Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Марки; код 22410000-7 Марки за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
Очікувана вартість
422 300,00 UAH
UA-2022-01-18-005895-a dfd7434fc33e480987e98d44a943cdc1
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Геник

+380343347571 tender_kolrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Коломийська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04054334
Вебсайт: http://kolrada.gov.ua/
Місцезнаходження: 78203, Україна , Івано-Франківська обл., м. Коломия, проспект Михайла Грушевського, 1
Контактна особа: Наталя Геник
+380343347571
tender_kolrada@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Для потреб замовника необхідно здійснити Закупівлю на підставі, що визначена у п.2 ч. 2. ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків, зокрема - відсутність конкуренції з технічних причин. Статтею 1 Закону України «Про поштовий зв’язок» (далі - Закон) визначено, що універсальні послуги поштового зв’язку на всій території України надає національний оператор поштового зв’язку (національний оператор), якому надаються виключні права на провадження певних видів діяльності у сфері надання послуг поштового зв’язку. Відповідно до ст. 13 Закону послуги поштового зв’язку надаються на договірній основі з Правилами надання послуг поштового зв’язку, що затверджуються Кабінетом Міністрів України та повинні відповідати встановленим нормам якості. Згідно ст. 15 Закону національний оператор має виключне право, зокрема, на видання, введення в обіг та організацію розповсюдження поштових марок, маркованих конвертів і карток, а також виведення їх з обігу. Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10.01.2002 року № 10-р «Про національного оператора поштового зв’язку» (зі змінами) виконання функцій національного оператора поштового зв’язку покладено на акціонерне товариство «Укрпошта». Згідно з вимогами пункту 80 Правил надання послуг поштового зв’язку, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 05.03.2009 № 270, поштова марка є підтвердженням оплати послуг поштового зв’язку з пересиланням письмової кореспонденції. Отже, здійснити закупівлю поштових марок для підтвердження оплати послуг поштового зв’язку з пересиланням письмової кореспонденції можливо виключно у національного оператора - АТ «Укрпошта». Відповідно до статуту АТ «Укрпошта», затвердженого наказом Міністерства інфраструктури України від 14.12.2018 № 611, товариство має право в установленому порядку відкривати філії на території України. Відповідно до інформації в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань АТ «Укрпошта» (ЄДРПОУ 21560045) у своїй структурі має відокремлені підрозділи. З метою забезпечення надання на території Івано-Франківської області послуг поштового зв’язку створено Івано-Франківську дирекцію АТ «Укрпошта», представників якої уповноважено укладати від імені товариства договори за результатами проведення процедур закупівель. За таких умов вищезазначені послуги поштового зв’язку з пересиланням письмової кореспонденції на території Івано-Франківської області можуть бути надані тільки одним постачальником (виконавцем) - Акціонерним товариством «Укрпошта» Івано-Франківської дирекції АТ «Укрпошта».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2022 14:09
Оскарження наміру укласти договір: 29 січня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22410000-7: Марки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35000 штуки
Марки з літерним номіналом "V"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78203, Україна, Івано-Франківська область, Коломия, В.Чорновола, 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2022
ДК 021:2015: 22410000-7 — Марки
100 штуки
Марки з літерним номіналом "F"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78203, Україна, Івано-Франківська область, Коломия, В.Чорновола, 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2022
ДК 021:2015: 22410000-7 — Марки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату за поставлені ЗПО упродовж 5-ох робочих днів з моменту отримання ЗПО на підставі належно оформлених первинних документів (накладна), наданих Покупцю. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

18 січня 2022 14:05
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 січня 2022 13:59
Протокол 9.pdf
18 січня 2022 13:59
Розпорядження КМУ від 10.01.2002 10-р.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
#21560045
Переможець 422 300,00
UAH
18 січня 2022 14:09

Документи

18 січня 2022 14:09
Електронний підпис
18 січня 2022 14:07
Протокол 9.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 січня 2022 14:09

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
#21560045
422 300,00
UAH
Документи

Документи

18 січня 2022 14:09
Електронний підпис
18 січня 2022 14:07
Протокол 9.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2023 14:44
Платіжки по марках.pdf укладений
31 березня 2023 14:43
Електронний підпис укладений
02 лютого 2022 10:05
Електронний підпис укладений
02 лютого 2022 10:05
Дог 20.PDF укладений
02 лютого 2022 10:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 422 300,00
UAH