Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Оснащення технологічним обладнанням станції очищення води на території насосної станції другого підйому по вул. Чехова в м. Ірпінь Київської області, 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник
Очікувана вартість
29 944 444,00 UAH
UA-2020-09-17-009392-a de4c3295683f4d46869f7e03f3fac16b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Бітик

+380459769836 irpenvodok.zakupki@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Ірпіньводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03362471
Місцезнаходження: 08200, Україна , Київська обл., Ірпінь, вул.Соборна 1а
Контактна особа: Олександр Бітик
+380459769836
irpenvodok.zakupki@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2020 15:58
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2020 10:00
Початок аукціону: 16 жовтня 2020 13:38
Очікувана вартість: 29 944 444,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова (з урахуванням вимог, встановлених в п.7 розділу 1 тендерної документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Оснащення технологічним обладнанням станції очищення води на території насосної станції другого підйому по вул. Чехова в м. Ірпінь Київської області, 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08200, Україна, Київська область, м. Ірпінь, вул. Чехова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник, в межах отриманого бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, щомісячно здійснює розрахунки за виконані роботи з Підрядником протягом десяти робочих днів на підставі акту приймання виконаних робіт (форма КБ№-2в) та довідки про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3), підписаних уповноваженими представниками сторін. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 жовтня 2020 14:25
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 жовтня 2020 14:23
ПЕРЕЛIК_ЗМIН №2.docx
05 жовтня 2020 14:23
додаток_2 нова редакція від 05.10.2020 2.docx
05 жовтня 2020 08:21
додаток_2_нова_редакцiя_вiд_05.10.2020.docx
05 жовтня 2020 08:21
ПЕРЕЛIК_ЗМIН.docx
05 жовтня 2020 08:21
ТД_нова_редакцiя_вiд_05.10.2020.docx
05 жовтня 2020 08:21
додаток_1_нова_редакцiя_вiд_05.10.2020.docx
17 вересня 2020 15:58
ТД.docx
17 вересня 2020 15:58
додаток_3.docx
17 вересня 2020 15:58
додаток_2.docx
17 вересня 2020 15:58
Оголошення_про_проведення_вiдкритих_торгiв.docx
17 вересня 2020 15:58
додаток_1.docx
05 жовтня 2020 14:25
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 жовтня 2020 08:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2020 16:01
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 жовтня 2020 14:23
ПЕРЕЛIК_ЗМIН №2.docx
05 жовтня 2020 14:23
додаток_2 нова редакція від 05.10.2020 2.docx
05 жовтня 2020 08:21
додаток_2_нова_редакцiя_вiд_05.10.2020.docx
05 жовтня 2020 08:21
ПЕРЕЛIК_ЗМIН.docx
05 жовтня 2020 08:21
ТД_нова_редакцiя_вiд_05.10.2020.docx
05 жовтня 2020 08:21
додаток_1_нова_редакцiя_вiд_05.10.2020.docx
17 вересня 2020 15:58
ТД.docx
17 вересня 2020 15:58
додаток_3.docx
17 вересня 2020 15:58
додаток_2.docx
17 вересня 2020 15:58
Оголошення_про_проведення_вiдкритих_торгiв.docx
17 вересня 2020 15:58
додаток_1.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-26-000050 ● 9284e0991800431b9873c1d69f5a3329
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 жовтня 2020 16:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


23.10.2020 № 298

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 23.10.2020 № 298

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
40 UA-2020-09-17-009392-a 17.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунуто. Відповідно до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2020-09-17-009392-a Держаудитслужбою зобов’язано замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема шляхом недопущення таких порушень в подальшому та зобов’язано замовника протягом п’яти робочих днів оприлюднити інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Цією інформацією замовник підтверджує вжиття заходів щодо усунення виявлених порушень, зокрема шляхом недопущення таких порушень в подальшому, а також додає та оприлюднює в електронній системі закупівель Звіт про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель, складений з урахуванням пунктів 1, 5 частини першої статті 19 Закону України «Про публічні закупівлі». Також додатково повідомляємо, що виявлені порушення у формі Звіту про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи допущені не з вини замовника торгів, оскільки відповідно до частини другої статті 19 Закону України «Про публічні закупівлі» Звіт про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель автоматично формується саме електронною системою закупівель, а не замовником торгів. Станом на 05 листопада 2020р. на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель (https://prozorro.gov.ua/) технічно не реалізовано формування Звіту про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель, із врахуванням всіх вимог, встановлених в частині першій статті 19 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема електронною системою закупівель в Звіті про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель не зазначається місцезнаходження замовника (пункт 1 частини першої статті 19 Закону України «Про публічні закупівлі») та застосовані критерії оцінки (пункт 5 частини першої статті 19 Закону України «Про публічні закупівлі»). Документи, що додаються: 1. Звіт про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель, складений з урахуванням пунктів 1, 5 частини першої статті 19 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Лист від ТОВ «ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА» від 23.11.2020р. №1552/11

2020-11-24 13:50:46


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2020 13:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Укрпроектбуд" 29 944 443,90
UAH з ПДВ
29 794 443,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕНЕРГО-ПЛЮС" 29 942 537,10
UAH з ПДВ
29 942 537,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 жовтня 2020 18:15
Електронний підпис
27 жовтня 2020 18:10
реєстр банкрутів.pdf.pdf
27 жовтня 2020 18:10
Довідка ч.2ст.17.pdf
27 жовтня 2020 18:09
довідка ДПС.pdf
14 жовтня 2020 22:01
Електронний підпис
14 жовтня 2020 15:57
Електронний підпис
14 жовтня 2020 15:53
Працівники ЦПД.pdf
14 жовтня 2020 15:53
Каталог виробника.pdf
14 жовтня 2020 15:53
Гігієнічні висновки.pdf
14 жовтня 2020 15:52
Акти.pdf
14 жовтня 2020 15:52
Накладна генератор.pdf
14 жовтня 2020 15:52
Електрична схема шафи.pdf
14 жовтня 2020 15:52
Листи згоди.pdf
14 жовтня 2020 15:52
Паспорт фільтр.pdf
14 жовтня 2020 15:52
СЕЗ висновки Ісо.PDF
14 жовтня 2020 15:52
Відгук.pdf
14 жовтня 2020 15:52
Інструкція апарат W630.pdf
14 жовтня 2020 15:52
Працівники.pdf
14 жовтня 2020 15:52
Договір автотехніка.pdf
14 жовтня 2020 15:52
Оборотна відомість.pdf
14 жовтня 2020 15:52
Довідка щодо ліцензії.pdf
14 жовтня 2020 15:52
Довідка працівники.pdf
14 жовтня 2020 15:52
Виробнича база.pdf
14 жовтня 2020 15:52
Паспорт шафа.pdf
14 жовтня 2020 15:52
Наказ про призначення.pdf
14 жовтня 2020 15:52
Аналогічний договір.pdf
14 жовтня 2020 15:52
Документи резидента.pdf
14 жовтня 2020 15:52
Витяги з держ реєстрів.pdf
14 жовтня 2020 15:51
Сертифікат СЕЗ.pdf
14 жовтня 2020 15:51
Гарантійний лист шаф.pdf
14 жовтня 2020 15:51
Довідка ст. 17.pdf
14 жовтня 2020 15:51
Довідка техніка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Укрпроектбуд"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕНЕРГО-ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Укрпроектбуд"
#32973537
Переможець 29 794 443,00
UAH з ПДВ
19 жовтня 2020 15:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 жовтня 2020 15:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Укрпроектбуд"
#32973537
29 794 443,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 17:55
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2021 14:48
Додаткова угода №6 Укрпроектбуд.pdf зміни до договору
27 жовтня 2021 14:47
Електронний підпис зміни до договору
26 серпня 2021 15:55
Додаткова угода №5.pdf зміни до договору
26 серпня 2021 15:51
Електронний підпис зміни до договору
13 серпня 2021 13:55
Додаткова угода №4.pdf зміни до договору
13 серпня 2021 13:43
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2021 14:24
Додаткова угода Укрпроектбуд 466_20.pdf зміни до договору
26 січня 2021 14:23
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2020 10:31
Додаткова угода 466_20.pdf зміни до договору
09 грудня 2020 10:16
Електронний підпис укладений
05 листопада 2020 14:11
Укрбудпроект 466_20 .pdf укладений
05 листопада 2020 14:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору на 2,00 гривні в т. ч. ПДВ
Номер договору про закупівлю: 466/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення строку виконання робіт в зв'язку із карантинними обмеженнями.
Номер договору про закупівлю: 466/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення, без зміни обсягів, суму договору зменшено на 300000,00 гривень.
Номер договору про закупівлю: 466/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення, договір зменшено на 400000,00 гривень.
Номер договору про закупівлю: 466/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості робіт), сума договору зменшується на 396644,04 грн. з ПДВ., вартість договору складає 28697778,96 грн. в т. ч. 4782963,16 грн. ПДВ., які будуть сплачені у 2021 році.
Номер договору про закупівлю: 466/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 28 697 778,96
UAH (в тому числі ПДВ 4 782 963,16 UAH)