Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Великорибальський психоневрологічний будинок-інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03189127 |
Місцезнаходження: | 68260, Україна , Одеська обл., Саратський район, село Великорибальське |
Контактна особа: |
Sergeu Тимошенко +380682727071 timochenkosergey@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 травня 2023 10:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 травня 2023 14:00 |
Початок аукціону: | 01 червня 2023 14:59 |
Початок аукціону: | 01 червня 2023 14:59 |
Очікувана вартість: | 343 875,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 719,38 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за товар лише після його поставки | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 травня 2023 10:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 травня 2023 08:38 |
Тендерна документація картопля.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-13-000054 ● 99cfb6a16c164ff1a2ce6a063bf8b6d2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 листопада 2023 17:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.11.2023 Одеса № 278
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 13.11.2023 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 13.11.2023.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 13.11.2023 № 278
Витяг
з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
2 UA-2023-05-23-000360-a 23.05.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-16 17:48:44
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чому Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника фізичної особи-підприємця Короїд Ю.П. відповідно до абзацу 2 підпункту 1 пункту 44 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), тоді як учасник процедури закупівлі підпадає під підставу, встановлену підпунктом 4 пунктом 47 Особливостей?
Згідно з рішенням адміністративної колегії Південного міжобласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 06.07.2021 № 65/38-р/к «Про порушення законодавства про захист економічної конкуренції та накладання штрафу» фізичну особу-підприємця Короїд Ю.П. притягнуто до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-21 14:41:32
Відповідь
1. Щодо першого питання розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі розраховувався відповідно до трьох цінових пропозицій та середньоринкових цін які погоджувалися Департаментом економічної політики та стратегічного планування, так само, як і технічна специфікація. Розрахунок очікуваної вартості не розміщався на сайті Замовника через відсутність на той час розробленого сайту.
2. Стосовно другого питання Учасником ФОП "Короїд Юрій Петрович" у складі тендерної пропозиції були надані довідки про те, що до нього не застосовано жодніх санкцій, надана Інформаційна довідка з Єдиного реєстру осіб, які вчинили корупційні або повэязані з корупцією правопорушення про відсутність у даному реєстрі інформації про учасника, також був наданий витяг з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості" МВС України про те, що ФОП "Короїд Ю. П." до кримінальної відповідальності не притягувався. Також не виникало жодних підстав для перевірки данного Учасника. Відповідно до Додатку 4 Тендерної документації Учасник несе кримінальну відповідальність за надання підроблених документів
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 24 Особливостей та абзацу 3 пункту 14 Порядку № 1082.)
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 15-0006/2024/пр |
Дата публікації: | 03 січня 2024 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 3/513/81/24 |
Дата відкриття провадження: | 26 січня 2024 |
Документи:
30 січня 2024 14:45
|
Електронний підпис |
03 січня 2024 11:00
|
Електронний підпис |
Ризики, що спрацювали
sas-3-3
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 червня 2023 15:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МКТ23" |
299 859,00
UAH з ПДВ
|
299 859,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Короїд Ю.П. |
343 324,80
UAH з ПДВ
|
343 324,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МКТ23" #45129126 |
Відхилено |
299 859,00
UAH з ПДВ
|
06 червня 2023 10:51
|
Фізична особа-підприємець Короїд Ю.П. #2433601451 |
Переможець |
343 324,80
UAH з ПДВ
|
09 червня 2023 09:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2024 21:21
|
Електронний підпис | укладений |
22 червня 2023 15:33
|
img524.pdf | укладений |
22 червня 2023 15:32
|