Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти,культури,молоді та спорту Літинської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 43863849 |
Місцезнаходження: | 22300, Україна , Вінницька обл., Літин, вул.Соборна,32 |
Контактна особа: |
Панкова Вікторія Василівна +380994321218 lityn_osvita_OTG@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 квітня 2024 16:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 квітня 2024 16:28 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2024 14:14 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2024 14:14 |
Очікувана вартість: | 285 860,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 858,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 квітня 2024 12:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 квітня 2024 11:50 |
ЗМІНИ від 23.04.24 .docx | |
23 квітня 2024 11:50 |
Тендерна документація .docx | |
23 квітня 2024 11:50 |
Додатку 3 Проект договору.docx | |
23 квітня 2024 11:50 |
Додаток 2 Технічні та якісні характеристики товару.docx | |
23 квітня 2024 11:50 |
Додаток_1 кваліфікаійні критерії та критеріхї прийнятності .docx | |
23 квітня 2024 11:46 |
ЗМІНИ від 23.04.24 .docx | |
22 квітня 2024 17:11 |
ЗМІНИ від 22.04.24 .docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Замовником будуть внесені відповідні зміни .
Замовником будуть внесені відповідні зміни .
Звернення до Держаудитслужби
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-27-000020 ● d390dea08b6340d38897e1d14023bb1f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 травня 2024 17:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.05.2024 №42-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 27.05.2024 №42-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7.UA-2024-04-18-011842-a 18.04.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-30 10:34:07
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі багатофункціональних пристроїв (принтер-сканер-копір) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-04-18-011842-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-31 17:28:02
Пояснення
ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик закупівлі твердого палива, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Найменування замовника:
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Літинської селищної ради
Місцезнаходження замовника: 22300, Вінницька обл., смт. Літин, вул. Соборна,32.. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань:43863849
Категорія замовника: згідно абзац 1 п.3 ч.1 ст. 2 Закону - юридична особа, що є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів.
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Багатофункціональні пристрої (принтер-сканер-копір) ДК 021:2015 30230000-0 Комп`ютерне обладнання Єдиного закупівельного словника
Кількість: 24 шт.
Вид процедури закупівлі: відкриті торги у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі 285 860,00 грн. (двісті вісімдесят п`ять тисяч вісімсот шістдесят грн.00 коп. ) з ПДВ. Очікувана вартість закупівлі визначена в порядку, передбаченому організаційно-розпорядчими документами Замовника з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами) , а саме методом порівняння ринкових цін на підставі пропозицій постачальників та інформації, що міститься в доступних джерелах (пропозиції додаються).
Обгрунтування обсягів: Обсяги визначено відповідно до очікуваної потреби для належного забезпечення освітнього процесу закладів освіти відповідно до Наказу МОН України № 574 від 29.04.2020
Мета використання: для належного забезпечення освітнього процесу закладів освіти відповідно до Наказу МОН України № 574 від 29.04.2020
Технічні характеристики:
(відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 29.04.2020 р. № 574
Товар Характеристики Кількість,
шт
Багатофункціональний пристрій (принтер-сканер-копір): 3) Багатофункціональний пристрій (принтер-сканер-копір):
Теxнологія друку: струменева
Кольоровість друку: Кольорова
Кількість кольорів, не менше ніж: 4шт. вбудовані ємності.
Максимальний формат: A4
Максимальна роздільна здатність друку не менше ніж: 5760x1440 dpi
Область друку: 210x297 мм
Максимальна швидкість чорно-білого друку (драфт): 33 стор/хв
Максимальна швидкість кольорового друку A4 (драфт): 15 стор/хв
Максимальна роздільна здатність копіювання (ч/б): 1200x2400
Максимальна роздільна здатність копіру (кольор.): 1200x2400
Максимальна кількість копій за цикл: 20
Тип сканера: планшетний
Тип датчика: CIS
Максимальний формат оригіналу: A4
Максимальний розмір сканування: 216x297 мм
Роздільна здатність сканера: 1200x2400 dpi
Подача паперу: 100 листів
Вихідний лоток: 30 листів
Мінімальна щільність паперу: 64 г/м2
Максимальна щільність паперу: 256 г/м2
Тип чорнила: водорозчинні
Кількість контейнерів: 4
Ресурс стартового набору контейнерів, ч / б. сторінок: 3600
Ресурс стартового набору контейнерів, кольорових сторінок: 6500
Ресурс трьох кольорових контейнерів, кольорових сторінок: 7500
Ресурс контейнера з чорними чорнилами, сторінок: 4500
Підтримка ОС: OS X, Windows
Споживана потужність (при роботі): не більше 12 Вт
Інтерфейс: USB типу «B»;
Наявність Wi-Fi
Підтримка Wi-FiDirect
Підтримка друку без ПК
Друк фотографій
Гарантійний термін: не менше 1-го року або 30000 відбитків 16
Багатофункціональний пристрій (принтер-сканер-копір): Тип пристрою: монохромний лазерний універсальний пристрій;
Доступні функції: друк, сканування,копіювання
Технологія друку: лазерний монохромний друк
Інтерфейс: USB 2.0 Hi-Speed Друк та копіювання
Максимальний формат друку: А4 Дуплекс-друк: ручний
Максимальна роздільна здатність друку: 1200х600dpi
Максимальна швидкість монохромного друку: 18 арк/хв.
Роздільна здатність при копіюванні: оптична до 600х600 точок/дюйм
Час виходу першої сторінки (монохромний друк): 7,8 сек.
Час виходу першої копії: 12 сек.
Максимальний формат сканування: А4
Підтримуваний картридж: ресурс картриджа, стор.:1600
Кількість лотків для подачі: 1
Місткість лотка для подачі паперу: 150 аркушів
Місткість вихідного лотка: 100 аркушів
Щільність паперу: 60-163г/м2
Енергоспоживання, Вт (максимум/ Режим сну): 960/1,4
Робоче навантаження: макс. 8 000 сторінок на місяць
Час нагрівання: прибл. 10 с від моменту ввімкнення.
Память: 64 МБ
Панель керування: 1-сегментний світлодіодний індикатор
Комплектація: картридж, кабель живлення
Пристрій повинен бути укомплектований USB кабелем та двома додатковими оригінальними картриджами 725
Гарантійний термін від виробника не менше 2 років 8
Посилання на сайт: https://www.litynosvitakms.vn.ua/obhruntuvannia-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-pry-publichnykh-zakupivliakh/obgruntuvannya-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-zakupivli-tverdoho-palyva-rozmiru-biudzhetnoho-pryznachennia-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli-opryliudniuietsia-na-vykonannia-postanovy-kmu-710-vid-11102016-pro-efektyvne-vykorystannia-derzhavnykh-koshtiv-zi-zminamy-bahatofunktsionalni-prystroi-prynter-skaner-kopir-dk-0212015-3023
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-06 14:24:47
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі багатофункціональних пристроїв (принтер-сканер-копір) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-04-18-011842-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
1. Чому замовником відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП «Храпко Марина Дмитрівна», яка є найбільш економічно вигідною, з підстав, зазначених у протоколі від 02 травня 2024 року №46, оскільки учасник виконав вимоги додатку 2 тендерної документації замовника, щодо надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на БФП, на стадії подання тендерної пропозиції (висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 12 лютого 2019 року №602-123-20-3/2601 та від 22 травня 2020 року №12.2-18-3/11341 «файли СЕС Epson.pdf та СЕС Canon.pdf»)?
2. Надайте інформацію та документальне підтвердження щодо звернення Замовника до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів із запитом про достовірність висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на БФП від 12 лютого 2020 року №602-123-20-3/2601 наданого учасником ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА» та лист – відповідь від 10 травня 2024 року №12-12/9914?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-10 10:04:15
ПОЯСНЕННЯ
У межах проведення моніторингу закупівлі багатофункціональних пристроїв (принтер-сканер-копір) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-04-18-011842-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
1. Чому замовником відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП «Храпко Марина Дмитрівна», яка є найбільш економічно вигідною, з підстав, зазначених у протоколі від 02 травня 2024 року № 46, оскільки учасник виконав вимоги додатку 2 тендерної документації замовника, щодо надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на БФП, на стадії подання тендерної пропозиції (висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 12 лютого 2019 року № 602-123-20-3/2601 та від 22 травня 2020 року № 12.2-18-3/11341 «файли СЕС Epson.pdf та СЕС Canon.pdf»)?
2. Надайте інформацію та документальне підтвердження щодо звернення Замовника до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів із запитом про достовірність висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на БФП від 12 лютого 2020 року № 602-123-20-3/2601 наданого учасником ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА» та лист – відповідь від 10 травня 2024 року № 12-12/9914 ?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
ВІДПОВІДЬ:
1. Замовником було відхилено пропозицію учасника ФОП «Храпко Марина Дмитрівна», яка є найбільш економічно вигідною, з підстав, зазначених у Протоколі від 02 травня 2024 року № 46, оскільки зазначений учасник у складі тендерної пропозиції надав Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на БФП № 602-123-20-3/2601 від 12.02.2019 року який втратив свою чинність. Звертаємо увагу, що вищезазначений Висновок чинний протягом 5 років, тобто строк чинності його закінчився 12.02.2024 року, а закупівля проводилась Замовником у квітні 2024 року. На стадії подання тендерної пропозиції учасник завантажив висновок який втратив свою чинність, тобто Замовник не мав можливості переконатись що запропонований товар є якісним та відповідає всім вимогам що передбачені Висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи на БФП.
2. На Вашу вимогу надаємо підтвердження щодо звернення Замовника до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів із запитом про достовірність висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на БФП від 12 лютого 2020 року № 602-123-20-3/2601 наданого учасником ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА» та лист – відповідь від 10 травня 2024 року № 12-12/9914
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 липня 2024 |
Порушення виявлено
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 квітня 2024 14:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Храпко Марина Дмитрівна" |
248 640,00
UAH з ПДВ
|
238 999,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПОРТАЛ АРЕНА" |
273 486,00
UAH з ПДВ
|
239 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" |
265 920,00
UAH з ПДВ
|
265 920,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Храпко Марина Дмитрівна" #3422009826 |
Відхилено |
238 999,99
UAH з ПДВ
|
02 травня 2024 17:06
|
ТОВ "ПОРТАЛ АРЕНА" #45119322 |
Відхилено |
239 000,00
UAH з ПДВ
|
13 травня 2024 16:20
|
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" #40098570 |
Переможець |
265 920,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2024 10:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 травня 2024 09:07
|
Договір №101 від 21 травня 2024р. | укладений |
22 травня 2024 09:06
|