015 – 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)”, яка містить вичерпну інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Додатком тендерної документації, затверджену рішенням Замовника передбачено вимога до учасників: “Для оцінки власних можливостей, наявності власних кваліфікованих фахівців та одержання інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції та фактичним розумінням всього переліку роботи, котру необхідно виконати, Учасник повинен виконати візуальне обстеження об’єкту. Акт обстеження об’єкту має містити підпис керівника або уповноваженого представника Учасника та підпис представника Замовника. Такий акт надається Учасником у складі пропозиції”.
Дана вимога не порушує право учасника та не є дискримінаційною, Замовник жодним чином не перешкоджає доступ учасників до об’єкта. Дана вимога сформована виключно для підтвердження можливості виконання учасником робіт визначених у закупівлі та виключення виникнення додаткових витрат. Також відсутні корупційні ризики, оскільки Акт огляду об’єкту підписує уповноважений представник Замовника, а не уповноважена особа Замовника.
Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є обов’язком для здійснення ремонту будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж (за наявності) і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у статті 5 Закону. Дискримінація — будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Умова щодо надання Акту обстеження, так само як і умова про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), направлена до всіх учасників, а не тільки до певної групи осіб чи окремої особи. Жодна з наведених умов не містить відмінність, виключення, обмеження або перевагу, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав учасників закупівлі. Таким чином дана вимога не порушує права Учасників. Так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог Оголошення.
На підставі зазначеного вище, внесення змін до тендерної документації - відсутні.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій