Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління ДПС у Львівській області |
Код ЄДРПОУ: | 43968090 |
Місцезнаходження: | 79003, Україна , Львівська обл., Львів, вулиця Стрийська, 35 |
Контактна особа: |
Качинський Дмитро Мирославович +380322973536 l.kachmar_17@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 липня 2021 11:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 серпня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 26 серпня 2021 13:27 |
Очікувана вартість: | 7 263 400,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 36 317,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 30000 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 30000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 серпня 2021 16:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 серпня 2021 15:54 |
Рішення про внеcення змін.docx | |
12 серпня 2021 15:54 |
Тендерна документація_нова редакція.docx | |
12 серпня 2021 15:54 |
Додаток _ 2 Квалiфiкацiйнi критерiї_нова редакція.docx | |
04 серпня 2021 12:16 |
Рішення про внеcення змін.docx | |
22 липня 2021 11:45 |
Додаток _ 6 Форма банківської гарантії.docx | |
22 липня 2021 11:45 |
Додаток _ 5 Проєкт договору.docx | |
22 липня 2021 11:45 |
Додаток _ 4 Вимоги на виконання ст 17.docx | |
22 липня 2021 11:45 |
Додаток _ 1 Пропозиція.docx | |
22 липня 2021 11:45 |
Додаток _ 3 Технічна специфікація.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Учасник подав свою пропозицію 20.08.2021 року. В Підсумковій відомості ресурсів (розділ IV) він вказав вартість будівельних матеріалів, виробів та конструкцій в сумі 2001193,21 грн. Таким чином, станом на дату подачі пропозиції – 20.08.2021 р., залишок на банківському рахунку Учасника мав становити не менше 200119,32 грн. (10% від 2001193,21 грн.). Відповідно до Довідки №Д5-В29/30-104 від 20.08.2021 р. виданої «Райффайзен банк аваль», яка подана Учасником в складі пропозиції, залишок по рахунку становить 180284,53 грн.
Таким чином Учасником недотримано вимоги п. 5.3 розділу 5 Тендерної документації та не підтверджено наявність в нього обігових коштів станом на момент подання документів пропозиції.
Подану в складі пропозиції довідку № Д5/В29/30-103 від 12.08.2021 р. видану тим самим банком, відповідно до якої станом на 12.08.2021 р. залишок на рахунку Учасника становить 270693,17 грн. не можна брати до уваги, так як дана довідка не підтверджує залишок коштів станом на дату подачі документів пропозиції – 20.08.2021 р.
2. Відповідно до розділу №3 Додатку №2 до Тендерної документації для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Учасник має подати Сканована(і) копія(ї) листа(ів)-відгука(ів) про співпрацю за договором від замовника, що вказані в Таблиці «Г» (не менше одного на кожний із запропонованих договорів). Відгук має бути адресований Замовнику торгів, містити предмет закупівлі: Капітальний ремонт водовідведення та гідроізоляції перекриття нижнього рівня адмінбудинку ГУ ДПС у Львівській області (м. Львів, вул. Стрийська, 35). Коригування (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) та його ідентифікатор, який присвоєний електронною системою публічних закупівель ProZorro; мати посилання на аналогічний договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу.
Учасником в складі пропозиції подано Лист-відгук який не містить інформації про предмет закупівлі: Капітальний ремонт водовідведення та гідроізоляції перекриття нижнього рівня адмінбудинку ГУ ДПС у Львівській області (м. Львів, вул. Стрийська, 35). Коригування (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) та не адресований Замовнику даних торгів.
Таким чином Учасником недотримано вимоги розділу №3 Додатку №2 до Тендерної документації.
Таким чином пропозиція ТОВ «ПІДГАЄЦЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» підлягає відхиленню в звязку із тим, що вона не відповідає вимогам тендерної документації замовника та надане учасником забезпечення не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації.
Враховуючи вищенаведене, керуючись ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо рішення замовника про визнання переможцем закупівлі № UA-2021-07-22-001601-c «Капітальний ремонт водовідведення та гідроізоляції перекриття нижнього рівня адмінбудинку ГУ ДПС у Львівській області (м. Львів, вул. Стрийська, 35). Коригування» скасувати.
Відповідно до п.5.3 Розділу 5 тендерної документації дана закупівля не передбачає надання авансу. Учасник у складі пропозиції повинен надати лист-згоду про гарантію виконання робіт без авансового платежу та виписку з рахунку(ів) у банку(банках) про наявність в учасника станом на момент подання документа обігових коштів на закупівлю товарів та матеріалів, згідно технічної специфікації у розмірі не менше 10%. Замовник перевіряє відповідність обігових коштів пропорційно сумі вказаній у Підсумковій відомості ресурсів Розділ IV. Будівельні матеріали, вироби і конструкції (з врахуванням ПДВ).
В підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису всього по розділу IV
в графі 6/7 включена сума вартості матеріалів разом з заготівельно- складськими витратами, сума яких складає 38663,78грн., що не відноситься до товарів та матеріалів, а також малоцінні та швидкозношуючі предмети (господарський інвентар), а саме: електроди, папір шліфувальний, круги армовочні, стрічка сигнальна, круги відрізні, щити опалубки та електроенергія на суму 19374,49 грн, які потрібно виключити із загальної суми.
Отже, вартість товарів та матеріалів фактично по підсумковій відомості ресурсів становить 1 768 784,53грн., де 10% дорівнює 176878,45 грн. Таким чином, довідка №Д5-В29/30-104 від 20.08.2021 р., видана «Райффайзен банк аваль», яка подана Учасником в складі пропозиції і залишок по рахунку відносно якої становить 180284,53 грн. повністю відповідає вимогам Замовника, встановленим тендерною документацією.
Крім того, кошти Учасника, покладені на рахунок не заморожено, на них не накладено арешт, як видно з довідок № Д5/В29/30-103 від 12.08.2021 р. та №Д5-В29/30-104 від 20.08.2021 р. Учасник користується коштами, відтак, спроможний закупити товари та матеріали згідно технічної специфікації.
Щодо поданого Учасником листа-відгука повідомляємо таке. Відповідно до Додатку №2 Замовником вимагалося надання:
«Сканована(і) копія(ї) листа(ів)-відгука(ів) про співпрацю за договором від замовника, що вказані в Таблиці «Г» (не менше одного на кожний із запропонованих договорів). Відгук має бути адресований Замовнику торгів, містити предмет закупівлі: Капітальний ремонт водовідведення та гідроізоляції перекриття нижнього рівня адмінбудинку ГУ ДПС у Львівській області (м. Львів, вул. Стрийська, 35). Коригування (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) та його ідентифікатор, який присвоєний електронною системою публічних закупівель ProZorro; мати посилання на аналогічний договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності». Учасником повністю виконану вказану вимогу, у поданому листі-відгуку немає лише найменування предмета закупівлі, проте, міститься ідентифікатор, за яким можна встановити предмет. Вся необхідна інформація, за якою можна встановити співпрацю за договором, міститься у листі-відгуку, поданому Учасником у складі пропозиції. На підтвердження зазначеного, повідомляємо, що згідно з п.1.2 розділу 3 тендерної документації до формальних (несуттєвих) помилок належать недотримання встановленої форми документа, якщо поданий документ повністю відповідає вимогам Замовника за змістом. Тому, дана помилка вважається формальною.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-11-000053 ● 20b817d31a7548b29fba14b88fda3ca7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 жовтня 2021 13:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.10.2021 Одеса № 635
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 11.10.2021 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 11.10.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 11.10.2021 № 635
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
2 UA-2021-07-22-001601-c 22.07.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-12 15:34:49
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-19 13:04:31
у відповідь на Ваш запит повідомляємо
На виконання вимог п.4-1постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів Головним управлінням ДПС у Львівській області здійснюється обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та оприлюднюється шляхом розміщення на власному веб-сайтіhttps://lv.tax.gov.ua/diialnist/zakupivli-tovariv--robit-ta-poslug-za-
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Капітальний ремонт водовідведення та гідроізоляції перекриття нижнього рівня адмінбудинку ГУ ДПС у Львівській області (м. Львів, вул. Стрийська, 35). Коригування розміщено за посиланням https://lv.tax.gov.ua/diialnist/zakupivli-tovariv--robit-ta-poslug-za-/487320.html.
Окрім цього, повідомляємо, що очікувана вартість розрахована Замовником на підставі зведеного кошторисного розрахунку, що є складовою частиною кошторисної документації на об’єкті: «Капітальний ремонт водовідведення та гідроізоляції перекриття нижнього рівня адмінбудинку ГУ ДПС у Львівській області (м. Львів, вул. Стрийська, 35). Коригування» та відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013. Враховуючи, що зведені кошторисні розрахунки вартості будівництва підприємств, будівель, споруд є документами, визначальними кошторисний ліміт коштів, необхідних для повного завершення всіх робіт, передбачених проектом, Замовник розраховував очікувану вартість виходячи із кошторисної документації.
Також повідомляємо, що між Головним управлінням ДПС у Львівській області та ФОП Гриник А.Р. укладено договір від 15.04.2021 року № 3132/1 по виготовленню кошторисної документації на об’єкті: Капітальний ремонт водовідведення та гідроізоляції перекриття нижнього рівня адмінбудинку ГУ ДПС у Львівській області (м. Львів, вул. Стрийська, 35). Коригування. Виготовлену кошторисну документацію затверджено Замовником.
Отже, Замовник визначив очікувану вартість, виходячи із зведеного кошторисного розрахунку, що є складовою частиною кошторисної документації на об’єкті: Капітальний ремонт водовідведення та гідроізоляції перекриття нижнього рівня адмінбудинку ГУ ДПС у Львівській області (м. Львів, вул. Стрийська, 35). Коригування., без врахування витрат понесених Замовником на технічний та авторський нагляди, виготовлення проектно-кошторисної документації та проведення експертизи даної документації.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-25 15:19:53
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про невідхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «Підгаєцька будівельна компанія» (далі – ТОВ «Підгаєцька будівельна компанія», тоді як останній у складі тендерної пропозиції не надав у спосіб, встановлений Додатком 4 «Вимоги на виконання ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» до тендерної документації (далі – ТД) довідку у довільній формі з інформацією, що підтверджує відсутність підстави для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі передбаченої положеннями частини 2 статті 17 Закону?
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Підгаєцька будівельна компанія» вимогам пункту 3 частини 5.3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про залишки на рахунку від 20.08.2021 № Д5-В29/30-104, відповідно до якої залишок по рахунку станом на 20.08.2021 становить 180 234,53 грн?
Слід зазначити, що відповідно до вимог пункту 3 частини 5.3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» ТД станом на момент подання документу в учасника залишок обігових коштів на закупівлю товарів та матеріалів повинен складати не менше 10% від суми, вказаній у розділі IV «Будівельні матеріали, вироби і конструкції» підсумкової відомості ресурсів, тобто не менше 200 119,32 грн.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-28 16:51:27
у відповідь на Ваш запит повідомляємо
1. Додатком 4 «Вимоги на виконання ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» до тендерної документації визначено, що Учасником процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, частиною другою цієї статті довідкою у довільній формі з інформацією, що підтверджує відсутність підстави для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі передбаченої положеннями частини 2 статті 17 Закону.
На виконання вищевказаної вимоги Учасником завантажено файл «Довідка негативного досвіду з Замовником.pdf» Довідку вих. № 23337/6/13-01-10-05-13 від 11.08.21, видану Замовником - Головне управління ДПС у Львівській області, адресовану Учаснику - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІДГАЄЦЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ", про відсутність негативного досвіду роботи.
Відповідно до частини 1.2 Розділу 3 тендерної документації недотриману форму довідки можна віднести до формальних помилок, передбачених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року
№ 710, оскільки дана інформація надана з недотримання встановленої форми документа, але поданий документ повністю підтверджує зміст, передбачений вимогам Замовника за змістом.
2. Відповідно до пункту 3 частини 5.3 Розділу 5 тендерної документації дана закупівля не передбачає надання авансу. Учасник у складі пропозиції повинен надати лист-згоду про гарантію виконання робіт без авансового платежу та виписку з рахунку(ів) у банку(банках) про наявність в учасника станом на момент подання документа обігових коштів на закупівлю товарів та матеріалів, згідно технічної специфікації у розмірі не менше 10%. Замовник перевіряє відповідність обігових коштів пропорційно сумі вказаній у Підсумковій відомості ресурсів Розділ IV. Будівельні матеріали, вироби і конструкції (з врахуванням ПДВ).
В підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису всього по розділу IV
в графі 6/7 включена сума вартості матеріалів разом з заготівельно- складськими витратами, сума яких складає 38 663,78грн., що не відноситься до товарів та матеріалів, а також малоцінні та швидкозношуючі предмети (господарський інвентар), а саме: електроди, папір шліфувальний, круги армовочні, стрічка сигнальна, круги відрізні, щити опалубки та електроенергія на суму 19374,49 грн, які потрібно виключити із загальної суми.
Отже, вартість товарів та матеріалів фактично по підсумковій відомості ресурсів становить 1 768 784,53 грн., де 10% дорівнює 176 878,45 грн. Таким чином, довідка № Д 5-В29/30-104 від 20.08.2021 р., видана «Райффайзен банк аваль», подана Учасником в складі пропозиції і залишок по рахунку згідно якої становить 180 284,53 грн., що повністю відповідає вимогам, встановленим тендерною документацією.
Крім того, кошти Учасника, покладені на рахунок не заморожено, на них не накладено арешт, як видно з довідок № Д5/В29/30-103 від 12.08.2021 р. та №Д5-В29/30-104 від 20.08.2021 р. Учасник користується коштами, а відтак, спроможний закупити товари та матеріали згідно технічної специфікації.
На підставі вищевикладених відомостей та в результаті перевірки тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІДГАЄЦЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ", остання відповідала вимогам тендерної документації, а отже підстав для відхилення у Замовника не було.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-07-22-001601-c від 22.07.2021, проведеного ПІВДЕННИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИУКРАЇНИ повідомляємо наступне. Замовником Головне управління ДПС у Львівській області проведено закупівлю робіт «Капітальний ремонт водовідведення та гідроізоляції перекриття нижнього рівня адмінбудинку ГУ ДПС у Львівській області (м. Львів, вул. Стрийська, 35). Коригування», ідентифікатор UA-2021-07-22-001601-c. 1. Щодо порушення вимог додатку 4 до ТД у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Підгаєцька будівельна компанія» відсутній документ за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі наявності) щодо відсутності підстав, передбачених частиною 2 статті 17 Закону, а саме: в частині відсутності у складі тендерної пропозиції ТОВ «Підгаєцька будівельна компанія» довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності) з інформацією, що підтверджує відсутність підстави для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, передбаченої положеннями частини 2 статті 17 повідомляємо. Додатком 4 «Вимоги на виконання ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» до тендерної документації визначено, що Учасником процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, частиною другою цієї статті довідкою у довільній формі з інформацією, що підтверджує відсутність підстави для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі передбаченої положеннями частини 2 статті 17 Закону. На виконання вищевказаної вимоги Учасником завантажено файл «Довідка негативного досвіду з Замовником.pdf» Довідку вих. № 23337/6/13-01-10-05-13 від 11.08.21, видану Замовником - Головне управління ДПС у Львівській області, адресовану Учаснику - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІДГАЄЦЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ", про відсутність негативного досвіду роботи. Відповідно до частини 1.2 Розділу 3 тендерної документації недотриману форму довідки можна віднести до формальних помилок, передбачених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року№ 710, оскільки дана інформація надана з недотриманням встановленої форми документа, але поданий документ повністю підтверджує зміст, передбачений вимогам Замовника за змістом. Окрім цього, враховуючи зміст вимоги необхідно зауважити, що саме із Замовником Головне управління ДПС у Львівській області учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІДГАЄЦЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" необхідно підтвердити відсутність негативного досвіду, а також на підставі поданої вищезгаданої довідки учасника, Замовником прийнято рішення віднести до формальних помилок ненадання інформації відповідної форми. 2. Щодо порушення в частині того, що учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІДГАЄЦЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" у складі тендерної пропозиції необхідно надати виписку з рахунку(ів) у банку (банках) про наявність в учасника станом на момент подання документа обігових коштів на закупівлю товарів та матеріалів, згідно технічної специфікації у розмірі не менше 10%. Замовник перевіряє відповідність обігових коштів пропорційно сумі вказаній у Розділі IV «Будівельні матеріали, вироби і конструкції» Підсумковій відомості ресурсів (з врахуванням ПДВ). На виконання вищенаведеної вимоги у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Підгаєцька будівельна компанія» надано Підсумкову відомість ресурсів, що міститься у файлі «договірна ціна.zip». Згідно з Підсумковою відомістю ресурсів загальна ціна по розділу IV «Будівельні матеріали, вироби і конструкції» складає 2 001 193,21 гривень. Таким чином, станом на момент подання документа в учасника повинно бути обігових коштів не менше, ніж 200 119,32 гривень. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Підгаєцька будівельна компанія» надано довідку про залишки на рахунку від 20.08.2021 № Д5-В29/30-104, відповідно до якої залишок по рахунку станом на 20.08.2021, становить 180 234,53 гривень, що є меншим 10% від суми вказаній у Розділі IV «Будівельні матеріали, вироби і конструкції» Підсумкової відомості ресурсів (з врахуванням ПДВ), Так, у ході перевірки Замовником встановлено, що у Підсумковій відомості ресурсів Розділ IV. Будівельні матеріали, вироби і конструкції (з врахуванням ПДВ) до локального кошторису всього по розділу IVв графі 6/7 включена сума вартості матеріалів разом з заготівельно- складськими витратами, сума яких складає 38 663,78грн., що не відноситься до товарів та матеріалів, а також є малоцінні та швидкозношуючі предмети (господарський інвентар), а саме: електроди, папір шліфувальний, круги армовочні, стрічка сигнальна, круги відрізні, щити опалубки та електроенергія на суму 19374,49 грн, які потрібно виключити із загальної суми. Отже, вартість товарів та матеріалів фактично по підсумковій відомості ресурсів становить 1 768 784,53 грн., де 10% дорівнює 176 878,45 грн. Таким чином, довідка № Д 5-В29/30-104 від 20.08.2021 р., видана «Райффайзен банк аваль», подана Учасником в складі пропозиції і залишок по рахунку згідно якої становить 180 284,53 грн., що повністю відповідає вимогам, встановленим тендерною документацією. Крім того, кошти Учасника, покладені на рахунок не заморожено, на них не накладено арешт, за результатом аналізу змісту довідок № Д5/В29/30-103 від 12.08.2021 р. та №Д5-В29/30-104 від 20.08.2021 р. Учасник користується коштами, а відтак, спроможний закупити товари та матеріали згідно технічної специфікації. На підставі вищевикладених відомостей та в результаті перевірки тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІДГАЄЦЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ", остання відповідала вимогам тендерної документації, а отже підстав для відхилення у Замовника не було. Отже, за результатом перевірки тендерної пропозиції вищезгаданого учасника Замовником не встановлено порушень вимог тендерної документації. А відтак повідомляємо, за результатом аналізу складеного висновку ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УКРАЇНИ про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-07-22-001601-c, нами не вчинено порушень, що суперечать чинному законодавству та принципам здійснення закупівель, у тому числі такі зауваження не призводять до наслідків, які завдали державі збитків. Принагідно повідомляємо, що під час формування вимог тендерної документації та проведення торгів у майбутньому будемо більш уважно ставитись до виконання покладених обов’язків на Замовника щодо здійснення закупівель.
2021-11-05 14:56:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 листопада 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Номер судового провадження: П/380/19922/21 від 12.11.2021 |
Дата публікації: | 17 листопада 2021 |
Документи:
17 листопада 2021 16:17
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 серпня 2021 13:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІДГАЄЦЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" |
6 959 642,70
UAH з ПДВ
|
6 720 056,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Львів" |
6 792 695,75
UAH з ПДВ
|
6 756 378,75
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІДГАЄЦЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" #36084965 |
Переможець |
6 720 056,00
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2021 11:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2022 08:55
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2021 13:15
|
3132001.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 13:14
|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2021 16:29
|
3132_5_2.pdf | укладений |
23 вересня 2021 16:27
|
3132_5_1.pdf | укладений |
23 вересня 2021 16:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 3132/5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |