Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Чаплинське управління водного господарства |
Код ЄДРПОУ: | 01034679 |
Місцезнаходження: | 75200, Україна , Херсонська обл., Чаплинка, вул. Військова 2 |
Контактна особа: |
Ничипорчук Назар Олексійович +380553821237 chapl_vod_gosp@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 липня 2020 08:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 липня 2020 08:31 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 серпня 2020 08:31 |
Початок аукціону: | 03 серпня 2020 13:00 |
Очікувана вартість: | 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 липня 2020 08:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 липня 2020 08:55 |
ПММ ТД НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
21 липня 2020 08:55 |
перелік змін.docx | |
17 липня 2020 08:27 |
ПММ ТД.docx |
21 липня 2020 08:57 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 липня 2020 08:55 |
ПММ ТД НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
|||
21 липня 2020 08:55 |
перелік змін.docx
|
|||
17 липня 2020 08:27 |
ПММ ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-08-05-000001 ● a292e14f0c2f43d7974b2aa77e3bd9ac
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 серпня 2020 10:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.08.2020 № 138
Херсон
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-07-17-000026-a
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника управління Олександр ПОЛІЩУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-08-05 10:22:52
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі бензину А-95 та дизельного палива, що проводить Чаплинське управління водного господарства (далі – Замовник) за номером № UA-2020-07-17-000026-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень та копій підтверджуючих документів:
Відповідно до оприлюдненої інформації 21.07.2020 Замовником повідомлено про внесення змін до тендерної документації та розміщено файл «ПММ ТД НОВА РЕДАКЦІЯ.docx», за змістом якого дана ТД була затверджено рішенням тендерного комітету Замовника від 01.07.2020 року.
У зв’язку з чим просимо пояснити якою датою було прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації.
Відповідно до оприлюдненої інформації 04.08.2020 Замовником оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ».
У зв’язку з чим просимо пояснити чому інформація про підтвердження відповідності пропозиції вимогам, визначеним в ст.17 Закону, Замовником віднесена як таку, що підтверджує відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону?
Пояснення та скановані копії підтверджуючих документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-08-06 14:49:19
Відміна закупівлі через порушення Закону
Згідно ч. 1 ст. 32 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Порушено порядок повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, помилково вказавши ч.2 ст. 17 Закону.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" #41449359 |
Очікує рішення |
780 000,00
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2020 13:21
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 серпня 2020 14:32
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 06 серпня 2020 15:03 |
Кінець періоду оскарження: | 17 серпня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 17 серпня 2020 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Згідно ч. 1 ст. 32 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Порушено порядок повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, помилково вказавши ч.2 ст. 17 Закону. |
06 серпня 2020 15:01
|
Електронний підпис |
06 серпня 2020 14:51
|
Рішення про відміну торгів |