Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реставраційно-ремонтні роботи фасадів пам’ятки архітектури місцевого значення-будинку колишнього страхового товариства “Дністер” на вул. Руській, 20, охоронний № 250 (роботи з будівельного підряду)
Очікувана вартість
10 587 505,00 UAH
UA-2019-09-30-000990-c e2f1b03735914a36a8875250f2e04405
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богайчик Павло Володимирович

300322975569 uoislmr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління охорони історичного середовища Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26256659
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., Львів, Валова, 20
Контактна особа: Богайчик Павло Володимирович
300322975569
uoislmr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 вересня 2019 17:10
Звернення за роз’ясненнями: до 08 жовтня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 жовтня 2019 10:00
Початок аукціону: 21 жовтня 2019 12:39
Очікувана вартість: 10 587 505,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 52 937,53 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Реставраційно-ремонтні роботи фасадів пам’ятки архітектури місцевого значення-будинку колишнього страхового товариства “Дністер” на вул. Руській, 20, охоронний № 250 (роботи з будівельного підряду)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реставраційно-ремонтні роботи фасадів пам’ятки архітектури місцевого значення-будинку колишнього страхового товариства “Дністер” на вул. Руській, 20, охоронний № 250
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, вул. Руська, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник на підставі оригіналу рахунка має право відповідно до умов Договору та тендерної документації оплатити аванс, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Підрядника Аванс 30 Банківські 30
Виконання робіт Поетапна оплата Замовником виконаних робіт здійснюється протягом 30 банківських днів з моменту підписання актів виконаних робіт форми № КБ-2 і довідок форми № КБ-3 на підставі оригіналу рахунка, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Підрядника Пiсляоплата 30 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2019 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ВОЛОДАР-МАРКЕТ" 9 300 000,00
UAH з ПДВ
8 499 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВСЬКЕ СПЕЦІАЛЬНЕ НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНЕ ПРОЕКТНО-ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ "ЛЬВІВ-РЕСТАВРАЦІЯ" 9 459 936,00
UAH з ПДВ
8 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 жовтня 2019 09:24
Електронний підпис
17 жовтня 2019 21:28
Документ_ЄДР_1005859682.zip
17 жовтня 2019 21:28
22.Довідка з ОБ (2).pdf
17 жовтня 2019 21:28
18.Баланс 1ше півр 2019_.zip
17 жовтня 2019 21:28
16. Проект договору..pdf
17 жовтня 2019 21:28
12.2.1.Відгук з ОБ.pdf
17 жовтня 2019 21:28
11.1.Дипломи ІТР .pdf
17 жовтня 2019 21:28
11.1. 1ДФ 2-йкв 2019 .zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ВОЛОДАР-МАРКЕТ"

ТЗДВ "ЛЬВІВ-РЕСТАВРАЦІЯ"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 жовтня 2019 16:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ВОЛОДАР-МАРКЕТ"
#36078663
8 499 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 травня 2023 13:27
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2023 14:53
Додаткова угода №9.PDF зміни до договору
30 березня 2023 14:44
Додаткова угода №9.PDF зміни до договору
30 березня 2023 14:37
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2023 13:28
Додаткова угода №9.PDF зміни до договору
30 березня 2023 13:21
Електронний підпис зміни до договору
10 червня 2022 11:58
ДУ_8Г_до_договору_Рф-20р_від_05112019.PDF зміни до договору
10 червня 2022 11:57
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 15:51
руська 20 додаток №6.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 15:49
Додаток №1,2,3,4 Договору руська 20.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 15:49
дод угода №3 Руська 20.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 15:48
Електронний підпис укладений
05 листопада 2019 15:48
Електронний підпис укладений
05 листопада 2019 15:47
Електронний підпис укладений
05 листопада 2019 15:45
Додатки_1-4.pdf укладений
05 листопада 2019 15:43
Додаток_6.pdf укладений
05 листопада 2019 15:43
Додаток_5.pdf укладений
05 листопада 2019 15:43
Договір_051119.pdf укладений
05 листопада 2019 15:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з коригуванням проектно-кошторисної документації по об'єкту, на підставі експертного звіту № 14-1042-20 від 26.10.2020 року виданий Філією ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» у Львівській області
Номер договору про закупівлю: №Рф-20р
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з введенням воєнного стану Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (затверджений Законом України №2102-IX від 24.02.2022 «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні») зі змінами, за взаємною згодою Сторін та відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року № 211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2»
Номер договору про закупівлю: №Рф-20р
Договір:
Номер додаткової угоди:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з введенням воєнного стану Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (затверджений Законом України №2102-IX від 24.02.2022 «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні») зі змінами, враховуючи постанови Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», від 09.12.2020 року № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2»
Номер договору про закупівлю: №Рф-20р
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з введенням воєнного стану Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (затверджений Законом України №2102-IX від 24.02.2022 «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні») зі змінами, враховуючи постанови Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», від 09.12.2020 року № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2»
Номер договору про закупівлю: №Рф-20р
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 28 квітня 2023
Сума оплати за договором: 8 402 283,60
UAH (в тому числі ПДВ 1 400 380,60 UAH)