Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент муніципальної безпеки Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 39431426 |
Місцезнаходження: | 65006, Україна , Одеська обл., ОДЕСА, вул. Розкидайлівська 67а |
Контактна особа: |
Ягупенко Денис Геннадійович 0487055171 dd555000111@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 травня 2023 15:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 травня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 25 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 125 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
ДК 021:2015:34110000-1 "Легкові автомобілі"(Транспортний засіб– легкові автомобілі типу універсал)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 травня 2023 15:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 травня 2023 15:53 |
Тендерна документація (8).docx | |
15 травня 2023 15:53 |
Додаток 4 до ТД (Проект договору) (15).docx | |
15 травня 2023 15:53 |
Додаток 3 до ТД (Технічні вимоги) (12).docx | |
15 травня 2023 15:53 |
img957.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Також, у відповідності до чинного законодавства України, право на визначення обсягу строків на подання тендерних пропозицій, а також кінцевого строку постачання предмету закупівлі, належить замовнику.
Враховуючи викладені обставини, а також мету задля якої здійснюється дана закупівля, внесення змін до обсягу вищезазначених строків є не раціональним та таким, що суперечить інтересам замовника та кінцевого отримувача.
Вимоги про усунення порушення
===================
КМУ видав нову постанову 471 (додається для зручності), виключаючи 7-денний дозвіл від КМУ 1178 (до речі, після нашого листа в потрібне місце). Отже, було б краще, якби ви продовжили термін подання тендеру до мінімум 15, максимум 30 днів, як того вимагає Закон 922. 21 день буде оптимальним.
до п. 24 Особливостей, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року (зі змінами) які чинні на сьогоднішній, кінцевий строк подання тендерних пропозицій не може бути меншим ніж 7 днів з дня оголошення про проведення відкритих торгів.
Також, у відповідності до чинного законодавства України, право на визначення обсягу строків на подання тендерних пропозицій, а також кінцевого строку постачання предмету закупівлі, належить замовнику.
Враховуючи викладені обставини, а також мету задля якої здійснюється дана закупівля, внесення змін до обсягу вищезазначених строків є не раціональним та таким, що суперечить інтересам замовника та кінцевого отримувача.
Додатково інформуємо, що зміни до Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 на які йде посилання у Вашій вимозі, набувають чинності лише 19.05.2023 р. та в цілому не суперечать тендерній документації та вимогам замовника.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-04-000132 ● c0f9c413404347fea2e3bab0e3c20b49
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 вересня 2023 16:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.09.2023 № 75-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
04.09.2023 № 75-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2023-05-15-011443-a, 15.05.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-05 19:03:02
Запит про надання пояснення
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 25 000 000,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-15-011443-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- поясніть яким чином замовником забезпечено виконання вимог пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель UA-2023-05-15-011443-a.
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-08 14:36:47
Інформація стосовно запиту
За результатами розгляду запиту в ході проведення моніторингу закупівлі (номер) інформую наступне.
Насамперед є необхідність відзначити, що згідно п. 1 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби (далі - Офіс), у складі Офісу утворюються як структурні підрозділи управління в Луганській, Полтавській, Сумській областях (далі - управління).
Управління здійснюють свої повноваження на території адміністративно-територіальної одиниці за їх місцезнаходженням відповідно.
На території інших адміністративно- територіальних одиниць Офіс та управління здійснюють реалізацію державного фінансового контролю за дорученням Голови Держаудитслужби та його заступників.
Юридична та фактична адреса (місцезнаходження) Департаменту муніципальної безпеки Одеської міської ради є місто Одеса, вул. Розкидайлівська, 67а.
Однак, не зважаючи на це, Офісом при здійснені запиту на виданні наказу про проведення моніторингу закупівлі не здійснено жодного посилання на підстави такого моніторингу в якості офіційного доручення щодо проведення таких дій Голови Держаудитслужби та його заступників.
З приводу самого запиту інформую наступне.
Насамперед слід зауважити, що розділ 4, в тому числі пункт 4 - 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) є рекомендаційним, а не обов’язковим для виконання.
Разом з тим інформую, що безпосередньо Департамент муніципальної безпеки Одеської міської ради особистого сайту не має. Існує розділ Департаменту муніципальної безпеки Одеської міської ради в складі офіційного сайту Одеської міської ради, однак його адміністрування та наповнення відноситься до повноважень та функцій Департаменту інформації та цифрових рішень Одеської міської ради.
Так, необхідність в придбанні транспортних засобів, які було закуплено за даною закупівлею, із відповідними кількісними та технічними характеристиками була обумовлена зверненням командира відповідного військового підрозділу Сил територіальної оборони Збройних Сил України на адресу міського голови.
Отже, на підставі відповідного доручення Одеського міського голови та рішення Одеської міської ради Департаменту муніципальної безпеки Одеської міської ради було виділено кошти по Міській цільовій програмі сприяння розвитку підрозділів територіальної оборони та добровольчих формувань територіальної громади міста Одеси на 2022 – 2025 роки.
Таким чином, на підставі вищезазначених документів, Департаментом муніципальної безпеки було проведено закупівлю транспортних засобів із відповідними кількісними та технічними характеристиками з урахуванням вимог визначених у зверненні командира відповідного військового підрозділу Сил територіальної оборони Збройних Сил України для їх подальшої передачі в постійне користування даному військовому підрозділу.
Також необхідно зазначити, що згідно Постанови Кабінету Міністрів України № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», в період дії воєнного стану, можливість використання бюджетів всіх рівнів, у тому числі місцевого, визначена тільки на програми з підтримки Збройних Сил, заходи та роботу з територіальною обороною (зокрема матеріально-технічне забезпечення підрозділів територіальної оборони).
Дана закупівля, як було передбачено додатком 4 до тендерної документації (проект договору) визначено, що закупівля здійснюється для забезпечення потреб підрозділів Сил територіальної оборони Збройних Сил України
Таким чином, дана процедура закупівлі відбувалась відкрито, згідно Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Постанови Кабінету Міністрів України № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» та Закону України «Про публічні закупівлі».
При проведенні даної процедури закупівлі, як в всіх інших процедур закупівлі, що проводяться Департаментом муніципальної безпеки Одеської міської ради, будо дотримано всіх обовʼязкових до виконання строків, процедур, та інших вимог законодавства України.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-12 09:30:36
Запит про надання пояснення
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 25 000 000,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-15-011443-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- повторно запитується - яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель (п.4-1)?
Інформацію та документи з конкретним посиланням на розміщення обґрунтування необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-12 10:36:46
Повторне пояснення стосовно запиту
За результатами розгляду запиту в ході проведення моніторингу закупівлі повторно інформую наступне. Згідно п. 1 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби (далі - Офіс), у складі Офісу утворюються як структурні підрозділи управління в Луганській, Полтавській, Сумській областях (далі - управління). Управління здійснюють свої повноваження на території адміністративно-територіальної одиниці за їх місцезнаходженням відповідно. На території інших адміністративно- територіальних одиниць Офіс та управління здійснюють реалізацію державного фінансового контролю за дорученням Голови Держаудитслужби та його заступників. Юридична та фактична адреса (місцезнаходження) Департаменту муніципальної безпеки Одеської міської ради є місто Одеса, вул. Розкидайлівська, 67а. Однак, не зважаючи на це, Офісом при здійснені запиту та виданні наказу про проведення моніторингу закупівлі не здійснено жодного посилання на підстави проведення такого моніторингу в якості офіційного доручення щодо проведення таких дій не за територіальною діяльністю Південно-західного Офісу, Голови Держаудитслужби та/або його заступників. З приводу самого запиту повторно інформую, що розділ 4, в тому числі пункт 4 - 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) є рекомендаційним, а не обов’язковим для виконання. Крім цього безпосередньо Департамент муніципальної безпеки Одеської міської ради особистого сайту не має. Існує розділ Департаменту муніципальної безпеки Одеської міської ради в складі офіційного сайту Одеської міської ради, однак його адміністрування та наповнення відноситься до повноважень та функцій Департаменту інформації та цифрових рішень Одеської міської ради. Так, необхідність в придбанні транспортних засобів, які було закуплено за даною закупівлею, із відповідними кількісними та технічними характеристиками була обумовлена зверненням командира відповідного військового підрозділу Сил територіальної оборони Збройних Сил України на адресу міського голови. Отже, на підставі відповідного доручення Одеського міського голови та рішення Одеської міської ради Департаменту муніципальної безпеки Одеської міської ради було виділено кошти по Міській цільовій програмі сприяння розвитку підрозділів територіальної оборони та добровольчих формувань територіальної громади міста Одеси на 2022 – 2025 роки. Таким чином, на підставі вищезазначених документів, Департаментом муніципальної безпеки було проведено закупівлю транспортних засобів із відповідними кількісними та технічними характеристиками з урахуванням вимог визначених у зверненні командира відповідного військового підрозділу Сил територіальної оборони Збройних Сил України для їх подальшої передачі в постійне користування даному військовому підрозділу. Також необхідно зазначити, що згідно Постанови Кабінету Міністрів України № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», в період дії воєнного стану, можливість використання бюджетів всіх рівнів, у тому числі місцевого, визначена тільки на програми з підтримки Збройних Сил, заходи та роботу з територіальною обороною (зокрема матеріально-технічне забезпечення підрозділів територіальної оборони). Дана закупівля, як було передбачено додатком 4 до тендерної документації (проект договору) визначено, що закупівля здійснюється для забезпечення потреб підрозділів Сил територіальної оборони Збройних Сил України Таким чином, дана процедура закупівлі відбувалась відкрито, згідно Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Постанови Кабінету Міністрів України № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» та Закону України «Про публічні закупівлі». При проведенні даної процедури закупівлі, як в всіх інших процедур закупівлі, що проводяться Департаментом муніципальної безпеки Одеської міської ради, будо дотримано всіх обовʼязкових до виконання строків, процедур, та інших вимог законодавства України.
Додатково інформую, що замовником, в даному випадку Департаментом муніципальної безпеки Одеської міської ради мають бути дотримані та відповідно дотримані всі обов`язкові, а не рекомендаційні, норми чинного законодавства України.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-09-27 11:40:04
Додаткові документи до відповді на висновок за результатами моніторингу
Додаткові документи до відповді на висновок за результатами моніторингу
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами розгляду висновку Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області щодо виявлених в ході проведення моніторингу процедури закупівлі порушень законодавства у сфері закупівель за номером ID: UA-2023-05-15-011443-a інформуємо про вжиття відповідних заходів щодо усунення порушень, які можуть бути усунуті Замовником на даному етапі. Так, на офіційному веб-сайті Одеській міській раді в розділі Департаменту муніципальної безпеки Одеської міської ради було оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, посилання на сайт - https://omr.gov.ua/ua/city/departments/bezpeka/byudjet/publichnie-zakupki/ Виявлені технічні помилки/порушення в тендерній документації були прийняті до уваги, враховані в роботі, внесені відповідні зміни/виправлення до тендерної документації Замовника з метою недопущення їх в подальшому. Також, у зв’язку з неможливістю усунення частини виявлених порушень на даному етапі, враховуючи, що такі порушення є технічними та не призвели до негативних наслідків, прийняті заходи щодо недопущення в подальшому таких порушень, зокрема, шляхом проведення відповідної роз’яснювальної роботи, направлення на підвищення рівня кваліфікації та позбавлення премій відповідальних осіб, якими допущено такі порушення.
2023-09-26 15:17:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання вимог Постанови № 710 встановлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АДІС-МОТОР" |
24 600 000,00
UAH з ПДВ
|
24 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АДІС-МОТОР" #37351915 |
Переможець |
24 600 000,00
UAH з ПДВ
|
29 травня 2023 11:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2024 12:08
|
Електронний підпис | укладений |
05 червня 2023 10:45
|
ДОГОВІР №19.PDF | укладений |
05 червня 2023 10:42
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Транспортний засіб – легкові автомобілі типу універсал | 20 | штуки |
1 230 000,00
UAH з ПДВ
|