Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт приміщень у відділенні №6 першого поверху лікувального корпусу №2 КНП «Хмельницький обласний заклад з надання психіатричної допомоги» Хмельницької обласної ради с. Скаржинці Хмельницької області
Очікувана вартість
2 059 173,80 UAH
UA-2024-03-29-008078-a ● e171e2728cf7402cab66c354394a5c94
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Хмельницький обласний заклад з надання психіатричної допомоги" Хмельницької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 02004580 |
Місцезнаходження: | 32120, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький район, село Скаржинці, Розсошанська ТГ |
Контактна особа: |
Климчук Віталій Леонідович +380933496123 buleshna@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 березня 2024 16:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 квітня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 059 173,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 295,87 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень у відділенні №6 першого поверху лікувального корпусу №2 КНП «Хмельницький обласний заклад з надання психіатричної допомоги» Хмельницької обласної ради с. Скаржинці Хмельницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
32120, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, с. Скаржинці, Розсошанська ТГ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) з відтермінуванням платежу до 120 календарних днів після надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 квітня 2024 15:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 квітня 2024 14:26 |
2.1. Кваліфікаційні критерії.docx | |
04 квітня 2024 14:26 |
2. ЗТД відділення _6.docx | |
04 квітня 2024 14:26 |
Таблиця змін.docx | |
29 березня 2024 16:22 |
2.5. Проєкт договору.doc | |
29 березня 2024 16:22 |
2.4. Інформація про субпідрядників.doc | |
29 березня 2024 16:22 |
2.3. Технічне завдання.docx | |
29 березня 2024 16:22 |
2.2. Інформація по п.47.docx |
04 квітня 2024 15:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 квітня 2024 14:26 |
2.1. Кваліфікаційні критерії.docx
|
|||
04 квітня 2024 14:26 |
2. ЗТД відділення _6.docx
|
|||
04 квітня 2024 14:26 |
Таблиця змін.docx
|
|||
29 березня 2024 16:22 |
2.5. Проєкт договору.doc
|
|||
29 березня 2024 16:22 |
2.4. Інформація про субпідрядників.doc
|
|||
29 березня 2024 16:22 |
2.3. Технічне завдання.docx
|
|||
29 березня 2024 16:22 |
2.2. Інформація по п.47.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 29 березня 2024 20:18
Дата відповіді: 01 квітня 2024 11:27
Доброго дня. Вимоги ТД по закупівлі мають значні порушення, що неодноразово оскаржувались в АМКУ. Прошу ознайомитись з статтею за посиланням https://radnuk.com.ua/praktyka_zakupivel/chotyry-sytuatsii-de-ie-dyskryminatsiia-vymohy-do-pratsivnykiv-iaki-maiut-vidpovidnu-kvalifikatsiiu-i-aktualna-praktyka-amku/ і внести зміни до ТД.
Відповідь: Добрий день. Уточніть будь ласка які саме "значні порушення" Ви маєте на увазі?
Уточнення
Дата подання: 01 квітня 2024 12:22
Дата відповіді: 03 квітня 2024 10:52
Згідно умов ТД учасники в складі тендерної пропозиції повинні підтвердити:
1. наявність не менше 12 працівників,
2. наявність в штаті Учасника кошторисника.
Дані вимоги є дискримінаційними і тому являються значним порушенням чинного законодавства. Прошу ознайомитись з аналогічними рішеннями Колегії АМКУ і внести зміни до умов ТД.
Відповідь: Щодо наявності працівників.
Відповідно до положень абз. 2 п. 48 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі Особливості) «У разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону.»
Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Абзацом 2 ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Потрібно зауважити, що наявність такої кількості працівників зумовлено необхідністю, якісного виконання робіт для Замовника оскільки у зв'язку із військовою агресією російської федерації проти України та введенням воєнного стану наш Заклад включено до Переліку закладів охорони здоров'я, які надають медичну допомогу військовослужбовцям Збройних Сил України, які беруть участь у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони в умовах воєнного стану, тому наявність відповідної кількості працівників, зумовлена необхідністю якісно та вчасно виконувати умови договору, адже затримка його виконання або неналежного виконання тощо може призвести до негативних наслідків для закладу.
Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює мінімальну кількість працівників, що повинен мати Учасник.
Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищевказане, Замовник не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановленні кваліфікаційного критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Наведене вище також підтверджуємо аналогічними рішеннями з порушеного вище питання постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 12207-р/пк-пз від 01.06.2021.
Відповідно до положень абз. 2 п. 48 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі Особливості) «У разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону.»
Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Абзацом 2 ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Потрібно зауважити, що наявність такої кількості працівників зумовлено необхідністю, якісного виконання робіт для Замовника оскільки у зв'язку із військовою агресією російської федерації проти України та введенням воєнного стану наш Заклад включено до Переліку закладів охорони здоров'я, які надають медичну допомогу військовослужбовцям Збройних Сил України, які беруть участь у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони в умовах воєнного стану, тому наявність відповідної кількості працівників, зумовлена необхідністю якісно та вчасно виконувати умови договору, адже затримка його виконання або неналежного виконання тощо може призвести до негативних наслідків для закладу.
Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює мінімальну кількість працівників, що повинен мати Учасник.
Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищевказане, Замовник не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановленні кваліфікаційного критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Наведене вище також підтверджуємо аналогічними рішеннями з порушеного вище питання постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 12207-р/пк-пз від 01.06.2021.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 квітня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "РАДДАНТ" |
2 054 506,27
UAH з ПДВ
|
2 054 506,27
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "РАДДАНТ" #37263740 |
Переможець |
2 054 506,27
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2024 16:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 квітня 2024 15:50
|
договір | укладений |
18 квітня 2024 15:40
|