Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 26136719 |
Місцезнаходження: | 53213, Україна , Дніпропетровська обл., місто Нікополь, ВУЛИЦЯ ЕЛЕКТРОМЕТАЛУРГІВ, будинок 3 |
Контактна особа: |
Микола Тимошенко +380663357397 nikolai6675@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 квітня 2023 16:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 травня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 4 050 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 квітня 2023 16:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 квітня 2023 16:09 |
ТД поточний ремонт вул. Піддубного.doc | |
25 квітня 2023 16:09 |
ТД поточний ремонт вул. Піддубного.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-15-000068 ● 20864f136dfa4bedbb2e11200fb05abd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 травня 2023 17:40 |
23.05.2023 № 122
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 23.05.2023 № 122
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2 UA-2023-04-25-010466-a
25.04.2023 УПРАВЛІННЯ БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (ЄДРПОУ 26136719) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-29 14:22:37
Про надання пояснень
Питання у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-01 10:50:58
Відповідь на запитання
Надання пояснень до моніторингу до закупівлі: Надання послуг з ремонту та експлуатаційного утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства, а саме: поточний ремонт дороги по вул. Піддубного в м. Нікополь Дніпропетровської області (UA-2023-04-25-010466-a).
1. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначення його очікуваної вартості здійснювалось відповідно до чинних нормативно-правових актів на день оголошення закупівлі.
Порядок визначення предмета закупівлі регламентується наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 15.04.2020 № 708. Відповідно до пункту 3 даного Наказу, визначення предмета закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Відповідно до пункту 21 частини першої статті 1 Закону, послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації.
Пунктом 3 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 15.04.2020 № 708, передбачено, що під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Орієнтовна вартість предмета закупівлі була розрахована згідно проведеного аналізу ринку надання аналогічних послуг за методом запиту комерційних пропозицій (пропозиції учасників додаються) який був опублікований на офіційному сайті Нікопольської міської ради 05.01.2023: http://nikopol-mrada.dp.gov.ua/news/zapyt-komertsiynykh-propozytsiy, з врахуванням середньої ціни даної послуги по Дніпропетровській області.
2. Стосовно питання другого запиту повідомляю, що на час подання пропозицій учасником процедури закупівлі (ФОП Нікітюком І.Є.) в управлінні благоустрою, інфраструктури та комунального господарства Нікопольської міської ради відсутній спеціаліст-кошторисник, який має відповідні знання щодо перевірки наданих учасником закупівлі кошторисної документації. Натомість, з метою отримання підтвердження про відсутність надмірного використання бюджетних коштів, тендерна документація містить вимоги про надання експертного висновку, від організації, статутними обов’язками якої є надання висновків з даного виду послуг.
ФОП Нікітюком І.Є., як учасником процедури закупівлі у складі документів до тендерної пропозиції було надано архівний файл 19_Кошторис.rar в складі якого міститься Експертна оцінка щодо розгляду ДП Укрдержбудекспертизою кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Поточний ремонт асфальтобетонного покриття вул. Піддубного в м. Нікополь Дніпропетровської області» від 28.04.2023 № 04-0078/03-23 (копія додається).
Зважаючи на наведене, у замовника відсутні підстави у проведенні додаткових робіт з розгляду та аналізу кошторисної документації послуг з поточного ремонту автомобільних доріг учасника Нікітюка І.Є.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-02 13:54:41
Про надання пояснення
Питання у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-07 16:53:57
Відповідь на питання
Надання пояснень до моніторингу до закупівлі: Надання послуг з ремонту та експлуатаційного утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства, а саме: поточний ремонт дороги по вул. Піддубного в м. Нікополь Дніпропетровської області (UA-2023-04-25-010466-a), щодо відсутності у Договорі на надання в оренду будівельних машин, механізмів та автотранспорту від 21.04.2023 № 2104/23 екскаватора-навантажувача на пневмоколісному ходу (місткість ковша не менше 0,25 м3) та спеціального напівпричепа-самоскида CARNEHL, а також ненадання копій свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів на спеціальний напівпричеп - самоскид CARNEHL та спеціальний вантажний сідловий тягач Renault повідомляю:
Відповідно до Договору на надання в оренду будівельних машин, механізмів та автотранспорту від 21.04.2023 № 2104/23 в оренду було надано в тому числі і навантажувач фронтальний ТО-18А місткість ковша якого відповідно до його технічних характеристик становить 1,9м³ (технічні характеристики додаються), що відповідає вимогам додатку 1 до Тендерної документації на закупівлю послуг Надання послуг з ремонту та експлуатаційного утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства, а саме: поточний ремонт дороги по вул. Піддубного в м. Нікополь Дніпропетровської області, яким вимагався екскаватор- навантажувач на пневмоколісному ходу (місткість ковша не менше 0,25 м3).
ФОП Нікітюком І.Є., як учасником процедури закупівлі у складі документів до тендерної пропозиції було надано архівний файл Матеріально-технічна база.rar в складі якого міститься файл з назвою MAN техпаспорт.pdf в якому знаходиться копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу спеціального напівпричепа - самоскида CARNEHL серії СТТ № 848478.
З огляду на наведене, при розгляді пропозиції єдиного учасника, уповноваженою особою в інтересах замовника (Управління благоустрою, інфраструктури та комунального господарства Нікопольської міської ради), при непорушних вимогах Закону України про публічні закупівлі, а саме: не дискримінація учасників, максимальна прозорість та відкритість, економія та раціональне використання бюджетних коштів, з метою запобігання пошкодженню та руйнації автомобільних доріг, які є власністю територіальної громади міста Нікополя, безпеки руху пішоходів та транспорту на магістральних вулицях, міжквартальних проїздах, уникнення аварійних ситуацій та заторів громадського транспорту, забезпечення стабільної життєдіяльності міста в умовах дії воєнного стану та враховуючи те що Нікопольська міська територіальна громада наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 № 309 «Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією» віднесена до територій активних бойових дій, було прийнято рішення про визначено переможцем даної закупівлі ФОП Нікітюка І.Є.
Відхилення пропозиції призвело б до повторного проведення процедури закупівлі, що могло б в свою чергу призвести до негативних наслідків та обурення мешканців м. Нікополя щодо тривалого не виконання ремонту доріг.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Начальнику Східного офісу Державної аудиторської служби України Валентину ДОВГОМУ Про надання аргументованих заперечень до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-04-25-010466-a Шановний Валентин Вільямсович! Уповноваженою особою управління благоустрою, інфраструктури та комунального господарства Нікопольської міської ради уважно розглянуто та проаналізовано висновок про результати моніторингу (далі – Висновок) нашої закупівлі, зроблений представниками Східного офісу Державної аудиторської служби України. За результатами розгляду та аналізу, вважаю його необґрунтованим, тому керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаю аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-04-25-010466-a. Уповноважена особа при здійсненні закупівель діє виключно у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Постанови КМ України від 06 грудня 2022 № 1364 «Деякі питання формування переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією» та Наказу МІНІСТЕРСТВА З ПИТАНЬ РЕІНТЕГРАЦІЇ ТИМЧАСОВО ОКУПОВАНИХ ТЕРИТОРІЙ УКРАЇНИ від 22.12.2022 № 309 «Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією». Додатково наголошую, що м. Нікополь – віднесено до територій активних бойових дій. Протягом другого півріччя 2022 року та на даний час з протилежного боку Коховського водосховища майже щоденно здійснюються обстріли території міста. Єдиним учасником закупівлі: Надання послуг з ремонту та експлуатаційного утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства, а саме: поточний ремонт дороги по вул. Піддубного в м. Нікополь Дніпропетровської області (UA-2023-04-25-010466-a) був ФОП Нікітюк І.Є. При розгляді пропозиції єдиного учасника, уповноваженою особою в інтересах замовника (Управління благоустрою, інфраструктури та комунального господарства Нікопольської міської ради), при непорушних вимогах Закону України про публічні закупівлі, а саме: не дискримінація учасників, максимальна прозорість та відкритість, економія та раціональне використання бюджетних коштів, з метою запобігання пошкодженню та руйнації автомобільних доріг, які є власністю територіальної громади міста Нікополя, безпеки руху пішоходів та транспорту на магістральних вулицях, міжквартальних проїздах, уникнення аварійних ситуацій та заторів громадського транспорту, забезпечення стабільної життєдіяльності міста в умовах дії воєнного стану, було прийнято рішення про визначено переможцем даної закупівлі ФОП Нікітюка І.Є. У констатуючій частині Висновку, Східний офіс Державної аудиторської служби України зобов’язав управління благоустрою, інфраструктури та комунального господарства Нікопольської міської ради здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від 11.05.2023 №156/23 через укладання додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. При цьому, згідно з вимогами частини 1 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) «моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії». Східний офіс Державної аудиторської служби України, як територіальний орган Державної аудиторської служби України, був вправі спостерігати за кожним етапом закупівлі шляхом аналізу інформації про неї за допомогою електронної системи закупівель. Означене, зокрема, підтверджується у рішенні господарського суду Житомирської області від 13.09.2018 по справі №906/424/18, залишеному без змін постановою Північно-західного апеляційного господарського суду від 10.01.2019 року, яка набрала законної сили 10.01.2019 року, а також у рішенні Волинського окружного адміністративного суду, справа № 140/4258/20 від 25.05.2020 року: «суд також враховує, що складання оскаржуваного висновку [про результати моніторингу закупівлі] через значний проміжок часу після визнання переможцем торгів, укладення відповідного договору, сплати коштів на виконання умов договору і початку фактичного виконання робіт, ним обумовлених, - не відповідає законодавчо визначеній меті процедури «моніторингу закупівлі» … , оскільки не має наслідком саме «запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель». Слід зазначити, що Східний офіс Державної аудиторської служби України таким правом не скористався, як не скористався правом своєчасного здійснення контролю закупівлі до кінцевого строку подання тендерних пропозицій учасниками, а це унеможливило своєчасне наше реагування на відповідні Ваші «зауваження» у рамках проведення безпосередньо процедури закупівлі (у тому числі щодо визначення переможця), а не вже після укладання договору з переможцем закупівлі. За станом на цей час, а саме з дати укладання договору від 11.05.2023 № 156/23 про надання послуг з ремонту та експлуатаційного утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства, а саме: поточний ремонт дороги по вул. Піддубного в м. Нікополь Дніпропетровської області, процедура Закупівлі є вже завершеною. Принаймні, аналогічний висновок зроблено у рішенні господарського суду Сумської області від 15.08.2019 по справі №920/407/18, яке набрало законної сили 13.09.2019 року: «Після укладення договору про закупівлю процедура закупівлі є завершеною». Крім того, у вищезазначеному договорі, щодо якого Східним офісом Державної аудиторської служби України пропонує нам, як Замовнику закупівлі «в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору», не передбачене право Замовника на ініціювання дострокового розірвання договору. Якщо розглянути питання «розірвання договору» «в межах законодавства», то, наприклад, згідно з вимогами статті 651 Підстави для зміни або розірвання договору Цивільного кодексу України: «1. Зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. 2. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. 3. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим». Слід зазначити, що наш контрагент – Фізична особа-підприємець Нікітюк Ілля Євгенович, не порушував укладений з ним відповідний договір тощо. Загальне виконання договору станом на 15.06.2023 становить на загальну суму 2 227 356,00 грн. Стосовно пропонування контрагенту Фізичній особі-підприємцю Нікітюку І.Є. розірвати договір за згодою сторін, то слід враховувати, що у Рішенням Європейського суду з прав людини № 29979/04 у справі «Рисовський проти України» від 20 жовтня 2011 року, було зазначено, що у разі коли йдеться про питання загального інтересу, зокрема, якщо справа впливає на такі основоположні права людини, як майнові права, державні органи повинні діяти вчасно та в належний і якомога послідовніший спосіб (принципу «належного урядування»). Даний принцип не повинен перешкоджати державним органам виправляти випадкові помилки, навіть ті, причиною яких є їхня власна недбалість. З іншого боку, потреба виправити минулу «помилку» не повинна непропорційним чином втручатися в нове право набуте особою, яка покладалась на легітимність добросовісних дій державного органу. Ризик будь-якої помилки державного органу повинен покладатися на саму державу, а помилки не можуть виправлятися за рахунок осіб, яких вони стосуються». Таким чином, виправлення єдиного нашого «порушення законодавства», яке було, як вважає Східний офіс Державної аудиторської служби України, допущено при визначенні переможця за критичних умов ведення активних бойових дій на території міста, спричинить низку порушень прав (у тому числі майнових) контрагента Фізичної особи-підприємця Нікітюка І.Є. На підтвердження вищезазначеного, доводимо до відома Східного офісу Державної аудиторської служби України, що вже неодноразово, судами різних інстанцій України, визнавалися противоправними та скасовувалися висновки територіальних органів Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівель, у яких вимагалося «в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору». Так, зокрема, але не виключно, Дніпропетровський окружний адміністративний суд у справі № 160/1884/20 від 03 червня 2020 року зазначав, що «у висновку про необхідність «вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства», відповідач не визначив спосіб усунення виявлених під час моніторингу порушень (судовий або позасудовий), що свідчить про його нечіткість та невизначеність. Можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб’єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанту поведінки), яких слід вжити уповноваженій особі Замовника для усунення порушень. Спонукання позивача самостійно визначити на підставі невизначених норм, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень, в свою чергу, може призвести до нового можливого порушення позивачем чинного законодавства. Зазначене є порушенням вимог закону в частині змісту висновку як акта індивідуальної дії. Суд визнає, що зобов’язальний характер вимоги щодо усунення правопорушення свідчить про встановлення цього порушення, так і визначення імперативного обов’язкового способу його усунення. Відповідна правова позиція викладена в постанові Верховного Суду від 10 грудня 2019 року в справі № 160/9513/18 та у постанові Верховного Суду від 05.03.2020 року по справі № 640/467/19» та в наслідок чого, визнав протиправним та скасував висновок Східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу відповідної закупівлі. 18.06.2020 року у справі № 160/1475/20 той же Дніпропетровський окружний адміністративний суд зазначав: «Щодо обраного відповідачем способу усунення виявлених під час здійснення державного фінансового контролю порушень законодавства, у вигляді зобов’язання позивача вжити заходи щодо розірвання договору, суд зазначає наступне. Згідно з пп.9 п.4 Положення №43, Держаудитслужба відповідно до покладених на неї завдань вживає в установленому порядку заходів до усунення виявлених під час здійснення державного фінансового контролю порушень законодавства та притягнення до відповідальності винних осіб, а саме:- вимагає від керівників та інших осіб підприємств, установ та організацій, що контролюються, усунення виявлених порушень законодавства; здійснює контроль за виконанням таких вимог;- звертається до суду в інтересах держави у разі незабезпечення виконання вимог щодо усунення виявлених під час здійснення державного фінансового контролю порушень законодавства з питань збереження і використання активів;- застосовує заходи впливу за порушення бюджетного законодавства, накладає адміністративні стягнення на осіб, винних у порушенні законодавства;- передає в установленому порядку правоохоронним органам матеріали за результатами державного фінансового контролю у разі встановлення порушень законодавства, за які передбачено кримінальну відповідальність або які містять ознаки корупційних діянь; Положеннями ч.1-2 ст.651 ЦК України визначено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Аналогічні положення зазначені і в ч.1 ст.188 ГК України, згідно якої зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. З аналізу наведених норм слідує, що за загальним правилом розірвання договору в односторонньому порядку не допускається, а розірвання договору за рішенням суду на вимогу однієї із сторін можливо лише у випадку істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Статтею 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України» та у наслідок чого, визнав протиправним та скасував висновок Східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу відповідної закупівлі. 16.06.2020 року у справі № 120/1297/20-а вже Вінницький окружний адміністративний суд зауважував: «При цьому, усунення виявлених під час проведення моніторингу недоліків в оформленні тендерної документації у запропонований в оскаржуваному висновку спосіб (шляхом розірвання договору поставки) призведе до порушення прав та інтересів третьої особи та, в подальшому, матиме негативні наслідки для репутації позивача, тобто є непропорційним у співвідношенні із виявленими недоліками тендерної документації.» та у наслідок чого, визнав протиправним та скасував висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу відповідної закупівлі. 03.09.2020 року у справі № 640/13175/20 Окружний адміністративний суд міста Києва зауважував, що: «… ні Закон України «Про публічні закупівлі», ні Закон України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» не визначає повноваження відповідача [Північний офіс Держаудитслужби] зобов’язувати за результатом здійсненого моніторингу закупівлі її замовника вчиняти дії по розірванню укладеного договору на закупівлю. Зокрема, такі повноваження відсутні і у статтях 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», на які здійснено посилання у п. 3 констатуючої частини самого оскаржуваного висновку.» та у наслідок чого, визнав протиправним та скасував висновок Північного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу відповідної закупівлі. 18.02.2020 року у справі № 420/6760/19 Одеський окружний адміністративний суд також зазначив, що: «…оскаржений висновок, пунктом 3 Констатуючої частини якого позивача зобов’язано здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку не містить вказівок щодо способу такого усунення, у ньому не вказано які саме дії та на підставі яких положень закону повинен здійснити позивач для усунення негативних, на думку відповідача, наслідків протиправного формування тендерної документації. Тобто як акт індивідуальної дії спірний висновок прийнятий з порушенням вимог закону щодо його змісту, оскільки є неконкретизованим … Відповідно до п.11 ч.1 ст.1 Закону «Про публічні закупівлі» мета моніторингу публічних закупівель - запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, - відповідачем [Південним офісом Держаудитслужби] внаслідок складання висновку за результатами моніторингу від 12.07.2019 жодним чином досягнута не була.» та у наслідок чого, визнав протиправним та скасував висновок Південного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу відповідної закупівлі. Необхідність враховувати, у тому числі національну судову практику підтверджується рішенням Європейського суду з прав людини у справі «Редакція газети «Правоє дело» та Штекель проти України», у якому зазначено, що в рішенні національного суду є можливим посилання на рішення українських судів, у яких останні схильні до відповідного тлумачення законодавчих положень, котрими врегульовані подібні відносини, або в яких був загальний підхід у таких справах, та, що відповідне тлумачення або загальних підхід національних судів у таких справах має впливати на прийняття рішення в подібних відносинах. Таким чином, враховуючи все вищенаведене, зобов’язання Східний офіс Державної аудиторської служби України у констатуючий частині висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-04-25-010466-a в частині необхідності «здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від 11.05.2023 №156/23 через укладання додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів» є не тільки контр продуктивним, а й може призвести до грубого порушення нами не тільки Національного законодавства України, а й Міжнародного законодавства (до якого належить Європейський суд з прав людини, рішення якого, відповідно до Закону України «Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини» є джерелом права), оскільки, означені «зобов’язання» саме «підштовхують» нас до розірвання відповідного договору та порушення прав (у тому числі майнових) контрагента Фізичної особи-підприємця Нікітюка Іллі Євгеновича, з понесенням непередбачених витрат як Замовником так і Виконавця. Підбиваючи підсумки, вважаю за доцільне повідомити, що уповноважена особа управління благоустрою, інфраструктури та комунального господарства Нікопольської міської ради дотримується принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, оголошених статтею 5 Закону, а саме: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та запобігання корупційним діям і зловживанням з урахуванням інтересів Замовника, територіальної громади міста Нікополя. Уповноважена особа Микола ТИМОШЕНКО
2023-06-15 15:31:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "НІКІТЮК ІЛЛЯ ЄВГЕНОВИЧ" |
3 792 060,00
UAH
|
3 792 060,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "НІКІТЮК ІЛЛЯ ЄВГЕНОВИЧ" #3251603351 |
Переможець |
3 792 060,00
UAH
|
04 травня 2023 17:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2024 16:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2023 14:47
|
Договір № 156-23 ДУ № 2.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2023 14:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 вересня 2023 13:50
|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2023 13:41
|
Договір № 156-23.pdf | укладений |
01 вересня 2023 13:41
|
Договір № 156-23 ДУ № 1.pdf | зміни до договору |
01 вересня 2023 13:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодились у зв’язку з зміною ставок податків збільшити ціну цього Договору № 156/23 від 11.05.2023 року |
Номер договору про закупівлю: | 156/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодились зменшити ціну Договору № 156/23 від 11.05.2023 року без зміни обсягу надання послуги |
Номер договору про закупівлю: | 156/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |