Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
"Реконструкція корпусів КП "Обласний дитячо-молодіжний санаторно-оздоровчий комплекс "Перлина Донеччини" з влаштуванням мансардних поверхів по вул. Кільцева, 95 в м. Святогірськ Донецької області" (III черга)
Очікувана вартість
17 101 918,80 UAH
UA-2020-07-16-002879-c ● df5db0303855452ea285cc419802f4cb
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 26503980 |
Місцезнаходження: | 84122, Україна , Донецька обл., м. Слов’янськ, вул. Ярослава Мудрого, 9 |
Контактна особа: |
Дмитро Віталійович Михайлюк +380932682037 mykhaylyuk.d@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 липня 2020 11:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 липня 2020 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 серпня 2020 23:00 |
Початок аукціону: | 03 серпня 2020 13:29 |
Очікувана вартість: | 17 101 918,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 513 057,56 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Клас наслідків -СС2.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Реконструкція корпусів КП "Обласний дитячо-молодіжний санаторно-оздоровчий комплекс "Перлина Донеччини" з влаштуванням мансардних поверхів по вул. Кільцева, 95 в м. Святогірськ Донецької області" (III черга)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84130, Україна, Донецька область, м. Святогірськ, вул. Кільцева, 95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | «Замовник» може перерахувати «Підряднику» попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 та постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764 (із змінами). Попередня оплата може надаватися у розмірі до 30 відсотків річного обсягу фінансування в межах строку, який установлено абз. 3 п.1 постанови Кабінету міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Загальний обсяг попередньої оплати не може перевищувати 30% договірної ціни. Розмір і кількість платежів у рамках розміру, що зазначено абз. 2 п. 4.2 даного договору, визначається виходячи із реального стану виконання робіт, помісячного розподілу бюджетних асигнувань, сезонністю робіт, тощо. «Підрядник» зобов'язується використати кожну частину отриманої попередньої оплати протягом трьох місяців після одержання оплати. При терміні виконання робіт, визначеному у графіку виконання робіт (Додаток №2 до договору), меншому ніж три місяці, «Підрядник» зобов'язується використати отриману попередню оплату до спливу цього терміну. По закінченні терміну невикористані кошти повертаються на рахунок «Замовника», але не пізніше останнього дня терміну відпрацювання попередньої оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки «Підрядника», відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку відповідно до вимог п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070. «Підрядник» підтверджує використання коштів отриманої попередньої оплати актами виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 2в, і довідками про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 3. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Iнша подія | Оплата здійснюється поетапно проміжними платежами на підставі підписаних сторонами актів виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-2в, актів змонтованого або встановленого обладнання і довідок про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-3. Строк оплати – 35 робочих днів – є орієнтовним і в будь-якому разі розрахунки проводяться в період дії договору. | Пiсляоплата | 35 | Робочі | 65 |
Iнша подія | Замовник має право здійснювати кінцевий розрахунок у розмірі до 5 % від Договірної ціни, після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт, отримання документа про готовність об’єкта до експлуатації, протягом 35 робочих днів з дня передачі об’єкта експлуатуючій організації, при відсутності обмеження руху коштів по казначейським рахункам, а у разі настання останньої події в іншому бюджетному році, ніж в якому проводилося виконання робіт - при наявності лімітних призначень у поточному році та коштів на казначейських рахунках | Пiсляоплата | 35 | Робочі | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 липня 2020 11:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 липня 2020 11:54 |
Специфікація Святогірськ Корпуси Перлина Донеччини Рек (IІІ черга).zip | |
16 липня 2020 11:54 |
Проект Договору 2020.docx | |
16 липня 2020 11:54 |
ТД №53 (531) Святогірськ Корпуси Перлина Донеччини Рек (IІІ черга).pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-16-002879-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВЕСТА СОЮЗ", Код ЄДРПОУ:42611377
Дата подання: 06 серпня 2020 18:12
Вимога до Замовника
ДЕПАРТАМЕНТОМ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (надалі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі № 6490208. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВЕСТА СОЮЗ» (надалі - Учасник) виявило бажання прийняти участь у даному тендері та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію. Предмет закупівлі: реконструкція корпусів КП "Обласний дитячо-молодіжний санаторно-оздоровчий комплекс "Перлина Донеччини" з влаштуванням мансардних поверхів по вул. Кільцева, 95 в м. Святогірськ Донецької області (III черга).
03.08.2020 року відбувся аукціон, за результатами якого ціна Учасника у розмірі 11 500 000,00 з ПДВ була визначена електронною системою закупівель як найбільш економічно вигідна.
Однак, 05.08.2020 року Протоколом засідання тендерного комітету департаменту капітального будівництва Донецької облдержадміністрації було прийнято рішення про відхилення пропозиції Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВЕСТА СОЮЗ» за закупівлю робіт за об’єктом, ID: UA-2020-07-16-002879-c. Вказане вище рішення обґрунтовано тим, що за результатами розгляду пропозиції Учасника членами тендерного комітету встановлено, що Учасник завантажив до електронної системи закупівель документи (графік, зведена довідка, заява-пропозиція, відомість обсягів робіт, довідка про залучення субпідрядника), які не містять ЕЦП уповноваженої особи Учасника, що є порушенням вимог п. 1 розділу III тендерної документації.
Учасник не може погодитися з прийнятим рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують права та інтереси Учасника, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав:
Відповідно до п. 1 розділу III тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що завантаження на веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель (через авторизований електронний майданчик) файлів з всіма документами, передбаченими Додатком 1 тендерної документації. Зазначені документи подаються у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладенням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи Учасника.
На виконання зазначеної вимоги Учасникоми був поданий весь пакет документів, відповідно до вимог тендерної документації з накладенням ЕЦП, про що навіть йдеться на сайті SmartTender (активне посилання у мережі Інтернет: https://smarttender.biz/ru/publichnye-zakupki-prozorro/11105961/#important_dates) де вказано що: «пропозиція підписана ЕЦП». Порядок підписання документів ЕЦП відбувався відповідно до Інструкції «Як накласти ЕЦП» на сайті Держзакупівлі.Онлайн (активна посилання у мережі Інтернет: https://news.dzo.com.ua/instrukcziyi/pidkategoriya-instrukczij-3/yak-naklasty-eczp/).
Крім того, Замовник торгів не надав жодного обґрунтування та мотивації свого рішення: Замовник не вказує, яким чином ним було перевірено накладений на тендерну документацію ЕЦП від нашого імені. Жодного посилання на правові підстави відхилення використаного нами нашого ЕЦП, норми та положення чинного законодавства України, які б передбачали правомірність дій тендерного комітету Замовника торгів в рамках правового поля не надано та не прописано.
Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
2. максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Учасник є по-перше сумлінним виконавцем своїх зобов’язань, в тому числі й щодо додержання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», по-друге є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Учасник є реальним учасником ринку послуг з будівництва та реконструкції.
Своїми деструктивними діями Замовник дає підстави для розуміння про відсутність інтересу в раціоналізації витрат на виконання робіт, зменшенні їх вартості без втрати якості таких робіт. Такі дії Замовника можуть бути розцінені як учасниками публічної закупівлі, так і контролюючими органами, як саботаж державної програми Президента України «Велике будівництво». Нами, як Учасником публічної закупівлі, запропонована об’єктивна та найменша вартість виконання необхідних Замовнику робіт, що надасть йому можливість зекономити бюджетні кошти, що в майбутньому може призвести до відновлення більшої кількості об’єктів будівництва в наявному бюджеті.
Виходячи з вищевикладеного, просимо Замовника у строк до 07.08.2020 року включно: надати вмотивовану відповідь на дану вимогу, скасувати рішення про дискваліфікацію, у зв’язку з безпідставністю, та прийняти пропозицію ТОВ «БК «ВЕСТА СОЮЗ» як найбільш економічно вигідну. У разі ігнорування зазначених вимог/їх незадоволення, наше Підприємство буде вимушено звернутися не тільки до Антимонопольного Комітету України, але й до інших контролюючих органів. Також наше Підприємство буде змушене звернутись до засобів масової інформації з метою надання публічності вказаної ситуації та отримання підтримки небайдужої громадськості.
Розгорнути
Згорнути
03.08.2020 року відбувся аукціон, за результатами якого ціна Учасника у розмірі 11 500 000,00 з ПДВ була визначена електронною системою закупівель як найбільш економічно вигідна.
Однак, 05.08.2020 року Протоколом засідання тендерного комітету департаменту капітального будівництва Донецької облдержадміністрації було прийнято рішення про відхилення пропозиції Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВЕСТА СОЮЗ» за закупівлю робіт за об’єктом, ID: UA-2020-07-16-002879-c. Вказане вище рішення обґрунтовано тим, що за результатами розгляду пропозиції Учасника членами тендерного комітету встановлено, що Учасник завантажив до електронної системи закупівель документи (графік, зведена довідка, заява-пропозиція, відомість обсягів робіт, довідка про залучення субпідрядника), які не містять ЕЦП уповноваженої особи Учасника, що є порушенням вимог п. 1 розділу III тендерної документації.
Учасник не може погодитися з прийнятим рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують права та інтереси Учасника, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав:
Відповідно до п. 1 розділу III тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що завантаження на веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель (через авторизований електронний майданчик) файлів з всіма документами, передбаченими Додатком 1 тендерної документації. Зазначені документи подаються у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладенням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи Учасника.
На виконання зазначеної вимоги Учасникоми був поданий весь пакет документів, відповідно до вимог тендерної документації з накладенням ЕЦП, про що навіть йдеться на сайті SmartTender (активне посилання у мережі Інтернет: https://smarttender.biz/ru/publichnye-zakupki-prozorro/11105961/#important_dates) де вказано що: «пропозиція підписана ЕЦП». Порядок підписання документів ЕЦП відбувався відповідно до Інструкції «Як накласти ЕЦП» на сайті Держзакупівлі.Онлайн (активна посилання у мережі Інтернет: https://news.dzo.com.ua/instrukcziyi/pidkategoriya-instrukczij-3/yak-naklasty-eczp/).
Крім того, Замовник торгів не надав жодного обґрунтування та мотивації свого рішення: Замовник не вказує, яким чином ним було перевірено накладений на тендерну документацію ЕЦП від нашого імені. Жодного посилання на правові підстави відхилення використаного нами нашого ЕЦП, норми та положення чинного законодавства України, які б передбачали правомірність дій тендерного комітету Замовника торгів в рамках правового поля не надано та не прописано.
Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
2. максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Учасник є по-перше сумлінним виконавцем своїх зобов’язань, в тому числі й щодо додержання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», по-друге є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Учасник є реальним учасником ринку послуг з будівництва та реконструкції.
Своїми деструктивними діями Замовник дає підстави для розуміння про відсутність інтересу в раціоналізації витрат на виконання робіт, зменшенні їх вартості без втрати якості таких робіт. Такі дії Замовника можуть бути розцінені як учасниками публічної закупівлі, так і контролюючими органами, як саботаж державної програми Президента України «Велике будівництво». Нами, як Учасником публічної закупівлі, запропонована об’єктивна та найменша вартість виконання необхідних Замовнику робіт, що надасть йому можливість зекономити бюджетні кошти, що в майбутньому може призвести до відновлення більшої кількості об’єктів будівництва в наявному бюджеті.
Виходячи з вищевикладеного, просимо Замовника у строк до 07.08.2020 року включно: надати вмотивовану відповідь на дану вимогу, скасувати рішення про дискваліфікацію, у зв’язку з безпідставністю, та прийняти пропозицію ТОВ «БК «ВЕСТА СОЮЗ» як найбільш економічно вигідну. У разі ігнорування зазначених вимог/їх незадоволення, наше Підприємство буде вимушено звернутися не тільки до Антимонопольного Комітету України, але й до інших контролюючих органів. Також наше Підприємство буде змушене звернутись до засобів масової інформації з метою надання публічності вказаної ситуації та отримання підтримки небайдужої громадськості.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 серпня 2020 17:13
Вимога є необгрунтованою та не підлягає задоволенню
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 14:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВЕСТА СОЮЗ" |
17 023 299,94
UAH з ПДВ
|
11 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛИСИЧАНСЬКА ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ |
16 567 739,55
UAH з ПДВ
|
13 890 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ" |
16 350 270,02
UAH з ПДВ
|
16 350 270,02
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ" |
16 979 048,05
UAH з ПДВ
|
16 979 048,05
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВЕСТА СОЮЗ" #42611377 |
Відхилено |
11 500 000,00
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2020 17:12
|
|
ТОВ "ЛИСИЧАНСЬКА ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ #37800423 |
Відхилено |
13 890 000,00
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2020 09:37
|
|
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ" #31337717 |
Переможець |
16 350 270,02
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2020 15:19
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 серпня 2020 08:35
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 08 вересня 2020 16:03 |
Кінець періоду оскарження: | 19 вересня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 19 вересня 2020 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Через технічну помилку повідомлення про подовження строку розгляду не було оприлюднено в ЕСЗ у встановлений статтею 29 Закону строк, що призвело до порушення встановленого Законом строку розгляду у п'ять робочих днів |
Документи:
08 вересня 2020 16:03
|
Електронний підпис |
08 вересня 2020 16:02
|
Пр-л_№53 (531)-В.pdf |