Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» за кодом ДК 021-2015: 90510000-5 (Послуги по збиранню та прийому використаного спецодягу та взуття, матеріалу зіпсованого, тари пластикової відпрацьованої, шини, камери, фліпери та інше).
"Disposal / disposal of garbage and garbage management" the code DK 021-2015: 90510000-5 (Services for the collection and acceptance of used clothing and footwear, spoiled material, waste plastic containers, tires, cameras, pinball machines, etc.).
Очікувана вартість
59 964,10 UAH
UA-2020-09-30-002135-b e2defc3289da4b08a4d05b139778395c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Колесник Вікторія Володимирівна

(048) 729-35-44 VVKO@ODS.USPA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Одеська філія ДП "АМПУ"
Код ЄДРПОУ: 38728457
Місцезнаходження: 65026, Україна , Одеська область обл., Одеса, Митна пл. 1
Контактна особа: Колесник Вікторія Володимирівна
(048) 729-35-44
VVKO@ODS.USPA.GOV.UA
Додаткові контактні особи: Бурлаченко Євгеній Володимирович
(048) 729-47-15
omts-amp@ods.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” in the name of Odessa branch of the state enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” (Odessa Sea Port Authority)
National ID: 38728457
Contact point: Kolesnik Viktoriia
(048) 729-35-44
VVKO@ODS.USPA.GOV.UA
Additional contacts: Burlachenko Eugene Vladimirovich
(048) 729-47-15
omts-amp@ods.uspa.gov.ua

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 30 вересня 2020 19:03
Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 листопада 2020 10:00
Початок аукціону: 08 грудня 2020 14:45
Очікувана вартість: 59 964,10 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 599,64 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 30 вересня 2020 19:03
Enquiries until: 23 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 29 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 листопада 2020 10:00

Information

Estimated total value: 59 964 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 600 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Scope of the procurement
«Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» за кодом ДК 021-2015: 90510000-5 (Послуги по збиранню та прийому використаного спецодягу та взуття, матеріалу зіпсованого, тари пластикової відпрацьованої, шини, камери, фліпери та інше).
"Disposal / disposal of garbage and garbage management" the code DK 021-2015: 90510000-5 (Services for the collection and acceptance of used clothing and footwear, spoiled material, waste plastic containers, tires, cameras, pinball machines, etc.).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги по збиранню та прийому деревини та виробів з деревини зіпсованих або використаних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Митна площа,1 (територія ОФ ДП "АМПУ")
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Services for the collection and acceptance of wood and wood products damaged or used
CPV: 90510000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021
1 посл.
Послуги по збиранню та прийому бою скла технічного та скловиробів що не підлягають спеціальному обробленню
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Митна площа,1 (територія ОФ ДП "АМПУ")
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Services in cleaning and acceptance of battle of technical glass and glassware which are not subject to special processing
CPV: 90510000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021
1 посл.
Послуги по збиранню та прийому суміші відходів, матеріалів та виробів з пластмас інших, що не підлягають спеціальному обробленню
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Митна площа,1 (територія ОФ ДП "АМПУ")
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Services for the collection and acceptance of mixtures of wastes, materials and plastic products of others, not subject to special treatment
CPV: 90510000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021
1 посл.
Послуги по збиранню та прийому одягу зношеного чи зіпсованого
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Митна площа,1 (територія ОФ ДП "АМПУ")
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Services for the collection and acceptance of worn or damaged clothing
CPV: 90510000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021
1 посл.
Послуги по збиранню та прийому взуття зношеного або зіпсованого
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Митна площа,1 (територія ОФ ДП "АМПУ")
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Services for cleaning and receiving worn or damaged shoes
CPV: 90510000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021
1 посл.
Послуги по збиранню та прийому обрізі та залишків матеріалів текстильних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Митна площа,1 (територія ОФ ДП "АМПУ")
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Services for the collection and reception of trimmings and residues of textile materials
CPV: 90510000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021
1 посл.
Послуги по збиранню та прийому гумотехнічних відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Митна площа,1 (територія ОФ ДП "АМПУ")
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Services for the collection and acceptance of rubber waste
CPV: 90510000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату за фактично надані Послуги у національній грошовій одиниці України, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання Акту приймання-передачі та на підставі отриманого оригіналу належним чином оформленого рахунку від Виконавця.Власні кошти підприємства Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 30 листопада 2020
UA-2020-09-30-002135-be2defc3289da4b08a4d05b139778395c
Найменування закупівельника: Одеська філія ДП "АМПУ"
Код ЄДРПОУ: 38728457
Місцезнаходження закупівельника: 65026, Україна, Одеська область обл., Одеса, Митна пл. 1
Учасник Документи Рішення Додатково
ПП "РАФ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 листопада 2020 18:23
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 листопада 2020 18:25
ТОВ "УКРЕКОЛОГІСТИКА" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 листопада 2020 18:36
ТОВ "ЕКО-ЛІДЕР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 листопада 2020 18:37

Вимога про усунення невідповідностей

1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. На вимогу пункту 1.1. додатку 1 до Тендерної документації учасником не підтверджено наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази, а саме у наданому учасником документі «Лист про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій(перелік)» Вих.№2 від 29.10.2020 р. міститься інформація щодо обладнання «Автотранспорт MERCEDES-BENZ 817 D» форма володіння орендоване, на підтвердження зазначеної інформації учасником наданий договір б/н від 10.08.2020 р. відповідно до умов якого а саме пункту 5 підпункту 5.2. «Передача автомобіля в оренду здійснюється за актом здачі-приймання» отже, виходячи з умов вищезазначеного договору учасником не підтверджено право користування орендованим майном «Автотранспорт MERCEDES-BENZ 817 D». 1.2. На вимогу пункту 1.1. додатку 1 до Тендерної документації учасником не підтверджено наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, у наданому документі «Лист про наявність учасника досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)» Вих.№3 від 29.10.2020 р. відсутня обовязкова інформація, а саме відомості про виконання договору. 1.3. На вимогу пп.1.1. п.1 Додатку 1 до тендерної документації учасником не надано інформацію про використання/невикористання (власних/залучених) технологій. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1.Підпункт 1.1. пункт 1 Додаток 1 а саме: у якості підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази, до листа слід додати виписку за підписом учасника/уповноваженої особи учасника та головного бухгалтера/бухгалтера (за наявності*) щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника. У разі залучення до надання послуг обладнання або матеріально-технічної бази, які не є власністю учасника, додатково надаються копії документів, що підтверджують права користування майном (договори управління/оренди/надання послуг тощо, та/або документи, що підтверджують взаємовідносини із співвиконавцями). 2.2. Підпункт 1.2. пункт 1 Додатку 1 до тендерної документації, а саме Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) обов'язково зазначити: найменування, місцезнаходження, контактний телефон та код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору. 2.3. Підпункт 1.1. пункт 1 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (перелік) обов’язково зазначити форму володіння: власний, орендований тощо, та/або залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як співвиконавців, використання/ невикористання (власних/залучених) технологій. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Учаснику Приватному підприємству «РАФ» надати/завантажити приведений у відповідність до вимог замовника копії документів, що підтверджують права користування майном (договори управління/оренди/надання послуг тощо, та/або документи, що підтверджують взаємовідносини із співвиконавцями). 3.2. Учаснику Приватному підприємству «РАФ» надати/завантажити приведену у відповідність до вимог замовника лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) обов'язково зазначити: найменування, місцезнаходження, контактний телефон та код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору. 3.3. Учаснику Приватному підприємству «РАФ» надати/завантажити приведену у відповідність до вимог замовника лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (перелік) обов’язково зазначити форму володіння: власний, орендований тощо, та/або залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як співвиконавців, використання/ невикористання (власних/залучених) технологій). Відповідно до ч.9 ст. 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.

Документи

02 листопада 2020 10:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

21 грудня 2020 15:59
Електронний підпис
21 грудня 2020 15:56
Цінова Пропозиція.pdf
20 грудня 2020 18:25
Електронний підпис
19 грудня 2020 12:22
Dovidka_20343640350210178423.pdf
17 грудня 2020 11:45
Електронний підпис
17 грудня 2020 09:41
ч. 2 ст. 17.pdf
17 грудня 2020 09:41
ст 17.pdf
17 грудня 2020 09:41
рішення.pdf
17 грудня 2020 09:41
рішення 2.pdf
17 грудня 2020 09:41
п.12ч.1ст.17.pdf
17 грудня 2020 09:41
п.5ч.1ст.17.pdf
17 грудня 2020 09:41
договір.pdf
09 грудня 2020 12:01
Електронний підпис
09 грудня 2020 12:00
обгрунтування тендер.pdf
27 листопада 2020 15:56
Електронний підпис
27 листопада 2020 15:54
Лист мтб (викор.технологій).pdf
30 жовтня 2020 11:47
Електронний підпис
30 жовтня 2020 11:47
Електронний підпис
30 жовтня 2020 11:29
Електронний підпис
30 жовтня 2020 11:28
Електронний підпис
29 жовтня 2020 12:14
Лист-розяснення.pdf
29 жовтня 2020 12:14
Статут раф.pdf
29 жовтня 2020 12:14
Довідка ст.17.pdf
29 жовтня 2020 12:14
Довідка код доступу.pdf
29 жовтня 2020 12:14
Витяг ПДВ.pdf
29 жовтня 2020 12:14
Виписка з рішення.pdf
29 жовтня 2020 12:14
Бухгалтерська довідка.pdf
29 жовтня 2020 12:14
Цінова пропозиція.pdf
29 жовтня 2020 12:14
Технічна специфікація.pdf
29 жовтня 2020 12:14
Расходная весы.pdf
29 жовтня 2020 12:14
Проект договір.pdf
29 жовтня 2020 12:14
Лист МТБ.pdf
29 жовтня 2020 12:14
Договір, акти.pdf
29 жовтня 2020 12:14
Договір печь.pdf
29 жовтня 2020 12:14
Відгук.pdf

Конфіденційні документи

30 жовтня 2020 11:46
Цінова пропозиція.pdf

Обґрунтування конфіденційності

відкриті торги англійською мовою

Вимога про усунення невідповідностей

1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. На вимогу пункту 1.1. додатку 1 до Тендерної документації учасником не підтверджено наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази, а саме у наданому учасником документі «Лист (в довільній формі) про наявність матеріально-технічної бази (технології) необхідних для надання послуг» Вих. 01/03 від 27.10.2020 р. міститься інформація щодо обєкту матеріально-технічної бази «Складське приміщення (виробничі площі): Загальна площа 2025,3 м2» форма володіння орендоване, проте на підтвердження зазначеної інформації учасником наданий договір оренди нежитлового приміщення №01-4/08/2020-ДО від 01.08.2020 р. відповідно до умов якого предметом договору є нежитлове приміщення площею 2025,0 кв.м отже, виходячи з вищезазначеного предмет договору не відповідає інформації зазначеній в документі «Лист (в довільній формі) про наявність матеріально-технічної бази (технології) необхідних для надання послуг» Вих. 01/03 від 27.10.2020 р.. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1.Підпункт 1.1. пункт 1 Додаток 1 а саме: у якості підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази, до листа слід додати виписку за підписом учасника/уповноваженої особи учасника та головного бухгалтера/бухгалтера (за наявності*) щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника. У разі залучення до надання послуг обладнання або матеріально-технічної бази, які не є власністю учасника, додатково надаються копії документів, що підтверджують права користування майном (договори управління/оренди/надання послуг тощо, та/або документи, що підтверджують взаємовідносини із співвиконавцями). 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Учаснику Товариству з обмеженою відповідальністю «Науково-виробничій компанії «УКРЕКОПРОМ» надати/завантажити приведений у відповідність до вимог замовника копії документів, що підтверджують права користування майном (договори управління/оренди/надання послуг тощо, та/або документи, що підтверджують взаємовідносини із співвиконавцями). Відповідно до ч.9 ст. 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.

Документи

02 листопада 2020 10:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

27 листопада 2020 11:04
Електронний підпис
29 жовтня 2020 12:33
Електронний підпис
29 жовтня 2020 12:33
Електронний підпис
29 жовтня 2020 12:33
8. протокол № 59.pdf
29 жовтня 2020 12:33
36.7 висновок сєс 20.08.2015.pdf
29 жовтня 2020 12:33
36.3 Висновок СЕС 2015.pdf
29 жовтня 2020 12:33
36.2 Висновок СЕС 2015 -2.pdf
29 жовтня 2020 12:33
29.2 S1499201 Квитанція №2.pdf
29 жовтня 2020 12:33
27. Витяг ПДВ.pdf
29 жовтня 2020 12:33
26.2 Статут 20.03.2019.pdf
29 жовтня 2020 12:33
26.1Статут 20.03.2019 КОПІЯ.pdf
29 жовтня 2020 12:33
20.19 ISO 14001 перев.PDF
29 жовтня 2020 12:33
20.18 ISO 14001 д-сть.PDF
29 жовтня 2020 12:33
20.17 ISO 9001 перев.PDF
29 жовтня 2020 12:33
20.16 ISO 9001 д-сть.PDF
29 жовтня 2020 12:33
20.15 документи на Huyndai.pdf
29 жовтня 2020 12:33
20.14 Свідоцтво ЗИЛ.pdf
29 жовтня 2020 12:33
20.12 ЗИЛ УЭП - 1.pdf
29 жовтня 2020 12:33
20.11 Дозвіл на викидки.pdf
29 жовтня 2020 12:33
18. проект договору.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. На вимогу підпункту 1.2. пункту 1 додатку 1 до Тендерної документації учасником не підтверджено наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договору(ів) а саме не надано копію позитивного листа-відгуку за договором №87-05/2019 від 07.05.2019 р. зазначеним у документі «Лист з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного договору» Вих.№ 475 від 09.10.2020 р. 1.2. На вимогу пункту 1.1. додатку 1 до Тендерної документації учасником не підтверджено наявність обладнання, матеріально-технічної бази, а саме у наданому учасником документі «Лист про наявність необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, обладнання та матеріально-технічної бази та технологій» Вих.№ 459 від 07.10.2020 р. міститься інформація щодо обладнання та матеріально-технічної бази яку учасник планує залучати при наданні послуг а саме «Камаз 53215 15, КО 415 А на шасі- вантажний сміттєвоз С. Державний реєстраційний номер ВЕ6070ВС» та «ГАЗ 2752 вантажний фургон малотоннажний-В, державний реєстраційний номер ВЕ6693ВВ» проте учасником не надано копії документів які підтверджують право користування даним майном (договори управління/оренди/надання послуг тощо, та/або документи, що підтверджують взаємовідносини із співвиконавцями). 1.3. Учасником надано документ «Довідка про надання повноважень на підписання Договору» від 07.10.2020 року №465 з посиланням На протокол загальних зборів учасників №27/04 від 27.04.2020 року, який не надано в скаді пропозиції. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1.Підпункт 1.2. пункт 1 Додаток 1 а саме: Копія договору(ів) із невід’ємними частинами, зазначеного(их) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); копія документу(ів), передбаченого(их) умовами такого(их) договору(ів) (акт або інший документ), що підтверджує(ють) надання послуг за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); копія позитивного(их) листа(ів)-відгуку(ів) від контрагента за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). 2.2. Підпункт 1.1. пункт 1 Додаток 1 а саме: Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (перелік) обов’язково зазначити форму володіння: власний, орендований тощо, та/або залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як співвиконавців, використання/ невикористання (власних/залучених) технологій. У якості підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази, до листа слід додати виписку за підписом учасника/уповноваженої особи учасника та головного бухгалтера/бухгалтера (за наявності*) щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника. У разі залучення до надання послуг обладнання або матеріально-технічної бази, які не є власністю учасника, додатково надаються копії документів, що підтверджують права користування майном (договори управління/оренди/надання послуг тощо, та/або документи, що підтверджують взаємовідносини із співвиконавцями). 2.3. Підпункт 3.4. пункт 3 Додаток 1, а саме: Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі - юридичної особи підтверджуються: 1. для керівника учасника - документом, який підтверджує обрання/призначення керівника (з наданням повноважень на вчинення правочину (укладання договору) в разі наявності обмежень щодо вчинення такого правочину (укладання договору) згідно установчих (статутних) документів): протокол зборів засновників підприємства/виписка з протоколу зборів засновників та наказ про призначення, строковий трудовий договір, міжнародний контракт тощо. 2. для особи (яка не є керівником учасника), яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі: 2.1. документ, який підтверджує обрання/призначення керівника (протокол зборів засновників підприємства/виписка з протоколу зборів засновників та наказ про призначення, строковий трудовий договір, міжнародний контракт тощо); 2.2. довіреність із зазначенням обсягу повноважень, прізвіща, імені та по батькові уповноваженої особи, зразку підпису уповноваженої особи, терміну дії. Повноваження особи, яку уповноважено учасником-фізичною особою, представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі підверджуються довіреністю, посвідченою в установленому законодавством порядку. Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена на підписання договіру про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про уповноважену особу та повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису. В разі наявності в установчому документі певних обмежень (за сумою, строком і т.і.) надається також документ (протокол, дозвіл, рішення тощо), який дає право на укладання договору. У разі наявності обмежень по сумі виражених не в грошовому еквіваленті, а в будь-якому іншому показнику (наприклад: відсоток від чистого прибутку, відсоток від вартості активів за даними останньої річної звітності, відсоток від вартості чистих активів станом на кінець попереднього кварталу (для ТОВ і ТДВ відповідно до ст. 44 ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю») та інше), Учасник надає відповідний документ, в якому міститься необхідна та достатня інформація для перевірки Замовником повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання договору (наприклад: протокол, дозвіл, рішення, річна звітність, квартальна звітність, аудиторський звіт і т.і.). 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Учаснику Товариству з обмеженою відповідальністю «УКРЕКОЛОГІСТИКА» надати/завантажити приведений у відповідність до вимог замовника копію позитивного(их) листа(ів)-відгуку(ів) від контрагента за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). 3.2. Учаснику Товариству з обмеженою відповідальністю «УКРЕКОЛОГІСТИКА» надати/завантажити приведений у відповідність до вимог замовника лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (перелік) та/або у разі залучення до надання послуг обладнання або матеріально-технічної бази, які не є власністю учасника, додатково надаються копії документів, що підтверджують права користування майном (договори управління/оренди/надання послуг тощо, та/або документи, що підтверджують взаємовідносини із співвиконавцями). Відповідно до ч.9 ст. 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. 3.3. Надати/завантажити документ(ти), що свідчить(чать) про надання повноважень на підписання договору.

Документи

02 листопада 2020 10:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

30 жовтня 2020 09:10
Електронний підпис
30 жовтня 2020 09:09
Технічні вимоги.pdf
30 жовтня 2020 09:09
Технічна специфікація.pdf
30 жовтня 2020 09:09
рішення исо.pdf
30 жовтня 2020 09:09
рішення исо 2.pdf
30 жовтня 2020 09:09
опис.pdf
30 жовтня 2020 09:09
Договір оренди.pdf
30 жовтня 2020 09:09
Відгук Довженка (1).PDF
30 жовтня 2020 09:09
Витяг Укртрансбезпека.JPG
30 жовтня 2020 09:09
Витяг ПДВ УЕЛ.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. На вимогу пп.1.1. п.1 Додатку 1 до тендерної документації учасником не надано інформацію про використання/невикористання (власних/залучених) технологій. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Підпункт 1.1. пункт 1 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (перелік) обов’язково зазначити форму володіння: власний, орендований тощо, та/або залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як співвиконавців, використання/ невикористання (власних/залучених) технологій. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1.Учаснику Товариству з обмеженою відповідальністю «ЕКО-ЛІДЕР» надати/завантажити приведену у відповідність до вимог замовника лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (перелік) обов’язково зазначити форму володіння: власний, орендований тощо, та/або залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як співвиконавців, використання/ невикористання (власних/залучених) технологій). Відповідно до ч.9 ст. 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.

Документи

02 листопада 2020 10:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

27 листопада 2020 14:13
Електронний підпис
27 листопада 2020 14:11
Електронний підпис
01 листопада 2020 18:57
Електронний підпис
01 листопада 2020 18:57
Електронний підпис
01 листопада 2020 18:56
1.Цінова пропозиція.PDF.p7s
01 листопада 2020 18:56
1.Цінова пропозиція.PDF
01 листопада 2020 18:56
37.Відомості з ЄДРПОУ..PDF.p7s
01 листопада 2020 18:56
37.Відомості з ЄДРПОУ..PDF
01 листопада 2020 18:56
35.Витяг з ЄДР від 23.06.2020р..PDF.p7s
01 листопада 2020 18:56
35.Витяг з ЄДР від 23.06.2020р..PDF
01 листопада 2020 18:56
34.Виписка з ЄДРПОУ..PDF.p7s
01 листопада 2020 18:56
34.Виписка з ЄДРПОУ..PDF
01 листопада 2020 18:56
33.Протокол №4..PDF.p7s
01 листопада 2020 18:56
33.Протокол №4..PDF
01 листопада 2020 18:56
30.Позитивний відгук.pdf.p7s
01 листопада 2020 18:56
30.Позитивний відгук.pdf
01 листопада 2020 18:56
27.Анал.договір від 25.03.2019р..pdf
01 листопада 2020 18:56
26.Анал.договір від 23.04.2018р..pdf
01 листопада 2020 18:56
25.Фін. звітність на 30.09.2020р..pdf
01 листопада 2020 18:56
20.Довідка про елект. підпис.PDF
01 листопада 2020 18:56
16.Пояснювальна записка.PDF.p7s
01 листопада 2020 18:56
16.Пояснювальна записка.PDF
01 листопада 2020 18:56
13.Довідка щодо коду доступу.PDF
01 листопада 2020 18:56
8.Довідка з відомостями.PDF.p7s
01 листопада 2020 18:56
8.Довідка з відомостями.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "РАФ"

ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"

ТОВ "УКРЕКОЛОГІСТИКА"

ТОВ "ЕКО-ЛІДЕР"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 грудня 2020 15:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "РАФ" 46 102,00
UAH
7 000,00
UAH
Документи
ТОВ "ЕКО-ЛІДЕР" 48 323,00
UAH
15 100,00
UAH
Документи
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" 45 276,00
UAH
19 953,00
UAH
Документи

Публічні документи

21 грудня 2020 15:59
Електронний підпис
21 грудня 2020 15:56
Цінова Пропозиція.pdf
20 грудня 2020 18:25
Електронний підпис
19 грудня 2020 12:22
Dovidka_20343640350210178423.pdf
17 грудня 2020 11:45
Електронний підпис
17 грудня 2020 09:41
ч. 2 ст. 17.pdf
17 грудня 2020 09:41
ст 17.pdf
17 грудня 2020 09:41
рішення.pdf
17 грудня 2020 09:41
рішення 2.pdf
17 грудня 2020 09:41
п.12ч.1ст.17.pdf
17 грудня 2020 09:41
п.5ч.1ст.17.pdf
17 грудня 2020 09:41
договір.pdf
09 грудня 2020 12:01
Електронний підпис
09 грудня 2020 12:00
обгрунтування тендер.pdf
27 листопада 2020 15:56
Електронний підпис
27 листопада 2020 15:54
Лист мтб (викор.технологій).pdf
30 жовтня 2020 11:47
Електронний підпис
30 жовтня 2020 11:47
Електронний підпис
30 жовтня 2020 11:29
Електронний підпис
30 жовтня 2020 11:28
Електронний підпис
29 жовтня 2020 12:14
Лист-розяснення.pdf
29 жовтня 2020 12:14
Статут раф.pdf
29 жовтня 2020 12:14
Довідка ст.17.pdf
29 жовтня 2020 12:14
Довідка код доступу.pdf
29 жовтня 2020 12:14
Витяг ПДВ.pdf
29 жовтня 2020 12:14
Виписка з рішення.pdf
29 жовтня 2020 12:14
Бухгалтерська довідка.pdf
29 жовтня 2020 12:14
Цінова пропозиція.pdf
29 жовтня 2020 12:14
Технічна специфікація.pdf
29 жовтня 2020 12:14
Расходная весы.pdf
29 жовтня 2020 12:14
Проект договір.pdf
29 жовтня 2020 12:14
Лист МТБ.pdf
29 жовтня 2020 12:14
Договір, акти.pdf
29 жовтня 2020 12:14
Договір печь.pdf
29 жовтня 2020 12:14
Відгук.pdf

Конфіденційні документи

30 жовтня 2020 11:46
Цінова пропозиція.pdf

Обґрунтування конфіденційності

відкриті торги англійською мовою

Публічні документи

27 листопада 2020 14:13
Електронний підпис
27 листопада 2020 14:11
Електронний підпис
01 листопада 2020 18:57
Електронний підпис
01 листопада 2020 18:57
Електронний підпис
01 листопада 2020 18:56
1.Цінова пропозиція.PDF.p7s
01 листопада 2020 18:56
1.Цінова пропозиція.PDF
01 листопада 2020 18:56
37.Відомості з ЄДРПОУ..PDF.p7s
01 листопада 2020 18:56
37.Відомості з ЄДРПОУ..PDF
01 листопада 2020 18:56
35.Витяг з ЄДР від 23.06.2020р..PDF.p7s
01 листопада 2020 18:56
35.Витяг з ЄДР від 23.06.2020р..PDF
01 листопада 2020 18:56
34.Виписка з ЄДРПОУ..PDF.p7s
01 листопада 2020 18:56
34.Виписка з ЄДРПОУ..PDF
01 листопада 2020 18:56
33.Протокол №4..PDF.p7s
01 листопада 2020 18:56
33.Протокол №4..PDF
01 листопада 2020 18:56
30.Позитивний відгук.pdf.p7s
01 листопада 2020 18:56
30.Позитивний відгук.pdf
01 листопада 2020 18:56
27.Анал.договір від 25.03.2019р..pdf
01 листопада 2020 18:56
26.Анал.договір від 23.04.2018р..pdf
01 листопада 2020 18:56
25.Фін. звітність на 30.09.2020р..pdf
01 листопада 2020 18:56
20.Довідка про елект. підпис.PDF
01 листопада 2020 18:56
16.Пояснювальна записка.PDF.p7s
01 листопада 2020 18:56
16.Пояснювальна записка.PDF
01 листопада 2020 18:56
13.Довідка щодо коду доступу.PDF
01 листопада 2020 18:56
8.Довідка з відомостями.PDF.p7s
01 листопада 2020 18:56
8.Довідка з відомостями.PDF

Публічні документи

27 листопада 2020 11:04
Електронний підпис
29 жовтня 2020 12:33
Електронний підпис
29 жовтня 2020 12:33
Електронний підпис
29 жовтня 2020 12:33
8. протокол № 59.pdf
29 жовтня 2020 12:33
36.7 висновок сєс 20.08.2015.pdf
29 жовтня 2020 12:33
36.3 Висновок СЕС 2015.pdf
29 жовтня 2020 12:33
36.2 Висновок СЕС 2015 -2.pdf
29 жовтня 2020 12:33
29.2 S1499201 Квитанція №2.pdf
29 жовтня 2020 12:33
27. Витяг ПДВ.pdf
29 жовтня 2020 12:33
26.2 Статут 20.03.2019.pdf
29 жовтня 2020 12:33
26.1Статут 20.03.2019 КОПІЯ.pdf
29 жовтня 2020 12:33
20.19 ISO 14001 перев.PDF
29 жовтня 2020 12:33
20.18 ISO 14001 д-сть.PDF
29 жовтня 2020 12:33
20.17 ISO 9001 перев.PDF
29 жовтня 2020 12:33
20.16 ISO 9001 д-сть.PDF
29 жовтня 2020 12:33
20.15 документи на Huyndai.pdf
29 жовтня 2020 12:33
20.14 Свідоцтво ЗИЛ.pdf
29 жовтня 2020 12:33
20.12 ЗИЛ УЭП - 1.pdf
29 жовтня 2020 12:33
20.11 Дозвіл на викидки.pdf
29 жовтня 2020 12:33
18. проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "РАФ"

ТОВ "ЕКО-ЛІДЕР"

ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "РАФ"
#32443702
Переможець
7 000,00
UAH
14 грудня 2020 16:51
Обґрунтування аномально низької ціни
до 10 грудня 2020 00:00

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 грудня 2020 16:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "РАФ"
#32443702
7 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:23
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:06
2921-В-ОДФ-20_договір.pdf укладений
31 грудня 2020 10:04