Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03362152 |
Місцезнаходження: | 61145, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ КЛОЧКІВСЬКА, будинок 195-А |
Контактна особа: |
Слінько Ганна Миколаївна 380577250285 khzelenbud@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 грудня 2023 18:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 грудня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 26 грудня 2023 12:44 |
Початок аукціону: | 26 грудня 2023 12:44 |
Очікувана вартість: | 12 150 528,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 60 752,64 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення: завдаток. Розмір забезпечення має складати 2 % вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Реквізити Замовника: Отримувач: Спеціалізоване комунальне підприємство «Харківзеленбуд» Харківської міської ради 61145, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Клочківська, 195-А Код ЄДРПОУ: 03362152 IBAN № UA72322313 0000026003000035488 Банк: АТ «Укрексімбанк», м. Київ Призначення платежу: забезпечення виконання договору про закупівлю: ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів) (ДК 021:2015: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони); без ПДВ. Підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця оригіналу платіжного доручення на перерахування завдатку, яке завантажуються в електронну систему закупівель (за умови технічної можливості електронної системи закупівель) у сканованому вигляді у форматі .pdf та інш. та/або надається Замовнику у паперовому вигляді не пізніше дати укладення договору про закупівлю. У складі тендерної пропозиції учасниками обов’язково подається гарантійний лист про те, що вони мають фінансову спроможність перерахувати забезпечення виконання договору у повному обсязі. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Умови не повернення забезпечення виконання договору про закупівлю встановлюються відповідно до чинного законодавства України. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі не за бюджетні кошти – перераховуються на рахунок замовника. * За умови технічної неможливості розмістити необхідну інформацію при заповненні графи «призначення платежу» платіжного доручення, учасник використовує всю доступну кількість знаків і розташовує слова за порядком, як у назві предмета закупівлі (скорочуючи слова) до припинення технічної можливості, при цьому додавши «без ПДВ». |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником у безготівковій формі на підставі підписаного сторонами акту наданих послуг, протягом 5-ти (п’яти) робочих днів з дня надходження фінансування на реєстраційний рахунок Замовника. У випадку затримки оплати, пов’язаної з відсутністю фінансування та/або з почерговістю здійснення Казначейством та органами Казначейства Платежів за дорученням клієнтів з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейского рахунку, визначеною Порядком виконання повноважень Державною казначейскою службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 № 590, Замовник не несе жодної майнової та фінансової відповідальності перед Виконавцем, штрафні санкції не застосовуються. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 грудня 2023 18:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 грудня 2023 18:50 |
Додаток до ТД № 3.pdf | |
18 грудня 2023 18:50 |
Тендерна документація.pdf | |
18 грудня 2023 18:50 |
Додаток до ТД № 5.pdf | |
18 грудня 2023 18:50 |
Додаток до ТД № 4.pdf | |
18 грудня 2023 18:50 |
Додаток до ТД № 1.pdf | |
18 грудня 2023 18:50 |
Додаток до ТД № 2.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-29-000008 ● 86b69850250749ada0a09a8e42c419e7
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 лютого 2024 16:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.02.2024 № 14-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2023-12-18-021766-a 18.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-06 11:09:42
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів) (ДК 021:2015: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони)», очікуваною вартістю 12 150 528,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-18-021766-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
2. Надати інформацію про стан виконання договору від 02.01.2024 № 01/02, укладеного з ТОВ «ВСЕУКРАЇНСЬКА ОХОРОННА КОМПАНІЯ».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-11 08:47:52
Відповідь на запит Держаудитслужби у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів) (ДК 021:2015: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони)»
1. Відповідно до положень пункту 1.4. Статуту СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ХАРКІВЗЕЛЕНБУД» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Статут), СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ХАРКІВЗЕЛЕНБУД» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Підприємство) у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України, постановами Верховної Ради України, указами та розпорядженнями Президента України, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, рішеннями Харківської міської ради, розпорядженнями Харківського міського голови, іншими нормативними актами і цим Статутом. Підприємство діє у відповідності до чинного законодавства України.
Згідно зі Статутом метою діяльності Підприємства є забезпечення потреб з утримання, обслуговування, благоустрою, ремонту та створення нових об’єктів зеленого господарства на умовах, що визначені Харківською міською радою та її виконавчих органів, та/або отримання прибутку на конкурентних ринках товарів, робіт та послуг у сферах, віднесених до предмету діяльності Підприємства, на умовах, визначених Підприємством самостійно, де всі економічні ризики щодо результатів такої діяльності несе само Підприємство. Відповідно до положень пункту 1.2. Статуту Засновником Підприємства є Харківська міська рада, власником майна Підприємства є територіальна громада м. Харкова в особі Харківської міської ради. Відповідні відомості містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (доступ до якого є вільним за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search/person-result), в якому зокрема, містяться наступні відомості про організаційно-правову форму Підприємства: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО.
Щодо визначення Замовником технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі пояснюємо наступне.
У відповідності до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (із змінами), Підприємством, як Замовником, на першому етапі було визначено потребу. Згідно з пунктом 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України Підприємство є одержувачем бюджетних коштів: суб’єкт господарювання, який не має статусу бюджетної установи, уповноважений головним розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету, у випадках розподілу бюджетних асигнувань за відповідними рішеннями Харківської міської ради. Відповідно до Паспорту бюджетної програми місцевого бюджету на 2024 рік для Підприємства виділено кошти бюджету Харківської територіальної громади на придбання послуг з охорони об’єктів. На другому етапі було сформовано та визначено опис предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик, для чого було залучено заступника директора Осипова Володимира Валерійовича (на підставі службової записки, копія якої додається). Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювався методом порівняння ринкових цін відповідно до вищевказаної Примірної методики. З цією метою було направлено письмовий запит цінових пропозицій (електронною поштою) виконавцям послуг з охорони об’єктів (копія запиту цінових пропозицій додається). Замовником було отримано відповіді на запит цінових пропозицій від трьох організацій (копії відповідей додаються). На підставі цього, Замовником було визначено очікувану вартість предмета закупівлі як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних. Середньоарифметичне значення очікуваної вартості предмета закупівлі за розрахунком (однієї людино-години) складає: 52,00 грн. з ПДВ.
2. Відповідно до п. 1.1 Договору охорони № 01/02 від 02.01.2024 Виконавець зобов’язується надати послуги, зазначені в п. 1.2. Договору, а Замовник – прийняти та оплатити такі послуги в порядку і строки визначені цим договором.
Пунктом 1.2. визначено: Найменування послуг: ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів) (ДК 021:2015: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони).
Повідомляємо, що вищевказаний договір виконується належним чином, зокрема і зі сторони Виконавця, яким надаються послуги Замовнику у відповідності до умов договору.
При цьому, звертаємо увагу, що у підпункті 3.1.1. вказаного договору, сторони погодили, що Виконавець надає Замовнику акт здачі-приймання наданих Послуг не пізніше 12 числа місяця, наступного за звітним. Виконавець у разі необхідності може надавати у поточному місяці проміжні акти здачі-приймання наданих Послуг.
Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником на підставі акту наданих послуг, протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання відповідного фінансування на свій реєстраційний рахунок, передбаченого для їх оплати за рахунок коштів бюджету Харківської міської територіальної громади.
Таким чином, з огляду на те, що з урахуванням положень підпункту 3.1.1. вищевказаного договору, строк для оформлення актів за лютий 2024 року ще не настав, надаємо інформацію лише за січень 2024 року: 38658 людино-годин на суму 1623636,00 грн.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 березня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 грудня 2023 13:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АО "ЦЕНТР" |
11 537 340,72
UAH з ПДВ
|
9 811 084,03
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕУКРАЇНСЬКА ОХОРОННА КОМПАНІЯ" |
11 916 864,00
UAH з ПДВ
|
9 813 888,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АО "ЦЕНТР" #42963944 |
Відхилено |
9 811 084,03
UAH з ПДВ
|
27 грудня 2023 14:32
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕУКРАЇНСЬКА ОХОРОННА КОМПАНІЯ" #45228831 |
Переможець |
9 813 888,00
UAH з ПДВ
|
27 грудня 2023 15:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 серпня 2024 11:46
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 14:06
|
Договір 01-02.pdf | укладений |
02 січня 2024 14:05
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з охорони об’єктів | 233664 | людино-година |
42,00
UAH з ПДВ
|