Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Лохвицької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41812483 |
Місцезнаходження: | 37200, Україна , Полтавська обл., м. Лохвиця, вул. Перемоги, буд. 1 |
Контактна особа: |
Людмила Севастьянова +380673192990 zakupka.lmr@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 червня 2024 15:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 червня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 670 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник проводить оплату за Товар при наявності відповідних бюджетних асигнувань шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 14 робочих днів з дня фактичного передання Товару за адресою, зазначеною у Договорі, а у разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за Договором здійснюється протягом 5 календарних днів з дати отримання Замовником на свій рахунок відповідних бюджетних призначень. | Пiсляоплата | 14 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 червня 2024 15:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 червня 2024 15:19 |
ТД вантажопас автомобіль.docx | |
07 червня 2024 15:19 |
Проєкт договору вантаж автомобіль.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-07-08-000050 ● 3c0dd71d1d0b42ab8efc75481622e72e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 липня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 липня 2024 16:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.07.2024 № 61-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
08.07.2024 № 61-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12. UA-2024-06-07-009033-a, 07.06.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-08 16:56:12
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1 670 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-06-07-009033-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, матеріальні ресурси, що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість;
- надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду;
- відповідно до п.1 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасники повинні надати інформацію та документи, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у Додатку №2 до тендерної документації. Яким чином учасником дотримано вимогу, встановлену в п.1 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»? Чи містить документ, наданий учасником, інформацію про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у Додатку №2 до тендерної документації (інформацію щодо типу та моделі машини, а окремі технічні характеристики товару, тощо) ? Надати відповідну інформацію та документи.
- на виконання вимог п. 6 додатку 2 до тендерної документації учасником надано сертифікат відповідності. Чи відповідає даний документ вимогам абз. 2 ч. 5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»? Надати відповідну інформацію та документи.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-10 15:30:44
про надання пояснень
на запит від 08.07.2024 року надаємо пояснення та документи
На виконання Комплексної програми «Територіальна оборона на 2021-2025 рр.», затвердженої рішенням сесії Лохвицької міської ради від 22.04.2021р. №182, зі змінами, Виконавчим комітетом Лохвицької міської ради була проведена закупівля «Автомобіль вантажопасажирський» (код ДК 021:2015: «34130000-7» - Мототранспортні вантажні засоби), № UА-2024-06-07-009033-а.
Замовником здійснено закупівлю даного виду товару, оскільки він за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідає вимогам та потребам замовника. Закупівлю здійснено для потреб Збройних Сил на їх запит з подальшою передачею товару на облік запитувача.
1. Очікувана вартість закупівлі розраховувалась на основі комерційних пропозицій потенційних постачальників та інформації щодо вартості предмета закупівлі, розміщеної в публічних джерелах , відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами). Документи, що підтверджують проведення цінового моніторингу (цінові пропозиції постачальників) додаються.
2. На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) замовником було оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті за посиланням: https://lmr.gov.ua/news/1719317670/.
3. Відповідно до п.1 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасники повинні надати інформацію та документи, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у Додатку №2 до тендерної документації.
Вимогами, встановленими у Додатку №2 до тендерної документації було те, що учасник повинен у таблиці заповнити колонки: «Характеристики запропонованого
предмету закупівлі» та «Відповідність ( ТАК / НІ )» ТА надати у складі тендерної пропозиції сертифікат відповідності/якості або сертифікат про походження товару або декларацію про відповідність тощо.
На виконання вказаних вимог, Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "КОМПЛЕКТ-АВТО" надано заповнений та погоджений Додаток № 2 до тендерної документації, де характеристика предмета закупівлі, його технічні, якісні та кількісні характеристики повністю відповідають вимогам замовника. Також, на підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі учасником надано Сертифікат відповідності.
Крім того, на підтвердження кожного пункту, вказаного під таблицею в Додатку №2, учасник надає лист погодження (додаються).
4. Cертифікат відповідності, який надано учасником на виконання вимог п. 6 додатку 2 до тендерної документації відповідає вимогам абз. 2 ч. 5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» , так як виданий державним органом по сертифікації транспортних засобів та систем управління якістю, що визначено діючим законодавством, а саме ДП "Державний автотранспортний науково-дослідний і проектний інститут" про що є відмітка безпосередньо у самому сертифікаті. Додаю посилання на нормативно-правові документи та акт яким керується у своїй роботі ДП "Державний автотранспортний науково-дослідний і проектний інститут" https://insat.org.ua/nav/law/1/.
Оригінал цього сертифікату буде передано замовнику разом з іншими документами
при отриманні автомобіля.
- лист-пояснення ДАСУ.pdf
- лист військова частина.pdf
- Цінові пропозиції.pdf
- Технічна специфікація.pdf
- 8. Про те що товар являється новим.pdf
- 9 Про відповідність характеристик.pdf
- 10 Про забезпечення тендерного обслуговування.pdf
- 11. Про надання необхідних документів для реєстрації автоpdf.pdf
- Сертифікат відповідності.pdf
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку Дана закупівля проводилась у відповідності до вимог ЗУ "Про публічні закупівлі" від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі - Закон) та постанови КМУ "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості). Умови даної закупівлі визначені положеннями тендерної документації, яка затверджена рішенням уповноваженої особи №93 від 07.06.2024 року та, в свою чергу, розміщена разом із оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі публічних закупівель. Згідно до вимог пункту 1 розділу 3 (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме, зокрема - інформації та документів, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у Додатку №2 до тендерної документації. Згідно до вимог абзацу другого технічної специфікації (додатку 2 до тендерної документації) технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Технічні характеристики предмета закупівлі визначені у таблиці, що наведена у додатку 2 до тендерної документації. Згідно до пункту 2 технічної специфікації (додатку 2 до тендерної документації) визначено, що характеристики запропонованого Учасником товару повинні відповідати технічним, якісним та кількісним вимогам Замовника. Згідно до пункту 6 технічної специфікації (додатку 2 до тендерної документації) визначено, що Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції сертифікат відповідності/якості або сертифікат про походження товару або декларацію про відповідність тощо. При цьому, умовами тендерної документації не визначено інших умов, якими би забезпечувалось достовірне підтвердження відповідності пропонуємого предмета закупівлі визначеним замовником технічним характеристикам, тобто умовами тендерної документації не визначено інформації про спосіб надання інформації (зазначення текстуальної частини) у відповідних комірках таблиці технічної специфікації, зокрема в комірці “характеристики запропонованого предмету закупівлі” відповідної таблиці. Натомість, на виконання встановлених вимог додатку 2 до тендерної документації, учасником у складі тендерної пропозиції надано інформацію про відповідність його пропозиції встановленим технічним характеристикам, в тому числі надано документальне підтвердження відповідності таким характеристикам. Щодо інформації, яка зазначена учасником у відповідних комірках, "Рік випуску / стан", "Кількість місць для сидіння (чол.)", "Норми токсичності", повідомляємо про те, що ним зазначена інформація, яка відповідає товару, що пропонується ним умовами даної закупівлі в цілому. Визначені учасником показники (технічні характеристики та опис маркерів відповідності) визначають товар за певними властивостями, які можуть в деяких відношеннях мати кращі показники, ніж визначені замовником у технічному завданні. Зокрема це відноситься до року випуску (наприклад: учасником пропонується товар, який виготовлений в 2023 або в 2024 році), кількість місця для сидіння – 6/7 місць означає, що 6 місць – це без сидіння для водія, 7 місць – це з сидінням для водія, норми токсичності – вираз «не менше» може свідчити про те, що автотранспортний засіб матиме характеристики, які будуть відповідати нормам EURO-6 або краще. Крім того, в колонці «Відповідність ТАК/НІ» учасник підтвердив відповідність запропонованого товару словом «ТАК». Таким чином у уповноваженої особи були відсутні зауваження щодо надання учасником інформації, яка вимагалась умовами додатку 2 до тендерної документації, що і зумовило визнання пропозиції учасника такою, що відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі. Підсумовуючи вище викладене повідомляємо, що уповноваженою особою з питань публічних закупівель Виконавчого комітету Лохвицької міської ради надано аргументовані заперечення до висновку моніторингу.
2024-07-24 15:21:20
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 липня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 серпня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питань дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлення порушення п. 43 Особливостей.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 червня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "КОМПЛЕКТ-АВТО" |
1 670 000,00
UAH з ПДВ
|
1 670 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "КОМПЛЕКТ-АВТО" #38324463 |
Переможець |
1 670 000,00
UAH з ПДВ
|
19 червня 2024 11:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 червня 2024 09:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 січня 2025 08:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 липня 2024 09:23
|
ДУ_2.pdf | зміни до договору |
24 липня 2024 09:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 липня 2024 10:07
|
ДУ_1.pdf | зміни до договору |
15 липня 2024 10:05
|
Електронний підпис | укладений |
01 липня 2024 17:07
|
ДОГОВІР №134.pdf | укладений |
01 липня 2024 17:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 134 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 134 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |