Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
М’ясо
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2023-06-20-015887-a ● e2ed2335c9a6495eb5635344985e0561
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба безпеки України |
Код ЄДРПОУ: | 00034074 |
Місцезнаходження: | 01034, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Володимирська, 33 |
Контактна особа: |
Відділ державних закупівель +380442717329 1cektor@i.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 червня 2023 18:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 червня 2023 11:00 |
Початок аукціону: | 29 червня 2023 11:44 |
Початок аукціону: | 29 червня 2023 11:44 |
Очікувана вартість: | 1 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
М’ясо, код ДК 021:2015 - 15110000-2.
М’ясо, код ДК 021:2015 - 15110000-2. Опис предмета закупівлі зазначено в документації до закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4010 кілограм
М’ясо. 5 найменувань: 1 найменування – 800 кг, 2 найменування – 670 кг, 3 найменування – 220 кг, 4 найменування – 500 кг,
5 найменування – 1820 кг.
5 найменування – 1820 кг.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2023
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за Товар здійснюється Покупцем відповідно до ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України – лише за фактично отриманий Товар протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів, на підставі належним чином оформлених документів Продавця (рахунків-фактур, видаткових накладних тощо) при наявності бюджетних призначень на вказані цілі, з можливістю відстрочки платежу до кінця бюджетного року без нарахування штрафних санкцій. Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 червня 2023 18:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 червня 2023 18:01 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-06-20-015887-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "РУМИТ", Код ЄДРПОУ:42289886
Дата подання: 24 червня 2023 17:11
Щодо сертифікату ДСТУ ISO 14024:2018
Згідно вимог Додатку №3 до тендерної документації, Замовником вимагається надати копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 14024:2018.
Проте, згідно наказу №93 від 26.01.2018 р. Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про визнання такими, що втратили свою чинність деяких наказів» було скасовано дію наказу №28 від 1 лютого 2005 р. Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики «Про затвердження переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації»
Тобто сертифікація в Україні є необов’язковою, крім того згідно вступу до ДСТУ ISO 14024:2018 програми екологічного марковання типу I є добровільними, ними можуть оперувати державні чи приватні агенції і вони можуть бути національного, регіонального чи міжнародного рівня.
Згідно пункту №1.2 Статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» вказано, що Замовник здійснює публічні закупівлі з дотриманням принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності.
В Постачальника, який хоче стати Учасником даної закупівлі виникає закономірне питання, чи є доцільною вимога, щодо отримання в умовах військового стану сертифікату вартість якого сягає 30 тисяч гривень? Виникає великий сумнів щодо дотримання Замовником принципу максимальної економії, так як витрачені кошти на отримання даного сертифікату Учасник міг би витратити на покупку нової пакувальної машини або іншого приладу, необхідного для виробництва.
Крім того, за вимогою Замовника на підтвердження відповідності критеріям безпеки Учасник повинен мати Декларацію виробника (посвідчення про якість), видану виробником продукції. Згідно п. 3 Статті 23 ЗУ «Про якість та безпеку харчових продуктів декларація виробника повинна містити посилання на санітарні заходи, технічні регламенти або стандарти, відповідність з якими засвідчується, та умови, за яких така відповідність буде підтримуватися. Саме технічний регламент визначає вимоги до марковання харчових продуктів, відхилення від яких є порушенням закону. Чи не будуть суперечити вимоги технічного регламенту до марковання програмам екологічного маркування, питання теж залишається відкритим.
Керуючись вище написаним ще раз просимо Замовника тверезо оцінити ситуацію та вилучити з вимог тендерної документації вимогу про надання сертифікату ДСТУ ISO 14024:2018.
Розгорнути
Згорнути
Проте, згідно наказу №93 від 26.01.2018 р. Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про визнання такими, що втратили свою чинність деяких наказів» було скасовано дію наказу №28 від 1 лютого 2005 р. Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики «Про затвердження переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації»
Тобто сертифікація в Україні є необов’язковою, крім того згідно вступу до ДСТУ ISO 14024:2018 програми екологічного марковання типу I є добровільними, ними можуть оперувати державні чи приватні агенції і вони можуть бути національного, регіонального чи міжнародного рівня.
Згідно пункту №1.2 Статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» вказано, що Замовник здійснює публічні закупівлі з дотриманням принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності.
В Постачальника, який хоче стати Учасником даної закупівлі виникає закономірне питання, чи є доцільною вимога, щодо отримання в умовах військового стану сертифікату вартість якого сягає 30 тисяч гривень? Виникає великий сумнів щодо дотримання Замовником принципу максимальної економії, так як витрачені кошти на отримання даного сертифікату Учасник міг би витратити на покупку нової пакувальної машини або іншого приладу, необхідного для виробництва.
Крім того, за вимогою Замовника на підтвердження відповідності критеріям безпеки Учасник повинен мати Декларацію виробника (посвідчення про якість), видану виробником продукції. Згідно п. 3 Статті 23 ЗУ «Про якість та безпеку харчових продуктів декларація виробника повинна містити посилання на санітарні заходи, технічні регламенти або стандарти, відповідність з якими засвідчується, та умови, за яких така відповідність буде підтримуватися. Саме технічний регламент визначає вимоги до марковання харчових продуктів, відхилення від яких є порушенням закону. Чи не будуть суперечити вимоги технічного регламенту до марковання програмам екологічного маркування, питання теж залишається відкритим.
Керуючись вище написаним ще раз просимо Замовника тверезо оцінити ситуацію та вилучити з вимог тендерної документації вимогу про надання сертифікату ДСТУ ISO 14024:2018.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 червня 2023 12:10
Тендерна документація формується Замовником відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Повідомляємо, що в частині 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи зазначене Замовником не порушено вимог принципів закупівель товарів, робіт і послуг визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тому всі документи передбачені тендерною документацією подаються обов’язково.
Повідомляємо, що в частині 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи зазначене Замовником не порушено вимог принципів закупівель товарів, робіт і послуг визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тому всі документи передбачені тендерною документацією подаються обов’язково.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 червня 2023 12:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧО- КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИЛУКИ-АГРОПЕРЕРОБКА" |
861 210,00
UAH з ПДВ
|
851 210,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ШАПРАН ЮРІЙ ІВАНОВИЧ" |
936 600,00
UAH з ПДВ
|
860 160,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧО- КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИЛУКИ-АГРОПЕРЕРОБКА" #31429413 |
Відхилено |
851 210,00
UAH з ПДВ
|
05 липня 2023 18:06
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 липня 2023 17:58
|
ФОП "ШАПРАН ЮРІЙ ІВАНОВИЧ" #2285517516 |
Переможець |
860 160,00
UAH з ПДВ
|
11 липня 2023 10:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 липня 2023 16:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2024 19:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2023 16:02
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 15:59
|
Електронний підпис | укладений |
24 липня 2023 15:05
|
Підписаний договір.pdf | укладений |
24 липня 2023 15:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. |
Номер договору про закупівлю: | № 19/3-52 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |