Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з утримання вулично-шляхової мережі Чернівецької міської територіальної громади на 2022р
Очікувана вартість
71 109 205,00 UAH
UA-2022-03-09-003263-a e1eabe3b2c104bb491c894e06ac12aa8
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жанна Труфіна

+380372524076 trufina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44327100
Місцезнаходження: 58000, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівці, вул.Героїв Майдану, будинок 176
Контактна особа: Жанна Труфіна
+380372524076
trufina@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Згідно рішення 9 сесії Чернівецької міської ради від 26.08.2021 року №397 «Про закріплення за Чернівецьким міським комунальним підрядним шляхово - експлуатаційним підприємством на праві господарського відання вулично-дорожньої мережі міста Чернівців, сіл Коровія та Чорнівка, і проведення технічної інвентаризації вулично-дорожньої мережі комунальної власності Чернівецької міської територіальної громади», функції з обслуговування вулично-дорожньої мережі в м. Чернівцях з 01.01.2022 року передано КП «Чернівецький міськшеп».
Також, відповідно до узагальненої бази даних обліку майна міської комунальної власності, Чернівецьке міське комунальне підрядне шляхово-експлуатаційне підприємство, являється єдиним балансоутримувачем міської вулично-шляхової мережі на території Чернівецької міської територіальної громади, що підтверджується довідкою виданою управлінням комунальної власності міської ради від 11.02.2022 року №14/02-290.
Враховуючи викладене та беручи до уваги вимоги пункту 1 ст. 15 Закону України « Про благоустрій населених пунктів» та відповідно до п.2 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» є підстави застосувати переговорну процедуру закупівлі на надання послуг з утримання вулично-шляхової мережі Чернівецької міської територіальної громади на 2022р.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 березня 2022 17:44
Оскарження наміру укласти договір: 20 березня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з утримання вулично-шляхової мережі Чернівецької міської територіальної громади на 2022р
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, територія Чернівецької міської територіальної громади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником, після пред’явлення Виконавцем актів наданих послуг. Замовник протягом 7 (семи) банківських днів, з дати отримання актів наданих послуг та надходження коштів, подає доручення на здійснення платежу в органи Державної казначейської служби України в м. Чернівцях. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби України в м. Чернівцях в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому, розрахунок за надані послуги може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів, але не пізніше 31.12.2022р. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-07-01-000034 ● d61effa9a8a14ab59e40ad64a330e4b6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 червня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 липня 2022 10:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

30.06.2022

№ 123

Київ

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
38
UA-2022-03-09-003263-a
09.03.2022
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-07-07 22:37:47

Запит на отримання інформації

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з утримання вулично-шляхової мережі Чернівецької міської територіальної громади на 2022р (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-03-09-003263-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Надати обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі та експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-07-08 13:38:10

Відповідь на запит про надання пояснень

На запит про надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі за предметом «Послуги з утримання вулично-шляхової мережі Чернівецької міської територіальної громади на 2022р.» (номер закупівлі-UA-2022-03-09-003263-a) повідомляємо про наступне.
Обґрунтування очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено відповідно до затверджених кошторисних призначень за КПКВК-1217461 «Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету» та рішення Чернівецької міської ради «Про бюджет Чернівецької міської територіальної громади на 2022 р.». Розрахунок очікуваної вартості наданих послуг здійснено на підставі закупівельних цін минулих періодів.
Обґрунтування очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі оприлюднено на офіційному веб-порталі Чернівецької міської ради за наступним посиланням https://city.cv.ua/mt/publichni-zakupivli/publichni-zakupivli-departament-infrastrukturi-ta-blagoustroyu.
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі:
Згідно рішення 9 сесії Чернівецької міської ради від 26.08.2021 року №397 «Про закріплення за Чернівецьким міським комунальним підрядним шляхово-експлуатаційним підприємством на праві господарського відання вулично-дорожньої мережі міста Чернівців, сіл Коровія та Чорнівка, і проведення технічної інвентаризації вулично-дорожньої мережі комунальної власності Чернівецької міської територіальної громади», функції з обслуговування вулично-дорожньої мережі в м. Чернівцях з 01.01.2022 року передано КП «Чернівецький МІСЬКШЕП».
Також, відповідно до узагальненої бази даних обліку майна міської комунальної власності, Чернівецьке міське комунальне підрядне шляхово-експлуатаційне підприємство, являється єдиним балансоутримувачем міської вулично-дорожньої мережі на території Чернівецької міської територіальної громади, що підтверджується довідкою виданою управлінням комунальної власності міської ради від 11.02.2022 року №14/02-290.
Враховуючи викладене та беручи до уваги вимоги пункту 1 ст. 15 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» та відповідно до п.2 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником застосовано переговорну процедуру закупівлі послуг з утримання вулично-шляхової мережі Чернівецької міської територіальної громади на 2022р.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-07-07 22:41:45

Запит на отримання інформації

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі щебеню гранітного фракції 5-10 мм, фракції 5-20 мм, фракції 20-40 мм, фракції 40-70 мм (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-04-08-001679-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, а саме інформацію з вказаними номерами процедур відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), які було двічі відмінено через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом України «Про публічні закупівлі».
3. Надати обґрунтування із документальним підтвердженням щодо підстав укладання додаткової угоди від 01.06.2022 №1 відповідно до пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону (в т.ч. щодо коливання цін щебеню гранітного на ринку).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-07-08 13:29:12

Запит не за належністю.

Запит не за належністю.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 20 липня 2022
Кінцевий строк оскарження: 04 серпня 2022

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: висновок оскаржено до суду 03.08.2022
Дата публікації: 04 серпня 2022
Номер відкриття провадження: 600/2753/22-a
Дата відкриття провадження: 19 серпня 2022

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЧЕРНІВЕЦЬКЕ МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО
#03357562
Переможець 71 109 205,00
UAH з ПДВ
09 березня 2022 17:44

Документи

09 березня 2022 17:44
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 березня 2022 17:44

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ЧЕРНІВЕЦЬКЕ МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО
#03357562
71 109 205,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 березня 2022 17:44
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2023 16:16
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2022 10:27
ДД 3 - утримання вуличної мережі.pdf зміни до договору
28 грудня 2022 10:24
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2022 09:55
ДД 2 - Утримання вуличної мережі.pdf зміни до договору
29 вересня 2022 09:53
Електронний підпис зміни до договору
12 квітня 2022 15:44
ДД 1 - утримання вуличної мережі.pdf зміни до договору
12 квітня 2022 15:23
Електронний підпис укладений
05 квітня 2022 09:15
Договір - утримання вуличної мережі.pdf укладений
05 квітня 2022 09:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 3.1 та кошторис викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 68
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Кошторис викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 68
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Кошторис викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 68
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 квітня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 71 105 676,00
UAH (в тому числі ПДВ 11 850 946,00 UAH)