Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київське комунальне об'єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд" |
Код ЄДРПОУ: | 03362123 |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул. Кудрявська, буд. 23 |
Контактна особа: |
Самолюк-Кузьмінська Галина 380442723536 kievzelenbudtender4@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 червня 2024 15:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 червня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 24 червня 2024 15:06 |
Початок аукціону: | 24 червня 2024 15:06 |
Очікувана вартість: | 12 872 066,67 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 64 360,33 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції не перевищує 3% очікуваної вартості предмета закупівлі, та дорівнює 325 000, 00 грн. (триста двадцять п’ять тисяч гривень 00 коп.). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом завіреним підписом уповноваженої особи банку-гаранта та печаткою такого банку-гаранта (у разі наявності) (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис та кваліфіковану електронну печатку (у разі наявності) банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Київське комунальне об'єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд» код ЄДРПОУ 03362123 КО «Київзеленбуд», 04053 м. Київ, вул. Кудрявська, 23 Код ЄДРПОУ: 03362123 UA 183534890000026004572826001 АТ «АСВІО БАНК» |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 325000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю, та становить 3 відсотка вартості договору про закупівлю. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен внести забезпечення виконання цього договору. Строк дії забезпечення виконання договору: надається на строк дії договору про закупівлю. Виконання зобов’язань по договору забезпечується банківською гарантією. Реквізити для оформлення банківської гарантії надаються переможцю цієї закупівлі. Переможець процедури закупівлі повинен надати забезпечення виконання договору не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Учасник повинен надати у складі пропозиції лист гарантію про те, що у разі визначення його переможцем цієї закупівлі, він зобов’язується не пізніше дати укладення договору внести забезпечення виконання договору про закупівлю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовником не за бюджетні кошти – перераховуються на рахунок такого замовника. Умови щодо неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю зазначені у Додатку 3 до тендерної документації. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 червня 2024 15:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 червня 2024 15:01 |
ТД_ТЕХНІКА САМОСКИД 14.06.2024.docx | |
14 червня 2024 15:01 |
Проект договору Додаток 3.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-07-09-000003 ● f6e9932802794ce2b1210233ced26ac7
- Статус: завершено ● Дата: 05 серпня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 липня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 липня 2024 12:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.07.2024 № 163
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2024-06-14-008904-a 14.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-11 08:42:52
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Автомобіль вантажний самоскид КС-15/1 СБМ JAC N350 КМУ або еквівалент; Автомобіль вантажний самоскид КС-15/1 СБМ JAC N200 або еквівалент (код ДК 021:2015 код 34140000-0 - Великовантажні мототранспортні засоби) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-14-008904-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-12 12:55:34
Пояснення щодо закупівлі
У зв’язку із запитом Державної аудиторської служби України щодо надання пояснень, розміщеного в електронній системі закупівель 09.07.2024 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі Автомобіль вантажний самоскид КС-15/1 СБМ JAC N350 КМУ або еквівалент; Автомобіль вантажний самоскид КС-15/1 СБМ JAC N200 або еквівалент (код ДК 021:2015 код 34140000-0 - Великовантажні мототранспортні засоби) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-14-008904-a) Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд» (КО «Київзеленбуд») повідомляє наступне.
1. Щодо надання інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
На виконання листа Департаменту фінансів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 23.01.2024 № 054-2-1-10/194 відділом технічного та господарського забезпечення був здійснений аналіз потреби у закупівлі спеціальної техніки для комунальних підприємств, що входять до складу КО «Київзеленбуд», сформований перелік необхідної техніки та наданий лист до управління економіки та фінансів КО «Київзеленбуд» щодо забезпечення фінансування закупівлі спеціалізованої техніки на 2024 рік.
Технічні та якісні параметри предмету закупівлі були визначені враховуючи досвід, особливості здійснення господарської діяльності та реальні потреби нашого підприємства, з урахуванням ст.ст. 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначалися замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. При цьому, чітко визначені технічні та інші вимоги до предмета закупівлі - запорука отримання саме того товару, саме тієї якості, що потрібні замовнику. Правом замовника, яке не обмежено Законом України «Про публічні закупівлі», є бажання закупити товар, який би відповідав функціональним потребам замовника.
Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі були визначені підприємства, які мають досвід в постачанні спеціалізованої техніки потрібного нам напрямку та якості.
Через систему електронного документообігу «АСКОД» були відправлені комерційні запити: від 22.05.2024 № 077/226-1992 – Завод комунальної техніки «АЛЬФАТЕКС», від 22.05.2024 №077/226-1991 – ТОВ «БУДШЛЯХМАШ», від 22.05.2024 №077/226-1990 – ТОВ «БЮРО (ЦЕНТР) НАУКОВО-ТЕХНІЧНИХ ТА ЕКОНОМІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТА ПОСЛУГ».
На електронну адресу КО «Київзеленбуд вищезазначені підприємства надали комерційні пропозиції, які зареєстровані в системі електронного документообігу «АСКОД», а саме: від 23.05.2024 №23/05м - Завод комунальної техніки «АЛЬФАТЕКС», від 23.05.2024 - ТОВ «БУДШЛЯХМАШ», від 23.05.2024 №126 - ТОВ «БЮРО (ЦЕНТР) НАУКОВО-ТЕХНІЧНИХ ТА ЕКОНОМІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТА ПОСЛУГ».
На підставі отриманих пропозицій була вирахувана очікувана вартість предмету закупівлі.
2. Стосовно надання інформації щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі..
Сторінка веб-сайту на якому розміщено обґрунтування:
https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/(documents)/4A1145A45BD4552EC2257D5A002AE9A8
Безпосереднє посилання на обґрунтуванням:
https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/4F197C197649A901C2258B2E00412FE5?EditDocument
Додатки: згадане на 54 арк. в 1 прим.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-16 11:51:25
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Автомобіль вантажний самоскид КС-15/1 СБМ JAC N350 КМУ або еквівалент; Автомобіль вантажний самоскид КС-15/1 СБМ JAC N200 або еквівалент (код ДК 021:2015 код 34140000-0 - Великовантажні мототранспортні засоби) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-14-008904-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) а саме:
1. Повідомити чи укладався договір про закупівлю з переможцем торгів ТОВ «Торговий Дім Будшляхмаш»? У разі укладання такого договору – надати його копію та пояснення щодо причин не оприлюднення договору в електронній системі закупівель. У разі не укладання договору про закупівлю – надати інформацію та відповідні документи, які обґрунтовують необхідність продовження строку для його укладення.
2. Надати інформацію та відповідні документи щодо виконання переможцем процедури ТОВ «Торговий Дім Будшляхмаш» умов пункту 6 Розділу 6 тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю (банківська гарантія).
3 Враховуючи аналіз відповіді Замовника на запит Держаудитслужби, опублікований в електронній системі закупівель 11.07.2024, в частині розміщення інформації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Встанорвлено, що за посиланнями https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/(documents)/4A1145A45BD4552EC2257D5A002AE9A8 та https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/4F197C197649A901C2258B2E00412FE5?EditDocument не відображаються сторінки з інформацією, на яку посилається Замовник у відповіді від 12.07.2024, у зв’язку з чим повторно просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту чи офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщене обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-19 11:29:15
Щодо надання пояснень
У зв’язку із запитом Державної аудиторської служби України щодо надання пояснень, розміщеного в електронній системі закупівель 09.07.2024 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі Автомобіль вантажний самоскид КС-15/1 СБМ JAC N350 КМУ або еквівалент; Автомобіль вантажний самоскид КС-15/1 СБМ JAC N200 або еквівалент (код ДК 021:2015 код 34140000-0 - Великовантажні мототранспортні засоби) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-14-008904-a) Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд» (КО «Київзеленбуд») повідомляє наступне.
1. Повідомити чи укладався договір про закупівлю з переможцем торгів ТОВ «Торговий Дім Будшляхмаш»? У разі укладання такого договору – надати його копію та пояснення щодо причин не оприлюднення договору в електронній системі закупівель. У разі не укладання договору про закупівлю – надати інформацію та відповідні документи, які обґрунтовують необхідність продовження строку для його укладення.
Відповідно до вимог чинного законодавства КО «Київзеленбуд» було укладено Договір з переможцем торгів ТОВ «Торговий Дім Будшляхмаш» щодо закупівлі «Автомобіль вантажний самоскид КС-15/1 СБМ JAC N350 КМУ або еквівалент; Автомобіль вантажний самоскид КС-15/1 СБМ JAC N200 або еквівалент (код ДК 021:2015 код 34140000-0 - Великовантажні мототранспортні засоби)» від 16.07.2024 № 109/7, який внесено до Електронної системи публічних закупівель (посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-06-14-008904-a).
2. Надати інформацію та відповідні документи щодо виконання переможцем процедури ТОВ «Торговий Дім Будшляхмаш» умов пункту 6 Розділу 6 тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю (банківська гарантія).
Відповідно до умов пункту 6 Розділу 6 тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю (банківська гарантія), переможцем в якості виконання вищезазначеної вимоги була надана Банківська гарантія від 04.07.2024 № 40553. Банківська гарантія надана Акціонерним Товариством Комерційний банк «Глобус», код ЄДРПОУ 35591059. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 3 відсотка вартості договору про закупівлю – 386 160,00 грн.
3. Враховуючи аналіз відповіді Замовника на запит Держаудитслужби, опублікований в електронній системі закупівель 11.07.2024, в частині розміщення інформації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Встанорвлено, що за посиланнями https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/(documents)/4A1145A45BD4552EC2257D5A002AE9A8 та https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/4F197C197649A901C2258B2E00412FE5?EditDocument не відображаються сторінки з інформацією, на яку посилається Замовник у відповіді від 12.07.2024, у зв’язку з чим повторно просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту чи офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщене обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/CD37D51F33F76A2AC2258B5F00209CA5
https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/BC207FD00D369E77C2258B5F002284DD?EditDocument
Додатки: на 72 арк. в 1 прим.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 липня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 серпня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 червня 2024 15:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" |
11 931 000,00
UAH з ПДВ
|
11 931 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Торговий Дім Будшляхмаш" |
12 872 000,00
UAH з ПДВ
|
12 872 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" #32849408 |
Відхилено |
11 931 000,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2024 08:44
|
ТОВ "Торговий Дім Будшляхмаш" #32670703 |
Переможець |
12 872 000,00
UAH з ПДВ
|
01 липня 2024 11:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 липня 2024 16:39
|
Д№109.7 від 16.07.2024.pdf | укладений |
16 липня 2024 16:39
|