Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісні меблі
Очікувана вартість
55 000,00 UAH
UA-2019-10-01-001268-a ● e10d32451fb44ba1b58ae80504360771
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТМО "ПСИХІАТРІЯ" у місті Києві |
Код ЄДРПОУ: | 01994072 |
Вебсайт: | http://health.kiev.ua/medportal/medview/146.html |
Місцезнаходження: | 04080, Україна , Київська обл., Київ, вул. Кирилівська, 103 |
Контактна особа: |
Вільховий Павло Андрійович 4685191 vmtztmo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 жовтня 2019 16:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 жовтня 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 жовтня 2019 14:00 |
Початок аукціону: | 11 жовтня 2019 14:20 |
Початок аукціону: | 11 жовтня 2019 14:20 |
Очікувана вартість: | 55 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 275,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 штуки
Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04080, Україна, Київська, Київ, вул. Кирилівська, 103
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
Код КЕКВ: 2210 — Предмети,матеріали, обладнання та інвентар
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 жовтня 2019 10:20 |
Оголошення нова редакція.doc | |
03 жовтня 2019 10:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 жовтня 2019 16:24 |
проект договору.docx |
03 жовтня 2019 10:20 |
Оголошення нова редакція.doc
|
||
03 жовтня 2019 10:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
01 жовтня 2019 16:24 |
проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендерна документація.
Дата подання: 03 жовтня 2019 15:22
Дата відповіді: 03 жовтня 2019 16:51
Перед початком поставки товару, учасник-переможець виконує додаткові заміри та погоджує із Замовником. Поясніть будь ласка о яких саме додаткових замірах та погодженні йде мова. Дякуємо за відповідь.
Відповідь: Шановний Учаснику, Замовником в Додатку 1 вказані технічні характеристики предмета закупівлі.
Проте у Замовника відсутні спеціалісти-замірщики відповідної кваліфікації. Тому для уникнення помилок в розрахунках, а також для цілковитої відповідності необхідного товару тому, що буде постачатися - Замовник вказує про обов'язкові додаткові заміри та, по можливості, консультації (поради) спеціалістом-замірщиком Учасника. Відповідаючи на ваше запитання - мова йде про заміри приміщень в які плануються меблі, що передбачені предметом закупівлі та у разі виявлення відхилень від початкових технічних характеристик предмета закупівлі - повідомлення про це та подальше погодження кінцевих розмірів з представником Замовника.
Проте у Замовника відсутні спеціалісти-замірщики відповідної кваліфікації. Тому для уникнення помилок в розрахунках, а також для цілковитої відповідності необхідного товару тому, що буде постачатися - Замовник вказує про обов'язкові додаткові заміри та, по можливості, консультації (поради) спеціалістом-замірщиком Учасника. Відповідаючи на ваше запитання - мова йде про заміри приміщень в які плануються меблі, що передбачені предметом закупівлі та у разі виявлення відхилень від початкових технічних характеристик предмета закупівлі - повідомлення про це та подальше погодження кінцевих розмірів з представником Замовника.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-01-001268-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: БЕДА РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3198906171
Дата подання: 16 жовтня 2019 10:02
причина
Добрый день. Хотелось бы узнать по какой причине, или что не устроило, что мое предложение с самой низкой ценой было не одобрено???
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 жовтня 2019 11:05
Доброго дня! Як вже зазначалося раніше в обґрунтуванні та Протоколі відхилення кандидата, що були опубліковані, Учасником не було додано жодних документів підтверджуючих якість продукції (сертифікат якості виробника, тощо); технічні характеристики товарів зазначених у ціновій пропозиції Учасника не відповідають тим, що були зазначені в Оголошенні Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Доброго дня! Як вже зазначалося раніше в обґрунтуванні та Протоколі відхилення кандидата, що були опубліковані, Учасником не було додано жодних документів підтверджуючих якість продукції (сертифікат якості виробника, тощо); технічні характеристики товарів зазначених у ціновій пропозиції Учасника не відповідають тим, що були зазначені в Оголошенні Замовника.
Номер вимоги: UA-2019-10-01-001268-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Анічкін Володимир Валерійович, Код ЄДРПОУ:2738707196
Дата подання: 18 жовтня 2019 15:26
Не відповідність данного переможця.
Доброго дня. Перелік документів завірених належним чином, що має надати учасник. в сканованому вигляді у форматі pdf є копія довідки про взяття на облік платника податку.
В данного участника така довідка відсутня. Прохання переглянути належним чином всі документи. У разі ігнорування данної вилоги вимушенні будемо звернутися до антимонопольного комітету.
Розгорнути
Згорнути
В данного участника така довідка відсутня. Прохання переглянути належним чином всі документи. У разі ігнорування данної вилоги вимушенні будемо звернутися до антимонопольного комітету.
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 жовтня 2019 16:35
Відповідно до п. п. 2 п. 4 наказу Міністерства фінансів України № 1125 від 21.12.2016 року Зареєстрованого в Міністерстві ючтиції України 16 січня 2017 р. за № 42/29910 "Про затвердження Змін до Порядку обліку платників податків і зборів та Положення про реєстрацію платників поатку на додану вартість" довідки про взяття на облік платника податків за формою № 4-ОПП втратили чинність, а отже не є обов'язковими для надання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до п. п. 2 п. 4 наказу Міністерства фінансів України № 1125 від 21.12.2016 року Зареєстрованого в Міністерстві ючтиції України 16 січня 2017 р. за № 42/29910 "Про затвердження Змін до Порядку обліку платників податків і зборів та Положення про реєстрацію платників поатку на додану вартість" довідки про взяття на облік платника податків за формою № 4-ОПП втратили чинність, а отже не є обов'язковими для надання.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-10-01-001268-a.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Анічкін Володимир Валерійович, Код ЄДРПОУ:2738707196
Дата подання: 18 жовтня 2019 17:29
Копія довідки про взяття на облік платника податку.
Копія довідки про взяття на облік платника податку. Якщо ми правильно зрозуміли, то в кваліфікаційних вимогах завідома була неправдива вимога, яка призвела до неконкурентній закупівлі. В данному випадку доречно було б відхилити данну закупівлю, скоординувати правдиві кваліфікаційні вимоги.
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 жовтня 2019 13:39
Шановний Учаснику! В своєму Оголошенні Замовником зазначено перелік документів, які учасники аукціону повинні надати для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям умов закупівлі. Рішення щодо відповідності кваліфікаційним вимогам, а також самі вимоги виноситься тендерним комітетом або уповноваженою особою Замовника. А оскільки довідка про взяття на облік платника податку втратила свою чинність і її наявність несе скоріш рекомендаційний характер - то і відсутність такого документа не є підставою для відхилення пропозиції Учасника.
Розгорнути
Згорнути
Шановний Учаснику! В своєму Оголошенні Замовником зазначено перелік документів, які учасники аукціону повинні надати для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям умов закупівлі. Рішення щодо відповідності кваліфікаційним вимогам, а також самі вимоги виноситься тендерним комітетом або уповноваженою особою Замовника. А оскільки довідка про взяття на облік платника податку втратила свою чинність і її наявність несе скоріш рекомендаційний характер - то і відсутність такого документа не є підставою для відхилення пропозиції Учасника.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2019-10-01-001268-a.c4
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Анічкін Володимир Валерійович, Код ЄДРПОУ:2738707196
Дата подання: 21 жовтня 2019 14:16
Порушення визначення переможців.
Шановний Учаснику! В своєму Оголошенні Замовником зазначено перелік документів, які учасники аукціону повинні надати для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям умов закупівлі. Рішення щодо відповідності кваліфікаційним вимогам, а також самі вимоги виноситься тендерним комітетом або уповноваженою особою Замовника. А оскільки довідка про взяття на облік платника податку втратила свою чинність і її наявність несе скоріш рекомендаційний характер - то і відсутність такого документа не є підставою для відхилення пропозиції Учасника.
Навіщо тоді зазначали в переліку необхідних документів те що у подальшому не є підставою у вашому розумінні для відхтлення пропозиції?
Розгорнути
Згорнути
Навіщо тоді зазначали в переліку необхідних документів те що у подальшому не є підставою у вашому розумінні для відхтлення пропозиції?
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 жовтня 2019 15:00
Шановний Учаснику! Замовник має право на власний розсуд визначати список документів, які Учасникам закупіві необхідно надати , для підтвердження ними своєї відповідності кваліфікаційним критеріям закупівлі.
Шановний Учаснику! Замовник має право на власний розсуд визначати список документів, які Учасникам закупіві необхідно надати , для підтвердження ними своєї відповідності кваліфікаційним критеріям закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 жовтня 2019 14:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
БЕДА РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ |
43 500,00
UAH з ПДВ
|
43 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ОСИПЕНКО МАКСИМ МИХАЙЛОВИЧ" |
49 630,00
UAH з ПДВ
|
49 355,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Анічкін Володимир Валерійович |
51 522,00
UAH з ПДВ
|
49 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
БЕДА РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ #3198906171 |
Відхилено |
43 500,00
UAH з ПДВ
|
16 жовтня 2019 09:55
|
ФОП "ОСИПЕНКО МАКСИМ МИХАЙЛОВИЧ" #3085316239 |
Переможець |
49 355,00
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2019 15:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2019 13:07
|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2019 12:51
|
Договір308.pdf | укладений |
30 жовтня 2019 12:50
|