Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Конструкція віконна металопластикова, конструкція дверна металопластикова, перегородка металопластикова
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2023-08-04-010116-a ● e185730af82440c8a536328c4e6c30cf
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Новоушицька селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04407388 |
Вебсайт: | http://novagromada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 32600, Україна , Хмельницька обл., Нова Ушиця, Подільська, 12 |
Контактна особа: |
Григорчук Лариса Володимирівна +380384721542 gromada_nova_ushytsya@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 серпня 2023 15:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 серпня 2023 15:59 |
Початок аукціону: | 18 серпня 2023 13:47 |
Початок аукціону: | 18 серпня 2023 13:47 |
Очікувана вартість: | 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Конструкція віконна металопластикова 1540*1080
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
32642, Україна, Хмельницька область, с.Борсуки, вул.Небесної Сотні,68; вул.Героїв Крут 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 вересня 2023
ДК 021:2015: 44221100-6 — Вікна
2 штуки
Конструкція віконна металопластикова 1540*1080 відкривне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
32642, Україна, Хмельницька область, с.Борсуки, вул.Небесної Сотні,68; вул.Героїв Крут 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 вересня 2023
ДК 021:2015: 44221100-6 — Вікна
4 штуки
Конструкція віконна металопластикова 1560*1070
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
32642, Україна, Хмельницька область, с.Борсуки, вул.Небесної Сотні,68; вул.Героїв Крут 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 вересня 2023
ДК 021:2015: 44221100-6 — Вікна
2 штуки
Конструкція віконна металопластикова 1560*1070 відкривне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
32642, Україна, Хмельницька область, с.Борсуки, вул.Небесної Сотні,68; вул.Героїв Крут 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 вересня 2023
ДК 021:2015: 44221100-6 — Вікна
3 штуки
Конструкція віконна металопластикова 1000*1730
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
32642, Україна, Хмельницька область, с.Борсуки, вул.Небесної Сотні,68; вул.Героїв Крут 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 вересня 2023
ДК 021:2015: 44221100-6 — Вікна
2 штуки
Конструкція віконна металопластикова 1000*1730 відкривне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
32642, Україна, Хмельницька область, с.Борсуки, вул.Небесної Сотні,68; вул.Героїв Крут 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 вересня 2023
ДК 021:2015: 44221100-6 — Вікна
4 штуки
Конструкція дверна металопластикова 2400*1050
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
32642, Україна, Хмельницька область, с.Борсуки, вул.Небесної Сотні,68; вул.Героїв Крут 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 вересня 2023
ДК 021:2015: 44221200-7 — Двері
1 штуки
Перегородка металопластикова 2650*2000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
32642, Україна, Хмельницька область, с.Борсуки, вул.Небесної Сотні,68; вул.Героїв Крут 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 вересня 2023
ДК 021:2015: 44221000-5 — Вікна, двері та супутні вироби
1 штуки
Перегородка металопластикова 2360*2410
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
32651, Україна, Хмельницька область, с.Зелені Курилівці, вул.Центральна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 вересня 2023
ДК 021:2015: 44221000-5 — Вікна, двері та супутні вироби
14 штуки
Відлив
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
32651, Україна, Хмельницька область, с.Зелені Курилівці, вул.Центральна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 вересня 2023
ДК 021:2015: 44221000-5 — Вікна, двері та супутні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за Договором проводяться на підставі накладних шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 серпня 2023 16:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 серпня 2023 15:54 |
додаток 3 проект Договору.doc | |
04 серпня 2023 15:54 |
4.1. Додаток 1 тендерна пропозиція.doc | |
04 серпня 2023 15:54 |
технічна вікна.PDF | |
04 серпня 2023 15:54 |
ТЕХНІЧНА (1).doc | |
04 серпня 2023 15:54 |
4. ТД Вікна.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-08-04-010116-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АРКА ЕМ", Код ЄДРПОУ:42017231
Дата подання: 28 серпня 2023 12:38
Вимога до уповноваженої особи з питань проведення закупівель Новоушицької селищної ради
25 серпня 2023 року протоколом було прийнято рішення в зв’язку з проведенням закупівлі по предмету «код ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник": 44220000-8 Столярні вироби» (Конструкція віконна металопластикова, конструкція дверна металопластикова, перегородка металопластикова) про визнання переможцем торгів ФОП Коритніка Дмитра Володимировича, та сформовано повідомлення про намір підписати договір .
Просимо розглянути скаргу-вимогу ТОВ «АРКА ЕМ» про відхилення тендерної пропозиції ФОП Коритніка Дмитра Володимировича (РНОКПП 3022221056) з наступних підстав:
1) Відповідно до додатку 2 до тендерної пропозиції п.7 зазначено: «Учасник процедури закупівлі має надати інформаційний лист, виданий міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції України або Міністерством юстиції України про те, що Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом. Інформаційний лист має бути виданим не більше не більше трьохмісячної давнини відносно дати подання тендерних пропозицій»
В порушення вимог вищезазначеного ФОП Коритнік Дмитро Володимирович не надано у складі пропозиції інформаційний лист.
п.п. 2.1.1 ТД Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
ФОП Коритнік Дмитро Володимирович не звернувся до замовника за роз’ясненнями щодо даного інформаційного листа.
2) Відповідно до ІІІ розділу п.п. 3.5.2 ТД для процедури закупівлі «відкритті торги» учасник має надати:
2.1. Інформаційну довідку в довільній формі про наявність в учасника працівника/ів відповідної кваліфікації.
2.2. З метою своєчасного виконання договору учасник повинен мати в штаті не менше 7 осіб. Наявність працівників підтверджується копіями наказів про прийняття на роботу та завіреними копіями «Повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладання гіг-контракту»*. Також в штаті повинно бути не менше 4 монтажників, надати посвідчення про проходження навчання по охоронні праці та під час виконання робіт на висоті монтажників.
- зазначені вище документи надаються з квитанцією №2 про прийняття документу.
В порушення вимог вищезазначеного ФОП Коритнік Дмитро Володимирович надано у складі пропозиції довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації від 12 серпня 2023 року №26-02/21-3, в довідці наведено перелік працівників в кількості трьох осіб, двоє з яких є – монтажники. ( що не відповідає вимозі про наявність не менше 7 осіб та щодо наявності 4-х монтажників). Також не надано «Повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладання гіг-контракту» з квитанцією №2 про прийняття документу.
Замовником щодо даного порушення надано 24 години на виправлення помилки.
Уповноваженою особою встановлено, що відповідно до вимог тендерної документації, п.3.5.2 Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку визначеному цією документацію всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: З метою своєчасного виконання договору учасник повинен мати в штаті не менше 7 осіб. Наявність працівників підтверджується копіями наказів про прийняття на роботу та завіреними копіями «Повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладання гіг-контракту»*. Також в штаті повинно бути не менше 4 монтажників, надати посвідчення про проходження навчання по охоронні праці та під час виконання робіт на висоті монтажників. - зазначені вище документи надаються з квитанцією №2 про прийняття документу. Таким чином, просимо учасника усунути зазначену невідповідність, виявлену в його тендерній пропозиції, шляхом публікації виправленої довідк, складеної в довільній формі, про наявність працівників підтверджується копіями наказів про прийняття на роботу та копіями "Повідомлення про прийняття працівника на роботу /укладання гіг контракту". Також в штаті повинно бути не менше 4 монтажників , надати посвідчення про проходження навчання по охороні праці та під час виконання робіт на висоті монтажників. Зазначені вище документи надаються з квитанцією№2 про прийняття документу.
ФОП Коритнік Дмитро Володимирович дозавантажив Повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладання гіг-контракту» з квитанцією №2 про прийняття документу лише на 4-х осіб ( згідно ТД не менше 7 осіб), але не надав ні копій наказів про прийняття на роботу , ні цивільно правових угод, ні переліку посад працівників.
Таким чином, ФОП Коритнік Дмитро Володимирович, порушив вимоги ТД та його пропозиція підлягає відхиленню
Згідно п.п. 5.3.1. ТД Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
- підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей;
- зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
- не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Також учасником не надано посвідчення про проходження навчання під час виконання робіт на висоті монтажників.
Згідно 6.4.2 ТД Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Документом дозвільного характеру є Декларація відповідності матеріально технічної бази вимогам питань з охорони праці, що дозволяє виконувати роботи на висоті понад 1,3 м.
Щодо даних питаннь повідомляю наступне:
Відповідно до діючого Переліку робіт з підвищеною небезпекою (НПАОП 0.00-4.12-2005) затвердженого Наказом № 15 Державного Комітету України з нагляду за Охороною Праці від 26.01.2005р. п.94. «Роботи верхолазні та на висоті» відносяться до робіт підвищеної небезпеки , які потребують отримання додаткових дозволів. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №1107 від 26.10.2011р. «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» Додаток 2 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77) «Види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Група Б» відноситься п.3. «Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра». Таким чином , ФОП та працівники які виконують роботи на висоті понад 1,3метра повинні ОБОВЯЗКОВО мати Декларацію відповідності матеріально технічної бази вимогам законодавства питань з охорони праці та посвідчення з питань охорони праці під час виконання робіт на висоті.
Відповідно до нормативних норм у будівництві з проведення проектування, ремонтів реконструкцій, експлуатації вказано, що підвіконня розташовується на висоті 0,8м від рівня підлоги. Також ДСанПіН 5.5.2.008-01. «Державні санітарні правила і норми влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу (57514)» абз.1 п.4.1. передбачає «Висота вікна при правосторонньому освітленні повинна бути не меншою 2,2 м при наявності глухої перегородки висотою 0,8 м від підлоги (при висоті приміщення 3,0 м)»; абз.6 п.4.1. передбачає «Найбільш раціональна форма вікон - прямокутна, висотою 2-2,5 м, при збереженні висоти підвіконника 0,8 м». Водночас , згідно Додатку №2 до ТД замовника передбачено : - монтаж віконних конструкцій висотою 1,54 м, 1,56 м Тобто роботи вказані у Додатку № 2 Замовника проводяться і також на висоті до 2,34 м. ( а саме висота до підвіконня 0,8м+ висота вікна 1,54м=2,34м), що явно перебільшує 1,3м. Тому дані роботи ОБОВЯЗКОВО потребують наявність відповідної Декларації та посвідчення.
На підставі наведених фактів пропозиція Переможця не відповідає вимогам Замовника та підлягає відхиленню.
Враховуючи вищенаведене, пропозиція ФОП Коритнік Дмитро Володимирович підлягала відхиленню з підстави визначеної абзацом третім пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно з частиною п’ятою статті 18 Закону скарга, повинна містити обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно із частиною п’ятою статті 13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.
Разом з тим, Конституцією України та статтями 18, 25 Господарського кодексу України органам державної влади, місцевого самоврядування, їх посадовим особам забороняється приймати акти та вчиняти дії, які усувають конкуренцію або необґрунтовано сприяють окремим суб’єктам господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції.
Відповідно до статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окремо повідомляємо, що у випадку не скасування рішення щодо визнання даного Учасника переможцем торгів, ми з урахуванням невідповідностей даного Учасника кваліфікаційним вимогам, змушенні будемо звертатись із скаргами до Антимонопольного комітету, правоохоронних органів, офіційного майданчика електронної системи публічних закупівель України DoZorro.
Розгорнути
Згорнути
Просимо розглянути скаргу-вимогу ТОВ «АРКА ЕМ» про відхилення тендерної пропозиції ФОП Коритніка Дмитра Володимировича (РНОКПП 3022221056) з наступних підстав:
1) Відповідно до додатку 2 до тендерної пропозиції п.7 зазначено: «Учасник процедури закупівлі має надати інформаційний лист, виданий міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції України або Міністерством юстиції України про те, що Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом. Інформаційний лист має бути виданим не більше не більше трьохмісячної давнини відносно дати подання тендерних пропозицій»
В порушення вимог вищезазначеного ФОП Коритнік Дмитро Володимирович не надано у складі пропозиції інформаційний лист.
п.п. 2.1.1 ТД Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
ФОП Коритнік Дмитро Володимирович не звернувся до замовника за роз’ясненнями щодо даного інформаційного листа.
2) Відповідно до ІІІ розділу п.п. 3.5.2 ТД для процедури закупівлі «відкритті торги» учасник має надати:
2.1. Інформаційну довідку в довільній формі про наявність в учасника працівника/ів відповідної кваліфікації.
2.2. З метою своєчасного виконання договору учасник повинен мати в штаті не менше 7 осіб. Наявність працівників підтверджується копіями наказів про прийняття на роботу та завіреними копіями «Повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладання гіг-контракту»*. Також в штаті повинно бути не менше 4 монтажників, надати посвідчення про проходження навчання по охоронні праці та під час виконання робіт на висоті монтажників.
- зазначені вище документи надаються з квитанцією №2 про прийняття документу.
В порушення вимог вищезазначеного ФОП Коритнік Дмитро Володимирович надано у складі пропозиції довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації від 12 серпня 2023 року №26-02/21-3, в довідці наведено перелік працівників в кількості трьох осіб, двоє з яких є – монтажники. ( що не відповідає вимозі про наявність не менше 7 осіб та щодо наявності 4-х монтажників). Також не надано «Повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладання гіг-контракту» з квитанцією №2 про прийняття документу.
Замовником щодо даного порушення надано 24 години на виправлення помилки.
Уповноваженою особою встановлено, що відповідно до вимог тендерної документації, п.3.5.2 Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку визначеному цією документацію всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: З метою своєчасного виконання договору учасник повинен мати в штаті не менше 7 осіб. Наявність працівників підтверджується копіями наказів про прийняття на роботу та завіреними копіями «Повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладання гіг-контракту»*. Також в штаті повинно бути не менше 4 монтажників, надати посвідчення про проходження навчання по охоронні праці та під час виконання робіт на висоті монтажників. - зазначені вище документи надаються з квитанцією №2 про прийняття документу. Таким чином, просимо учасника усунути зазначену невідповідність, виявлену в його тендерній пропозиції, шляхом публікації виправленої довідк, складеної в довільній формі, про наявність працівників підтверджується копіями наказів про прийняття на роботу та копіями "Повідомлення про прийняття працівника на роботу /укладання гіг контракту". Також в штаті повинно бути не менше 4 монтажників , надати посвідчення про проходження навчання по охороні праці та під час виконання робіт на висоті монтажників. Зазначені вище документи надаються з квитанцією№2 про прийняття документу.
ФОП Коритнік Дмитро Володимирович дозавантажив Повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладання гіг-контракту» з квитанцією №2 про прийняття документу лише на 4-х осіб ( згідно ТД не менше 7 осіб), але не надав ні копій наказів про прийняття на роботу , ні цивільно правових угод, ні переліку посад працівників.
Таким чином, ФОП Коритнік Дмитро Володимирович, порушив вимоги ТД та його пропозиція підлягає відхиленню
Згідно п.п. 5.3.1. ТД Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
- підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей;
- зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
- не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Також учасником не надано посвідчення про проходження навчання під час виконання робіт на висоті монтажників.
Згідно 6.4.2 ТД Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Документом дозвільного характеру є Декларація відповідності матеріально технічної бази вимогам питань з охорони праці, що дозволяє виконувати роботи на висоті понад 1,3 м.
Щодо даних питаннь повідомляю наступне:
Відповідно до діючого Переліку робіт з підвищеною небезпекою (НПАОП 0.00-4.12-2005) затвердженого Наказом № 15 Державного Комітету України з нагляду за Охороною Праці від 26.01.2005р. п.94. «Роботи верхолазні та на висоті» відносяться до робіт підвищеної небезпеки , які потребують отримання додаткових дозволів. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №1107 від 26.10.2011р. «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» Додаток 2 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77) «Види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Група Б» відноситься п.3. «Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра». Таким чином , ФОП та працівники які виконують роботи на висоті понад 1,3метра повинні ОБОВЯЗКОВО мати Декларацію відповідності матеріально технічної бази вимогам законодавства питань з охорони праці та посвідчення з питань охорони праці під час виконання робіт на висоті.
Відповідно до нормативних норм у будівництві з проведення проектування, ремонтів реконструкцій, експлуатації вказано, що підвіконня розташовується на висоті 0,8м від рівня підлоги. Також ДСанПіН 5.5.2.008-01. «Державні санітарні правила і норми влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу (57514)» абз.1 п.4.1. передбачає «Висота вікна при правосторонньому освітленні повинна бути не меншою 2,2 м при наявності глухої перегородки висотою 0,8 м від підлоги (при висоті приміщення 3,0 м)»; абз.6 п.4.1. передбачає «Найбільш раціональна форма вікон - прямокутна, висотою 2-2,5 м, при збереженні висоти підвіконника 0,8 м». Водночас , згідно Додатку №2 до ТД замовника передбачено : - монтаж віконних конструкцій висотою 1,54 м, 1,56 м Тобто роботи вказані у Додатку № 2 Замовника проводяться і також на висоті до 2,34 м. ( а саме висота до підвіконня 0,8м+ висота вікна 1,54м=2,34м), що явно перебільшує 1,3м. Тому дані роботи ОБОВЯЗКОВО потребують наявність відповідної Декларації та посвідчення.
На підставі наведених фактів пропозиція Переможця не відповідає вимогам Замовника та підлягає відхиленню.
Враховуючи вищенаведене, пропозиція ФОП Коритнік Дмитро Володимирович підлягала відхиленню з підстави визначеної абзацом третім пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно з частиною п’ятою статті 18 Закону скарга, повинна містити обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно із частиною п’ятою статті 13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.
Разом з тим, Конституцією України та статтями 18, 25 Господарського кодексу України органам державної влади, місцевого самоврядування, їх посадовим особам забороняється приймати акти та вчиняти дії, які усувають конкуренцію або необґрунтовано сприяють окремим суб’єктам господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції.
Відповідно до статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окремо повідомляємо, що у випадку не скасування рішення щодо визнання даного Учасника переможцем торгів, ми з урахуванням невідповідностей даного Учасника кваліфікаційним вимогам, змушенні будемо звертатись із скаргами до Антимонопольного комітету, правоохоронних органів, офіційного майданчика електронної системи публічних закупівель України DoZorro.
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 серпня 2023 10:11
ТОВ «АРКА ЕМ» повідомляємо, що Ваша вимога до уповноваженої особи з питань проведення закупівель Новоушицької селищної ради від 28.08.2023 року №689 була розглянута та буде врахована при прийнятті рішення .
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 серпня 2023 14:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "КОРИТНІК ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
168 000,00
UAH з ПДВ
|
168 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АРКА ЕМ" |
182 707,00
UAH з ПДВ
|
182 707,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "КОРИТНІК ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ" #3022221056 |
Переможець |
168 000,00
UAH з ПДВ
|
25 серпня 2023 10:57
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 серпня 2023 16:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 13:26
|
Електронний підпис | укладений |
05 вересня 2023 15:52
|
Договір | укладений |
05 вересня 2023 15:12
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Конструкція віконна металопластикова 1540*1080 | 1 | штуки |
4 978,00
UAH
|
Конструкція віконна металопластикова 1540*1080 відкривне | 2 | штуки |
6 298,00
UAH
|
Конструкція віконна металопластикова 1560*1070 | 4 | штуки |
4 995,00
UAH
|
Конструкція віконна металопластикова 1560*1070 відкривне | 2 | штуки |
6 325,00
UAH
|
Конструкція віконна металопластикова 1000*1730 | 3 | штуки |
4 948,00
UAH
|
Конструкція віконна металопластикова 1000*1730 відкривне | 2 | штуки |
6 207,00
UAH
|
Конструкція дверна металопластикова 2400*1050 | 4 | штуки |
12 038,00
UAH
|
Перегородка металопластикова 2650*2000 | 1 | штуки |
19 922,00
UAH
|
Перегородка металопластикова 2360*2410 | 1 | штуки |
20 728,00
UAH
|
Відлив | 14 | штуки |
124,00
UAH
|