Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти
Очікувана вартість
907 529,00 UAH
UA-2020-07-08-008033-c e2bc4bc7d1024340b3aafddadc85b6e9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Ярошевич

+380574256516 tender1.vokmr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Куп’янської міської ради Харківської області
Код ЄДРПОУ: 02146239
Вебсайт: http://osvita.kupyansk-rada.gov.ua/
Місцезнаходження: 63701, Україна , Харківська обл., м. Куп’янськ, вул. Студентська, буд. 2
Контактна особа: Світлана Ярошевич
+380574256516
tender1.vokmr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2020 17:17
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 24 липня 2020 15:53
Очікувана вартість: 907 529,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 537,65 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
37 штуки
Обладнання для їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63701, Україна, Харківська область, м. Куп'янськ, заклади загальної середньої освіти Куп’янської міської ради Харківської області згідно Дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 серпня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Державний та місцевий бюджети Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 липня 2020 17:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 17:17
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2020 16:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КІЙ - В" 906 576,00
UAH з ПДВ
906 576,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ТИРСИНА АНЖЕЛА ОЛЕГІВНА" 907 000,00
UAH з ПДВ
907 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2020 15:57
Електронний підпис
05 серпня 2020 15:56
Довідка МВС.zip
23 липня 2020 22:43
Електронний підпис
23 липня 2020 22:42
Копії інструкцій.pdf
23 липня 2020 22:42
Додаток 6. Лист-згода.pdf
23 липня 2020 22:42
Авторизаційні листи.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КІЙ - В"

ФОП "ТИРСИНА АНЖЕЛА ОЛЕГІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КІЙ - В"
#25288344
Переможець 906 576,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 11:20
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "КІЙ - В" #25288344

№ рішення у справі

72/02-р/к

Дата рішення у справі

14.01.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2020 11:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КІЙ - В"
#25288344
906 576,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 17:37
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2020 14:13
Додаткова угода № 3.pdf зміни до договору
29 вересня 2020 14:12
Електронний підпис зміни до договору
27 серпня 2020 17:38
ДУ№2ВІД 27.089.2020 до Договору №300 від 12.08.2020.PDF зміни до договору
27 серпня 2020 17:36
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2020 10:02
Додаткова угода № 1 до Договору № 300.pdf зміни до договору
19 серпня 2020 10:01
Електронний підпис укладений
13 серпня 2020 10:24
Договор № 300.pdf укладений
13 серпня 2020 10:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до Додатку №1 (Специфікація) до Договору
Номер договору про закупівлю: № 300
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни в п.5.1. термін поставки
Номер договору про закупівлю: № 300
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до Додатку №1 (Специфікація) до Договору
Номер договору про закупівлю: № 300
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 906 576,00
UAH (в тому числі ПДВ 151 096,00 UAH)