Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Система реабілітації рук (ДК 021:2015: 33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії; Код НК 024:2023: 58060 Система реабілітації руки з віртуальним дисплеєм, без компенсації гравітації
Очікувана вартість
12 280 000,00 UAH
UA-2023-10-06-005827-a ● e229ed7bbf9441babe65281361e45f6a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНА ПОЛІКЛІНІКА" |
Код ЄДРПОУ: | 41949913 |
Вебсайт: | https://ccdp.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 18005, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. В'ячеслава Чорновола, буд. 9 |
Контактна особа: |
Данило Семененко +380472319405 ccdp.semenenko@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 жовтня 2023 12:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 жовтня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 16 жовтня 2023 11:05 |
Початок аукціону: | 16 жовтня 2023 11:05 |
Очікувана вартість: | 12 280 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 61 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Система реабілітації рук (ДК 021:2015: 33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії; Код НК 024:2023: 58060 Система реабілітації руки з віртуальним дисплеєм, без компенсації гравітації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18005, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ В'ЯЧЕСЛАВА ЧОРНОВОЛА, будинок 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33150000-6 — Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 жовтня 2023 12:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 жовтня 2023 12:45 |
П. 1. Тендерна документація за Особливостями (зі змінами від 07.09.2023).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-10-06-005827-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРТНЕРИ МЕД", Код ЄДРПОУ:43865055
Дата подання: 10 жовтня 2023 14:07
Оскарження умов
Шановний Замовнику. Чи не маєте бажання видалити з тендерної документації вимогу про надання гарантійного листа виробника? В документації прописані технічні вимоги, які відповідають лише одному виробнику. Гарантійний лист нададуть лише одному учаснику. Це призведе до закупівлі вашим закладом за якоюсь просто неймовірною ціною! Адже ціна за товар - це щось за межами реального. Кошти які ви витратите не на потреби вашого закладу, не на зарплату працівникам, а на корупційне збагачення. Наполегливо просимо прибрати з тендерної документації вимогу, що веде до звужування кола потенційних учасників. Просто спробуйте і побачите, скільки коштів буде зекономлено вашим закладом у конкурентних торгах. Поборімо корупцію разом. Адже розкрадати державний бюджет під час війни є неприпустимим.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 жовтня 2023 11:24
Шановний Учаснику! Дякуємо за зацікавленість у закупівельних процедурах, які проводить КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНА ПОЛІКЛІНІКА".
Вимога, яка міститься в п. 3 загальних вимог, додатку №3 про підтвердження можливості поставки запропонованого Учасником Товару, у кількості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника, а саме надання листа від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, застосовується з метою запобігання поставки неякісного товару та товару, завезеного на територію України з порушеннями проходження процедури митного оформлення, а також дана вимога застосовується з метою уникнення ризиків неякісного сервісного, гарантійного та післягарантійного обслуговування поставленого товару.
Ця вимога є стандартною та застосовується у переважній більшості тендерних закупівель медичного обладнання та виробів медичного призначення.
Обладнання яке заплановано до закупівлі, є дуже важливим для нашого закладу, адже наші пацієнти потребують якісної медичної допомоги та швидкого відновлення, тому наявність даної вимоги дає нам гарантії, щодо належного виконання Учасником зобов’язань стосовно поставки товару в необхідній кількості, належної якості та в терміни, які передбачені умовами Тендерної документації.
Щодо очікуваної вартості предмету даної закупівлі, то очікувана вартість товарів здійснювалася за методом порівняння ринкових цін, яка базувалася на зборі та аналізі цінової інформації з реального ринку, на запиті комерційних пропозицій постачальників подібних товарів, на аналізі реальних угод на відповідному ринку, з урахуванням індексу цін.
Тому, Замовник не бачить необхідності вносити у тендерну документацію запропоновану Вами зміну.
Вимога, яка міститься в п. 3 загальних вимог, додатку №3 про підтвердження можливості поставки запропонованого Учасником Товару, у кількості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника, а саме надання листа від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, застосовується з метою запобігання поставки неякісного товару та товару, завезеного на територію України з порушеннями проходження процедури митного оформлення, а також дана вимога застосовується з метою уникнення ризиків неякісного сервісного, гарантійного та післягарантійного обслуговування поставленого товару.
Ця вимога є стандартною та застосовується у переважній більшості тендерних закупівель медичного обладнання та виробів медичного призначення.
Обладнання яке заплановано до закупівлі, є дуже важливим для нашого закладу, адже наші пацієнти потребують якісної медичної допомоги та швидкого відновлення, тому наявність даної вимоги дає нам гарантії, щодо належного виконання Учасником зобов’язань стосовно поставки товару в необхідній кількості, належної якості та в терміни, які передбачені умовами Тендерної документації.
Щодо очікуваної вартості предмету даної закупівлі, то очікувана вартість товарів здійснювалася за методом порівняння ринкових цін, яка базувалася на зборі та аналізі цінової інформації з реального ринку, на запиті комерційних пропозицій постачальників подібних товарів, на аналізі реальних угод на відповідному ринку, з урахуванням індексу цін.
Тому, Замовник не бачить необхідності вносити у тендерну документацію запропоновану Вами зміну.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 жовтня 2023 11:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПРОМЕД ТЕХНОЛОДЖИС" |
12 228 949,99
UAH з ПДВ
|
11 678 695,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КІННЕТ ГРУП" |
12 279 999,99
UAH з ПДВ
|
11 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОМЕД ТЕХНОЛОДЖИС" #38040427 |
Переможець |
11 678 695,00
UAH з ПДВ
|
17 жовтня 2023 16:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 16:56
|
Додугода№1 до дог146.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 16:55
|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2023 16:34
|
Дого146.pdf | укладений |
25 жовтня 2023 16:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 146 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |