Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картопля урожаю 2020р.; Картопля урожаю 2021р.
Очікувана вартість
330 000,00 UAH
UA-2021-02-09-000941-b e233e66b5924429582be1faeba965dc3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

РУДАКЕВИЧ РУСЛАН ОЛЕГОВИЧ

0473320847 sdbi40@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Смілянський дитячий будинок-інтернат
Код ЄДРПОУ: 03189765
Місцезнаходження: 20700, Україна , Черкаська обл., Сміла, осавули Василя Бурки,40
Контактна особа: РУДАКЕВИЧ РУСЛАН ОЛЕГОВИЧ
0473320847
sdbi40@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 лютого 2021 10:13
Звернення за роз’ясненнями: до 15 лютого 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2021 00:00
Початок аукціону: 25 лютого 2021 14:52
Очікувана вартість: 330 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


ДК 021:2015 код 03210000-6: Зернові культури та картопля (Картопля урожаю 2020р.; Картопля урожаю 2021р.)
Адреса: Україна, 20700, Черкаська обл., місто Сміла, вулиця Осавула Василя Бурки, будинок 40
За адресою: Україна, 20700, Черкаська обл., місто Сміла, вулиця Осавула Василя Бурки, будинок 40
Замовник відповідає категорії згідно пункту 3 частини 4 статті 2 Закону №922-VIII зі змінами.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6000 кілограми
Картопля урожаю 2020р.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20700, Україна, Черкаська область, Сміла, осавули Василя Бурки,40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03212100-1 — Картопля
6000 кілограми
Картопля урожаю 2021р.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20700, Україна, Черкаська область, Сміла, осавули Василя Бурки,40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03212100-1 — Картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка в довільній формі
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка в довільній формі
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка в довільній формі
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2021-02-09-000941-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "КОНОНЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2833615076
Дата подання: 11 березня 2021 11:56
СКАРГА про порушення порядку проведення процедури закупівлі – відкриті торги: щодо прийняття уповноваженою особою Замовника рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Кононенко Олександра Миколайовича та рішення про визначення переможцем процедури відкритих торгів ФОП Осипенко Анну Олександрівну
ФОП Кононенко Олександр Миколайович (надалі - Скаржник) вважає, що у Замовника були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Скаржника, відповідно до ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі», внаслідок прийняття протокольного рішення №5 від 01.03.2021 про відхилення тендерної пропозиції ФОП Кононенко Олександра Миколайовича, Замовником порушено право та охоронювані законом інтереси Скаржника, як учасника закупівлі на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерної пропозиції ФОП Кононенко Олександра Миколайовича та визначення Скаржника переможцем закупівлі, відповідно і порушено право Скаржника на укладення договору про закупівлю за результатами закупівлі, відповідно до ст.ст. 33 та 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» та отримання прибутку за результатами виконання договору про закупівлю. Скаржник вважає, що Скаржник вважає, що Замовник не рівно віднісся до розгляду Тендерних пропозицій учасників. Замовником порушено право та охоронювані законом інтереси ФОП Кононенко Олександра Миколайовича на рівне ставлення до учасників закупівлі, об’єктивне та неупереджене визначення переможця закупівлі, шляхом прийняття рішення №7 від 02.03.2021, яким визначено переможця закупівлі ФОП Осипенко Анну Олександрівну, в той час, коли пропозиція останньої підлягала відхиленню. Не відхиленням тендерної пропозиції ФОП Осипенко Анни Олександрівни Замовником порушено норми статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі». Принципи проведення публічних закупівель, а саме рівне ставлення до учасників закупівлі, об’єктивне та неупереджене визначення переможця закупівлі, які порушені Замовником, закріплені ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Скаржник просить Орган оскарження зобов'язати Смілянський дитячий будинок-інтернат скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Кононенка Олександра Миколайовича (РНОКПП 2833615076) (протокол розгляду тендерних пропозицій (прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП «Кононенко Олександр Миколайович») №5 від 01.03.2021 р.) та скасувати Рішення уповноваженої особи розгляду тендерних пропозицій про намір укласти договір про закупівлю №7 від 02.03.2021 про визначення переможцем закупівлі учасника «ФОП Осипенко Анну Олександрівну» (РНОКПП 3404805705) у відкритих торгах на закупівлю Картопля урожаю 2020р.; Картопля урожаю 2021р. згідно ідентифікатора оголошення № UA-2021-02-09-000941-b , оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за адресою www.prozorro.gov.ua. Опис підстав подання скарги, порушення Замовником законодавства, прав та інтересів Скаржника детально викладено в скарзі, яка додається окремим файлом.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 березня 2021 09:58
рішення від 15.03.2021 № 4995 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 16 березня 2021 09:58
рішення від 24.03.2021 № 5958.pdf
Дата публікації: 29 березня 2021 20:04
Коментар замовника щодо усунення порушення: На підставі положення статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), 11.03.2021 року було здійснено подання скарги за номером UA-2021-02-09-000941-b.b1. Внаслідок розгляду Органом оскарження згаданої скарги, було прийнято рішення № 5958-р/пк-пз від 24.03.2021року. За наведеним рішенням Колегія АМКУ Смілянський дитячий будинок-інтернат скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Кононенка Олександра Миколайовича та рішення про визначення фізичної особи-підприємця Осипенко Анни Олександрівни переможцем процедури закупівлі — "Картопля урожаю 2020р.; Картопля урожаю 2021р.", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-02-09-000941-b.
Дата виконання рішення замовником: 30 березня 2021 13:00

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2021 15:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "КОРЯКІНА ЛЮДМИЛА ВАЛЕНТИНІВНА" 330 000,00
UAH з ПДВ
220 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП "КОНОНЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" 232 000,00
UAH з ПДВ
232 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП "ОСИПЕНКО АННА ОЛЕКСАНДРІВНА" 325 000,00
UAH з ПДВ
325 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

24 лютого 2021 16:29
Електронний підпис
24 лютого 2021 16:28
img20210224_16262507.pdf
24 лютого 2021 16:28
img20210224_16262507.pdf
24 лютого 2021 16:28
Сканвиписка Корякіна.pdf
24 лютого 2021 16:28
САНКНИЖКА КОРЯКІНА.pdf
24 лютого 2021 16:28
САНКНИЖКА Б.О.С..pdf
24 лютого 2021 16:28
Потужність Корякіна.pdf
24 лютого 2021 16:28
Договір перевезення.pdf
24 лютого 2021 16:28
ДОГ.дезінф.і довідка.pdf
24 лютого 2021 16:28
Відгук 717.pdf
24 лютого 2021 16:28
Витяг Корякіна.pdf
24 лютого 2021 16:28
Аналогічний договір.pdf
24 лютого 2021 16:28
img20210202_17523170.pdf
24 лютого 2021 16:28
img20210202_17520584.pdf

Публічні документи

06 червня 2021 13:34
Електронний підпис
06 червня 2021 13:33
ДПС.pdf
06 червня 2021 13:33
Кононенко МВС.pdf
06 червня 2021 13:33
картопля п.12 ст.17.pdf.p7s
06 червня 2021 13:33
картопля п6 ст.17.pdf.p7s
06 червня 2021 13:33
картопля ч2 ст.17.pdf.p7s
06 червня 2021 13:33
картопля 13 ст.17.pdf.p7s
24 лютого 2021 23:48
Електронний підпис
24 лютого 2021 23:44
Ст 17.pdf
24 лютого 2021 23:44
Ст 17.pdf
24 лютого 2021 23:44
Установчі.pdf
24 лютого 2021 23:44
Тендерна пропозиція.pdf
24 лютого 2021 23:44
Ст 17.pdf
24 лютого 2021 23:44
Реєстрація потужності.pdf
24 лютого 2021 23:44
Протокол СА1133АТ.pdf
24 лютого 2021 23:44
Проект договору.pdf
24 лютого 2021 23:44
Звіти накази методики.pdf
24 лютого 2021 23:44
додаток 6
24 лютого 2021 23:44
додаток 5
24 лютого 2021 23:44
додаток 4
24 лютого 2021 23:44
додаток 3
24 лютого 2021 23:44
додаток 2
24 лютого 2021 23:44
додаток 1
24 лютого 2021 23:44
Довідки Аваль.pdf
24 лютого 2021 23:44
диплом
24 лютого 2021 23:44
Гарантійний лист.pdf
24 лютого 2021 23:44
Витяг Кононенко.pdf

Публічні документи

09 березня 2021 23:12
Електронний підпис
09 березня 2021 23:09
ст.17 Закону Осипенко.pdf
09 березня 2021 23:09
МВС (Осипенко).pdf
09 березня 2021 23:09
Довідка ОДПІ (Осипенко).pdf
01 березня 2021 21:57
Електронний підпис
01 березня 2021 21:56
докум усунен..pdf
24 лютого 2021 21:39
Електронний підпис
24 лютого 2021 21:35
Електронний підпис
24 лютого 2021 21:23
док3.zip
24 лютого 2021 21:23
док2.zip
24 лютого 2021 21:23
док1.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КОРЯКІНА ЛЮДМИЛА ВАЛЕНТИНІВНА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

img20210224_16262507.pdf

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

img20210224_16262507.pdf

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ФОП "КОНОНЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Ст 17.pdf

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Ст 17.pdf

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ФОП "ОСИПЕНКО АННА ОЛЕКСАНДРІВНА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "КОРЯКІНА ЛЮДМИЛА ВАЛЕНТИНІВНА"
#2606114526
Рішення скасоване 220 000,00
UAH з ПДВ
30 березня 2021 12:58
ФОП "КОНОНЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"
#2833615076
Рішення скасоване 232 000,00
UAH з ПДВ
30 березня 2021 12:58
ФОП "ОСИПЕНКО АННА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#3404805705
Рішення скасоване 325 000,00
UAH з ПДВ
30 березня 2021 12:58
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 березня 2021 11:15
ФОП "КОРЯКІНА ЛЮДМИЛА ВАЛЕНТИНІВНА"
#2606114526
Відхилено 220 000,00
UAH з ПДВ
27 травня 2021 15:30
ФОП "КОНОНЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"
#2833615076
Переможець 232 000,00
UAH з ПДВ
27 травня 2021 15:31

Документи

01 березня 2021 10:53
Електронний підпис

Документи

01 березня 2021 11:08
Електронний підпис
01 березня 2021 10:59
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або доку-ментах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчен-ня строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невід-повідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критері-ям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформа-цію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невід-повідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявле-них невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або доку-ментах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. В тендерній пропозиції учасника ФОП "ОСИПЕНКО АННА ОЛЕКСАНДРІВНА", який зараз перебуває на етапі оцінки, виявлено невідповідності його тендерної пропозиції вимогам що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям від-повідно до статті 16 Закону. - «В довідці обов’язково зазначити інформацію про транспортний/і засіб/засоби (далі по тексут ТЗ), котрий визначений учасником, за допомогою якого планується здійснюватися по-ставка предмета закупівлі. Ззадля підтвердження наявності ТЗ надається Свідоцтва про реєстрацію ТЗ, яким буде здійсню-ватися поставка. Чинний договір підприємства, що є учасником закупівлі, але не має у власності відповідного/их ТЗ з Перевізником, який укладений згідно з вимогами законодавства України. Такий договір повинен підтверджувати надання саме Перевізником послуг перевезення згідно із ч. 1 ст. 902 ЦК України. Разом з договором надаються відомості/або довідка з ЄДРПОУ щодо Перевізника (для юридичних осіб), довідка Головного управління статистики щодо Перевізника (для перевізників фізичних осіб-підприємців). Якщо Перевізник не є власником спеціалізованого автотранспорту, то в складі пропозиції повинні бути також документи, які відповідають вимогам чинного законодавства, та підтверджують надання власником автотранспорту Перевізнику пра-ва користування спеціалізованим автотранспортом (крім довіреностей, оскільки згідно із ч. 3 ст. 244 ЦК України довіреністю можливо лише уповноважити особу на представництво довірителя перед третіми особами). Визначені учасником ТЗ повинні бути в гарантовано належному технічному стані. Відтак, учас-ники мають забезпечити серед документів тендерної пропозиції протокол перевірки технічного стану щодо кожного ТЗ, а також документи, котрі засвідчують проведення дезінфекційних робіт: - договір між учасником та субєктом господарювання, що має право на здійснення таких робіт; - не більше десяти денної давнини відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій, акт або інший документ, що засвідчує проведення дезінфекційних робіт на визначеному ТЗ.»

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 травня 2021 15:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КОНОНЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"
#2833615076
232 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 червня 2022 11:19
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 09:38
ДУ до Д. 244 від 15.06.2021 КАРТОПЛЯ зм.ціни 10.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 09:37
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2021 08:55
ДУ 9 картопля.pdf зміни до договору
03 вересня 2021 08:50
Електронний підпис зміни до договору
25 серпня 2021 13:13
23.Протокол ЗМІНИ 8.pdf зміни до договору
25 серпня 2021 13:13
ДУ до Д. 244 від 15.06.2021 КАРТОПЛЯ зм.ціни 8.pdf зміни до договору
25 серпня 2021 13:13
Електронний підпис зміни до договору
20 серпня 2021 13:25
ДУ до Д. 244 від 15.06.2021 КАРТОПЛЯ зм.ціни 7.pdf зміни до договору
20 серпня 2021 13:24
22.Протокол ЗМІНИ 7.pdf зміни до договору
20 серпня 2021 13:24
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2021 12:48
21.Протокол ЗМІНИ 6.pdf зміни до договору
19 серпня 2021 12:47
ДУ до Д. 244 від 15.06.2021 КАРТОПЛЯ зм.ціни 6.pdf зміни до договору
19 серпня 2021 12:47
Електронний підпис зміни до договору
10 серпня 2021 10:26
20.Протокол ЗМІНИ 5.pdf зміни до договору
10 серпня 2021 10:25
ДУ до Д. 244 від 15.06.2021 КАРТОПЛЯ зм.ціни 5.pdf зміни до договору
10 серпня 2021 10:25
Електронний підпис зміни до договору
04 серпня 2021 11:23
ДУ до Д. 244 від 15.06.2021 КАРТОПЛЯ зм.ціни 4.pdf зміни до договору
04 серпня 2021 11:19
19.Протокол ЗМІНИ 4.pdf зміни до договору
04 серпня 2021 11:19
Електронний підпис зміни до договору
26 липня 2021 15:25
ДУ до Д. 244 від 15.06.2021 КАРТОПЛЯ зм.ціни 3.pdf зміни до договору
26 липня 2021 15:24
18.Протокол ЗМІНИ 3.pdf зміни до договору
26 липня 2021 15:24
Електронний підпис зміни до договору
06 липня 2021 10:19
ДУ до Д. 244 від 15.06.2021 КАРТОПЛЯ зм.ціни 2.pdf зміни до договору
06 липня 2021 10:18
17.Протокол ЗМІНИ 2.pdf зміни до договору
06 липня 2021 10:18
Електронний підпис зміни до договору
15 червня 2021 16:18
ДУ до Д. 244 від 15.06.2021 КАРТОПЛЯ зм.к-сті 1.pdf зміни до договору
15 червня 2021 16:17
Електронний підпис укладений
15 червня 2021 15:54
Д. 244 від 15.06.2021 КАРТОПЛЯ.pdf укладений
15 червня 2021 15:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди щодо зменшення загальної кількості товару у кількості 7500 кг за Договором по предмету ДК 021:2015 (СРУ) : 03210000-6: Зернові культури та картопля (Картопля урожаю 2020р.; Картопля урожаю 2021р.) (надалі - Товар) у зв'язку з реальним фінансуванням Замовника та наявної потреби у товарах та послугах згідно затвердженого кошторису закладу на 2021 рік, а саме: «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника», внаслідок чого погодили внести зміни до Специфікації. Сторони дійшли згоди щодо визначення загальної кількості товару Договору внаслідок здійснення вищевказаної зміни /п.1 Додаткової угоди/, сума по договору зменшиться на 121030.00 грн. ( сто двадцять одна тисяча тридцять гривень 00 копійок ) , у зв’язку з чим погодили наступну (нову) редакцію п.3.1. Розділу III Договору: «3.1. Ціна цього Договору визначена на підставі вартості найбільш економічно вигідної цінової пропозиції учасника- переможця закупівлі за результатами проведеної процедури закупівлі на очікувану вартість і становить 110970.00 грн ( сто десять тисяч дев'ятсот сімдесят гривень 00 копійок) без ПДВ (вартість зазначається за наслідками проведеного аукціону торгів), що передбачається з урахуванням транспортних витрат на поставку за адресою Замовника
Номер договору про закупівлю: 244
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Категорія Замовника – п.3 ч. 4 ст. 2 Закону . Узгоджене зменшення ціни відповідно до п.5 частини 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» 1.Сторони дійшли згоди щодо зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів за Договором по предмету ДК 021:2015 (CPV): 03210000-6: Зернові культури та картопля (Картопля урожаю 2020р.; Картопля урожаю 2021р.) (надалі - Товар) у зв`язку із зменшенням вартості товару: - «Картопля урожаю 2021р.» у кількості 700 кг. по ціні 15,00 грн. за кг. без ПДВ . внаслідок чого погодили внести зміни до Специфікації ( Додаток №1 до Договору № 244 від 15 червня 2021 р. ) виклавши її у новій редакції, що додається. 2.Додаток 1 до даної додаткової угоди № 2 до Договору про закупівлю товарів за державні кошти № 244 від 15 червня 2021 року – «Специфікація» читати із змінами, що здійснені на підставі даної додаткової угоди. 3.Сторони дійшли згоди щодо визначення загальної кількості товару Договору внаслідок здійснення вищевказаної зміни /п.1 Додаткової угоди/, сума по договору зменшиться на 6762.00 грн. ( шість тисяч сімсот шістдесят дві гривень 00 копійок ) , у зв’язку з чим погодили наступну (нову) редакцію п.3.1. Розділу ІІІ Договору: «3.1. Ціна цього Договору визначена на підставі вартості найбільш економічно вигідної цінової пропозиції учасника-переможця закупівлі за результатами проведеної процедури закупівлі на очікувану вартість і становить 104208.00 грн ( сто чотири тисячі двісті вісім гривень 00 копійок) без ПДВ (вартість зазначається за наслідками проведеного аукціону торгів), що передбачається з урахуванням транспортних витрат на поставку за адресою Замовника." 13. Номер додаткової угоди - № 2 14. Сума договору після внесення змін. 104208.00 грн ( сто чотири тисячі двісті вісім гривень 00 копійок)без ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін згідно Специфікації до Додаткової угоди № 2 до договору № 244 від 15 червня 2021 року не змінюється . /БІЛЬШ ДЕТАЛЬНО У ДОДАТКОВІЙ УГОДІ № 2 до ДОГОВОРУ № 244 від 15 червня 2021 І СПЕЦИФІКАЦІЇ ІЗ ЗМІНАМИ / .
Номер договору про закупівлю: 244
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Категорія Замовника – п.3 ч. 4 ст. 2 Закону . Узгоджене зменшення ціни відповідно до п.5 частини 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» 1. Сторони дійшли згоди щодо зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів за Договором по предмету ДК 021:2015 (CPV): 03210000-6: Зернові культури та картопля (Картопля урожаю 2020р.; Картопля урожаю 2021р.) (надалі - Товар) у зв`язку із зменшенням вартості товару: - «Картопля урожаю 2021р.» у кількості 515,8 кг. по ціні 15,00 грн. за кг. без ПДВ . внаслідок чого погодили внести зміни до Специфікації ( Додаток №1 до Договору № 244 від 15 червня 2021 р. ) виклавши її у новій редакції, що додається. 2.Додаток 1 до даної додаткової угоди № 3 до Договору про закупівлю товарів за державні кошти № 244 від 15 червня 2021 року – «Специфікація» читати із змінами, що здійснені на підставі даної додаткової угоди. 3.Сторони дійшли згоди щодо визначення загальної кількості товару Договору внаслідок здійснення вищевказаної зміни /п.1 Додаткової угоди/, сума по договору зменшиться на 4982.63 грн. ( чотири тисячі дев`ятсот вісімдесят дві гривні 63 копійки ) , у зв’язку з чим погодили наступну (нову) редакцію п.3.1. Розділу ІІІ Договору: «3.1. Ціна цього Договору визначена на підставі вартості найбільш економічно вигідної цінової пропозиції учасника-переможця закупівлі за результатами проведеної процедури закупівлі на очікувану вартість і становить 99225.37 грн ( дев`яносто дев`ять тисяч двісті двадцять п`ять гривень 37 копійок) без ПДВ (вартість зазначається за наслідками проведеного аукціону торгів), що передбачається з урахуванням транспортних витрат на поставку за адресою Замовника." 13. Номер додаткової угоди - № 3 14. Сума договору після внесення змін. 99225.37 грн ( дев`яносто дев`ять тисяч двісті двадцять п`ять гривень 37 копійок) без ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін згідно Специфікації до Додаткової угоди № 3 до договору № 244 від 15 червня 2021 року не змінюється . /БІЛЬШ ДЕТАЛЬНО У ДОДАТКОВІЙ УГОДІ № 3 до ДОГОВОРУ № 244 від 15 червня 2021 І СПЕЦИФІКАЦІЇ ІЗ ЗМІНАМИ / .
Номер договору про закупівлю: 244
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Категорія Замовника – п.3 ч. 4 ст. 2 Закону . Узгоджене зменшення ціни відповідно до п.5 частини 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» 1. Сторони дійшли згоди щодо зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів за Договором по предмету ДК 021:2015 (CPV): 03210000-6: Зернові культури та картопля (Картопля урожаю 2020р.; Картопля урожаю 2021р.) (надалі - Товар) у зв`язку із зменшенням вартості товару: - «Картопля урожаю 2021р.» у кількості 305 кг. по ціні 18,00 грн. за кг. без ПДВ . внаслідок чого погодили внести зміни до Специфікації ( Додаток №1 до Договору № 244 від 15 червня 2021 р. ) виклавши її у новій редакції, що додається. 2.Додаток 1 до даної додаткової угоди № 4 до Договору про закупівлю товарів за державні кошти № 244 від 15 червня 2021 року – «Специфікація» читати із змінами, що здійснені на підставі даної додаткової угоди. 3.Сторони дійшли згоди щодо визначення загальної кількості товару Договору внаслідок здійснення вищевказаної зміни /п.1 Додаткової угоди/, сума по договору зменшиться на 2031,30 грн. ( дві тисячі тридцять одна гривня 30 копійок ) , у зв’язку з чим погодили наступну (нову) редакцію п.3.1. Розділу ІІІ Договору: «3.1. Ціна цього Договору визначена на підставі вартості найбільш економічно вигідної цінової пропозиції учасника-переможця закупівлі за результатами проведеної процедури закупівлі на очікувану вартість і становить 97194. 07 грн ( дев`яносто сім тисяч сто дев`яносто читири гривні 07 копійок) без ПДВ (вартість зазначається за наслідками проведеного аукціону торгів), що передбачається з урахуванням транспортних витрат на поставку за адресою Замовника." 13. Номер додаткової угоди - № 4 14. Сума договору після внесення змін. 97194.07 грн ( дев`яносто сім тисяч сто дев`яносто читири гривні 07 копійок) без ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін згідно Специфікації до Додаткової угоди № 4 до договору № 244 від 15 червня 2021 року не змінюється . /БІЛЬШ ДЕТАЛЬНО У ДОДАТКОВІЙ УГОДІ № 4 до ДОГОВОРУ № 244 від 15 червня 2021 І СПЕЦИФІКАЦІЇ ІЗ ЗМІНАМИ / .
Номер договору про закупівлю: 244
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Категорія Замовника – п.3 ч. 4 ст. 2 Закону . Узгоджене зменшення ціни відповідно до п.5 частини 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» 1. Сторони дійшли згоди щодо зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів за Договором по предмету ДК 021:2015 (CPV): 03210000-6: Зернові культури та картопля (Картопля урожаю 2020р.; Картопля урожаю 2021р.) (надалі - Товар) у зв`язку із зменшенням вартості товару: - «Картопля урожаю 2021р.» у кількості 307,5 кг. по ціні 15,00 грн. за кг. без ПДВ . внаслідок чого погодили внести зміни до Специфікації ( Додаток №1 до Договору № 244 від 15 червня 2021 р. ) виклавши її у новій редакції, що додається. 2.Додаток 1 до даної додаткової угоди № 5 до Договору про закупівлю товарів за державні кошти № 244 від 15 червня 2021 року – «Специфікація» читати із змінами, що здійснені на підставі даної додаткової угоди. 3.Сторони дійшли згоди щодо визначення загальної кількості товару Договору внаслідок здійснення вищевказаної зміни /п.1 Додаткової угоди/, сума по договору зменшиться на 2970.45 грн. ( дві тисячі дев`ятсот сімдесят гривень 45 копійок ) , у зв’язку з чим погодили наступну (нову) редакцію п.3.1. Розділу ІІІ Договору: «3.1. Ціна цього Договору визначена на підставі вартості найбільш економічно вигідної цінової пропозиції учасника-переможця закупівлі за результатами проведеної процедури закупівлі на очікувану вартість і становить 94223.62 грн ( дев`яносто чотири тисячі двісті двадцять три гривні 62 копійки) без ПДВ (вартість зазначається за наслідками проведеного аукціону торгів), що передбачається з урахуванням транспортних витрат на поставку за адресою Замовника." 13. Номер додаткової угоди - № 5 14. Сума договору після внесення змін. 94223.62 грн ( дев`яносто чотири тисячі двісті двадцять три гривні 62 копійки ) без ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін згідно Специфікації до Додаткової угоди № 5 до договору № 244 від 15 червня 2021 року не змінюється . /БІЛЬШ ДЕТАЛЬНО У ДОДАТКОВІЙ УГОДІ № 5 до ДОГОВОРУ № 244 від 15 червня 2021 І СПЕЦИФІКАЦІЇ ІЗ ЗМІНАМИ / .
Номер договору про закупівлю: 244
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Категорія Замовника – п.3 ч. 4 ст. 2 Закону . Узгоджене зменшення ціни відповідно до п.5 частини 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» 1.Сторони дійшли згоди щодо зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів за Договором по предмету ДК 021:2015 (CPV): 03210000-6: Зернові культури та картопля (Картопля урожаю 2020р.; Картопля урожаю 2021р.) (надалі - Товар) у зв`язку із зменшенням вартості товару: - «Картопля урожаю 2021р.» у кількості 520 кг. по ціні 15,00 грн. за кг. без ПДВ . внаслідок чого погодили внести зміни до Специфікації ( Додаток №1 до Договору № 244 від 15 червня 2021 р. ) виклавши її у новій редакції, що додається. 2.Додаток 1 до даної додаткової угоди № 6 до Договору про закупівлю товарів за державні кошти № 244 від 15 червня 2021 року – «Специфікація» читати із змінами, що здійснені на підставі даної додаткової угоди. 3.Сторони дійшли згоди щодо визначення загальної кількості товару Договору внаслідок здійснення вищевказаної зміни /п.1 Додаткової угоди/, сума по договору зменшиться на 5023.20 грн. ( п`ять тисяч двадцять три гривні 20 копійок ) , у зв’язку з чим погодили наступну (нову) редакцію п.3.1. Розділу ІІІ Договору: «3.1. Ціна цього Договору визначена на підставі вартості найбільш економічно вигідної цінової пропозиції учасника-переможця закупівлі за результатами проведеної процедури закупівлі на очікувану вартість і становить 89200.42 грн ( вісімдесят дев`ять тисяч двісті гривень 42 копійки ) без ПДВ (вартість зазначається за наслідками проведеного аукціону торгів), що передбачається з урахуванням транспортних витрат на поставку за адресою Замовника." 13. Номер додаткової угоди - № 6 14. Сума договору після внесення змін. 89200.42 грн ( вісімдесят дев`ять тисяч двісті гривень 42 копійки ) без ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін згідно Специфікації до Додаткової угоди № 6 до договору № 244 від 15 червня 2021 року не змінюється . /БІЛЬШ ДЕТАЛЬНО У ДОДАТКОВІЙ УГОДІ № 6 до ДОГОВОРУ № 244 від 15 червня 2021 І СПЕЦИФІКАЦІЇ ІЗ ЗМІНАМИ / .
Номер договору про закупівлю: 244
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Категорія Замовника – п.3 ч. 4 ст. 2 Закону . Узгоджене зменшення ціни відповідно до п.5 частини 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» 1.Сторони дійшли згоди щодо зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів за Договором по предмету ДК 021:2015 (CPV): 03210000-6: Зернові культури та картопля (Картопля урожаю 2020р.; Картопля урожаю 2021р.) (надалі - Товар) у зв`язку із зменшенням вартості товару: - «Картопля урожаю 2021р.» у кількості 506 кг. по ціні 15,00 грн. за кг. без ПДВ . внаслідок чого погодили внести зміни до Специфікації ( Додаток №1 до Договору № 244 від 15 червня 2021 р. ) виклавши її у новій редакції, що додається. 2.Додаток 1 до даної додаткової угоди № 7 до Договору про закупівлю товарів за державні кошти № 244 від 15 червня 2021 року – «Специфікація» читати із змінами, що здійснені на підставі даної додаткової угоди. 3.Сторони дійшли згоди щодо визначення загальної кількості товару Договору внаслідок здійснення вищевказаної зміни /п.1 Додаткової угоди/, сума по договору зменшиться на 4887.96 грн. ( ЧОТИРИ ТИСЯЧІ ВІСІМСОТ ВІСІМДЕСЯТ СІМ гривень 96 копійок ) , у зв’язку з чим погодили наступну (нову) редакцію п.3.1. Розділу ІІІ Договору: «3.1. Ціна цього Договору визначена на підставі вартості найбільш економічно вигідної цінової пропозиції учасника-переможця закупівлі за результатами проведеної процедури закупівлі на очікувану вартість і становить 84312.46 грн ( ВІСІМДЕСЯТ ЧОТИРИ ТИСЯЧІ ТРИСТА ДВАНАДЦЯТЬ гривень 46 копійок) без ПДВ (вартість зазначається за наслідками проведеного аукціону торгів), що передбачається з урахуванням транспортних витрат на поставку за адресою Замовника." 13. Номер додаткової угоди - № 7 14. Сума договору після внесення змін. 84312.46 грн ( ВІСІМДЕСЯТ ЧОТИРИ ТИСЯЧІ ТРИСТА ДВАНАДЦЯТЬ гривень 46 копійок) без ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін згідно Специфікації до Додаткової угоди № 7 до договору № 244 від 15 червня 2021 року не змінюється . /БІЛЬШ ДЕТАЛЬНО У ДОДАТКОВІЙ УГОДІ № 7 до ДОГОВОРУ № 244 від 15 червня 2021 І СПЕЦИФІКАЦІЇ ІЗ ЗМІНАМИ / .
Номер договору про закупівлю: 244
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Категорія Замовника – п.3 ч. 4 ст. 2 Закону . Узгоджене зменшення ціни відповідно до п.5 частини 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» 1. Сторони дійшли згоди щодо зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів за Договором по предмету ДК 021:2015 (CPV): 03210000-6: Зернові культури та картопля (Картопля урожаю 2020р.; Картопля урожаю 2021р.) (надалі - Товар) у зв`язку із зменшенням вартості товару: - «Картопля урожаю 2021р.» у кількості 307 кг. по ціні 15,00 грн. за кг. без ПДВ . внаслідок чого погодили внести зміни до Специфікації ( Додаток №1 до Договору № 244 від 15 червня 2021 р. ) виклавши її у новій редакції, що додається. 2.Додаток 1 до даної додаткової угоди № 8 до Договору про закупівлю товарів за державні кошти № 244 від 15 червня 2021 року – «Специфікація» читати із змінами, що здійснені на підставі даної додаткової угоди. 3.Сторони дійшли згоди щодо визначення загальної кількості товару Договору внаслідок здійснення вищевказаної зміни /п.1 Додаткової угоди/, сума по договору зменшиться на 2965.62 грн. ( ДВІ ТИСЯЧІ ДЕВ`ЯТСОТ ШІСТДЕСЯТ П`ЯТЬ гривень 62 копійки ) , у зв’язку з чим погодили наступну (нову) редакцію п.3.1. Розділу ІІІ Договору: «3.1. Ціна цього Договору визначена на підставі вартості найбільш економічно вигідної цінової пропозиції учасника-переможця закупівлі за результатами проведеної процедури закупівлі на очікувану вартість і становить 81346.84 грн ( ВІСІМДЕСЯТ ОДНА ТИСЯЧА ТРИСТА СОРОК ШІСТЬ гривень 84 копійки ) без ПДВ (вартість зазначається за наслідками проведеного аукціону торгів), що передбачається з урахуванням транспортних витрат на поставку за адресою Замовника." 13. Номер додаткової угоди - № 8 14. Сума договору після внесення змін. 81346.84 грн ( ВІСІМДЕСЯТ ОДНА ТИСЯЧА ТРИСТА СОРОК ШІСТЬ гривень 84 копійки ) без ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін згідно Специфікації до Додаткової угоди № 8 до договору № 244 від 15 червня 2021 року не змінюється . /БІЛЬШ ДЕТАЛЬНО У ДОДАТКОВІЙ УГОДІ № 8 до ДОГОВОРУ № 244 від 15 червня 2021 І СПЕЦИФІКАЦІЇ ІЗ ЗМІНАМИ / .
Номер договору про закупівлю: 244
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.5 ч.5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», уклали дану додаткову угоду про таке: 1.Сторони дійшли згоди щодо зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів за Договором по предмету ДК 021:2015 (CPV): 03210000-6: Зернові культури та картопля (Картопля урожаю 2020р.; Картопля урожаю 2021р.) (надалі - Товар) у зв`язку із зменшенням вартості товару: - «Картопля урожаю 2021р.» у кількості 623,7 кг. по ціні 11,00 грн. за кг. без ПДВ . внаслідок чого погодили внести зміни до Специфікації ( Додаток №1 до Договору № 244 від 15 червня 2021 р. ) виклавши її у новій редакції, що додається. 2.Додаток 1 до даної додаткової угоди № 9 до Договору про закупівлю товарів за державні кошти № 244 від 15 червня 2021 року – «Специфікація» читати із змінами, що здійснені на підставі даної додаткової угоди. 3.Сторони дійшли згоди щодо визначення загальної кількості товару Договору внаслідок здійснення вищевказаної зміни /п.1 Додаткової угоди/, сума по договору зменшиться на 8519.74 грн. ( ВІСІМ ТИСЯЧ П'ЯТСОТ ДЕВ'ЯТНАДЦЯТЬ гривень 74 копійки ) , у зв’язку з чим погодили наступну (нову) редакцію п.3.1. Розділу ІІІ Договору: «3.1. Ціна цього Договору визначена на підставі вартості найбільш економічно вигідної цінової пропозиції учасника-переможця закупівлі за результатами проведеної процедури закупівлі на очікувану вартість і становить 72827.10 грн ( СІМДЕСЯТ ДВІ ТИСЯЧІ ВІСІМСОТ ДВАДЦЯТЬ СІМ гривень 10 копійки ) без ПДВ (вартість зазначається за наслідками проведеного аукціону торгів), що передбачається з урахуванням транспортних витрат на поставку за адресою Замовника." Більш детально у додатковій угоді (додається)
Номер договору про закупівлю: 244
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): *ПРОДОВЖЕННЯ СТРОКУ ДІЇ договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку, А САМЕ ДО 31.05.2022 року.
Номер договору про закупівлю: 244
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 травня 2022
Сума оплати за договором: 72 827,10
UAH

Інформація про відміну

Скасовано
Дата оприлюднення: 30 березня 2021 13:03
Кінець періоду оскарження: 10 квітня 2021 00:00
Дата скасування відміни: 28 квітня 2021 12:30
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Уповноважена особа повідомив, що здійснивши аналіз обставин, що після виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 5958-р/пк-пз від 24.03.2021року, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу.
Скарги:
Номер скарги: UA-2021-02-09-000941-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "КОНОНЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2833615076
Дата подання: 09 квітня 2021 18:00
СКАРГА про порушення порядку проведення процедури закупівлі – відкриті торги: щодо прийняття уповноваженою особою Замовника рішення про відміну торгів
Скаржник просить Зобов'язати Смілянський дитячий будинок-інтернат скасувати рішення про відміну торгів (протокол засідання тендерного комітету про відміну торгів в порядку пункту 1 ч.1 ст.32 Закону: відсутності подальшої потреби закупівлі товарів в обумовлених обсягах та очікуваної вартості закупівлі №9 від 30 березня 2021 р.) у відкритих торгах на закупівлю Картопля урожаю 2020р.; Картопля урожаю 2021р. згідно ідентифікатора оголошення № UA-2021-02-09-000941-b , оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за адресою www.prozorro.gov.ua. з підстав викладених в скарзі
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 квітня 2021 20:56
Рішення від 14.04.2021 № 7857 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 14 квітня 2021 20:56
Рішення від 22.04.2021 № 8786.pdf
Дата публікації: 27 квітня 2021 21:16
Коментар замовника щодо усунення порушення: На підставі положення статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), 09.04.2021 року було здійснено подання скарги за номером UA-2021-02-09-000941-b.a2. Внаслідок розгляду Органом оскарження згаданої скарги, було прийнято рішення № 8786-р/пк-пз від 22.04.2021. За наведеним рішенням Колегія АМКУ Смілянський дитячий будинок-інтернат скасувати рішення про відміну процедури закупівлі – "Картопля урожаю 2020р.; Картопля урожаю 2021р.", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-02-09-000941-b.
Дата виконання рішення замовником: 28 квітня 2021 12:31

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

Скасовано
Дата оприлюднення: 28 квітня 2021 17:50
Кінець періоду оскарження: 09 травня 2021 00:00
Дата скасування відміни: 27 травня 2021 15:27
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Про відміну торгів в порядку пункту 1 ч. 1 ст. 32 Закону: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг по предмету: - ДК 021:2015 код 03210000-6: Зернові культури та картопля (Картопля урожаю 2020р.; Картопля урожаю 2021р.) (ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2021-02-09-000941-b). Станом на дату прийняття даного рішення у Смілянський дитячий будинок-інтернат значно зменшилась потреба у закупівлі даного товару, ніж показники, що зафіксовані в Річному плані закупівлі на 2021 рік за номером UA-P-2021-02-09-001059-c та Оголошенні про закупівлю за № UA-2021-02-09-000941-b. Отже внаслідок тривалості проведення процедури закупівлі, що полягала в оскарженні прийнятих рішень Замовника, значного зменшення потреби у закупівлі, прийнято рішення про відміну торгів в порядку пункту 1 ч. 1 ст. 32 Закону: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; Рішення про відміну торгів унеможливить завдання шкоди законним інтересам учасників закупівлі, що пов’язана з невиконанням Договору про закупівлю та неможливістю здійснити оплату за отриманий товар в рамках його майбутнього виконання.
Скарги:
Номер скарги: UA-2021-02-09-000941-b.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "КОНОНЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2833615076
Дата подання: 07 травня 2021 15:30
СКАРГА про порушення порядку проведення процедури закупівлі – відкриті торги: щодо прийняття уповноваженою особою Замовника рішення про відміну торгів
Скаржник просить Орган оскарження зобов'язати Смілянський дитячий будинок-інтернат скасувати рішення про відміну торгів (протокол засідання тендерного комітету про відміну торгів в порядку пункту 1 ч.1 ст.32 Закону: відсутності подальшої потреби закупівлі товарів робіт чи послуг №11 від 28 квітня 2021 р.) у відкритих торгах на закупівлю Картопля урожаю 2020р.; Картопля урожаю 2021р. згідно ідентифікатора оголошення № UA-2021-02-09-000941-b , оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за адресою www.prozorro.gov.ua. з підстав викладених в скарзі, яка додається окремим файлом
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 травня 2021 17:28
рішення від 12.05.2021 №10399+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 13 травня 2021 17:28
рішення від 21.05.2021 №11235.pdf
Дата публікації: 26 травня 2021 20:04
Коментар замовника щодо усунення порушення: На підставі положення статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), 07.05.2021 року було здійснено подання скарги за номером UA-2021-02-09-000941-b.b3. Внаслідок розгляду Органом оскарження згаданої скарги, було прийнято рішення від 21.05.2021 р., №11235. За наведеним рішенням Колегія АМКУ Смілянський дитячий будинок-інтернат скасувати рішення про відміну процедури закупівлі – "Картопля урожаю 2020р.; Картопля урожаю 2021р.", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-02-09-000941-b.
Дата виконання рішення замовником: 27 травня 2021 15:28

Документи подані скаржником


Документи подані замовником