Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DK 021: 2015 - code 33110000-4 «Visualization equipment for the needs of medicine, dentistry and veterinary medicine» NK 024: 2019 37646 Mobile general-purpose fluoroscopic x-ray system, digital
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Одеський обласний онкологічний диспансер" Одеської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 02008342 |
Місцезнаходження: | 65055, Україна , Одеська область обл., м. Одеса, вул. Нежданової, 32 |
Контактна особа: |
Алла Яківна Гриценко +380487202698 zakupkyoood@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Гриценко Алла Яківна +380487202698 zakupkyoood@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | MUNICIPAL NONCOMMERCIAL ENTERPRISE "ODESSA REGIONAL ONCOLOGY CENTER" OF THE ODESSA STATE ADMINISTRATION (MNCE "OROC" OSA) |
National ID: | 02008342 |
Contact point: |
Gritsenko Alla Yakivna +380487202698 zakupkyoood@ukr.net |
Additional contacts: |
Гриценко Алла Яківна +380487202698 zakupkyoood@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 листопада 2021 10:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 грудня 2021 16:00 |
Початок аукціону: | 14 грудня 2021 11:32 |
Очікувана вартість: | 9 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 99 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 01 листопада 2021 10:46 |
Enquiries until: | 22 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 28 листопада 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 02 грудня 2021 16:00 |
Information
Estimated total value: | 9 900 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 99 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування - власні кошти та інші кошти Замовника | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 листопада 2021 10:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 листопада 2021 10:46 |
Оголошення С-дуга 2.docx | |
01 листопада 2021 10:46 |
Додаток 5,6 - Лист-згода на обробку персональних даних.doc | |
01 листопада 2021 10:46 |
Додаток 3 МТВ.docx | |
01 листопада 2021 10:46 |
Додаток 4 - Проєкт договору.docx | |
01 листопада 2021 10:46 |
Додаток 2 - Кваліфікаційні критерії.doc | |
01 листопада 2021 10:46 |
Додаток 1 - Форма цінової пропозиції .doc | |
01 листопада 2021 10:46 |
ТД 2С-дуга.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-04-000010 ● 5572a7431493481b9aa8bc0b348e90fe
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 січня 2022 15:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.01.2022 Одеса № 1
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 04.01.2022 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 04.01.2022.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 04.01.2022 № 1
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу унікальний номер дата оприлюднення Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
9. UA-2021-11-01-002579-a 01.11.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-10 13:48:05
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні наступних пояснень:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-13 09:18:36
Пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021-2015 код 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 37646 Система флюороскопічна рентгенівська загального призначення пересувна, цифрова (Пересувна С-арочна рентгенівська діагностична система для операційних загального призначення (для проведення рентгеноскопічної та рентгенографічної діагностики під час виконання операцій та малоінвазивних інтервенційних втручань))/DK 021: 2015 - code 33110000-4 «Visualization equipment for the needs of medicine, dentistry and veterinary medicine» NK 024: 2019 37646 Mobile general-purpose fluoroscopic x-ray system, digital (Peresuvna S-arochna renthenivsʹka diahnostychna systema dlya operatsiynykh zahalʹnoho pryznachennya (dlya provedennya renthenoskopichnoyi ta renthenohrafichnoyi diahnostyky pid chas vykonannya operatsiy ta maloinvazyvnykh interventsiynykh vtruchanʹ) інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-01-002579-a). Замовником здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість на підставі наданого Рапорту завідуючим оперблоком Сіволап М.Ю., комерційних пропозицій Постачальників, а також дозволу Департаменту економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної державної адміністрації.
Закупівля ДК 021-2015 код 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 37646 Система флюороскопічна рентгенівська загального призначення пересувна, цифрова (Пересувна С-арочна рентгенівська діагностична система для операційних загального призначення (для проведення рентгеноскопічної та рентгенографічної діагностики під час виконання операцій та малоінвазивних інтервенційних втручань))/DK 021: 2015 - code 33110000-4 «Visualization equipment for the needs of medicine, dentistry and veterinary medicine» NK 024: 2019 37646 Mobile general-purpose fluoroscopic x-ray system, digital (Peresuvna S-arochna renthenivsʹka diahnostychna systema dlya operatsiynykh zahalʹnoho pryznachennya (dlya provedennya renthenoskopichnoyi ta renthenohrafichnoyi diahnostyky pid chas vykonannya operatsiy ta maloinvazyvnykh interventsiynykh vtruchanʹ) проводилася за власні кошти Замовника за номером річного плану UA-P-2021-11-01-002005-a, на офіційному веб-сайті КНП «ОООД»ООР» https://oood.com.ua є розділ «План закупівлі».
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до проведеного моніторингу закупівлі ДК 021-2015 код 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 37646 Система флюороскопічна рентгенівська загального призначення пересувна, цифрова (Пересувна С-арочна рентгенівська діагностична система для операційних загального призначення (для проведення рентгеноскопічної та рентгенографічної діагностики під час виконання операцій та малоінвазивних інтервенційних втручань))/DK 021: 2015 - code 33110000-4 «Visualization equipment for the needs of medicine, dentistry and veterinary medicine» NK 024: 2019 37646 Mobile general-purpose fluoroscopic x-ray system, digital (Peresuvna S-arochna renthenivsʹka diahnostychna systema dlya operatsiynykh zahalʹnoho pryznachennya (dlya provedennya renthenoskopichnoyi ta renthenohrafichnoyi diahnostyky pid chas vykonannya operatsiy ta maloinvazyvnykh interventsiynykh vtruchanʹ) інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-01-002579-a) щодо усунення виявлених порушень - електронний підпис уповноваженої особи Замовника переоформлено на захищений носій (токен).
2022-01-24 13:39:13
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 січня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 лютого 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 3 Наказу № 1082.)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Одеський обласний онкологічний диспансер" Одеської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 02008342 |
Місцезнаходження: | 65055, Україна, Одеська область обл., м. Одеса, вул. Нежданової, 32 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ МЕДСЕРВІСГРУП | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ АЛКОНТ-СЕРВІС | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 грудня 2021 11:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ АЛКОНТ-СЕРВІС |
9 890 000,00
UAH з ПДВ
|
9 890 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ МЕДСЕРВІСГРУП |
9 896 000,00
UAH з ПДВ
|
9 896 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ АЛКОНТ-СЕРВІС #34291733 |
Переможець |
9 890 000,00
UAH з ПДВ
|
14 грудня 2021 14:36
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2022 10:43
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 08:37
|
188-2021 30.12.2021.pdf | укладений |
30 грудня 2021 08:36
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Пересувна С-арочна рентгенівська діагностична система для операційних загального призначення (для проведення рентгеноскопічної та рентгенографічної діагностики під час виконання операцій та малоінвазивних інтервенційних втручань) | 1 | штуки |
9 890 000,00
UAH
|