Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконавчого комітету Помічнянської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41765931 |
Місцезнаходження: | 27030, Україна , Кіровоградська обл., м. Помічна, вул. Гагаріна, буд. 65-Б |
Контактна особа: |
Вікторія Шаповал +380992550499 osvita_torgi5@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 грудня 2022 13:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 грудня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 30 грудня 2022 13:26 |
Початок аукціону: | 30 грудня 2022 13:26 |
Очікувана вартість: | 1 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 грудня 2022 13:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 грудня 2022 12:27 |
ТД електрична енергія.docx | |
20 грудня 2022 12:27 |
ТД електрична енергія.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-28-000001 ● 6e17f6add529422e88719be3de316056
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 червня 2023 16:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.06.2023 № 45-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 27.06.2023 № 45-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2022-12-20-009196-a 20.12.2022 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-29 15:30:01
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Електрична енергія, код 09310000-5 – Електрична енергія за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-12-20-009196-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – «Особливості здійснення публічних закупівель»), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-04 19:46:45
Пояснення по сутті запиту
Відповідно до запиту ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ, повідомляємо наступну інформацію.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі регулюються та встановлюються Законом України «Про ринок електричної енергії», Правилами роздрібного ринку електричної енергії, затвердженими постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312, Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, Кодексом системи розподілу, затвердженим постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 310, Кодексом системи передачі, затвердженого постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 309; Порядком забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання, затвердженим постановою НКРЕКП від 12.06.2018 № 375.
Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів відповідно до наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», інформації, яка міститься у відкритих джерелах, а саме: сайт Оператора ринку, система закупівель, сайти постачальників та діючих тарифів на момент проведення закупівлі. Також, зазначимо, що до очікуваної вартості входять послуги по розподілу електричної енергії вартість яких встановлює НКРЕКП.
Обсяг закупівлі визначений на підставі фактичного аналізу споживання електричної енергії річного та помісячного за календарний рік підпорядкованими закладами освіти та відповідно до бюджетних та кошторисних призначень на 2023 рік.
Додаємо посилання на рішення №566 від 21.12.2022 року «Про бюджет Помічнянської міської територіальної громади на 2023 рік» та Додаток №3 «розподіл видатків місцевого бюджету на 2023 рік» розміщених на сайті Помічнянської міської ради.
https://pomichnamr.gov.ua/wp-content/uploads/2022/12/566-%D0%9F%D1%80%D0%BE-%D0%BC%D1%96%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9-%D0%B1%D1%8E%D0%B4%D0%B6%D0%B5%D1%82-%D0%BD%D0%B0-2023-%D1%80.pdf
https://pomichnamr.gov.ua/wp-content/uploads/2022/12/%D0%B4%D0%BE%D0%B4.-3-%D0%B4%D0%BE-%D1%80%D1%96%D1%88-%E2%84%96566.pdf
Посилання на сторінку веб-сайту https://pomichna.osv.org.ua/feedback/. Щодо оприлюднення інформації на веб - сайті головного розпорядника бюджетних коштів повідомляємо, що в обов’язки фахівця з публічних закупівель не входить оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на вищезазначеному сайті і уповноважена особа з публічних закупівель не володіє будь-якою інформацією кого уповноважено оприлюднювати інформацію на веб-сайті замовника
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-29 15:32:19
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Електрична енергія, код 09310000-5 – Електрична енергія за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-12-20-009196-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – «Особливості здійснення публічних закупівель»), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), з наступних питань:
1. З якої причини в тендерній документації зазначені вимоги, які не відповідають вимогам Особливостей в той час, як відповідно до вимог пункту 28 Особливостей (в редакції від 01.12.2022) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей?
Так, в пункті 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Вищезазначена вимога не відповідає вимогам пункту 40 Особливостей згідно з яким під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Аналогічно, в пункті 1 «Відміна тендеру чи визнання тендеру таким, що не відбувся» розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» зазначено умови відміни тендеру замовником та автоматичної відміни тендеру електронною системою закупівель, які не відповідають вимогам пунктів 47, 48 Особливостей.
Крім того, в пункті 2 «Строк укладання договору про закупівлю» розділу 6 тендерної документації визначено строки укладання договору про закупівлю, які не відповідають вимогам пункту 46 Особливостей.
2. З якої причини не відхилено тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «СКАЙ СОФТ» (далі – ТОВ «СКАЙ СОФТ») як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини 3 статті 22 Закону, як це вимагається підпункту 2 пункту 41 Особливостей, та автоматично не відмінено торги електронною системою закупівель, відповідно до вимог підпункту 1 пункту 48 Особливостей?
Так, в пункті 2.4. Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі» (далі – Додаток 2 до тендерної документації) зазначено, що Для документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів /клієнтів не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 50 000 споживачів (відповідно до вимог Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 "Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії"), такий учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, з якими учасником укладено договори електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного оператора системи розподілу електричної енергії. Довідки повинні бути видані не пізніше 180 діб відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій.
Крім того, згідно з пунктом 3.4 Додатку 2 до тендерної документації, Для документального підтвердження того, що створення кол-центру не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 50 000 споживачів, такий учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, з якими учасником укладено договори електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного оператора системи розподілу. Довідки повинні бути видані не пізніше 180 діб відносно дати розкриття тендерних пропозицій.
В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «СКАЙ СОФТ» надана Довідка від 29.12.2022 № 24444813 якою ТОВ «СКАЙ СОФТ» повідомив про відсутність власного кол – центру оскільки даний учасник обслуговує менше 50 000 споживачів. (далі – Довідка № 24813).
Крім того, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «СКАЙ СОФТ» надано Лист – пояснення щодо ЦОС/відповідного структурного підрозділу від 29.12.2022 № 24814 яким повідомлено, що створення центру обслуговування споживачів не є обов’язковою вимогою для ТОВ «СКАЙ СОФТ» оскільки даний учасник обслуговує менше 50 000 споживачів. (далі – Лист - пояснення № 24814).
Однак, в складі тендерної пропозиції надано 11 довідок від операторів системи розподілу, з якими учасником ТОВ «СКАЙ СОФТ» укладено договори електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії, згідно з якими ТОВ «СКАЙ СОФТ» обслуговує на території відповідних операторів системи розподілу споживачів в загальній кількості 50 144 (в т.ч. – ПАТ «Черкасиобленрго» - 93 споживача, АТ «Вінницяобленерго» - 15, ДТЕК Дніпровські Електромережі – 1, ДТЕК Донецькі електромережі – 2, ДТЕК Київські регіональні Електромережі – 12, АТ «Житомиробленерго» - 10, ПАТ «Кіровоградобленерго» - 50 000, АТ «АТ «Миколаївобленерго» - 1, філія «Енергозбут» АТ «Українаська залізниця» - 8, АИТ «Харківобленерго» - 1, АТ «Хмельницькобленерго» - 1), що не підтверджує зазначену в Довідці № 24813 інформацію про необов’язковість створення кол – центру ТОВ «СКАЙ СОФТ» та в Листі - поясненні № 24814 про необов’язковість створення центру обслуговування споживачів ТОВ «СКАЙ СОФТ» оскільки даний учасник обслуговує менше 50 000 споживачів.
Крім того, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «СКАЙ СОФТ» надано лист АТ «Полтаваобленгерго» від 23.11.2022 № 04.35/5985, яким повідомлено, що згідно Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕП від 14.03.2018 № 312 (зі змінами) та договору електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії від 03.11.2021 № 5102, надання довідки про кількість споживачів, яких обслуговує чинний постачальник, не передбачено.
Внаслідок вищевказаного, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «СКАЙ СОФТ» не надано довідку про кількість споживачів, яких обслуговує ТОВ «СКАЙ СОФТ» на території оператора системи розподілу АТ «Полтаваобленерго», з якими учасником ТОВ «СКАЙ СОФТ» укладено договір електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії, що не відповідає вимогам пунктів 2.4 та 3.4 Додатку 2 до тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-04 20:06:23
Пояснення по суті запиту
«Відповідно до запиту ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ, повідомляємо наступну інформацію.
Закупівля здійснювалася в умовах введеного воєнного стану і регулярних повітряних тривог, які регулярно оголошуються через ракетні удари російськими військовими в ході російського вторгнення в Україну. Через масові ракетні удари по енергетичній інфраструктурі України, які призвели до обмеження електропостачання у Відділі освіти виконавчого комітету Помічнянської міської ради. Через особливі умови праці в умовах воєнного стану, уповноважена особа не мала змоги слідкувати за постійними змінами у законодавстві і врахувати їх при підготовці тендерної документації.
Варто зауважити, що для документального підтвердження того, що створення кол-центру не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 50 000 споживачів, учасником в складі тендерної пропозиції надано 21 довідку від операторів системи розподілу, з якими учасником ТОВ «СКАЙ СОФТ» укладено договори електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії, відповідно до 10-ти з яких учасник не має споживачів, а згідно 11-ти довідок, визначено наступну кількість споживачів: ПАТ «Черкасиобленрго» - 93 споживача, АТ «Вінницяобленерго» - 15, ДТЕК Дніпровські Електромережі – 1, ДТЕК Донецькі електромережі – 2, ДТЕК Київські регіональні Електромережі – 12, АТ «Житомиробленерго» - 10, АТ «АТ «Миколаївобленерго» - 1, філія «Енергозбут» АТ «Українаська залізниця» - 8, АИТ «Харківобленерго» - 1, АТ «Хмельницькобленерго» - 1. Крім того, ПАТ «Кіровоградобленерго» у своїй довідці № 4468/05/14 від 22.11.2022 року чітко зазначає, що станом на 22.11.2022 року кількість споживачів, яких обслуговує ТОВ «СКАЙ СОФТ» на території ліцензійної діяльності товариства складає МЕНШЕ 50000 споживачів. Враховуючи вище викладені дані, в уповноваженої особи не було підстав вважати, що учасник обслуговує понад 50000 тисяч споживачів, а отже пропозиція учасника відповідала вимогам тендерної документації.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-29 15:33:55
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Електрична енергія, код 09310000-5 – Електрична енергія за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-12-20-009196-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – «Особливості здійснення публічних закупівель»), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надайте всі укладені додаткові угоди до Договору про постачання електричної енергії споживачу від 17.01.2023 № 25, укладеного за результатами проведення процедури закупівлі з ТОВ «СКАЙ СОФТ» (далі – Договір).
2. Надайте документи, підтверджуючі наявність підстав для підвищення ціни на товар згідно з умовами додаткових угод від 07.02.2023 № 2, від 13.02.2023 № 3, від 11.04.2023 № 4 до Договору, оприлюднених в електронній системі закупівель та інших додаткових угод до Договору (у разі їх наявності), а саме - належним чином завірені копії документів, підтверджуючих наявність коливання ціни на ринку на електричну енергію, та зміни регульованих цін (тарифів) на електроенергію.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-04 20:11:41
Пояснення по сутті запиту
«Відповідно до запиту ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ, повідомляємо наступну інформацію.
Додаткові угоди та всі зміни оприлюднені в електронній системі закупівель відповідно до вимог законодавства України. Копії додаткових угод та всі підтверджуючі документи додаємо, а саме:
1) Додаткова угода №1 від 23.01.2023 року та додаток №1 до Договору №25 від 17.01.2023 року;
2) Додаткова угода №2 від 07.02.2023 року, лист від постачальника ТОВ «СКАЙ – СОФТ» № 2966 від 01.02.2023 року, Постанову №1788 від 21.12.2022 року «Про встановлення тарифу на послуги з передачі електричної енергії НЕК «УКРЕНЕРГО» з посиланням https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v1788874-22#Text ;
3) Додаткова угода №3 від 13.02.2023 року, Експертний висновок №О-32 від 27.01.2023 року, лист від ТОВ «СКАЙ – СОФТ» від 01.02.2023 року;
4) Додаткова угода №4 від 11.04.2023 року, лист від ТОВ «СКАЙ -СОФТ» №5554 від 07.04.2023 року;
З моменту укладання Договору та станом на 04.07.2023 рік Замовником та Підрядником укладено додаткові угоди в кількості 4-одиниці зазначені вище в тому числі додаткові угоди на підняття ціни за одиницю товару.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-07-19 09:54:07
Заперечення до Висновку
Ознайомившись детально з Висновком оприлюдненого 12.07.2023 року о 10:06 год органом державного фінансового контролю з рішенням не погоджуємося. Справу буде подано до суду.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2023-07-20 15:25:14
Про надання роз'яснення на звернення за роз'ясненням щодо висновку
Згідно з пунктом 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – «Особливості» в редакції від 21.06.2023, яка діяла на початок проведення моніторингу, Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі».
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі від 12.07.2023 року та усунення порушення виявленого Східним офісом держаудит служби Сторони дійшли взаємної згоди розірвати (припинити) дію Договору №25 від 17.01.2023 року
2023-09-01 09:23:44
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інше порушення)
Оскарження в суді
Опис: | 25.07.2023 року подано позивну заяву до Кіровоградського окружного адміністративного суду. Судовий збір сплачено в повному обсязі! |
Дата публікації: | 26 липня 2023 |
Номер відкриття провадження: | № 340/5993/23 |
Дата відкриття провадження: | 31 липня 2023 |
Документи:
30 серпня 2023 16:49
|
Електронний підпис |
30 серпня 2023 16:43
|
Заява рпо залишення позову без розгляду.pdf |
30 серпня 2023 16:43
|
лист про відшкодування.pdf |
30 серпня 2023 16:43
|
Додаткова угода№6 на розірвання договору.pdf |
30 серпня 2023 16:49
|
Електронний підпис |
01 серпня 2023 10:44
|
Електронний підпис |
26 липня 2023 15:43
|
Електронний підпис |
30 серпня 2023 16:43
|
Заява рпо залишення позову без розгляду.pdf |
30 серпня 2023 16:43
|
лист про відшкодування.pdf |
30 серпня 2023 16:43
|
Додаткова угода№6 на розірвання договору.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 грудня 2022 13:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКАЙ СОФТ" |
1 101 000,00
UAH з ПДВ
|
1 101 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" |
1 120 392,00
UAH з ПДВ
|
1 120 392,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВІЙ ГАЗЗБУТ" |
1 124 760,00
UAH з ПДВ
|
1 124 760,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКАЙ СОФТ" #32654545 |
Переможець |
1 101 000,00
UAH з ПДВ
|
04 січня 2023 15:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 серпня 2023 13:34
|
Скан_035.jpg | укладений |
29 серпня 2023 13:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 серпня 2023 09:45
|
Ду№5 світло.pdf | зміни до договору |
21 серпня 2023 09:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 квітня 2023 10:19
|
Ду №4 світло.pdf | зміни до договору |
11 квітня 2023 16:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 лютого 2023 09:30
|
ду №3 підняття.pdf | зміни до договору |
13 лютого 2023 09:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 лютого 2023 13:56
|
Ду №2 світло підняття.pdf | зміни до договору |
08 лютого 2023 13:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 січня 2023 11:54
|
Додаток №1 (комерційна).pdf | зміни до договору |
24 січня 2023 11:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 січня 2023 10:28
|
Ду №1 світло.pdf | зміни до договору |
24 січня 2023 10:27
|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2023 16:07
|
Договір світло 2023.pdf | укладений |
17 січня 2023 15:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі пункту 13.4.7 «Зміни інших істотних умов договору проводиться у разі виникнення такої потреби шляхом підписання сторонами додаткових угод із визначенням порядку проведення таких змін» Сторони домовилися викласти в новій редакції пункт «13.1 Цей Договір набирає чинності з «01» січня 2023 року і діє по «31» грудня 2023 року, а в частині розрахунків до повного їх завершення» та пункт 8 Додатку №1 «8. Цей договір набуває чинності з 01 січня 2023 року і діє по 31 грудня 2023 року включно, але до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». |
Номер договору про закупівлю: | 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаток №1 до Додаткової угоди №1 |
Номер договору про закупівлю: | 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пп.7 п.7.1. та п.13.4.2. Договору у зв'язку зі зміно тарифу на передачу електричної енергії, які змінено на підставі Постанови 1178 Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики, керуючися підпунктом 7 пункту 19 Особливостей, Сторони вирішили змінити ціну на електричну енергію. |
Номер договору про закупівлю: | 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.7.1. та п.13.4.2 Договору від 17.01.2023 року №25 та підпункту 2 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель та відповідно до експертного висновку Черкаської Торгово-Промислової палати від 27.01.2023 року №О-32. Сторони домовилися змінити ціну за 1 Квт*год. |
Номер договору про закупівлю: | 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п 7.1 та п.13.4.2 Договору від 17.01.2023 року №25 та у зв'язку із зміною тарифу на передачу електричної енергії, які змінено на ідставі Постанови №1788 Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергкетики та комунальних послуг від 21 грудня 2022 року. Сторони домовилися змінити ціну за одиницю товару. |
Номер договору про закупівлю: | 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи Постанову №1788 Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 21 грудня 2022 року №1788 «Про встановлення тарифу на послуги з передачі електричної енергії», керуючись пунктом 7 частини 5 статті Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням підпункту 7 пункту 19 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», частини 3 статті 631 Цивільного кодексу України, Сторони вирішили змінити ціну на електричну енергію. |
Номер договору про закупівлю: | 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 17 січня 2023 — 13 вересня 2023 |
Сума оплати за договором: |
651 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 108 500,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | З метою виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі від 12.07.2023 року та усунення порушення виявленого Східним офісом держаудит служби Сторони дійшли взаємної згоди цією Додатковою угодою розірвати (припинити) дію Договору №25 від 17.01.2023 року |