Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Лот 1. Набори реагентів – 2 найменування (Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" : 33690000-3 – Лікарські засоби різні); Лот 2. Витратні матеріали для досліджень – 5 найменувань (Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" : 33690000-3 – Лікарські засоби різні)
Очікувана вартість
386 605,00 UAH
UA-2021-09-14-011814-b ● df6567333f404eaaa77e196a53a06b68
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЧЕРКАСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 38469768 |
Вебсайт: | http://oblses.ck.ua/ |
Місцезнаходження: | 18005, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Волкова, буд. 3 |
Контактна особа: |
Алла Янішевська +380674005323 ekonomist.labsentr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 вересня 2021 17:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 вересня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 386 605,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Найменування, коди та назви медичних виробів відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», а також асортимент (кількість), одиниці виміру товару зазначено в Додатку 1 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - Технічна специфікація) та по тексту оголошення.
Розгорнути
Згорнути
Тендерна документація
22 вересня 2021 18:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 вересня 2021 18:08 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН (до редакції від 22.09.2021).docx | |
22 вересня 2021 18:08 |
ТД _ ДІАГНОСТИЧНІ (редакція від 22.09.2021).doc | |
14 вересня 2021 17:19 |
ТД _ ДІАГНОСТИЧНІ.doc | |
14 вересня 2021 17:19 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.doc |
22 вересня 2021 18:10 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 вересня 2021 18:08 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН (до редакції від 22.09.2021).docx
|
|||
22 вересня 2021 18:08 |
ТД _ ДІАГНОСТИЧНІ (редакція від 22.09.2021).doc
|
|||
14 вересня 2021 17:19 |
ТД _ ДІАГНОСТИЧНІ.doc
|
|||
14 вересня 2021 17:19 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-09-14-011814-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "ІНСТИТУТ ГРОМАДСЬКОГО ЗДОРОВ"Я", Код ЄДРПОУ:39661132
Дата подання: 19 вересня 2021 14:29
про усунення дискримінаційних вимог
Громадська організація "Інститут громадського здоров’я" опрацювала тендерну документацію згідно предмету закупівлі: «Лот 1. Набори реагентів – 2 найменування (Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" : 33690000-3 – Лікарські засоби різні), затверджену рішенням тендерного комітету протокол від 14.09.2021р. (ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-14-011814-b), та повідомляємо наступне.
Згідно з Медико-технічними вимогами Технічної специфікації (Додаток 1 до тендерної документації) у назві зазначеного предмета закупівлі міститься посилання на конкретну торгову марку (виробника), а саме слова: «DNA/RNA-Mag Аuto» (п.1 графи 2 таблиці за Лотом 1) та «Biocore SARS-CoV-2» (п.2 графи 2 таблиці за Лотом 1), а також зазначена кількість досліджень – 100 виділень та 100 реакцій.
При цьому, в обґрунтуванні необхідності посилання на конкретну торгову марку (примітка *** розділу 2.Загальні вимоги Додатку 1 до тендерної документації) не міститься жодних конкретних аргументів (сумісність обладнання тощо) щодо необхідності такого посилання, а лише процитовано положення чинного законодавства щодо наявності такого права у Замовника.
Разом з тим, згідно з п.10 розділу 2.Загальні вимоги Технічної специфікації (Додаток 1 до тендерної документації) передбачено необхідність додаткового надання порівняльної таблиці для учасників, що пропонують еквівалентні товари до тих товарів, що є предметом закупівлі. Таким чином, створюються нерівні умови для всіх виробників зазначених товарів крім виробника, торгові назви товарів якого вказано в тендерній документації.
Крім того, стандартна кількість досліджень, що проводяться методом ПЛР в ампліфікаторах всіх типів становить 96 реакцій, не враховуючи внутрішні та зовнішні позитивні та негативні контрольні зразки, що не узгоджується з кількістю досліджень, зазначеною в тендерній документації, що також є дискримінаційною нормою.
З огляду на викладене та з метою усунення дискримінаційних вимог і уникнення недобросовісної конкуренції, що суперечить вимогам чинного законодавства у сфері публічних закупівель, вимагаємо вилучити з тексту Медико-технічних вимог Технічної специфікації предмету закупівлі (Додаток 1 до тендерної документації) слова: «DNA/RNA-Mag Аuto» (п.1 графи 2 таблиці за Лотом 1) та «Biocore SARS-CoV-2» (п.2 графи 2 таблиці за Лотом 1), а також замінити кількість досліджень на 96 виділень та 96 реакцій та вилучити примітку *** розділу 2.Загальні вимоги Технічної специфікації предмету закупівлі (Додаток 1 до тендерної документації).
Розгорнути
Згорнути
Згідно з Медико-технічними вимогами Технічної специфікації (Додаток 1 до тендерної документації) у назві зазначеного предмета закупівлі міститься посилання на конкретну торгову марку (виробника), а саме слова: «DNA/RNA-Mag Аuto» (п.1 графи 2 таблиці за Лотом 1) та «Biocore SARS-CoV-2» (п.2 графи 2 таблиці за Лотом 1), а також зазначена кількість досліджень – 100 виділень та 100 реакцій.
При цьому, в обґрунтуванні необхідності посилання на конкретну торгову марку (примітка *** розділу 2.Загальні вимоги Додатку 1 до тендерної документації) не міститься жодних конкретних аргументів (сумісність обладнання тощо) щодо необхідності такого посилання, а лише процитовано положення чинного законодавства щодо наявності такого права у Замовника.
Разом з тим, згідно з п.10 розділу 2.Загальні вимоги Технічної специфікації (Додаток 1 до тендерної документації) передбачено необхідність додаткового надання порівняльної таблиці для учасників, що пропонують еквівалентні товари до тих товарів, що є предметом закупівлі. Таким чином, створюються нерівні умови для всіх виробників зазначених товарів крім виробника, торгові назви товарів якого вказано в тендерній документації.
Крім того, стандартна кількість досліджень, що проводяться методом ПЛР в ампліфікаторах всіх типів становить 96 реакцій, не враховуючи внутрішні та зовнішні позитивні та негативні контрольні зразки, що не узгоджується з кількістю досліджень, зазначеною в тендерній документації, що також є дискримінаційною нормою.
З огляду на викладене та з метою усунення дискримінаційних вимог і уникнення недобросовісної конкуренції, що суперечить вимогам чинного законодавства у сфері публічних закупівель, вимагаємо вилучити з тексту Медико-технічних вимог Технічної специфікації предмету закупівлі (Додаток 1 до тендерної документації) слова: «DNA/RNA-Mag Аuto» (п.1 графи 2 таблиці за Лотом 1) та «Biocore SARS-CoV-2» (п.2 графи 2 таблиці за Лотом 1), а також замінити кількість досліджень на 96 виділень та 96 реакцій та вилучити примітку *** розділу 2.Загальні вимоги Технічної специфікації предмету закупівлі (Додаток 1 до тендерної документації).
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 вересня 2021 18:09
Шановний учасник! Щодо Вашого звернення повідомляємо наступне.
Пунктом 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що тендерна документація розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, як інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Відповідно до частини четвертої статті 23 Закону технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
З огляду на викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. При цьому у замовника мають бути обґрунтовані підстави щодо закупівлі з посиланням на конкретну торгову марку, тип, місце походження тощо стосовно предмета закупівлі та у разі такої необхідності замовник обов’язково зазначає у технічній специфікації до тендерної документації вираз "еквівалент".
Для розуміння необхідності зазначення замовником у тендерній документації посилання на конкретну торгову марку, виробника, тощо надаємо деталізоване обґрунтування необхідності такого посилання: замовник здійснює закупівлю товару із встановленням посилань на торгову назву конкретного виробника, оскільки таке посилання є необхідним для здійснення закупівлі товару, який за своїми якісними та медико-технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника, в той же час є економічно вигідними та надійними. Biocore SARS: реакція ампліфікації протягом 60 хвилин – найкоротша серед аналогічних наборів для ампліфікації, також набори валідовані для роботи на 2-х апаратах, які використовуються в лабораторії (CFX 96тм) . Ампліфікація проходить по 3-м каналам одночасно – FAM /Green , VIC/ Yellow, JUN/ ROX/Orange. DNA /RNA-Mag: задовольняє результат – найчистіше РНК, яке отримуємо на виході виділень, терміни проведення виділень РНК короткі, універсальність наборів для існуючих та робочих ампліфікаторів. Використання вказаних у закупівлі реагентів обґрунтовується тим, що під час їх використання для здійснення лабораторних досліджень та супровідних процедур використовуються лише наявне в установі лабораторне обладнання. Вказані реагенти за своїми властивостями, складом, медико-технічними характеристиками призначені для роботи на цьому обладнанні, де встановлені відповідні програмні комплекси по забезпеченню інтерпретації результатів, використовуються відповідні калібраторні та налагоджувальні діагностичні системи з високоякісними характеристиками та технічними показниками. Вказані типи реагентів мають сучасний рівень надання медичної допомоги у відмінності від більш дешевих та низькоякісних реагентів, які часто призводять до небажаного результату та інше. Тому для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії, ефективності та пропорційності, замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару.
З огляду на зазначене, тендерна документація, з урахуванням внесених змін, складена у відповідності до вимог Закону, замовником не порушено законодавство у сфері публічних закупівель та не встановлено дискримінаційних умов.
Пунктом 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що тендерна документація розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, як інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Відповідно до частини четвертої статті 23 Закону технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
З огляду на викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. При цьому у замовника мають бути обґрунтовані підстави щодо закупівлі з посиланням на конкретну торгову марку, тип, місце походження тощо стосовно предмета закупівлі та у разі такої необхідності замовник обов’язково зазначає у технічній специфікації до тендерної документації вираз "еквівалент".
Для розуміння необхідності зазначення замовником у тендерній документації посилання на конкретну торгову марку, виробника, тощо надаємо деталізоване обґрунтування необхідності такого посилання: замовник здійснює закупівлю товару із встановленням посилань на торгову назву конкретного виробника, оскільки таке посилання є необхідним для здійснення закупівлі товару, який за своїми якісними та медико-технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника, в той же час є економічно вигідними та надійними. Biocore SARS: реакція ампліфікації протягом 60 хвилин – найкоротша серед аналогічних наборів для ампліфікації, також набори валідовані для роботи на 2-х апаратах, які використовуються в лабораторії (CFX 96тм) . Ампліфікація проходить по 3-м каналам одночасно – FAM /Green , VIC/ Yellow, JUN/ ROX/Orange. DNA /RNA-Mag: задовольняє результат – найчистіше РНК, яке отримуємо на виході виділень, терміни проведення виділень РНК короткі, універсальність наборів для існуючих та робочих ампліфікаторів. Використання вказаних у закупівлі реагентів обґрунтовується тим, що під час їх використання для здійснення лабораторних досліджень та супровідних процедур використовуються лише наявне в установі лабораторне обладнання. Вказані реагенти за своїми властивостями, складом, медико-технічними характеристиками призначені для роботи на цьому обладнанні, де встановлені відповідні програмні комплекси по забезпеченню інтерпретації результатів, використовуються відповідні калібраторні та налагоджувальні діагностичні системи з високоякісними характеристиками та технічними показниками. Вказані типи реагентів мають сучасний рівень надання медичної допомоги у відмінності від більш дешевих та низькоякісних реагентів, які часто призводять до небажаного результату та інше. Тому для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії, ефективності та пропорційності, замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару.
З огляду на зазначене, тендерна документація, з урахуванням внесених змін, складена у відповідності до вимог Закону, замовником не порушено законодавство у сфері публічних закупівель та не встановлено дискримінаційних умов.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1. Набори реагентів – 2 найменування (Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" : 33690000-3 – Лікарські засоби різні) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 333 400,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 667,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
40 наб
Набір реагентів для екстракції РНК та ДНК із біологічного матеріалу (DNA/RNA-Mag Аuto) 100 виділень
ДК 021:2015: 33694000-1 — Діагностичні засоби
НК 024:2019: 50284 — Коронавірус (SARS-CoV), нуклеїнова кислота IVD, набір, аналіз нуклеїнових кислот
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18005, Україна, Черкаська область, м.Черкаси, вул. Волкова, будинок 3
Дата доставки:
31 грудня 2021
26 наб
Набір діагностичний «Biocore SARS-CoV-2» для виявлення РНК корона вірусу SARS-CoV-2 методом ЗТ- ПЛР у реальному часі (100 реакцій)
ДК 021:2015: 33694000-1 — Діагностичні засоби
НК 024:2019: 50284 — Коронавірус (SARS-CoV), нуклеїнова кислота IVD, набір, аналіз нуклеїнових кислот
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18005, Україна, Черкаська область, м.Черкаси, вул. Волкова, будинок 3
Дата доставки:
31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за отриманий товар здійснюються в безготівковому порядку протягом 7-ми банківських днів з моменту отримання товару згідно видаткової накладної. Інша інформація щодо закупівлі: Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова. Застосовані критерії оцінки - єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%), оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цьому оголошенні, та шляхом застосування електронного аукціону. Вид закупівлі - процедура закупівлі (відкриті торги) - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Найменування, коди та назви медичних виробів відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», а також асортимент (кількість), одиниці виміру товару зазначено в Додатку 1 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - Технічна специфікація) та по тексту оголошення. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-09-14-011814-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "ІНСТИТУТ ГРОМАДСЬКОГО ЗДОРОВ"Я", Код ЄДРПОУ:39661132
Дата подання: 19 вересня 2021 14:29
про усунення дискримінаційних вимог
Громадська організація "Інститут громадського здоров’я" опрацювала тендерну документацію згідно предмету закупівлі: «Лот 1. Набори реагентів – 2 найменування (Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" : 33690000-3 – Лікарські засоби різні), затверджену рішенням тендерного комітету протокол від 14.09.2021р. (ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-14-011814-b), та повідомляємо наступне.
Згідно з Медико-технічними вимогами Технічної специфікації (Додаток 1 до тендерної документації) у назві зазначеного предмета закупівлі міститься посилання на конкретну торгову марку (виробника), а саме слова: «DNA/RNA-Mag Аuto» (п.1 графи 2 таблиці за Лотом 1) та «Biocore SARS-CoV-2» (п.2 графи 2 таблиці за Лотом 1), а також зазначена кількість досліджень – 100 виділень та 100 реакцій.
При цьому, в обґрунтуванні необхідності посилання на конкретну торгову марку (примітка *** розділу 2.Загальні вимоги Додатку 1 до тендерної документації) не міститься жодних конкретних аргументів (сумісність обладнання тощо) щодо необхідності такого посилання, а лише процитовано положення чинного законодавства щодо наявності такого права у Замовника.
Разом з тим, згідно з п.10 розділу 2.Загальні вимоги Технічної специфікації (Додаток 1 до тендерної документації) передбачено необхідність додаткового надання порівняльної таблиці для учасників, що пропонують еквівалентні товари до тих товарів, що є предметом закупівлі. Таким чином, створюються нерівні умови для всіх виробників зазначених товарів крім виробника, торгові назви товарів якого вказано в тендерній документації.
Крім того, стандартна кількість досліджень, що проводяться методом ПЛР в ампліфікаторах всіх типів становить 96 реакцій, не враховуючи внутрішні та зовнішні позитивні та негативні контрольні зразки, що не узгоджується з кількістю досліджень, зазначеною в тендерній документації, що також є дискримінаційною нормою.
З огляду на викладене та з метою усунення дискримінаційних вимог і уникнення недобросовісної конкуренції, що суперечить вимогам чинного законодавства у сфері публічних закупівель, вимагаємо вилучити з тексту Медико-технічних вимог Технічної специфікації предмету закупівлі (Додаток 1 до тендерної документації) слова: «DNA/RNA-Mag Аuto» (п.1 графи 2 таблиці за Лотом 1) та «Biocore SARS-CoV-2» (п.2 графи 2 таблиці за Лотом 1), а також замінити кількість досліджень на 96 виділень та 96 реакцій та вилучити примітку *** розділу 2.Загальні вимоги Технічної специфікації предмету закупівлі (Додаток 1 до тендерної документації).
Розгорнути
Згорнути
Згідно з Медико-технічними вимогами Технічної специфікації (Додаток 1 до тендерної документації) у назві зазначеного предмета закупівлі міститься посилання на конкретну торгову марку (виробника), а саме слова: «DNA/RNA-Mag Аuto» (п.1 графи 2 таблиці за Лотом 1) та «Biocore SARS-CoV-2» (п.2 графи 2 таблиці за Лотом 1), а також зазначена кількість досліджень – 100 виділень та 100 реакцій.
При цьому, в обґрунтуванні необхідності посилання на конкретну торгову марку (примітка *** розділу 2.Загальні вимоги Додатку 1 до тендерної документації) не міститься жодних конкретних аргументів (сумісність обладнання тощо) щодо необхідності такого посилання, а лише процитовано положення чинного законодавства щодо наявності такого права у Замовника.
Разом з тим, згідно з п.10 розділу 2.Загальні вимоги Технічної специфікації (Додаток 1 до тендерної документації) передбачено необхідність додаткового надання порівняльної таблиці для учасників, що пропонують еквівалентні товари до тих товарів, що є предметом закупівлі. Таким чином, створюються нерівні умови для всіх виробників зазначених товарів крім виробника, торгові назви товарів якого вказано в тендерній документації.
Крім того, стандартна кількість досліджень, що проводяться методом ПЛР в ампліфікаторах всіх типів становить 96 реакцій, не враховуючи внутрішні та зовнішні позитивні та негативні контрольні зразки, що не узгоджується з кількістю досліджень, зазначеною в тендерній документації, що також є дискримінаційною нормою.
З огляду на викладене та з метою усунення дискримінаційних вимог і уникнення недобросовісної конкуренції, що суперечить вимогам чинного законодавства у сфері публічних закупівель, вимагаємо вилучити з тексту Медико-технічних вимог Технічної специфікації предмету закупівлі (Додаток 1 до тендерної документації) слова: «DNA/RNA-Mag Аuto» (п.1 графи 2 таблиці за Лотом 1) та «Biocore SARS-CoV-2» (п.2 графи 2 таблиці за Лотом 1), а також замінити кількість досліджень на 96 виділень та 96 реакцій та вилучити примітку *** розділу 2.Загальні вимоги Технічної специфікації предмету закупівлі (Додаток 1 до тендерної документації).
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 вересня 2021 18:09
Шановний учасник! Щодо Вашого звернення повідомляємо наступне.
Пунктом 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що тендерна документація розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, як інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Відповідно до частини четвертої статті 23 Закону технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
З огляду на викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. При цьому у замовника мають бути обґрунтовані підстави щодо закупівлі з посиланням на конкретну торгову марку, тип, місце походження тощо стосовно предмета закупівлі та у разі такої необхідності замовник обов’язково зазначає у технічній специфікації до тендерної документації вираз "еквівалент".
Для розуміння необхідності зазначення замовником у тендерній документації посилання на конкретну торгову марку, виробника, тощо надаємо деталізоване обґрунтування необхідності такого посилання: замовник здійснює закупівлю товару із встановленням посилань на торгову назву конкретного виробника, оскільки таке посилання є необхідним для здійснення закупівлі товару, який за своїми якісними та медико-технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника, в той же час є економічно вигідними та надійними. Biocore SARS: реакція ампліфікації протягом 60 хвилин – найкоротша серед аналогічних наборів для ампліфікації, також набори валідовані для роботи на 2-х апаратах, які використовуються в лабораторії (CFX 96тм) . Ампліфікація проходить по 3-м каналам одночасно – FAM /Green , VIC/ Yellow, JUN/ ROX/Orange. DNA /RNA-Mag: задовольняє результат – найчистіше РНК, яке отримуємо на виході виділень, терміни проведення виділень РНК короткі, універсальність наборів для існуючих та робочих ампліфікаторів. Використання вказаних у закупівлі реагентів обґрунтовується тим, що під час їх використання для здійснення лабораторних досліджень та супровідних процедур використовуються лише наявне в установі лабораторне обладнання. Вказані реагенти за своїми властивостями, складом, медико-технічними характеристиками призначені для роботи на цьому обладнанні, де встановлені відповідні програмні комплекси по забезпеченню інтерпретації результатів, використовуються відповідні калібраторні та налагоджувальні діагностичні системи з високоякісними характеристиками та технічними показниками. Вказані типи реагентів мають сучасний рівень надання медичної допомоги у відмінності від більш дешевих та низькоякісних реагентів, які часто призводять до небажаного результату та інше. Тому для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії, ефективності та пропорційності, замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару.
З огляду на зазначене, тендерна документація, з урахуванням внесених змін, складена у відповідності до вимог Закону, замовником не порушено законодавство у сфері публічних закупівель та не встановлено дискримінаційних умов.
Пунктом 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що тендерна документація розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, як інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Відповідно до частини четвертої статті 23 Закону технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
З огляду на викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. При цьому у замовника мають бути обґрунтовані підстави щодо закупівлі з посиланням на конкретну торгову марку, тип, місце походження тощо стосовно предмета закупівлі та у разі такої необхідності замовник обов’язково зазначає у технічній специфікації до тендерної документації вираз "еквівалент".
Для розуміння необхідності зазначення замовником у тендерній документації посилання на конкретну торгову марку, виробника, тощо надаємо деталізоване обґрунтування необхідності такого посилання: замовник здійснює закупівлю товару із встановленням посилань на торгову назву конкретного виробника, оскільки таке посилання є необхідним для здійснення закупівлі товару, який за своїми якісними та медико-технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника, в той же час є економічно вигідними та надійними. Biocore SARS: реакція ампліфікації протягом 60 хвилин – найкоротша серед аналогічних наборів для ампліфікації, також набори валідовані для роботи на 2-х апаратах, які використовуються в лабораторії (CFX 96тм) . Ампліфікація проходить по 3-м каналам одночасно – FAM /Green , VIC/ Yellow, JUN/ ROX/Orange. DNA /RNA-Mag: задовольняє результат – найчистіше РНК, яке отримуємо на виході виділень, терміни проведення виділень РНК короткі, універсальність наборів для існуючих та робочих ампліфікаторів. Використання вказаних у закупівлі реагентів обґрунтовується тим, що під час їх використання для здійснення лабораторних досліджень та супровідних процедур використовуються лише наявне в установі лабораторне обладнання. Вказані реагенти за своїми властивостями, складом, медико-технічними характеристиками призначені для роботи на цьому обладнанні, де встановлені відповідні програмні комплекси по забезпеченню інтерпретації результатів, використовуються відповідні калібраторні та налагоджувальні діагностичні системи з високоякісними характеристиками та технічними показниками. Вказані типи реагентів мають сучасний рівень надання медичної допомоги у відмінності від більш дешевих та низькоякісних реагентів, які часто призводять до небажаного результату та інше. Тому для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії, ефективності та пропорційності, замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару.
З огляду на зазначене, тендерна документація, з урахуванням внесених змін, складена у відповідності до вимог Закону, замовником не порушено законодавство у сфері публічних закупівель та не встановлено дискримінаційних умов.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 вересня 2021 12:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАБОРАТОРНІ ДИСТРИБУЦІЙНІ СИСТЕМИ" |
256 000,00
UAH з ПДВ
|
226 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "ІНСТИТУТ ГРОМАДСЬКОГО ЗДОРОВ"Я" |
316 000,00
UAH з ПДВ
|
230 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Катрич Борис Борисович |
298 400,00
UAH з ПДВ
|
289 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БІОНІКС ЛАБ" |
303 000,00
UAH з ПДВ
|
303 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АВІХЕЛС" |
330 000,00
UAH з ПДВ
|
330 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАБОРАТОРНІ ДИСТРИБУЦІЙНІ СИСТЕМИ" #44076393 |
Відхилено |
226 000,00
UAH з ПДВ
|
06 жовтня 2021 17:37
|
ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "ІНСТИТУТ ГРОМАДСЬКОГО ЗДОРОВ"Я" #39661132 |
Відхилено |
230 000,00
UAH з ПДВ
|
07 жовтня 2021 15:25
|
ФОП Катрич Борис Борисович #2898214832 |
Переможець |
289 900,00
UAH з ПДВ
|
11 жовтня 2021 17:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2022 12:44
|
Електронний підпис | укладений |
26 жовтня 2021 10:31
|
Договір № ТН-1_25.10.pdf | укладений |
26 жовтня 2021 10:27
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Набір реагентів для екстракції РНК та ДНК із біологічного матеріалу (DNA/RNA-Mag Аuto) 100 виділень | 40 | набір |
4 387,50
UAH
|
Набір діагностичний «Biocore SARS-CoV-2» для виявлення РНК корона вірусу SARS-CoV-2 методом ЗТ- ПЛР у реальному часі (100 реакцій) | 26 | набір |
4 400,00
UAH
|