Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, культури, молоді та спорту Мукачівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02143413 |
Місцезнаходження: | 89600, Україна , Закарпатська обл., Мукачево, площа Духновича,2 |
Контактна особа: |
Мошинська Валерія Валеріївна +380509090094 Osvitammr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 липня 2023 09:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 липня 2023 09:30 |
Початок аукціону: | 24 липня 2023 12:01 |
Початок аукціону: | 24 липня 2023 12:01 |
Очікувана вартість: | 690 320,22 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 451,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44830000-7: Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за Товар проводяться шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Товару Покупцем на підставі видаткової накладної, підписаної уповноваженими представниками Сторін та отриманого Покупцем рахунку-фактури на оплату Товару. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 липня 2023 09:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 липня 2023 15:18 |
Додаток 6-Лист-згода на обробку персональних даних.docx | |
13 липня 2023 15:18 |
Додаток 5 - Проект договору.docx | |
13 липня 2023 15:18 |
Додаток 4 - Цінова пропозиція.docx | |
13 липня 2023 15:18 |
Додаток 3 - Технічні вимоги.docx | |
13 липня 2023 15:18 |
Додаток 2 -Підстави для відмови.docx | |
13 липня 2023 15:18 |
Додаток 1- Кваліфікаційні критерії.docx | |
13 липня 2023 15:18 |
Тендерна документація..docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими.
Учасник надає порівняльну таблицю характеристик запропонованого товару з товаром, який вимагається Замовником ......( далі за текстом)
Тому замовник не має підстави вносити зміни до тендерної документації.
24 липня 2023 року у рамках вищезазначеної процедури закупівлі було проведено електронний аукціон. За результатами реєстру отриманих тендерних пропозицій, протоколу розкриття тендерних пропозицій та проведеної Замовником кваліфікації учасників процедури закупівлі – відкриті торги (з особливостями), що передбачає Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники, тендерна пропозиція ТОВ "УКРГОСТ ГРУП" була прийнята Замовником та 28.07.2023 року ТОВ «Екпіцентр К» повідомлено про намір укласти договір поставки шляхом оприлюднення відповідного рішення в електронній системі закупівель. Проте, надана учасником ТОВ "УКРГОСТ ГРУП" тендерна пропозиція по закупівлі номер UA-2023-07-13-009062-a, що передбачає закупівлю Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники, НЕ ВІДПОВІДАЄ Технічній специфікації предмета закупівлі, визначеній Замовником у Додатках до Тендерної документації, а саме у Технічному завданні. Так, у ході вивчення тендерної пропозиції встановлено, в технічному завданні Замовник вимагає Перелік документів, які повинен надати учасник у складі пропозиції на підтвердження відповідності запропонованої продукції вимогам щодо технічних та якісних характеристик предмету закупівлі:
дійсні на дату подання оригінал або копію документів викладених державною мовою:
- Сертифікати або паспорти якості виробника на кожне найменування продукції. Інформація, що міститься у сертифікаті/паспорті якості повинна повністю підтверджувати відповідність продукції вимогам Замовника щодо фізико-хімічних показників предмету закупівлі, які містяться у цього додатку.
- Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на кожне найменування предмету закупівлі із зазначенням повної назви об’єкту експертизи (що повинна співпадати з назвою запропонованої продукції), відповідність ДСТУ/ТУ;
- Якщо учасник не є виробником продукції додатково необхідно надати наступні документи:
документи, які підтверджують зв’язок Учасника із виробником (дистриб’юторський (дилерський) договір або сертифікат дистриб’ютора (дилера) або лист від виробника про представництво його інтересів Учасником на даній процедурі).
- Фото етикетки на кожен вид продукції, яка пропонується Учасником, що повинні містити наступну інформацію: назва товару, назва виробника, строк (термін) придатності, нормативно-технічний документ за яким виготовлена запропонована продукція, знак відповідності вимогам Технічного регламенту. По позиціям де встановлена вимога стосовно вмісту ЛОС етикетка додатково повинна містити інформацію про відповідність вимогам щодо вмісту ЛОС, які містяться у цього додатку. Зразки етикеток повинні бути чіткими, належного рівня зображення
Проте ТОВ "УКРГОСТ ГРУП" в складі тендерної пропозиції не надав висновку СЕС на Гіпсову шпаклівку фінішна та гіпсову шпаклівку стартова ТМ КНАУФ.
Згідно підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Протиправно визначивши за цих обставин переможцем процедури закупівлі ТОВ "УКРГОСТ ГРУП", замовник не розглядав і не оцінював пропозиції решти учасників, чим допустив порушення принципу прозорості і відкритості торгів та недискримінації учасників закупівлі. Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, що не було дотримано Замовником у даній процедурі. Прийнявши оскаржуване рішення замовник допустив порушення проголошених Законом та Особливостями принципів публічних закупівель, а також порушив передбачені норми діючого матуріального та процесуального законодавства, зокрема, підпункт 2 пункту 44 Особливостей. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо усунути наведені вище невідповідності шляхом повернення тендерної пропозиції учасника ТОВ "УКРГОСТ ГРУП" процедури закупівлі за UA-2023-07-13-009062-a щодо предмета закупівлі: 44830000-7 Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники на перекваліфікацію з подальшою дискваліфікацією та відхиленням учасника як такого, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. В інакшому випадку, ми змушені будемо звернутися до органу оскарження з метою оскарження та притягнення до відповідальності Замовника за неправомірно прийняті рішення в порядку, визначеному пп. 55-67 Особливостей.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-24-000023 ● 1b9337f373604c37baa903429d2a0df3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 жовтня 2023 13:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.10.2023 № 34-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 24.10.2023 № 34-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-07-13-009062-a 13.07.2023 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-25 15:03:53
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Грунтівка глибокого проникнення , фарба латексна акрилова для внутрішніх робіт шпаклівка фінішна, шпаклівка стартова», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-13-009062-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-03 11:59:34
Пояснення
Обґрунтування технічних та якісних характеристик та очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на сайті управління освіти, культури, молоді та спорту Мукачівської міської ради за посиланням
https://drive.google.com/file/d/1eAjgCBH7GyFU4W7xnzxLHx7bY-KwoKyh/view
З метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів та на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» підготовлено та опубліковано обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Підготовка обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснюється протягом бюджетного року відповідно до річного плану закупівель.
Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався методом порівняння ринкових цін. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься в інформація про ціни товарів, що міститься вмережі Інтернет у відкритому доступі, в т.ч. на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель “ProZorro” та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках. А також очікувана вартість визначена ,яяк середньоарифметична від отриманих комерційних пропозицій.
Бюджетні призначення встановлені рішенням про місцевий бюджет Мукачівської міської територіальної громади на 2023 рік, яке затверджено на сессії міської ради.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-27 15:41:58
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Грунтівка глибокого проникнення, фарба латексна акрилова для внутрішніх робіт шпаклівка фінішна, шпаклівка стартова», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-13-009062-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
Пунктом 5.1.1 Додатку 1 тендерної документації Управління освіти, культури, молоді та спорту Мукачівської міської ради (далі-Замовник) встановлено вимогу щодо надання в складі тендерної пропозиції документального підтвердження права власності та/або користування транспортним засобом зазначеним у довідці. На підтвердження замовник вимагає: свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (за умови залучення власного транспортного засобу) та/або копією договору оренди та/або надання послуг тощо з обов’язковим наданням свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (за умови залучення орендованого транспортного засобу).
В складі тендерної пропозиції, учасником ТОВ «УКРГОСТ ГРУП» (далі-Учасник) надано договір оренди транспортного засобу від 15.03.2023 № 77032 (файл 31. ДОГОВІР ОРЕНДИ АВТО УГ.pdf ) та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (файл 31.2.АВТО УКРГОСТ.pdf).
Відповідно до пункту 1.2. договору про оренду транспортного засобу автомобiль, технiчна документацiя на Автомобiль передаються Орендодавцем Орендарю в строк 3 днi, що оформлюється актом приймання-передачi, який пiдписують Сторони. Пiдписанням цього договору та акта приймання-передачi Сторони пiдтверджують, що Орендодавець передав, а Орендар прийняв в орендне користування Автомобiль. Проте, учасник в складі тендерної пропозиції не надав акту приймання-передачі, чим не підтвердив отримання в орендне користування транспортного засобу.
Також згідно з Додатком 3 тендерної документації «Технічна специфікація», учасник у складі пропозиції на підтвердження відповідності запропонованої продукції вимогам щодо технічних та якісних характеристик предмету закупівлі повинен надати дійсні на дату подання документи оригінал або копію документів викладених державною мовою зокрема:
- висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на кожне найменування предмету закупівлі із зазначенням повної назви об’єкту експертизи (що повинна співпадати з назвою запропонованої продукції), відповідність ДСТУ/ТУ.
На виконання даних вимог учасником надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 29.11.2016 № 602-123-20-1/1878 (файл SE_KGK_Gips.pdf), однак в наданому документі не вказано найменування предмету закупівлі із зазначенням повної назви об’єкту експертизи (що повинна співпадати з назвою запропонованої продукції), а саме вказаних в довідці шпаклівки HP фініш Knauf та шпаклівки HP старт Knauf.
- Якщо учасник не є виробником продукції додатково необхідно надати наступні документи: документи, які підтверджують зв’язок Учасника із виробником (дистриб’юторський (дилерський) договір або сертифікат дистриб’ютора (дилера) або лист від виробника про представництво його інтересів Учасником на даній процедурі). (є договір з дилером кнауф)
На виконання даних вимог в складі тендерної пропозиції, учасником ТОВ «УКРГОСТ ГРУП» надано договір з ТОВ «АЛКІВ УА» від 10.03.2023 №34 (файл Договір Алків-УА-Укргост Груп 2023.pdf) який не є виробником продукції шпаклівка HP фініш Knauf та шпаклівка HP старт Knauf.
Крім того, учасником надано лист від виробника ТОВ «Кнауф Гіпс Київ» від 24.03.2023 № 79-03/23 (файл Алків 23.pdf), однак в листі не вказано про представництво інтересів виробника Учасником на даній процедурі.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення/інформацію та підтвердні документи, яким чином здійснювалася оцінка тендерної пропозиції ТОВ «УКРГОСТ ГРУП» відповідно до умов/вимог тендерної документації та прийнято рішення про її відповідність установленим вимогам.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-03 13:43:11
Пояснення
Згідно з документацією, що надана Учасником ТОВ «УКРГОСТ ГРУП», а саме висновок санітарно-епідеміологічної експертизи від 29.11.2016 р., № 602-123-20-1/1878 (файл SE_KGK_Gips.pdf) у якому зазначено Виробника: ТОВ «Кнауф Гіпс Київ»,
Додатково Учасником завантажено «файл. Письмо_2020 (1).pdf у якому зазначено дані позиції та зазначено, що вони не підлягають обов’язкові сертифікації в Україні. Даний лист був виданий на того ж виробника ТОВ «КНАУФ ГІПС КИЇВ».
Додатково повідомляємо, що після повномасштабного вторгнення країни-агресора було знижено один із заводів ТМ «КНАУФ», що знаходився у м. Соледар Донецької області, тому Документ, завантажений ТОВ «УКРГОСТ ГРУП» є єдиним офіційним Висновком санітарно-епідеміологічної експертизи від 29.11.2016 р., № 602-123-20-1/1878 на продукцію шпаклівки НР фініш та шпаклівки НР старт Knauf.
Додатково Учасником надано файли «Паспорт HP_Start_0218_UA.pdf» та «Паспорт якості НP_Finish_0520_UA.pdf» у якому також зазначено Виробника: ТОВ «Кнауф Гіпс Київ»,
Згідно вищевказаної інформації стає зрозумілим, що Учасник пропонує у складі тендерної пропозиції один і той же товар, однакового виробника.
- Замовником зазначалось, що Учасники мають надати наступні документи:
документи, які підтверджують зв’язок Учасника із виробником (дистриб’юторський (дилерський) договір або сертифікат дистриб’ютора (дилера) або лист від виробника про представництво його інтересів Учасником на даній процедурі).
У якому були варіанти надання документів учасника напряму від виробника та через дистриб’ютора (дилера)
Відповідно Учасником надано файл «Алків 23.pdf» у якому зазначено, що ТОВ «КНАУФ ГІПС КИЇВ» підтверджує, що підприємство ТОВ «АЛКІВ УА» має статус офіційного представника ТМ «Кнауф» в м. Київ та області.
Також Учасником ТОВ «УКРГОСТ ГРУП» надано Договір № 34 від 10.03.2023 р. у якому зазначено, що згідно п.1.1 Постачальник (Алків) на умовах даного Договору передає у властність Покупця, а Покупець приймає і оплачує будівельні матеріали (надалі по тексту – товар). Найменування (номенклатура, асортимент), кількість, ціна товару вказуються в рахунках до даного Договору.
Додатково Учасником надано файл «43. Довідка щодо співпраці з Виробниками.pdf» у якому зазначено, що Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРГОСТ ГРУП» цією довідкою підтверджує cпівпрацю із Виробник через самостійні договори поставки, а також через партнерів постачальників, а саме товари: Шпаклівка НР фініш Knauf 25 кг та Шпаклівка НР Старт Knauf 30 кг:
- Договір поставки №34 від 10.03.2023р. (файл. Договір Алків-УА-Укргост Груп 2023.pdf) (Підтвердження співпраці з офіційним представником ТМ «Кнауф»)
- Лист співпраці з Кнауф №79-03/23 від 24.03.2023р. (файл. Алків 23.pdf) (Підтвердження офіційного представника з продажу ТМ «Кнауф» ТОВ «Алків УА»)
Згідно вищевказаної інформації Учасником підтверджено співпрацю з виробником через дистриб’ютора (дилера).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 листопада 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель в частині надання інформації на вимоги учасників встановлено порушення частини четвертої статті 33 Закону № 922-VIII.)
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 липня 2023 12:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМ ЦИТАДЕЛЬ" |
552 226,80
UAH з ПДВ
|
552 226,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКРГОСТ ГРУП" |
571 902,00
UAH з ПДВ
|
571 902,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
641 840,04
UAH з ПДВ
|
641 840,04
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМ ЦИТАДЕЛЬ" #35854618 |
Відхилено |
552 226,80
UAH з ПДВ
|
27 липня 2023 17:01
|
ТОВ "УКРГОСТ ГРУП" #44842704 |
Переможець |
571 902,00
UAH з ПДВ
|
28 липня 2023 10:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 серпня 2023 09:34
|
Договір | укладений |
03 серпня 2023 09:32
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Грунтівка глибокого проникнення - ємність (10 л) | 205 | штуки |
162,00
UAH з ПДВ
|
Фарба латексна акрилова біла для внутрішніх робіт - Відро (10 л) | 516 | штуки |
815,70
UAH з ПДВ
|
Шпаклівка гіпсова фінішна - Мішки 25 кг | 193 | штуки |
297,00
UAH з ПДВ
|
Шпаклівка гіпсова стартова - Мішки 30 кг | 194 | штуки |
311,70
UAH з ПДВ
|