Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015:15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні.
Очікувана вартість
4 882 200,00 UAH
UA-2023-04-14-008080-a ● e164c19054c04e4a836a2350713d1396
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Голосіївського району м.Києва |
Код ЄДРПОУ: | 24721709 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. Льва Толстого, 25/2 |
Контактна особа: |
Козловська Сніжана Анатоліївна 380442882213 tcso.gol@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 квітня 2023 18:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 квітня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 4 882 200,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні
Тендерна документація
14 квітня 2023 18:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 квітня 2023 18:23 |
ТД продуктові набори 4 кв. святкові 2023.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
цивільно-правові угоди
Дата подання: 18 квітня 2023 11:24
Дата відповіді: 18 квітня 2023 11:51
Добрий день! Чи можна на працівників подавати цивільно-правові угоди?
Відповідь: Добрий день! Між учасником і працівниками правовідносини регулюються КЗпП України, в складі тендерної пропозиції подаються скан копії трудових книжок. Між Учасником та іншими юридичними особами та ФОП правовідносини регулюються ГК України, подаються скан копії контрактів, договорів, угод.
Показники продукції
Дата подання: 18 квітня 2023 22:48
Дата відповіді: 19 квітня 2023 09:26
Вітаю,в техумовах Ви прописали вимоги щодо вмісту білків,жирів та інших показників. Які документи потрібно подати для виконання даної вимоги.
Відповідь: Добрий день! Інформація по технічним характеристикам товару вказана в наступних документах: копії якісного посвідчення, та/або декларації виробника, декларації постачальника та/або копія сертифікату(ів) відповідності, та/або іншого документу виданого у встановленому порядку, що вказує на якість зазначених(ого) товарів(у) у технічному завданні, а також на маркуванні товару, для чого подається фото кожної позиції з якої складаються продуктові набори.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-04-14-008080-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТД"СОЛОДКИЙ СВІТ", Код ЄДРПОУ:35054725
Дата подання: 27 квітня 2023 18:41
Вимога
Шановний Замовнику!
ПРОТОКОЛОМ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 25.04.2023р. Ви визначили переможцем закупівлі по ЛОТУ №2 Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "АС ТРЕЙД".
Детально вивчивши тендерну пропозицію даного Учасника, ми знайшли суттєві невідповідності у поданій учасником тендерній пропозиції умовам ТД Замовника, а саме:
1. Відповідно п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації учасник повинен подати завізований (погодженим) проект Договору, подається у сканованому форматі із підписом кожної сторінки проекту договору (завіреною печаткою за наявності) або підписом уповноваженою особою Учасника. Тендерна пропозиція ТОВ «АС ТРЕЙД» не містить завізованого (погодженого) проекту Договору у сканованому форматі, із підписом кожної сторінки проекту договору (завіреною печаткою за наявності) або підписом уповноваженою особою Учасника , як це передбачено тендерною документацією.
2. Підпунктом 2 пункту 3 «Інша інформація» Розділу V «Розгляд та оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено подання учасником оригіналу довідки, виданої банківською установою, у якій обслуговується або є клієнтом Учасник, що містить інформацію про наявність рахунку(ів) та підтверджує відсутність в Учасника в даній банківській установі простроченої заборгованості за кредитами. Наведена вище інформація може бути зазначена банківською установою в одній або декількох довідках. Довідка(ки) повинна(і) бути не більше семиденної давнини відносно кінцевої дати подання Учасником Тендерної пропозиції. У разі обслуговування Учасника більш ніж однією банківською установою або наявності кількох рахунків – довідка із необхідною інформацією надається кожною банківською установою. Подані Учасником ТОВ «АС ТРЕЙД» довідки про відкриття рахунку № 230301SU13193401 вiд 01.03.2023p та про стан позичкової заборгованостi № 230301SU13194105 вiд 01.03.2023p. є давнішими ніж сім днів відносно кінцевої дати подання Учасником Тендерної пропозиції (21.04.2023), що не відповідає умовам тендерної документації.
3. Підпунктом 1.4. пункту 1, Додатку №1 ТД «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА (додаткові документи визначені у самій тендерній документації)» передбачено подання учасником кольорової скан-копії оригіналу договору, дійсного на період постачання предмету закупівлі, про надання транспортних послуг (або договір оренди транспорту), в якому зазначений перелік автомобілів, які будуть використані учасником для перевезення продукції, що є предметом закупівлі – в разі якщо учасник використовує автомобілі, які йому не належать, для перевезення продукції.
Відповідно до п. 4.4. Розділу І Тендерної документації строком поставки для святкових продуктових наборів (Лоту 2) встановлені строки:
До дня перемоги над нацизмом у Другій світовій війні – до 31.05.2023 року (за заявкою Замовника).
До міжнародного дня громадян похилого віку (1 жовтня) - до 31.10.2023 року (за заявкою Замовника).
До міжнародного дня осіб з інвалідністю (3 грудня) - до 15.12.2023 року (за заявкою Замовника).
Таким чином, учасник повинен надати договори надання транспортних послуг (або договір оренди транспорту) які є чинними до 15.12.2023 року. Проте, у п.8.1, наданої у складі тендерної пропозиції ТОВ «АС ТРЕЙД» копії Договору про надання транспортних послуг №01/09/01-20 від 01.09.2020р, визначено, що Договір діє 3 роки з моменту його підписання, тобто є чинним лише до 31.08.2023, авто пролонгації договором не передбачено,отже даний документ не відповідає умовам тендерної документації.
4. Підпунктом 1.6. пункту 1, Додатку №1 ТД «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА (додаткові документи визначені у самій тендерній документації)» передбачено надання учасником документу, якій засвідчує безпечність автотранспорту для транспортування продуктових наборів за радіаційними факторами, виданий у 2023 році державною уповноваженою установою.
Згідно довідки Учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасником заявлено використання 2 автомобілів ГАЗ номер АА1353 ВН та Mersedes номер АВ 6434 ВК. Проте, учасник не надав документ, що засвідчує безпечність автотранспорту для транспортування продуктових наборів за радіаційними факторами на автомобіль Mersedes номер АВ 6434 ВК
5. В Додатку №3 Технічна специфікація міститься вимога «Кожен продуктовий набір повинен бути фасований в пакет з ручками (можна типу майка), який витримує вагу від 15 кг (щільність від 25 мкм) та вироблений з матеріалів, що дозволені для харчових продуктів. Надати документ, який доводить відповідність пакету до ДСТУ». В своїй тендерній пропозиції учасник ТОВ «АС ТРЕЙД» надає копію Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 25.06.2015р №05.03.02-04/28008 в якому зазначено, що пакети з полімерних матеріалів ДЛЯ ПАКУВАННЯ ПРОМИСЛОВОЇ ПРОДУКЦІЇ ТА ГОСПОДАРСЬКИХ ПОТРЕБ, виготовлені згідно ТУ У 25.2-31911363-004-2003. Тобто, крім того, що пакети, які пропонує Учасник не призначені для харчування харчових продуктів, вони ще виготовлені по ТУ У, а не ДСТУ, як вимагалось у ТД Замовника.
На підставі вищевикладеного ВИМАГАЄМО скасувати Рішення про визначення переможцем закупівлі по ЛОТУ №2 учасника ТОВ «АС ТРЕЙД», відхилити пропозицію учасника, як таку, що не відповідає ТД Замовника та перейти до розгляду пропозицій наступних учасників закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
ПРОТОКОЛОМ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 25.04.2023р. Ви визначили переможцем закупівлі по ЛОТУ №2 Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "АС ТРЕЙД".
Детально вивчивши тендерну пропозицію даного Учасника, ми знайшли суттєві невідповідності у поданій учасником тендерній пропозиції умовам ТД Замовника, а саме:
1. Відповідно п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації учасник повинен подати завізований (погодженим) проект Договору, подається у сканованому форматі із підписом кожної сторінки проекту договору (завіреною печаткою за наявності) або підписом уповноваженою особою Учасника. Тендерна пропозиція ТОВ «АС ТРЕЙД» не містить завізованого (погодженого) проекту Договору у сканованому форматі, із підписом кожної сторінки проекту договору (завіреною печаткою за наявності) або підписом уповноваженою особою Учасника , як це передбачено тендерною документацією.
2. Підпунктом 2 пункту 3 «Інша інформація» Розділу V «Розгляд та оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено подання учасником оригіналу довідки, виданої банківською установою, у якій обслуговується або є клієнтом Учасник, що містить інформацію про наявність рахунку(ів) та підтверджує відсутність в Учасника в даній банківській установі простроченої заборгованості за кредитами. Наведена вище інформація може бути зазначена банківською установою в одній або декількох довідках. Довідка(ки) повинна(і) бути не більше семиденної давнини відносно кінцевої дати подання Учасником Тендерної пропозиції. У разі обслуговування Учасника більш ніж однією банківською установою або наявності кількох рахунків – довідка із необхідною інформацією надається кожною банківською установою. Подані Учасником ТОВ «АС ТРЕЙД» довідки про відкриття рахунку № 230301SU13193401 вiд 01.03.2023p та про стан позичкової заборгованостi № 230301SU13194105 вiд 01.03.2023p. є давнішими ніж сім днів відносно кінцевої дати подання Учасником Тендерної пропозиції (21.04.2023), що не відповідає умовам тендерної документації.
3. Підпунктом 1.4. пункту 1, Додатку №1 ТД «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА (додаткові документи визначені у самій тендерній документації)» передбачено подання учасником кольорової скан-копії оригіналу договору, дійсного на період постачання предмету закупівлі, про надання транспортних послуг (або договір оренди транспорту), в якому зазначений перелік автомобілів, які будуть використані учасником для перевезення продукції, що є предметом закупівлі – в разі якщо учасник використовує автомобілі, які йому не належать, для перевезення продукції.
Відповідно до п. 4.4. Розділу І Тендерної документації строком поставки для святкових продуктових наборів (Лоту 2) встановлені строки:
До дня перемоги над нацизмом у Другій світовій війні – до 31.05.2023 року (за заявкою Замовника).
До міжнародного дня громадян похилого віку (1 жовтня) - до 31.10.2023 року (за заявкою Замовника).
До міжнародного дня осіб з інвалідністю (3 грудня) - до 15.12.2023 року (за заявкою Замовника).
Таким чином, учасник повинен надати договори надання транспортних послуг (або договір оренди транспорту) які є чинними до 15.12.2023 року. Проте, у п.8.1, наданої у складі тендерної пропозиції ТОВ «АС ТРЕЙД» копії Договору про надання транспортних послуг №01/09/01-20 від 01.09.2020р, визначено, що Договір діє 3 роки з моменту його підписання, тобто є чинним лише до 31.08.2023, авто пролонгації договором не передбачено,отже даний документ не відповідає умовам тендерної документації.
4. Підпунктом 1.6. пункту 1, Додатку №1 ТД «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА (додаткові документи визначені у самій тендерній документації)» передбачено надання учасником документу, якій засвідчує безпечність автотранспорту для транспортування продуктових наборів за радіаційними факторами, виданий у 2023 році державною уповноваженою установою.
Згідно довідки Учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасником заявлено використання 2 автомобілів ГАЗ номер АА1353 ВН та Mersedes номер АВ 6434 ВК. Проте, учасник не надав документ, що засвідчує безпечність автотранспорту для транспортування продуктових наборів за радіаційними факторами на автомобіль Mersedes номер АВ 6434 ВК
5. В Додатку №3 Технічна специфікація міститься вимога «Кожен продуктовий набір повинен бути фасований в пакет з ручками (можна типу майка), який витримує вагу від 15 кг (щільність від 25 мкм) та вироблений з матеріалів, що дозволені для харчових продуктів. Надати документ, який доводить відповідність пакету до ДСТУ». В своїй тендерній пропозиції учасник ТОВ «АС ТРЕЙД» надає копію Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 25.06.2015р №05.03.02-04/28008 в якому зазначено, що пакети з полімерних матеріалів ДЛЯ ПАКУВАННЯ ПРОМИСЛОВОЇ ПРОДУКЦІЇ ТА ГОСПОДАРСЬКИХ ПОТРЕБ, виготовлені згідно ТУ У 25.2-31911363-004-2003. Тобто, крім того, що пакети, які пропонує Учасник не призначені для харчування харчових продуктів, вони ще виготовлені по ТУ У, а не ДСТУ, як вимагалось у ТД Замовника.
На підставі вищевикладеного ВИМАГАЄМО скасувати Рішення про визначення переможцем закупівлі по ЛОТУ №2 учасника ТОВ «АС ТРЕЙД», відхилити пропозицію учасника, як таку, що не відповідає ТД Замовника та перейти до розгляду пропозицій наступних учасників закупівлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 квітня 2023 18:26
Вимогу задоволено. Прийнято рішення на підставі отриманої вимоги скасувати рішення про визнання переможцем та відхилити тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів ID: UA-2023-04-14-008080-a, закупівля : «ДК 021:2015:15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні» по ЛОТ 2 «Продуктові набори святкові до дня перемоги над нацизмом у Другій світовій війні, до Міжнародного дня громадян похилого віку та Міжнародного дня людей з інвалідністю - Товариство з обмеженою відповідальністю «АС ТРЕЙД» (ЄДПРОУ 40733720).
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-04-14-008080-a.c2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТД"СОЛОДКИЙ СВІТ", Код ЄДРПОУ:35054725
Дата подання: 28 квітня 2023 16:18
Дата подання: 28 квітня 2023 16:18
Скарга
ДО АНТИМОНОМОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ
03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
СКАРЖНИК: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТД"СОЛОДКИЙ СВІТ", 21011 Вінницька область, м. Вінниця, вул. Гонти, будинок 96-а,
Код ЄДРПОУ 35054725
Електронна пошта: leksar.vn@gmail.com тел (0432)55-74-36, (096)2435463
ЗАМОВНИК: Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Голосіївського району м. Києва, 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. Льва Толстого, 25/2, Код ЄДРПОУ: 24721709, тел. (044) 2882213, Електронна пошта: tcso.gol@ukr.net
ПРОЦЕДУРА ЗАКУПІВЛІ: Відкриті торги з особливостями
ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ: ДК 021:2015:15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні.
ІДЕНТИФІКАТОР ЗАКУПІВЛІ: UA-2023-04-14-008080-a
СКАРГА
НА НЕПРАВОМІРНІ ДІЇ ЗАМОВНИКА В ЧАСТИНІ ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ УЧААСНИКА ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АС ТРЕЙД" ПО ЛОТУ 2
Продуктові набори святкові до дня перемоги над нацизмом у Другій світовій війні, до Міжнародного дня громадян похилого віку та Міжнародного дня людей з інвалідністю
Територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Голосіївського району м. Києва оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями) UA-2023-04-14-008080-a за предметом закупівлі «ДК 021:2015:15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні» за частинами предмета закупівлі:
ЛОТ. 1 Щоквартальні продуктові набори для осіб, які перебувають на обслуговуванні, як отримувачі соціальної послуги в Територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Голосіївського району м. Києва (надалі по тексту Лот 1)
ЛОТ. 2 Продуктові набори святкові до дня перемоги над нацизмом у Другій світовій війні, до Міжнародного дня громадян похилого віку та Міжнародного дня людей з інвалідністю (надалі по тексту Лот 2)
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТД"СОЛОДКИЙ СВІТ" є учасником даної закупівлі, в тому числі по Лоту 2.
В закупівлі по Лоту 2 прийняли участь 4 учасники:
Найменування учасника Ідентифікаційний код
Товариство з обмеженою відповідальністю "АС ТРЕЙД" 40733720
ТОВ "ГАРНА СТРАВА ДНІПРО" 43737377
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТД"СОЛОДКИЙ СВІТ" 35054725
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІТІТ" 42938457
Оцінка тендерних пропозицій здійснювалась на основі критерію „Ціна”. Питома вага критерію – 100%.
25 квітня 2023 року рішенням Замовника (Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25.04.2023р) в закупівлі UA-2023-04-14-008080-a визначено переможцем по Лоту 2 учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «АС ТРЕЙД» (ЄДПРОУ 40733720) з ціновою пропозицією по Лоту 2 – 1 103 813,20 грн. Замовником ухвалено рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем відкритих торгів з особливостями по Лоту 2.
При цьому, тендерна пропозиція ТОВ «АС ТРЕЙД» по Лоту 2 не відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, отже рішення про визначення переможцем ТОВ «АС ТРЕЙД» суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, внаслідок чого порушено право та законні інтереси ПП"ТД"СОЛОДКИЙ СВІТ" як учасника цієї закупівлі.
Тендерна пропозиція ТОВ «АС ТРЕЙД» не відповідає наступним критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації:
1. Підпунктом 2 «Інші документи, які необхідно надати Учаснику торгів» пункту 3 «Інша інформація» Розділу V «Розгляд та оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено подання учасником оригіналу довідки, виданої банківською установою, у якій обслуговується або є клієнтом Учасник, що містить інформацію про наявність рахунку(ів) та підтверджує відсутність в Учасника в даній банківській установі простроченої заборгованості за кредитами. Наведена вище інформація може бути зазначена банківською установою в одній або декількох довідках. Довідка(ки) повинна(і) бути не більше семиденної давнини відносно кінцевої дати подання Учасником Тендерної пропозиції. У разі обслуговування Учасника більш ніж однією банківською установою або наявності кількох рахунків – довідка із необхідною інформацією надається кожною банківською установою.
Подані Учасником ТОВ «АС ТРЕЙД» довідки про відкриття рахунку № 230301SU13193401 вiд 01.03.2023 p та про стан позичкової заборгованості № 230301SU13194105 вiд 01.03.2023p. є давнішими ніж сім днів відносно кінцевої дати подання Учасником Тендерної пропозиції (21.04.2023), що не відповідає умовам тендерної документації.
2. Підпунктом 1.4. пункту 1 таблиці «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА (додаткові документи визначені у самій тендерній документації)» Додатку №1 до тендерної документації передбачено подання учасником кольорової скан-копії оригіналу договору, дійсного на період постачання предмету закупівлі, про надання транспортних послуг (або договір оренди транспорту), в якому зазначений перелік автомобілів, які будуть використані учасником для перевезення продукції, що є предметом закупівлі – в разі якщо учасник використовує автомобілі, які йому не належать, для перевезення продукції.
Відповідно до п. 4.4. Розділу І тендерної документації ,строком поставки для святкових продуктових наборів (Лоту 2) встановлені наступні строки:
До дня перемоги над нацизмом у Другій світовій війні – до 31.05.2023 року (за заявкою Замовника).
До міжнародного дня громадян похилого віку (1 жовтня) - до 31.10.2023 року (за заявкою Замовника).
До міжнародного дня осіб з інвалідністю (3 грудня) - до 15.12.2023 року (за заявкою Замовника).
Таким чином, учасник повинен надати договори надання транспортних послуг (або договір оренди транспорту) які є чинними до 15.12.2023 року. Проте, наданий ТОВ «АС ТРЕЙД» Договір про надання транспортних послуг №01/09/01-20 від 01.09.2020 є чинним лише до 01.09.2023, що не відповідає умовам тендерної документації. Відтак, Учасник ТОВ «АС ТРЕЙД» не надав оригінал договору про надання транспортних послуг, що є дійсним на період постачання предмету закупівлі.
3. Підпунктом 1.6. пункту 1 таблиці «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА (додаткові документи визначені у самій тендерній документації)» Додатку №1 до тендерної документації передбачено надання учасником документу, якій засвідчує безпечність автотранспорту для транспортування продуктових наборів за радіаційними факторами, виданий у 2023 році державною уповноваженою установою.
Згідно довідки Учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасником заявлено використання 2 автомобілів ГАЗ реєстраційний номер АА1353 ВН та Mersedes реєстраційний номер АВ 6434 ВК. Проте, учасник не надав документ, що засвідчує безпечність автотранспорту для транспортування продуктових наборів за радіаційними факторами на автомобіль Mersedes номер АВ 6434 ВК.
Тендерна пропозиція містить лише Договір, акт, рахунок, протокол №218р-23 (об’єкт дослідження ГАЗ державний номер АА1315 ВН), протокол №219р-23 (об’єкт дослідження ГАЗ державний номер 90855КБ ).
4. Пунктом 11 таблиці «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА (додаткові документи визначені у самій тендерній документації)» Додатку №1 до ТД передбачено надання копій якісного посвідчення, та/або декларації виробника, декларації постачальника та/або копія сертифікату(ів) відповідності, та/або іншого документу виданого у встановленому порядку, що вказує на якість зазначених(ого) товарів(у) у технічному завданні (завірені печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника).
Тендерна пропозиція учасника не містить документів, що свідчать про якість цукру, крупи булгур. Свідоцтва про присвоєння товарній позиції у всесвітній системі GSI на цукор та крупу булгур не є документами, що посвідчують якість товару.
Крім того, наявні інші невідповідності:
- Учасником надана Декларація (посвідчення про якість) виробника ТОВ «Сентрал ФІШ» (м. Черкаси)№3 від 25.07.2022 на шпроти в олії. А згідно Технічної специфікації ТОВ «АС ТРЕЙД» від 20.04.2023 №26/04-2023 – товар «шпроти в олії» від виробника ТМ «Аквамарин» ТОВ «Вінницький завод пакувальних виробів «ВІНТАР»;
- посвідчення якості №5165 від 22.03.2023 на пасту шоколадно - горіхову «ChocoNuts» видане ФОП Кольорові Юлії Львівні м. Жовті Води. А згідно Технічної специфікації ТОВ «АС ТРЕЙД» від 20.04.2023 №26/04-2023, виробником зазначеного товару є ТОВ «Кондитерське виробництво Добробут». Зв'язок ФОП Кольорові Юлії Львівні з виробником чи Учасником не відстежується.
5. Відповідно Технічної специфікації по Лоту 2 виявлено наступні невідповідності:
- Технічною специфікацією по Лоту 2 замовником передбачено, що консерви, які представлено в наборі в залізних банках повинні мати маркування щодо номеру партії та дати виготовлення на кришці залізної банки (довести документально). На залізній банці молока незбираного згущеного , згідно поданого переможцем фото, зазначена дата 04.02.2023.проте дата партії товару не підтверджена документально, оскільки декларація від виробника №4 від 05.01.2023 ТОВ «Віста» містить інші дати виготовлення партії пропонованого товару – 23.12.2022, 27.12.2022, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Стосовно товару «Консерва рибна шпроти в олії», то учасником не надані документи від виробника товару, що підтверджують номер партії та дату виготовлення товару, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. У тендерній пропозицій відсутнє документальне підтвердження зазначеної інформації на залізних банках.
- Технічною специфікацією по Лоту 2 замовником передбачено, що кожен продуктовий набір повинен бути фасований в пакет з ручками (можна типу майка), який витримує вагу від 15 кг (щільність від 25 мкм) та вироблений з матеріалів, що дозволені для харчових продуктів. На підтвердження цих вимог учасники повинні подати документ, який доводить відповідність пакету до ДСТУ.
Переможцем закупівлі надано Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 25.06.2015 №05.03.02-04/28008. Проте, даний документ підтверджує відповідність пакетів з полімерних матеріалів для пакування промислової продукції та господарських потреб що вироблені згідно ТУ. У складі тендерної пропозиції ТОВ «АС ТРЕЙД» відсутній документ, що доводить відповідність до ДСТУ та такого, що вироблений з матеріалів, що дозволені для харчових продуктів, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
Враховуючи вищенаведене тендерна пропозиція ТОВ «АС ТРЕЙД» у закупівлі UA-2023-04-14-008080-a по ЛОТУ 2 «Продуктові набори святкові до дня перемоги над нацизмом у Другій світовій війні, до Міжнародного дня громадян похилого віку та Міжнародного дня людей з інвалідністю» не відповідає умовам тендерної документації , в тому числі умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, у зв’язку з чим мала була відхилена Замовником.
Невідхилення тендерної пропозиції ТОВ «АС ТРЕЙД» суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, та порушує права та законні інтереси ПП"ТД"СОЛОДКИЙ СВІТ", як учасника цієї закупівлі.
На підставі вищевикладеного, керуючись п. 52, 53, 56, 62 Особливостей,
ПРОСИМО:
- прийняти Скаргу до розгляду;
- зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем відкритих торгів з особливостями ID: UA-2023-04-14-008080-a, «ДК 021:2015:15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні» по Лоту 2 «Продуктові набори святкові до дня перемоги над нацизмом у Другій світовій війні, до Міжнародного дня громадян похилого віку та Міжнародного дня людей з інвалідністю» - Товариство з обмеженою відповідальністю «АС ТРЕЙД» (ЄДПРОУ 40733720) та перейти до розгляду наступних пропозицій.
Додатки:
1. Тендерна документація Замовника;
2. Довідка про відкриття рахунку № 230301SU13193401 вiд 01.03.2023 p;
3. Довідка про стан позичкової заборгованості № 230301SU13194105 вiд 01.03.2023p;
4. Договір про надання транспортних послуг №01/09/01-20 від 01.09.2020;
5. Докази проходження радіологічного контролю (Договір, акт, рахунок, протокол №218р-23 (об’єкт дослідження ГАЗ державний номер АА1315 ВН), протокол №219р-23 (об’єкт дослідження ГАЗ державний номер 90855КБ );
6. Довідка про наявність матеріально-технічної бази;
7. Докази подані учасником на підтвердження якості товару (декларації, експертні висновки, протоколи випробувань, свідоцтва присвоєння товарній позиції у всесвітній системі GSI, посвідчення якості);
8. Технічна специфікація ТОВ «АС ТРЕЙД» від 20.04.2023 №26/04-2023;
9. Фото по лоту 2 (2 файли);
10. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 25.06.2015 №05.03.02-04/28008.
11. Протокол Замовника від 25.04.2023
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Прийнято до розгляду: 02 травня 2023 17:32
рішення від 02.05.2023 № 5718.pdf
Дата публікації: 02 травня 2023 17:31
інформація про резолютивну частину рішення від 10.05.2023 № 6296.pdf
Дата публікації: 11 травня 2023 12:47
рішення від 10.05.2023 № 6296.pdf
Дата публікації: 15 травня 2023 16:29
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ЛОТ. 1 Щоквартальні продуктові набори для осіб, які перебувають на обслуговуванні, як отримувачі соціальної послуги в Територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Голосіївського району м. Києва |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 3 693 600,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 18 468,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Початок: 22 квітня 2023 00:00
Закінчення: 22 квітня 2023 00:00
Позиції
4104 шт
Щоквартальні продуктові набори для осіб, які перебувають на обслуговуванні, як отримувачі соціальної послуги в Територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг)
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
10 травня 2023
—
29 листопада 2023
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 40 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 квітня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГАРНА СТРАВА ДНІПРО" |
3 435 048,00
UAH з ПДВ
|
3 435 048,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТД"СОЛОДКИЙ СВІТ" |
3 130 941,60
UAH з ПДВ
|
3 130 941,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІТІТ" |
2 914 496,64
UAH з ПДВ
|
2 914 496,64
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "АС ТРЕЙД" |
3 432 996,00
UAH з ПДВ
|
3 432 996,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІТІТ" #42938457 |
Відхилено |
2 914 496,64
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2023 19:25
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТД"СОЛОДКИЙ СВІТ" #35054725 |
Відхилено |
3 130 941,60
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2023 18:35
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АС ТРЕЙД" #40733720 |
Відхилено |
3 432 996,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2023 18:39
|
ТОВ "ГАРНА СТРАВА ДНІПРО" #43737377 |
Відхилено |
3 435 048,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2023 18:45
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій