Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
УГВ-Сервіс 23П-279_Капітальний ремонт будівель бази виробничо-технічного забезпечення та комплектації з улаштуванням системи протипожежного захисту, пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей при пожежі та системи передачі тривожних повідомлень за адресою: Полтавська область, Полтавський район, Машівська територіальна громада, с. Базилівщина; 45310000-3 Електромонтажні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Очікувана вартість
2 709 565,00 UAH
UA-2023-11-06-012654-a ● e08f21ab82ac4af99af7371e51121539
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "АТ "Укргазвидобування" в особі філії "УГВ-Сервіс"" |
Код ЄДРПОУ: | 40444061 |
Місцезнаходження: | 36021, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Грабчака, 4а |
Контактна особа: |
Олена Шалікова +380674887580 olena.shalikova@ugv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 листопада 2023 15:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 листопада 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 22 листопада 2023 15:52 |
Початок аукціону: | 22 листопада 2023 15:52 |
Очікувана вартість: | 2 709 565,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем відкритих торгів у вигляді банківської гарантії/стендбай акредитиву у відповідності до додатку №8.1 до тендерної документації або у формі грошових коштів у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю. Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю визначаються додатком 8.1 до цієї тендерної документації, що є її складовою, та відповідно до умов цієї тендерної документації. Усі витрати, пов’язані з оформленням забезпечення виконання договору здійснюються учасником або відшкодовуються за рахунок коштів учасника. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Адреса філії УГВ-Сервіс АТ "Укргазвидобування": реєстрації − 36021, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Грабчака, 4а;
адреса для листування − 36039, м. Полтава, вул. Раїси Кириченко, буд. 11а.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова.
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації − не вимагається.
Розгорнути
Згорнути
адреса для листування − 36039, м. Полтава, вул. Раїси Кириченко, буд. 11а.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова.
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації − не вимагається.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівель бази виробничо-технічного забезпечення та комплектації з улаштуванням системи протипожежного захисту, пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей при пожежі та системи передачі тривожних повідомлень за адресою: Полтавська область, Полтавський район, Машівська територіальна громада, с. Базилівщина
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39420, Україна, Полтавська область, Полтавський район, Машівська територіальна громада, с. Базилівщина
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2024
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата за фактично виконані і прийняті Замовником роботи здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів на підставі підписаних обома сторонами актів виконаних робіт за формою КБ-2В та довідок про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3 за умови отримання від Виконавця рахунку | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 листопада 2023 11:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 листопада 2023 11:45 |
Додаток 4_Нова редакція_Зміни2_Договір_(ПРОЕКТ)_Кап.рем.буд.СПС БВТЗіК_13.11.2023.docx | |
13 листопада 2023 11:44 |
ТД_Нова редакція_Зміни2_ВТзО 23П-279_кап.ремонт.буд.СПС БВТЗіК_13.11.2023.docx | |
13 листопада 2023 11:44 |
Перелік змін #2_від 13.11.23_УГВ-Сервіс 23П-279.docx | |
08 листопада 2023 08:31 |
Перелік змін #1_від 08.11.23_УГВ-Сервіс 23П-279.docx | |
06 листопада 2023 15:52 |
Додаток №6 до ТД (Опитувальник фізичної особи).xlsx | |
06 листопада 2023 15:52 |
Додаток №5 до ТД (Опитувальник юридичної особи).xlsx | |
06 листопада 2023 15:52 |
Додаток №7 до тендерної документації_послуги_18.05.xlsx | |
06 листопада 2023 15:52 |
Додаток 3.2._Робочий проект УГВС90_10-23-СПС.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ДИСКРИМІНАЦІЙНА вимога
Дата подання: 06 листопада 2023 18:11
Дата відповіді: 07 листопада 2023 13:40
Шановний замовнику, в Додатку 1 встановлена ДИСКРИМІНАЦІЙНА вимога: «2.2. Сканований(-і) оригінал(-и) та/або скановану(-і) копію(-ї) ліцензії(-ій) або відповідного(-их) повідомлення/рішення про її(їх) видачу та посилання на місце оприлюднення даної інформації у випадку, якщо ліцензія(-ї) оформлюється(-ються) уповноваженим органом в електронному вигляді, а саме:
- ліцензія, що дозволяє здійснювати господарську діяльність з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, видана Державною службою надзвичайних ситуацій України, в частині монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень.» Дана вимога є дискримінаційною по відношенні до учасників. Згідно з Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 64/2022 в Україні введено воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року. 18 березня 2022 року, Кабінетом Міністрів України була прийнята Постанова № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» В вище зазначеній постанові вказано: «у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг). органи ліцензування, дозвільні органи та суб’єкти надання публічних (електронних публічних) послуг формують та ведуть переліки поданих декларацій, в яких міститься інформація про суб’єкта господарювання (для юридичної особи - організаційно-правова форма, повне і скорочене найменування (за наявності), для фізичної особи - підприємця - прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності); вид господарської діяльності/частина виду господарської діяльності, який провадиться на підставі поданої декларації; місце провадження діяльності (якщо провадження діяльності обмежується територією відповідної адміністративно-територіальної одиниці)». Тобто, таким чином, просимо внести зміни до умов тендерної документації та продовжити зазначену вище вимогу і надати можливість учасникам надати та/або копію Декларації про провадження господарської діяльності відповідно до Постанови КМУ №314 від 18.03.2022 "Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану" Частина 2 статті 19 Конституції України вказує «Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.» Тому встановивши дану вимогу в тендерній документації, замовник обмежує участь в закупівлі учасників котрі отримували право на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення згідно Постановою КМУ від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану». Те що дана вимога являється дискримінаційною підтверджено в Рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Рішення № 6553-р/пк-пз від 01.11.2022 Рішення № 277-р/пк-пз від 09.01.2023 Просимо внести зміни до умов тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за запитання та у відповідь повідомляємо, що за результатами опрацювання Вашого питання Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Невідповідність інформації п.42 додатку №3 до проекту
Дата подання: 09 листопада 2023 13:53
Дата відповіді: 10 листопада 2023 17:20
Доброго дня шановний Замовник. Є де яка невідповідність між проектом «УГВС90/10-23-СПС «Капітальний ремонт будівель бази виробничо-технічного забезпечення та комплектації з улаштуванням системи протипожежного захисту, пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей при пожежі та системи передачі тривожних повідомлень за адресою: Полтавська область, Полтавський район, Машівська територіальна громада, с. Базилівщина» та інформацією у додатку №3 . В специфікаціях (аркуш 20 (1-22), проекту, зазначено використання кабельного каналу 15х10, а в таблиці №1 «Відомість обсягів робіт, матеріалів і обладнання» у пункті 42 вказано короб 15х20. Вкажіть будь ласка, якій короб потрібно врахувати в кошторисній документації та при виконанні робіт?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за питання та у відповідь повідомляємо наступне. У кошторисній документації та при виконанні робіт потрібно передбачати кабельний канал 15х10. Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію найближчим часом.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-11-06-012654-a.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП "АЯКС", Код ЄДРПОУ:23348450
Дата подання: 01 грудня 2023 11:12
Дата подання: 01 грудня 2023 11:12
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 04 грудня 2023 14:06
рішення від 04.12.2023 № 19420.pdf
Дата публікації: 04 грудня 2023 14:06
Інформація про резолютивну частину рішення від 12.12.2023 № 20013.pdf
Дата публікації: 13 грудня 2023 12:20
рішення від 12.12.2023 № 20013.pdf
Дата публікації: 15 грудня 2023 14:43
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 листопада 2023 17:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "АЯКС" |
1 789 998,00
UAH з ПДВ
|
1 699 890,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СФЕРА" |
1 870 000,00
UAH з ПДВ
|
1 699 899,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ОХОРОНА МАСТЕРС |
1 900 000,00
UAH з ПДВ
|
1 699 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ" |
2 120 000,00
UAH з ПДВ
|
1 699 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" |
2 280 000,00
UAH з ПДВ
|
1 700 000,04
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ВЕТО |
2 152 606,05
UAH з ПДВ
|
2 125 606,04
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОП ФАЄР" |
2 147 499,00
UAH з ПДВ
|
2 147 499,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Управління поліції охорони в Полтавській області |
2 607 876,82
UAH з ПДВ
|
2 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТЕХНОГЕННОЇ БЕЗПЕКИ" |
2 474 571,97
UAH з ПДВ
|
2 474 571,97
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Інженерно-технічний центр "Сигнал" |
2 493 929,92
UAH з ПДВ
|
2 493 929,92
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "АЯКС" #23348450 |
Відхилено |
1 699 890,00
UAH з ПДВ
|
28 листопада 2023 17:19
|
|
ТОВ "СФЕРА" #32270622 |
Переможець |
1 699 899,00
UAH з ПДВ
|
25 грудня 2023 11:35
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 грудня 2023 13:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 червня 2024 12:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 червня 2024 12:18
|
Повідомл.зміни_Дог.#УГВС_02_10-24_ВТзО_23П-279_Сфера..pdf | зміни до договору |
03 червня 2024 12:13
|
ДУ№1 від 30.05.24 до Договору №02_10-24_від 09.01.24_СФЕРА_УГВС23П-279.pdf | зміни до договору |
03 червня 2024 12:13
|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2024 11:32
|
Гарантія_70 829,13 грн.pdf.p7s.p7s | укладений |
09 січня 2024 11:31
|
Гарантія_70 829,13 грн.pdf.p7s | укладений |
09 січня 2024 11:31
|
Гарантія_70 829,13 грн.pdf | укладений |
09 січня 2024 11:31
|
Кошторисні розрахунки ДЦ до Договору №УГВС02_10_24 від 09.01.24.pdf | укладений |
09 січня 2024 11:31
|
Договір №УГВС 02 10-24 від 09.01.24.pdf | укладений |
09 січня 2024 11:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Обсяг робіт, початково передбачений у технічному завданні та кошторисній документації Договору, приведено у відповідність до фактичних обсягів робіт та відповідних їм витратних матеріалів (матеріальних ресурсів), які за деякими позиціями складових (видів) робіт є меншими у порівнянні з обсягами, зазначеними у технічному завданні та кошторисній документації до Договору – згідно із редакцією змін, наведеною в Додатковій Угоді № 1 до Договору № УГВС 02/10-24 від 09.01.2024. Загальна сума Договору зменшується до 1269879,54 грн БЕЗ ПДВ замість початково передбаченої Договором 1416582,50 грн БЕЗ ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | УГВС 02/10-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |