Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Коригування проектно-кошторисної документації та виконання функції Замовника експертизи ПКД по об’єкту:«Капітальний ремонт покрівлі з утепленням фасаду та заміною вікон дитячої міської лікарні №2 по вул. Рюміна, 5 у м. Миколаєві. Коригування»
Очікувана вартість
670 000,00 UAH
UA-2023-07-26-009677-a e1c4e3d303e14717900b1b0cefbc199e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Попович Юлія Олександрівна

+380512371005 popovych.deezit@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 липня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент енергетики,енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41210490
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, м.Миколаїв вул.Адміральська,20
Контактна особа: Попович Юлія Олександрівна
+380512371005
popovych.deezit@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Коригування проектно-кошторисної документації та виконання функції Замовника експертизи ПКД по об’єкту:«Капітальний ремонт покрівлі з утепленням фасаду та заміною вікон дитячої міської лікарні №2 по вул. Рюміна, 5 у м. Миколаєві. Коригування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Адміральська, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані роботи проходить по факту прийому робіт (передача Замовнику проектно-кошторисної документації), після оформлення актів виконаних робіт, відповідно до календарного плану(Додаток №2) або до зведеного кошторису (Додаток №3). Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

26 липня 2023 15:58
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Любенко Ігор Вікторович
#2938701775
Переможець 670 000,00
UAH
26 липня 2023 15:53

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 листопада 2023 13:23
ДУ 1 Договір 42.pdf зміни до договору
01 листопада 2023 13:22
Договір укладений
26 липня 2023 15:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить: 650 000,00 грн. (Шістсот п’ятдесят тисяч грн. 00 коп.) без ПДВ відповідно до зведеного кошторису № 1 (Додаток № 3), що є невід’ємною частиною цього Договору». 2. Пункт 3.2. Договору викласти в наступній редакції: «3.2. «Замовник» приймає на себе зобов’язання сплатити вартість робіт в рамках цього Договору: 650 000,00 грн. (Шістсот п’ятдесят тисяч грн. 00 коп.) без ПДВ згідно Протоколу про договірну ціну (Додаток № 1). Сплату вартості проєктних робіт виконує «Замовник» безготівковим перерахуванням коштів на поточний рахунок «Виконавця». 3. Додаток №1 до Договору «Протокол угоди про договірну ціну на коригування ПКД по робочому проєкту: «Капітальний ремонт покрівлі з утепленням фасаду та заміною вікон дитячої міської лікарні № 2 по вул. Рюміна, 5 у м. Миколаєві. Коригування» та виконання функції Замовника експертизи ПКД» викласти в новій редакції. 4. Додаток №2 до Договору «Календарний план на коригування ПКД по робочому проєкту: «Капітальний ремонт покрівлі з утепленням фасаду та заміною вікон дитячої міської лікарні № 2 по вул. Рюміна, 5 у м. Миколаєві. Коригування» та виконання функції Замовника експертизи ПКД» викласти в новій редакції. 5. Додаток № 3 до Договору «Зведений кошторис на коригування проєктних робіт та проведення експертизи по об’єкту будівництва: «Капітальний ремонт покрівлі з утепленням фасаду та заміною вікон дитячої міської лікарні № 2 по вул. Рюміна, 5 у м. Миколаєві. Коригування» викласти в новій редакції. 6. Додаток №4 до Договору «Кошторис №1 На проєктно-кошторисні роботи» викласти в новій редакції. 7. Інші умови Договору № 42 від 26.07.2023р. залишити без змін. 8. Дана угода є невід’ємною частиною Договору № 42 від 26.07.2023р., укладена в двох автентичних примірниках однакової юридичної сили, набуває чинності з дня її підписання сторонами і діє протягом строку основного Договору.
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML