Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
44210000-5 Конструкції та їх частини (Придбання елементів санітарного облаштування - громадські вбиральні)
Очікувана вартість
1 050 000,00 UAH
UA-2023-05-04-011918-a ● df3b2bad11924a5087b9d0f36e45bfea
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Каштан" |
Код ЄДРПОУ: | 32021311 |
Місцезнаходження: | 37000, Україна , Полтавська обл., м. Пирятин, пл. Героїв Майдану, 8 |
Контактна особа: |
Оксана Коверда +380994724651 kashtanpiryatin@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 травня 2023 15:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 травня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 12 травня 2023 00:02 |
Очікувана вартість: | 1 050 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Придбання елементів санітарного облаштування - громадські вбиральні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37000, Україна, Полтавська область, місто Пирятин, площа Героїв Майдану,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 червня 2023
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 травня 2023 15:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 травня 2023 15:44 |
Додаток_4_Проєкт договору.doc | |
04 травня 2023 15:44 |
Тендерна_документація_Гром_вбиральні_2023_.doc | |
04 травня 2023 15:44 |
Додаток_3.doc | |
04 травня 2023 15:44 |
Додаток_1.doc | |
04 травня 2023 15:44 |
Додаток_2.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-05-04-011918-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Завод модульних споруд Кривий Ріг", Код ЄДРПОУ:44790502
Дата подання: 15 травня 2023 14:16
Непогодження
Ми не погоджуємося з відхиленням нашої тендерної пропозиції.
1. Нами було надано лист-згоду на обробку персональних даних посадової особи уповноваженої на підписання документів пропозиції згідно Додатку № 2 до тендерної документації. Внизу Додатку № 2, нами зазначено " Директор - Кошеленко О. М. та підпис директора", згідно вимоги "Посада, прізвище, ініціали, власноручний підпис уповноваженої особи". Тобто інформація про посадову особу уповноважену на підписання документів пропозиції зазначена.
2. Нами було надано 3 аналогічні договори і відгуки по ним, де у відгуку предмет закупівлі відповідає номенклатурі, а виходячи з предмету закупівлі видно що кількість поставлених товарів дорівнює 1 штука по кожному з договорів, також дана інформація зазначена в довідці "Про наявність досвіду виконання аналогічних договорів", та в самих договорах.
3. Нами було надано 3 договори для підтвердження нашого досвіду вцілому. Один із договорів є аналогічним по предмету закупівлі.
4. У тендерній документації була відсутня вимога нотаріального посвідчення рішення засновників. Згідно законодавста, відсутня вимога обовязкового нотаріального посвідчення рішень Товариства.
5. Надане нами фото відповідає повністю виконаному нами аналогічному договору з Хмельницьким КП "Спецкомунтранс". Відповідно до тендерної документації :"У складі пропозиції учасники мають надати фото зразок аналогічного санітарного модуля."
6. Чому не було повідомлення про усунення невідповідностей?
Вважаємо відхилення нашої тендерної пропозиції дискримінаційним. Оскільки виходячи з вимог Замовника у тендерній документації, та відхилення нашої тендерної пропозиції, дані вимоги були прописані під певного виконавця, що ставить під сумнів законність закупівлі та відсутність зговору замовника і другого учасника ТОВ "СТЕІР-С".
Розгорнути
Згорнути
1. Нами було надано лист-згоду на обробку персональних даних посадової особи уповноваженої на підписання документів пропозиції згідно Додатку № 2 до тендерної документації. Внизу Додатку № 2, нами зазначено " Директор - Кошеленко О. М. та підпис директора", згідно вимоги "Посада, прізвище, ініціали, власноручний підпис уповноваженої особи". Тобто інформація про посадову особу уповноважену на підписання документів пропозиції зазначена.
2. Нами було надано 3 аналогічні договори і відгуки по ним, де у відгуку предмет закупівлі відповідає номенклатурі, а виходячи з предмету закупівлі видно що кількість поставлених товарів дорівнює 1 штука по кожному з договорів, також дана інформація зазначена в довідці "Про наявність досвіду виконання аналогічних договорів", та в самих договорах.
3. Нами було надано 3 договори для підтвердження нашого досвіду вцілому. Один із договорів є аналогічним по предмету закупівлі.
4. У тендерній документації була відсутня вимога нотаріального посвідчення рішення засновників. Згідно законодавста, відсутня вимога обовязкового нотаріального посвідчення рішень Товариства.
5. Надане нами фото відповідає повністю виконаному нами аналогічному договору з Хмельницьким КП "Спецкомунтранс". Відповідно до тендерної документації :"У складі пропозиції учасники мають надати фото зразок аналогічного санітарного модуля."
6. Чому не було повідомлення про усунення невідповідностей?
Вважаємо відхилення нашої тендерної пропозиції дискримінаційним. Оскільки виходячи з вимог Замовника у тендерній документації, та відхилення нашої тендерної пропозиції, дані вимоги були прописані під певного виконавця, що ставить під сумнів законність закупівлі та відсутність зговору замовника і другого учасника ТОВ "СТЕІР-С".
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 травня 2023 17:17
Вивчивши Ваше Непогодження повідомляємо,
Під час розгляду тендерної пропозиції, яку Вами було надано через ЕСЗ на закупівлю UA-2023-05-04-011918-a 44210000-5 Конструкції та їх частини (Придбання елементів санітарного облаштування - громадські вбиральні), мною уповноваженою особою КП «Каштан» було встановлено не відповідності тендерній документації, які були описані у Протокольному рішення уповноваженої особи №17 від 12.05.2023 року.
Додаток № 2 до тендерної документації лист-згода на обробку персональних даних посадової особи уповноваженої на підписання документів пропозиції, який має містити посаду, прізвище, ініціали та власноручний підпис уповноваженої особи. Вами надано лист-згоду, який не містить конкретних даних про уповноважену особу. Дана заява містить лише підпис директора та завірена печаттю товариства.
Згідно частини 6 статті 6 Закону України "Про захист персональних даних" (далі - Закон 2297) не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди. Виняток становлять лише випадки, визначені законом, і тільки в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Згідно ст.2 цього Закону 2297 персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. А значить лист-згода повинна подаватися від імені фізичної особи, дані якої надаються в складі тендерної пропозиції.
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Згідно умов Тендерної документації, для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям необхідно надати
- довідку в довільній формі щодо досвіду виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договора(-ів),
- копії не менше двох аналогічних договорів з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договора (-ів), разом з копіями оформлених належним чином первинних облікових документів, що підтверджують виконання договорів;
- позитивний відгук від замовника (покупця) про виконання аналогічного договору (-ів), які надаються учасником в складі пропозиції, що мають бути складені на фірмовому бланку замовника(покупця) за підписом замовника (покупця), містити дату відгуку, інформацію щодо дати укладення та номер відповідного договору, номенклатуру та кількість поставлених товарів згідно договору.
Вами надано три договори аналогічних за кодом ДК 021:2015, але не за предметом закупівлі. Ми можемо вважати аналогічний лише один договір який є аналогічним – Хмельницьке Комунальне підприємство «Спецкомунтранс», а саме – елементів санітарного облаштування - громадські вбиральні. Решта два за предметом закупівлі не можемо зарахувати до аналогічних, так я предметом закупівлі є модульний блок пост та блок-контейнер.
Позитивний лист відгук наданий з порушенням вимог встановлених у тендерній документації, а саме не на фірмовому бланку замовника (покупця), не містить номенклатуру та кількість поставлених товарів згідно договору.
Технічні характеристики обладнання не повинні суперечити вимогам Замовника. У складі пропозиції учасники мають надати фото зразок аналогічного санітарного модуля. Надане Вами фото не є аналогічним технічним характеристикам за предметом закупівлі.
ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань» передбачено, що рішення засновника про створення юридичної особи та про призначення директора надаються нотаріально засвідченими.
Відповідно до вимог п. 40 Особливостей, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Розгляд тендерної пропозиції проводиться на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації.
Під час розгляду тендерної пропозиції, яку Вами було надано через ЕСЗ на закупівлю UA-2023-05-04-011918-a 44210000-5 Конструкції та їх частини (Придбання елементів санітарного облаштування - громадські вбиральні), мною уповноваженою особою КП «Каштан» було встановлено не відповідності тендерній документації, які були описані у Протокольному рішення уповноваженої особи №17 від 12.05.2023 року.
Додаток № 2 до тендерної документації лист-згода на обробку персональних даних посадової особи уповноваженої на підписання документів пропозиції, який має містити посаду, прізвище, ініціали та власноручний підпис уповноваженої особи. Вами надано лист-згоду, який не містить конкретних даних про уповноважену особу. Дана заява містить лише підпис директора та завірена печаттю товариства.
Згідно частини 6 статті 6 Закону України "Про захист персональних даних" (далі - Закон 2297) не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди. Виняток становлять лише випадки, визначені законом, і тільки в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Згідно ст.2 цього Закону 2297 персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. А значить лист-згода повинна подаватися від імені фізичної особи, дані якої надаються в складі тендерної пропозиції.
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Згідно умов Тендерної документації, для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям необхідно надати
- довідку в довільній формі щодо досвіду виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договора(-ів),
- копії не менше двох аналогічних договорів з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договора (-ів), разом з копіями оформлених належним чином первинних облікових документів, що підтверджують виконання договорів;
- позитивний відгук від замовника (покупця) про виконання аналогічного договору (-ів), які надаються учасником в складі пропозиції, що мають бути складені на фірмовому бланку замовника(покупця) за підписом замовника (покупця), містити дату відгуку, інформацію щодо дати укладення та номер відповідного договору, номенклатуру та кількість поставлених товарів згідно договору.
Вами надано три договори аналогічних за кодом ДК 021:2015, але не за предметом закупівлі. Ми можемо вважати аналогічний лише один договір який є аналогічним – Хмельницьке Комунальне підприємство «Спецкомунтранс», а саме – елементів санітарного облаштування - громадські вбиральні. Решта два за предметом закупівлі не можемо зарахувати до аналогічних, так я предметом закупівлі є модульний блок пост та блок-контейнер.
Позитивний лист відгук наданий з порушенням вимог встановлених у тендерній документації, а саме не на фірмовому бланку замовника (покупця), не містить номенклатуру та кількість поставлених товарів згідно договору.
Технічні характеристики обладнання не повинні суперечити вимогам Замовника. У складі пропозиції учасники мають надати фото зразок аналогічного санітарного модуля. Надане Вами фото не є аналогічним технічним характеристикам за предметом закупівлі.
ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань» передбачено, що рішення засновника про створення юридичної особи та про призначення директора надаються нотаріально засвідченими.
Відповідно до вимог п. 40 Особливостей, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Розгляд тендерної пропозиції проводиться на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Завод модульних споруд Кривий Ріг" |
831 000,00
UAH з ПДВ
|
831 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СТЕІР-С" |
1 050 000,00
UAH з ПДВ
|
1 050 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Завод модульних споруд Кривий Ріг" #44790502 |
Відхилено |
831 000,00
UAH з ПДВ
|
12 травня 2023 11:24
|
ТОВ "СТЕІР-С" #43980714 |
Переможець |
1 050 000,00
UAH з ПДВ
|
15 травня 2023 10:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 лютого 2024 08:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 травня 2023 09:34
|
ГВ_22.PDF | зміни до договору |
31 травня 2023 09:32
|
Електронний підпис | укладений |
23 травня 2023 16:50
|
дог_47.PDF | укладений |
23 травня 2023 16:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виправлення технічної помилки при оголошенні закупівлі, а саме помилково вказано КЕКВ 2610 Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям) але правильним кодом КЕКВ треба вважати 3210 Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям) |
Номер договору про закупівлю: | 47 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 22 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |