Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
Контактна особа: |
Галина Горбач +380442546656 sakupki@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 серпня 2024 16:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 серпня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 21 серпня 2024 15:22 |
Початок аукціону: | 21 серпня 2024 15:22 |
Очікувана вартість: | 24 004 852,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 120 024,26 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 1 % (один відсоток) ціни договору. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія у вигляді забезпечувального (гарантійного) платежу. З метою належного забезпечення взятих на себе зобов’язань Переможець сплачує забезпечення виконання договору про закупівлю, який покриває в межах свого розміру перед Замовником будь-які інші зобов’язання Переможця, у разі порушення ним умов цього Договору. Переможець перераховує забезпечення виконання договору про закупівлю на поточний рахунок Замовника у розмірі 1(один ) % від ціни Договору не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Крім того, не пізніше дати укладання договору про закупівлю, переможець повинен внести забезпечення виконання договору про закупівлю згідно вимог пункту 6 розділу VI тендерної документації. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за цим Договором проводиться шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами Акта приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3). | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 серпня 2024 15:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 серпня 2024 15:35 |
ЗТД асфальтування.docx | |
16 серпня 2024 15:35 |
Перелік змін 1.docx |
16 серпня 2024 15:39 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 серпня 2024 15:35 |
ЗТД асфальтування.docx
|
|||
16 серпня 2024 15:35 |
Перелік змін 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Згідно Рішення від 14 грудня 2023 року №7531/7572 «Про бюджет міста Києва на 2024 рік» відповідно якому (п.19.12) розмір кошторисної заробітної плати, що враховується при визначенні вартості будівництва – 18 000 грн. для міста Києва, що є максимально можливим при визначення вартості будівництва станом на сьогодні для міста Києва.
Таким чином Учасники для проведення розрахунків застосовувати цей діапазон.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-11-18-000004 ● 0ae83e3a8933470cbb5e9106bbc951bd
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 листопада 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 листопада 2024 12:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.11.2024 № 51-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 15.11.2024 № 51-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-08-13-010718-a від 13.08.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-18 16:01:38
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуги по асфальтуванню трамвайного полотна по вул. Кирилівській на ділянці від зупинки «ТОВ «Поділ бізнес-парк» до вул. Оленівської в Подільському районі м. Києва, код 45230000-8 за ДК 021:2015 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-13-010718-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-21 18:37:40
відповідь
У відповідь на Ваш запит, що надійшов через електронну систему закупівель до процедури закупівлі Асфальтування трамвайного полотна по вул. Кирилівській на ділянці від зупинки «ТОВ «Поділ бізнес-парк» до вул. Оленівської в Подільському районі м. Києва, код 45230000-8 за ДК 021:2015 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь», оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-10-01-011971-a, про надання пояснень яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено очікувану вартість повідомляю наступне.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до дефектного акту, який зазначається у Додатку 6 до тендерної документації з урахуванням чинного будівельного законодавства.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва". Для визначення кошторисної вартості об’єкта була розроблена кошторисна документація за дефектним актом. Зведений кошторисний розрахунок надається.
Додається:
Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва на 2 арк.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-11-21 18:56:10
уточнення
При наданні пояснень по закупівлі Асфальтування трамвайного полотна по вул. Кирилівській на ділянці від зупинки «ТОВ «Поділ бізнес-парк» до вул. Оленівської в Подільському районі м. Києва, код 45230000-8 за ДК 021:2015 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» було невірно зазначено ідентифікатор закупівлі в описі, у звязку з чим, вірним слід читати ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-13-010718-a
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 грудня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 серпня 2024 16:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АВТОДОРБУДПОСТАЧ" |
18 744 225,00
UAH з ПДВ
|
13 864 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АВЕСТ БУД" |
17 858 998,80
UAH з ПДВ
|
15 199 995,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "РАФ-1" |
18 998 000,00
UAH з ПДВ
|
15 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФРАСТРУКТУРА ІНВЕСТ" |
16 803 397,72
UAH з ПДВ
|
15 754 399,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БРОВАРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 50" |
18 369 905,00
UAH з ПДВ
|
16 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ РЕГДОРСТРОЙ |
21 604 150,24
UAH з ПДВ
|
21 604 150,24
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДОРОЖНІ МАШИНИ" |
23 000 000,00
UAH з ПДВ
|
23 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АВТОДОРБУДПОСТАЧ" #44624943 |
Відхилено |
13 864 200,00
UAH з ПДВ
|
27 серпня 2024 14:37
|
|
ТОВ "АВЕСТ БУД" #41530051 |
Відхилено |
15 199 995,00
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2024 14:55
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "РАФ-1" #42278738 |
Відхилено |
15 200 000,00
UAH з ПДВ
|
05 вересня 2024 09:20
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 вересня 2024 16:07
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФРАСТРУКТУРА ІНВЕСТ" #42829880 |
Переможець |
15 754 399,99
UAH з ПДВ
|
10 вересня 2024 16:24
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 вересня 2024 11:25
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 10 вересня 2024 16:24
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФРАСТРУКТУРА ІНВЕСТ" #42829880 |
15 754 399,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2024 12:21
|
53.24-208.pdf | укладений |
23 вересня 2024 12:20
|