Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва «Капітальний ремонт навчально-адміністративного корпусу «М» КНТЕУ (фасад, покрівля, приміщення четвертого поверху, сходова клітка з холами, санвузол для ММГН, частина приміщень підвалу) по вул. Чигоріна, 57 у Печерському районі м. Києва» (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
27 025 547,00 UAH
UA-2021-01-29-003479-c ● e164cc7d7f2e462eb94d37ccd67d061d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ |
Код ЄДРПОУ: | 01566117 |
Вебсайт: | https://knute.edu.ua |
Місцезнаходження: | 02156, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ КІОТО, будинок 19 |
Контактна особа: |
Бабенко Юлія Анатоліївна +380445314859 j.babenko@knute.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 січня 2021 13:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 лютого 2021 16:00 |
Початок аукціону: | 16 лютого 2021 12:39 |
Очікувана вартість: | 27 025 547,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 135 127,74 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 130000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Державний бюджет України.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва «Капітальний ремонт навчально-адміністративного корпусу «М» КНТЕУ (фасад, покрівля, приміщення четвертого поверху, сходова клітка з холами, санвузол для ММГН, частина приміщень підвалу) по вул. Чигоріна, 57 у Печерському районі м. Києва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунок проводиться через Державну казначейську службу України на підставі актів здачі-приймання виконаних робіт (КБ-2в та довідки КБ-3) з наданням всіх підтверджуючих документів протягом 10-ти банківських днів після підписання Замовником акту, узгоджені акти надаються Замовнику не пізніше 25-го числа поточного місяця. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 січня 2021 13:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 січня 2021 13:26 |
Додаток 7 (робочий проєкт (витяг)).pdf | |
29 січня 2021 13:26 |
ТД.docx | |
29 січня 2021 13:26 |
Оголошення.doc | |
29 січня 2021 13:26 |
Додаток 11 (лист-згода).docx | |
29 січня 2021 13:26 |
Додаток 8 (гарантійний лист).docx | |
29 січня 2021 13:26 |
Додаток 6 (звед. коштор. р-к (витяг)).xls | |
29 січня 2021 13:26 |
Додаток 5 (відомість ресурсів).xls | |
29 січня 2021 13:26 |
Додаток 4 (відомість обсягів робіт).xls | |
29 січня 2021 13:26 |
Додаток 3 (технічні вимоги).docx | |
29 січня 2021 13:26 |
Додаток 2.docx | |
29 січня 2021 13:25 |
Додаток 1.docx | |
29 січня 2021 13:25 |
Додаток 9 (документи переможця).docx | |
29 січня 2021 13:25 |
Додаток 10 (проєкт договору).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аномально низька ціна. Порушення законодавства
Дата подання: 01 лютого 2021 11:19
Дата відповіді: 03 лютого 2021 16:19
Доброго дня. Шановник Замовник, просимо звернути увагу щодо виявлених невідповідностей умов Тендерної документації та закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції п.2 Інша інформація, п.п. 2.10.7 Тендерної документації : «…Учасник торгів, тендерна пропозиція якого за результатами аукціону на 1,3 (і більше) відсотки нижча очікуваної вартості предмета закупівлі, зобов’язаний у складі своєї тендерної пропозиції надати детальне обґрунтування запропонованої ціни на роботи, з урахуванням усіх видатків протягом всього терміну виконання робіт, згідно із Додатками 3, 4, 5, 6 та 7 тендерної документації».
Така вимога Замовника грубо порушує положення ст.1, ч.1, п.3 Закону України «Про публічні закупівлі»: «аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота)».
У зв’язку з вищевикладеним просимо Замовника внести зміни в Тендерну документацію у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до пункту 3 частини першої статті 1 та частини чотирнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) в п. 2.2., 2.3. та 2.4. ч. 2 розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником встановлено: «2.2. Аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота) у разі проведення закупівлі по лотам. Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт пропозиції.
2.3. Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування.
2.4. Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про:
1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва;
2) сприятливі умови, за яких учасник може виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника;
3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством».
Вимога п.п. 2.10.7 п. 2.10. ч. 2 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації не визначає «аномально низьку ціну», а зобов’язує учасників виконати роботи за предметом закупівлі у повному обсязі відповідно до проєкту та запропонованої ціни на роботи, з урахуванням усіх видатків протягом всього терміну виконання робіт. Визначення вартості робіт проводиться відповідно до вимог СОУ та ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Цей національний стандарт розроблено згідно з вимогами Законів України «Про стандартизацію», «Про будівельні норми», постанови Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 471 «Про затвердження Програми перегляду державних будівельних норм і правил на період до 2015 року». Цей стандарт містить вимоги, що відповідають чинному законодавству та носить обов’язковий характер при визначені вартості будівництва об’єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих піл державні гарантії. Договірна ціна розраховується на підставі: робочого проекту, який в повному обсязі знаходиться в службі Замовника та буде наданий для ознайомлення по вимозі учасника. Витяг з робочого проєкту – Додаток 7 тендерної документації; технічних вимог (Додаток 3); відомості обсягів робіт; ресурсних елементних кошторисних норм ДСТУ; поточних цін вартості експлуатації машин і механізмів; вартості перевезення вантажів в поточних цінах; інших витрат учасника, в межах передбачених відомчими та державними нормативами. Уточнення складових вартості робіт проводиться, виходячи з їх повної номенклатури та відповідного обґрунтування. До вартості пропозиції включаються встановлені чинним законодавством податки, збори, обов’язкові платежі. Розмір цих відрахувань визначається виходячи з норм і бази для їх нарахування, встановлених відповідними законодавчими та нормативними документами. В договірній ціні учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання робіт, з урахуванням робіт, що виконуються субпідрядниками. Товари і роботи зазначені у тендерній пропозиції, але не визначені у ціні, будуть вважатися такими, що враховані в ціні тендерної пропозиції, і оплачуватися окремо Замовником не будуть.
Проектна документація об’єкта будівництва пройшла повну комплексну експертизу в державній експертній організації. Документацію розроблено згідно з вихідними даними на проектування з дотриманням вимог щодо міцності , надійності та інженерного забезпечення. Ціноутворення цього об’єкту базується на нормативно-розрахункових показниках і поточних оптимальних цінах на трудові і матеріально-технічні ресурси, що враховують співвідношення: ціна – якість. Переможець торгів повинен виконати комплекс робіт відповідно до проекту. Якщо частина робіт випадково чи спеціально буде пропущена в тендерній пропозиції учасника процедури закупівлі, то вони під час будівництва об’єкта оплачуватися не будуть.
Відповідно до абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимога п.п. 2.10.7 п. 2.10. ч. 2 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації визначена нормами чинного законодавства України, саме тому Замовник встановив її у тендерній документації.
2.3. Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування.
2.4. Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про:
1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва;
2) сприятливі умови, за яких учасник може виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника;
3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством».
Вимога п.п. 2.10.7 п. 2.10. ч. 2 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації не визначає «аномально низьку ціну», а зобов’язує учасників виконати роботи за предметом закупівлі у повному обсязі відповідно до проєкту та запропонованої ціни на роботи, з урахуванням усіх видатків протягом всього терміну виконання робіт. Визначення вартості робіт проводиться відповідно до вимог СОУ та ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Цей національний стандарт розроблено згідно з вимогами Законів України «Про стандартизацію», «Про будівельні норми», постанови Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 471 «Про затвердження Програми перегляду державних будівельних норм і правил на період до 2015 року». Цей стандарт містить вимоги, що відповідають чинному законодавству та носить обов’язковий характер при визначені вартості будівництва об’єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих піл державні гарантії. Договірна ціна розраховується на підставі: робочого проекту, який в повному обсязі знаходиться в службі Замовника та буде наданий для ознайомлення по вимозі учасника. Витяг з робочого проєкту – Додаток 7 тендерної документації; технічних вимог (Додаток 3); відомості обсягів робіт; ресурсних елементних кошторисних норм ДСТУ; поточних цін вартості експлуатації машин і механізмів; вартості перевезення вантажів в поточних цінах; інших витрат учасника, в межах передбачених відомчими та державними нормативами. Уточнення складових вартості робіт проводиться, виходячи з їх повної номенклатури та відповідного обґрунтування. До вартості пропозиції включаються встановлені чинним законодавством податки, збори, обов’язкові платежі. Розмір цих відрахувань визначається виходячи з норм і бази для їх нарахування, встановлених відповідними законодавчими та нормативними документами. В договірній ціні учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання робіт, з урахуванням робіт, що виконуються субпідрядниками. Товари і роботи зазначені у тендерній пропозиції, але не визначені у ціні, будуть вважатися такими, що враховані в ціні тендерної пропозиції, і оплачуватися окремо Замовником не будуть.
Проектна документація об’єкта будівництва пройшла повну комплексну експертизу в державній експертній організації. Документацію розроблено згідно з вихідними даними на проектування з дотриманням вимог щодо міцності , надійності та інженерного забезпечення. Ціноутворення цього об’єкту базується на нормативно-розрахункових показниках і поточних оптимальних цінах на трудові і матеріально-технічні ресурси, що враховують співвідношення: ціна – якість. Переможець торгів повинен виконати комплекс робіт відповідно до проекту. Якщо частина робіт випадково чи спеціально буде пропущена в тендерній пропозиції учасника процедури закупівлі, то вони під час будівництва об’єкта оплачуватися не будуть.
Відповідно до абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимога п.п. 2.10.7 п. 2.10. ч. 2 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації визначена нормами чинного законодавства України, саме тому Замовник встановив її у тендерній документації.
Щодо копії витягу з реєстру платників ПДВ
Дата подання: 02 лютого 2021 12:29
Дата відповіді: 04 лютого 2021 16:19
Доброго дня шановний Замоник. Згідно з умовами Тендерної документації , розділ ІІІ п.1, Учасник процедури закупівлі має надати "копію витягу з реєстру платників ПДВ - у разі сплати учасником ПДВ, або копію свідоцтва про право сплати єдиного податку чи копія витягу з реєстру платників єдиного податку – у разі сплати учасником єдиного податку. "
Питання: чи не буде вважатися помилкою, якщо Учасник процедури закупівлі в складі Тендерної пропозиції подасть копію свідоцтва про реєстрацію платником ПДВ замість копії витягу з реєстру платників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до абз. 6 п. 1.2. ч. 1 розділу ІІІ тендерної документації «Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником».
Питання по загальновиробничим та адміністративним витратам.
Дата подання: 02 лютого 2021 12:46
Дата відповіді: 04 лютого 2021 16:20
Доброго дня. Шановний Замовник, згідно умов Тендерної документації, Розділу ІІІ пункту 6.1. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (більш детально у Додатках 3, 4, 5, 6, 7 до тендерної документації): ... - загальновиробничих витрат, які обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н Б Д1.1-3, виходячи із структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів); -розрахунку адміністративних витрат, які обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н Б Д1.1-3, виходячи із структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів), але не більше ніж відповідні показники згідно з додатком Д змін № 2 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3;. ПИТАННЯ: Оскільки Учасником в складі Тендерної пропозиції має бути надана фінансова звітність за 2019р., і так як термін подання фінансової звітності за 2020р ще не наступив, розрахунки загальновиробничих та адміністративних витрат розраховані за попередній період мають надаватися за 2019р. чи за 2020р. ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 « Визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку» встановлено: «4.1.1 Загальновиробничі витрати – це витрати будівельної організації, до яких відносяться: витрати, пов’язані з управлінням та обслуговуванням будівельного виробництва; витрати на організацію робіт на будівельних майданчиках і вдосконалення технології; витрати на здійснення заходів з охорони труда на будівельних майданчиках; інші загальновиробничі витрати.
…
4.3.3 У складі ціни пропозиції учасника конкурсних торгів підрядник надає визначені розрахунково-аналітичним методом показники ЗВВ по об’єкту замовлення на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних робіт за всіма об’єктами будівництва за той самий період за Актами приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-2в, додаток Т ДСТУ Б Д.1.1-1).
…
5.1.1 Адміністративні витрати будівельної організації, які враховуються у вартості об’єкту будівництва, - це загальногосподарські витрати, пов’язані з обслуговуванням та управлінням будівельною організацією, які не включаються до собівартості будівельних робіт.
…
5.3.1 У складі ціни пропозиції учасника конкурсних торгів адміністративні витрати визначаються підрядником на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася у цій організації за попередній звітний період».
…
4.3.3 У складі ціни пропозиції учасника конкурсних торгів підрядник надає визначені розрахунково-аналітичним методом показники ЗВВ по об’єкту замовлення на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних робіт за всіма об’єктами будівництва за той самий період за Актами приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-2в, додаток Т ДСТУ Б Д.1.1-1).
…
5.1.1 Адміністративні витрати будівельної організації, які враховуються у вартості об’єкту будівництва, - це загальногосподарські витрати, пов’язані з обслуговуванням та управлінням будівельною організацією, які не включаються до собівартості будівельних робіт.
…
5.3.1 У складі ціни пропозиції учасника конкурсних торгів адміністративні витрати визначаються підрядником на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася у цій організації за попередній звітний період».
Залучення субпідрядника
Дата подання: 02 лютого 2021 18:48
Дата відповіді: 04 лютого 2021 16:21
Уточніть будь-ласка, чи потрібно надавати документи на субпідрядника, якщо він буде залучатися на обсяг робіт менший ніж 20 відсотків від вартості договору? Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня. Зверніть будь ласка увагу на ч. 7 «Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг)» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-01-29-003479-c.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Приватне підприємство «Алтір-АВТ», Код ЄДРПОУ:36556680
Дата подання: 24 березня 2021 16:32
Дата подання: 24 березня 2021 16:32
СКАРГА на дії та прийняті рішення замовника до Антимонопольного комітету України
до Антимонопольного комітету України
Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
вул. Василя Липківського, 45, Київ, Київська область, 03035
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ:
Приватне підприємство «Алтір-АВТ»
02121, м.Київ, Харківське шосе, буд.201-203, літера 2А1
Код ЄДРПОУ 36556680
номер засобу зв’язку: (044) 337-05-72
адреса електронної пошти: altir2017@ukr.net
ЗАМОВНИК: Київський національний торговельно-економічний
університет
02156, м. Київ, вул. Кіото, 19
код ЄДРПОУ: 01566117
номер засобу зв’язку: (044) 531-47-60
адреса електронної пошти: j.babenko@knute.edu.ua
Оголошення про проведення відкритих торгів
UA-2021-01-29-003479-c
Предмет закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва «Капітальний ремонт навчально-адміністративного корпусу «М» КНТЕУ (фасад, покрівля, приміщення четвертого поверху, сходова клітка з холами, санвузол для ММГН, частина приміщень підвалу) по вул. Чигоріна, 57 у Печерському районі м. Києва» (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
СКАРГА
на дії та прийняті рішення замовника
Київський національний торговельно-економічний університет (далі-Замовник) проводить процедуру відкритих торгів на закупівлю по предмету ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва «Капітальний ремонт навчально-адміністративного корпусу «М» КНТЕУ (фасад, покрівля, приміщення четвертого поверху, сходова клітка з холами, санвузол для ММГН, частина приміщень підвалу) по вул. Чигоріна, 57 у Печерському районі м. Києва» (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-29-003479-c.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій було визначено на 15.02.2021 року до16:00. За результатами завершення аукціону, який відбувся 16.02.2021 року, учасниками були запропоновані наступні пропозиції:
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція
Приватне підприємство «Алтір-АВТ» 22 498 536,00
UAH з ПДВ 22 498 536,00
UAH з ПДВ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛЬНА НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА МАЙСТЕРНЯ "УКРАЇНА-РЕСТАВРАЦІЯ" 23 113 681,23
UAH з ПДВ 22 978 553,48
UAH з ПДВ
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" 23 240 410,06
UAH з ПДВ 23 040 410,06
UAH з ПДВ
Пункт 10 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює, що у тендерній документації зазначаються відомості, зокрема, щодо переліку критеріїв оцінки та методики оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію.
Відповідно до Розділу 5 Тендерної документації на закупівлю робіт «Оцінка тендерної документації» Замовником визначено, що єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100% (в т. ч. ПДВ)). Ціна тендерної пропозиції учасника – це загальна вартість робіт з податком на додану вартість (далі – ПДВ) (без ПДВ – у разі коли суб’єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно чинного законодавства України), за якою учасник передбачає виконати роботи замовнику.
Згідно ч. 6 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо крім ціни замовником встановлені інші критерії оцінки відповідно до методики оцінки, до початку електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично визначаються показники інших критеріїв оцінки та приведена ціна, після чого розкривається інформація про приведену ціну та перелік усіх приведених цін тендерних пропозицій/пропозицій, розташованих у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників.
Констатуємо той факт, що відповідно до методики оцінки, установленої замовником у тендерній документації, будь-які інші критерії та методики оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критерію до учасників, крім ціни, не встановлено.
Таким чином, за результатами аукціону тендерна пропозиція учасника ПП «Алтір-АВТ» з критерієм оцінки –найнижча ціна – є економічно вигідною із ціновою пропозицією у розмірі 22 498 536,00 грн.
Різниця між ціновими пропозиціями Приватного підприємство «Алтір-АВТ» до інших Учасників закупівлі складає 541 874,06 грн. (ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ» - 23 040 410,06 грн) та 480 017,48 грн. (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕЦІАЛЬНА НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА МАЙСТЕРНЯ «УКРАЇНА-РЕСТАВРАЦІЯ» 22 978 553,48 грн.)
Відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій № 91 від 15 серпня 2021 року, посилаючись до ч.11 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства «Алтір-АВТ» і висловлено намір про перехід до розгляду наступної тендерної пропозиції у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
Приватне підприємство «Алтір-АВТ», код ЄДРПОУ 36556680, (далі – Скажник, ПП «Алтір-АВТ», не погоджується з рішенням (Протокол № 91 від 15 березня 2021 року) про відхилення його пропозиції.
1. Підстава відхилення: «-у довідці про наявність матеріально-технічної бази учасник зазначив інформацію про обладнання, яке планує залучати до виконаних робіт та підтвердив копією виписки з балансу про балансову вартість основних засобів.
Натомість відповідно до п 5.2.3. п. 5.2. ч. 5 розділу ІІІ тендерної документації учасник повинен надати Довідку (у довільній формі) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, в якій вказати найменування обладнання, кількість, власне чи орендоване. (у довідці зазначається тільки інформація, яка може бути безпосередньо пов’язана з умовами виконання договору за даним предметом закупівлі).
Тендерна пропозиція Приватне підприємство «Алтір-АВТ» не відповідає умовам п.п. 5.2.3 п. 5.2 ч.5 розділу ІІІ тендерної документації, що визначені відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»
У заперечення маємо зазначити.
Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Звертаємо увагу на те, що вищевказаною статтею Закону України у переліку кваліфікаційних критеріїв, які впливають на критерії оцінки не передбачено, як недотримання форми встановленої тендерною документацією, при цьому, замовником визначена довільна форма довідки.
Констатуємо той факт, що у довідці № 38 від 19 лютого 2021 року про наявність матеріально-технічної бази, яка надавалась у відповідь на Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей зазначено, що використання сучасних технологій, механізмів та обладнання дозволяє вирішувати завдання будь-якого рівня: від будівництва невеликих об´єктів, до великих промислових комплексів та здійснювати весь обсяг робіт.
Приватне підприємство "АЛТІР - АВТ" для виконання робіт буде використовувати наступну матеріально-технічну базу згідно пропозиції конкурсних торгів, а саме:
Відкритий майданчик за адресою: м. Київ, вул. Автотранспортна ,1 загальною площею 150 м2.
Власне обладнання підприємства, що знаходиться за адресою – м.Київ, вул. Автотранспортна, 1, на суму 9 571 158,43 грн. без ПДВ за балансовою вартістю – бухгалтерська була надана.
Все необхідне обладнання для виконання робіт, проходить постійну перевірку працездатності, підтримується в належному технічному стані та має необхідні дозвільні документи, згідно до діючих норм охорони праці.
Зазначаємо, що все обладнання вказане в бухгалтерській довідці про виписку з балансу, що додається, є власним, про що вказано в даній довідці і було вказано в довідці, наданій на тендер! Інформація про найменування та кількість обладнання міститься в даній бухгалтерській довідці!
Відповідно до пункту 5.2.3. тендерної документації, учасник повинен надати довідку (у довільній формі) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, в якій вказати найменування обладнання, кількість, власне чи орендоване. (у довідці зазначається тільки інформація, яка може бути безпосередньо пов’язана з умовами виконання договору за даним предметом закупівлі). Довідка повинна підтверджуватися копією виписки з балансу.
Вся надана нами інформація може бути безпосередньо пов’язана з умовами виконання договору за даним предметом закупівлі!
Так як кожен учасник самостійно визначає зміст фрази «безпосередньо пов’язана», для нас важливо, щоб замовник бачив технічну спроможність нашої компанії, і не лише перелік обладнання, необхідного для виконання робіт за предметом закупівлі, але і решту обладнання, яке може знадобитись для виконання додаткових робіт, або прихованих робіт, які можуть виникнути протягом виконання договору.
А отже учасник підтвердив той факт, що таке обладнання вказане у довідці є власним та підтвердив це копією виписки з балансу про балансову вартість основних засобів
Таким чином, з урахуванням вище викладеного вважаємо, що тендерна пропозиція ПП «Алітр-АВТ» відповідає умовам тендерної документації та була неправомірно відхилена Замовником із цією підстави з явно надуманих, необґрунтованих та не підтверджених підстав, якi спростовуються фактичними обставинами (вимогами тендерної документації та повній відповідності поданої тендерної пропозиції вказаним вимогам)
2. Підстава відхилення: «-у тендерній пропозиції учасника відсутній лист гарантія про те, що роботи та матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, проєктній документації та умовам Договору.
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам п. 6.1 Розділу ІІІ тендерної документації»
У заперечення маємо зазначити.
Відповідно до п. 6.1. Розділу ІІІ тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (більш детально у Додатках 3, 4, 5, 6, 7 до тендерної документації):
…
Роботи та матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, проєктній документації та умовам Договору, про що учасником надається відповідна гарантія;
…
Звертаємо увагу на те, що в тендерній документації Замовника не передбачено обов’язковості надання Учасниками на виконання цього пункту документації будь-який гарантійних листів, чи в якому вигляді повинна бути надана визначена гарантія.
Але маємо вказати, Учасником до своєї Тендерної пропозиції надано підписаний Договір підряду, де в змісті та умовах договору передбачено, що Підрядник, тобто Учасник, гарантує, що якість виконаних робіт повинна відповідати всім технічним нормам, стандартам та правилам, встановленим для робіт даного виду. Підрядник гарантує можливість безперервної і нормальної експлуатації об’єкту протягом 10 років з моменту підписання Замовником актів КБ-2в та довідок КБ-3.
Також щодо гарантій відповідності робіт та матеріальних ресурсів вимогам ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, наявне посилання у змісті Договору.
Частиною першою ст. 638 ЦК України встановлено загальне правило відповідно до якого договір є укладеним з моменту коли сторони досягли згоди з усіх істотних умов договору. Відповідно до ч. 2 ст. 638 ЦК України договір укладається шляхом пропозиції однієї сторони укласти договір (оферти) і прийняття пропозиції (акцепту) другою стороною.
Підписуючи Договір, який є Додатком до Тендерної пропозиції Учасника, вважається, що Сторона прийняла пропорцію та істотні умови, які визначені договором, другої сторони.
Вказаний пункт Договору чітко переплітається із нормами Цивільного кодексу України, а саме: ст. 884 , де зафіксовано, що Підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Таким чином, Учасник в своїй Тендерній пропозиції надав відповідну гарантію, що роботи та матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, будуть відповідати вимогам ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, проєктній документації та умовам Договору.
Враховуючи викладене, Скаржник не порушив умови тендерної документації та його тендерна пропозиція була неправомірно відхилена Замовником з наведених підстави.
Неправомірно відхиливши тендерну пропозицію Скаржника з підстав, наведених у Протокол № 91 від 15 березня 2021 року, Замовник порушив вимоги ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» відхиливши тендерну пропозицію учасника, яка відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та, як наслідок, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивний та неупереджений розгляд його тендерної пропозиції, що є порушенням вимог статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до частини дев'ятої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
На підставі викладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу Приватного підприємства «Алтір-АВТ» до розгляду.
2. Зобов’язати Київський національний торговельно-економічний університет скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства «Алтір-АВТ», зазначене у Протоколі розгляду тендерних пропозицій № 91 від 15 березня 2021 року.
Додаток:
Директор О.В. Гавура
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 26 березня 2021 17:25
рішення від 26.03.2021 № 6092 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 26 березня 2021 17:25
інформація про резолютивну частину рішення від 05.04.2021 №6904.pdf
Дата публікації: 06 квітня 2021 14:35
рішення від 05.04.2021 №6904.pdf
Дата публікації: 08 квітня 2021 13:39
Номер скарги: UA-2021-01-29-003479-c.b2
Статус:
Скасовано
Скаржник: Приватне підприємство «Алтір-АВТ», Код ЄДРПОУ:36556680
Скврга на дії та прийняте рішення замовника
Київський національний торговельно-економічний університет (далі-Замовник) проводить процедуру відкритих торгів на закупівлю по предмету ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва «Капітальний ремонт навчально-адміністративного корпусу «М» КНТЕУ (фасад, покрівля, приміщення четвертого поверху, сходова клітка з холами, санвузол для ММГН, частина приміщень підвалу) по вул. Чигоріна, 57 у Печерському районі м. Києва» (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-29-003479-c.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій було визначено на 15.02.2021 року до16:00. За результатами завершення аукціону, який відбувся 16.02.2021 року, учасниками були запропоновані наступні пропозиції:
Учасник/ Первинна пропозиція/ Остаточна пропозиція
Приватне підприємство «Алтір-АВТ»/ 22 498 536,00UAH з ПДВ/ 22 498 536,00UAH з ПДВ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛЬНА НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА МАЙСТЕРНЯ "УКРАЇНА-РЕСТАВРАЦІЯ"/ 23 113 681,23UAH з ПДВ/ 22 978 553,48UAH з ПДВ/
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" / 23 240 410,06 UAH з ПДВ/ 23 040 410,06UAH з ПДВ
Пункт 10 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює, що у тендерній документації зазначаються відомості, зокрема, щодо переліку критеріїв оцінки та методики оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію.
Відповідно до Розділу 5 Тендерної документації на закупівлю робіт «Оцінка тендерної документації» Замовником визначено, що єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100% (в т. ч. ПДВ)). Ціна тендерної пропозиції учасника – це загальна вартість робіт з податком на додану вартість (далі – ПДВ) (без ПДВ – у разі коли суб’єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно чинного законодавства України), за якою учасник передбачає виконати роботи замовнику.
Згідно ч. 6 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо крім ціни замовником встановлені інші критерії оцінки відповідно до методики оцінки, до початку електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично визначаються показники інших критеріїв оцінки та приведена ціна, після чого розкривається інформація про приведену ціну та перелік усіх приведених цін тендерних пропозицій/пропозицій, розташованих у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників.
Констатуємо той факт, що відповідно до методики оцінки, установленої замовником у тендерній документації, будь-які інші критерії та методики оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критерію до учасників, крім ціни, не встановлено.
Таким чином, за результатами аукціону тендерна пропозиція учасника ПП «Алтір-АВТ» з критерієм оцінки –найнижча ціна – є економічно вигідною із ціновою пропозицією у розмірі 22 498 536,00 грн.
Різниця між ціновими пропозиціями Приватного підприємство «Алтір-АВТ» до інших Учасників закупівлі складає 541 874,06 грн. (ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ» - 23 040 410,06 грн) та 480 017,48 грн. (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕЦІАЛЬНА НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА МАЙСТЕРНЯ «УКРАЇНА-РЕСТАВРАЦІЯ» 22 978 553,48 грн.)
Відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій № 91 від 15 серпня 2021 року, посилаючись до ч.11 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства «Алтір-АВТ» і висловлено намір про перехід до розгляду наступної тендерної пропозиції у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
Приватне підприємство «Алтір-АВТ», код ЄДРПОУ 36556680, (далі – Скажник, ПП «Алтір-АВТ», не погоджується з рішенням (Протокол № 91 від 15 березня 2021 року) про відхилення його пропозиції.
1. Підстава відхилення: «-у довідці про наявність матеріально-технічної бази учасник зазначив інформацію про обладнання, яке планує залучати до виконаних робіт та підтвердив копією виписки з балансу про балансову вартість основних засобів.
Натомість відповідно до п 5.2.3. п. 5.2. ч. 5 розділу ІІІ тендерної документації учасник повинен надати Довідку (у довільній формі) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, в якій вказати найменування обладнання, кількість, власне чи орендоване. (у довідці зазначається тільки інформація, яка може бути безпосередньо пов’язана з умовами виконання договору за даним предметом закупівлі).
Тендерна пропозиція Приватне підприємство «Алтір-АВТ» не відповідає умовам п.п. 5.2.3 п. 5.2 ч.5 розділу ІІІ тендерної документації, що визначені відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»
У заперечення маємо зазначити.
Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Звертаємо увагу на те, що вищевказаною статтею Закону України у переліку кваліфікаційних критеріїв, які впливають на критерії оцінки не передбачено, як недотримання форми встановленої тендерною документацією, при цьому, замовником визначена довільна форма довідки.
Констатуємо той факт, що у довідці № 38 від 19 лютого 2021 року про наявність матеріально-технічної бази, яка надавалась у відповідь на Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей зазначено, що використання сучасних технологій, механізмів та обладнання дозволяє вирішувати завдання будь-якого рівня: від будівництва невеликих об´єктів, до великих промислових комплексів та здійснювати весь обсяг робіт.
Приватне підприємство "АЛТІР - АВТ" для виконання робіт буде використовувати наступну матеріально-технічну базу згідно пропозиції конкурсних торгів, а саме:
Відкритий майданчик за адресою: м. Київ, вул. Автотранспортна ,1 загальною площею 150 м2.
Власне обладнання підприємства, що знаходиться за адресою – м.Київ, вул. Автотранспортна, 1, на суму 9 571 158,43 грн. без ПДВ за балансовою вартістю – бухгалтерська була надана.
Все необхідне обладнання для виконання робіт, проходить постійну перевірку працездатності, підтримується в належному технічному стані та має необхідні дозвільні документи, згідно до діючих норм охорони праці.
Зазначаємо, що все обладнання вказане в бухгалтерській довідці про виписку з балансу, що додається, є власним, про що вказано в даній довідці і було вказано в довідці, наданій на тендер! Інформація про найменування та кількість обладнання міститься в даній бухгалтерській довідці!
Відповідно до пункту 5.2.3. тендерної документації, учасник повинен надати довідку (у довільній формі) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, в якій вказати найменування обладнання, кількість, власне чи орендоване. (у довідці зазначається тільки інформація, яка може бути безпосередньо пов’язана з умовами виконання договору за даним предметом закупівлі). Довідка повинна підтверджуватися копією виписки з балансу.
Вся надана нами інформація може бути безпосередньо пов’язана з умовами виконання договору за даним предметом закупівлі!
Так як кожен учасник самостійно визначає зміст фрази «безпосередньо пов’язана», для нас важливо, щоб замовник бачив технічну спроможність нашої компанії, і не лише перелік обладнання, необхідного для виконання робіт за предметом закупівлі, але і решту обладнання, яке може знадобитись для виконання додаткових робіт, або прихованих робіт, які можуть виникнути протягом виконання договору.
А отже учасник підтвердив той факт, що таке обладнання вказане у довідці є власним та підтвердив це копією виписки з балансу про балансову вартість основних засобів
Таким чином, з урахуванням вище викладеного вважаємо, що тендерна пропозиція ПП «Алітр-АВТ» відповідає умовам тендерної документації та була неправомірно відхилена Замовником із цією підстави з явно надуманих, необґрунтованих та не підтверджених підстав, якi спростовуються фактичними обставинами (вимогами тендерної документації та повній відповідності поданої тендерної пропозиції вказаним вимогам)
2. Підстава відхилення: «-у тендерній пропозиції учасника відсутній лист гарантія про те, що роботи та матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, проєктній документації та умовам Договору.
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам п. 6.1 Розділу ІІІ тендерної документації»
У заперечення маємо зазначити.
Відповідно до п. 6.1. Розділу ІІІ тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (більш детально у Додатках 3, 4, 5, 6, 7 до тендерної документації):
…
Роботи та матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, проєктній документації та умовам Договору, про що учасником надається відповідна гарантія;
…
Звертаємо увагу на те, що в тендерній документації Замовника не передбачено обов’язковості надання Учасниками на виконання цього пункту документації будь-який гарантійних листів, чи в якому вигляді повинна бути надана визначена гарантія.
Але маємо вказати, Учасником до своєї Тендерної пропозиції надано підписаний Договір підряду, де в змісті та умовах договору передбачено, що Підрядник, тобто Учасник, гарантує, що якість виконаних робіт повинна відповідати всім технічним нормам, стандартам та правилам, встановленим для робіт даного виду. Підрядник гарантує можливість безперервної і нормальної експлуатації об’єкту протягом 10 років з моменту підписання Замовником актів КБ-2в та довідок КБ-3.
Також щодо гарантій відповідності робіт та матеріальних ресурсів вимогам ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, наявне посилання у змісті Договору.
Частиною першою ст. 638 ЦК України встановлено загальне правило відповідно до якого договір є укладеним з моменту коли сторони досягли згоди з усіх істотних умов договору. Відповідно до ч. 2 ст. 638 ЦК України договір укладається шляхом пропозиції однієї сторони укласти договір (оферти) і прийняття пропозиції (акцепту) другою стороною.
Підписуючи Договір, який є Додатком до Тендерної пропозиції Учасника, вважається, що Сторона прийняла пропорцію та істотні умови, які визначені договором, другої сторони.
Вказаний пункт Договору чітко переплітається із нормами Цивільного кодексу України, а саме: ст. 884 , де зафіксовано, що Підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Таким чином, Учасник в своїй Тендерній пропозиції надав відповідну гарантію, що роботи та матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, будуть відповідати вимогам ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, проєктній документації та умовам Договору.
Враховуючи викладене, Скаржник не порушив умови тендерної документації та його тендерна пропозиція була неправомірно відхилена Замовником з наведених підстави.
Неправомірно відхиливши тендерну пропозицію Скаржника з підстав, наведених у Протокол № 91 від 15 березня 2021 року, Замовник порушив вимоги ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» відхиливши тендерну пропозицію учасника, яка відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та, як наслідок, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивний та неупереджений розгляд його тендерної пропозиції, що є порушенням вимог статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до частини дев'ятої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
На підставі викладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу Приватного підприємства «Алтір-АВТ» до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушення процедури закупівлі та дій Замовника на предмет наявності порушень при проведенні розгляду тендерної пропозиції Приватного підприємства «Алтір-АВТ»
3. Зобов’язати Київський національний торговельно-економічний університет скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства «Алтір-АВТ», зазначене у Протоколі розгляду тендерних пропозицій № 91 від 15 березня 2021 року та прийняти після цього рішення по Процедурі закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Причина: Період оскарження закінчився
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 лютого 2021 13:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство «Алтір-АВТ» |
22 498 536,00
UAH з ПДВ
|
22 498 536,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛЬНА НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА МАЙСТЕРНЯ "УКРАЇНА-РЕСТАВРАЦІЯ" |
23 113 681,23
UAH з ПДВ
|
22 978 553,48
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" |
23 240 410,06
UAH з ПДВ
|
23 040 410,06
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство «Алтір-АВТ» #36556680 |
Відхилено |
22 498 536,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2021 14:21
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 лютого 2021 17:01
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛЬНА НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА МАЙСТЕРНЯ "УКРАЇНА-РЕСТАВРАЦІЯ" #35962266 |
Переможець |
22 978 553,48
UAH з ПДВ
|
19 березня 2021 09:31
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 19 березня 2021 09:31
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛЬНА НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА МАЙСТЕРНЯ "УКРАЇНА-РЕСТАВРАЦІЯ" #35962266 |
22 978 553,48
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2023 14:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2023 14:35
|
7 (557).pdf | зміни до договору |
13 грудня 2023 14:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 січня 2023 13:30
|
17.tif | зміни до договору |
19 січня 2023 13:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2022 10:59
|
369.tif | зміни до договору |
20 грудня 2022 10:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2022 16:18
|
369.tif | зміни до договору |
19 грудня 2022 16:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 серпня 2022 09:14
|
додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
10 серпня 2022 09:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 лютого 2022 09:54
|
Додаткова угода № 3.pdf | зміни до договору |
18 лютого 2022 09:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 січня 2022 15:08
|
додаткова № 2 (33).pdf | зміни до договору |
27 січня 2022 15:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 вересня 2021 15:32
|
Обгрунтування.pdf | зміни до договору |
16 вересня 2021 15:32
|
Додаткова угода № 1.docx | зміни до договору |
16 вересня 2021 15:32
|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2021 14:02
|
Договір.pdf | укладений |
16 квітня 2021 14:00
|
Протокол.pdf | укладений |
16 квітня 2021 14:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно з п. 3 ч. 1 ст.34 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та у зв’язку з отриманням дозволу на виконання будівельних робіт, що призвело до уточнення строків, Сторони дійшли згоди викласти пункти Договору в наступній редакції: «5.1. Строк (термін) виконання робіт: до 20 травня 2022 року (8 місяців-243 календарних днів), згідно з календарним планом-графіком виконання робіт». «11.1. Договір вступає в силу з дня його укладання і діє до 31.12.2022 року, а в разі невиконання Сторонами зобов’язань за Договором- до їх повного виконання і зберігається у Сторін». |
Номер договору про закупівлю: | 232 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено пункт 3 Договору в наступній редакції: «Ціна цього договору розрахована згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та становить: Вартість робіт без ПДВ: 19 148 794 грн 57 коп (дев’ятнадцять мільйонів сто сорок вісім тисяч сімсот дев’яносто чотири грн 57 коп). Сума ПДВ: 3 829 758 грн 91 коп (три мільйони вісімсот двадцять дев’ять тисяч сімсот п’ятдесят вісім грн 91 коп) Загальна вартість робіт з ПДВ складає: 22 978 553 грн 48 коп (двадцять два мільйони дев’ятсот сімдесят вісім тисяч п’ятсот п’ятдесят три грн 48 коп). В тому числі: вартість робіт, виконаних у 2021 році становить – 1 289 397 грн 49 коп (один мільйон двісті вісімдесят дев’ять тисяч триста дев’яносто сім грн 49 коп) у т.ч. ПДВ 20 % -214 899,58 грн - Вартість робіт, які підлягають виконанню в 2022 році становить – 21 689 155 грн 99 коп (двадцять один мільйон шістсот вісімдесят дев’ять тисяч сто п’ ятдесят п’ять грн 99 коп) у т.ч. ПДВ 20 % - 3 614 859,33 грн». |
Номер договору про закупівлю: | 232 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі розпорядження КМУ від 06 жовтня 2021 року № 1298-р «Про реорганізацію Київського національного торговельно-економічного університету», наказу Міністерства освіти і науки України від 19 листопада 2021 року № 1252 «Про реорганізацію Київського національного торговельно-економічного університету» та наказу Міністерства освіти і науки України від 21.01.2022 № 43 «Про деякі питання реорганізації Київського національного торговельно-економічного університету», внесено зміни до договору від 16 квітня 2021 року № 232, а саме: 1. Замовником за Договором від 16 квітня 2021 року № 232 є Державний торговельно-економічний університет (код ЄДРПОУ: 44470624), який є правонаступником Київського національного торговельно-економічного університету (код ЄДРПОУ: 01566117) та володіє всіма правами і несе всі обов’язки за Договором від 16 квітня 2021 року № 232. 2. Розділ 14 Договору від 16 квітня 2021 року № 232 «Юридичні адреси, банківські реквізити і підписи сторін» викладено в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 232 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 10 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни до Розділу 14 Договору від 16 квітня 2021 року № 232 «Юридичні адреси, банківські реквізити і підписи сторін» викласти в наступній редакції: Замовник: Державний торговельно-економічний університет 02156, м. Київ, вул. Кіото, 19 Р/р № UA 538201720343150002000048699 Р/р № UA 698201720343141002200048699 Р/р № UA 968201720343151002300048699 в Державній казначейській службі України Код банку 820172, Код ЄДРПОУ 44470624 Тел.: (044) 531-49-40 Підрядник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Спеціальна науково-реставраційна проектно-будівельно-виробнича майстерня «Україна-Реставрація» 04071, м. Київ, провулок Ярославський, буд.7/9 Р/р UA 783006140000026001500448255 в АТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК» у м.Києві Код банку 300614, Код ЄДРПОУ 35962266 Свідоцтво платника ПДВ № 200041075, ІПН 359622626569 Тел.: (044) 379-17-80 |
Номер договору про закупівлю: | 232 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з необхідністю проведення коригування проектно-кошторисної документації та повторного проходження експертизи з отриманням висновку, Сторони дійшли згоди продовжити дію договору до 30.06.2023 року |
Номер договору про закупівлю: | 232 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 (369) |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з необхідністю проведення коригування проектно-кошторисної документації та повторного проходження експертизи з отриманням висновку, Сторони дійшли згоди продовжити дію договору до 30.06.2023 року |
Номер договору про закупівлю: | 232 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 (369) |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди викласти пункт 3 в новій редакції (детальніше ДУ №6 від 19.01.2023) |
Номер договору про закупівлю: | 232 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 (17) |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Вартість Договору зменшити на 20 262 488 гри 38 коп. (двадцять мільйонів двісті шістдесят дві тисячі чотириста вісімдесят вісім грн 38 коп.), у т.ч. ПДВ 20 % -З 377 081,39 грн.» |
Номер договору про закупівлю: | 232 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7(557) |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |