Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція вул. Т. Шевченка (від вул. Хорватської до вул. Ярослава Мудрого)» у м. Львові (ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт )
Очікувана вартість
60 729 561,00 UAH
UA-2020-05-13-003179-a de4a02156eaa4fc286a62d5afa099350
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сальнікова Галина Миколаївна

380672262490 lvivavtodor.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівське комунальне підприємство "Львівавтодор"
Код ЄДРПОУ: 05523814
Місцезнаходження: 79035, Україна , Львівська обл., Львів, Пасіки Галицькі, 7
Контактна особа: Сальнікова Галина Миколаївна
380672262490
lvivavtodor.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 травня 2020 18:51
Звернення за роз’ясненнями: до 23 травня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 03 червня 2020 15:02
Очікувана вартість: 60 729 561,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 350 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,58%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 300000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника ЛКП "Львівавтодор" зазначена у п.3 ч.4 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі".Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Забезпечення тендерної пропозиції має бути надане у вигляді електронної банківської гарантії (безвідкличної та безумовної) із грошовим покриттям.Банківська гарантія подається у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта та оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» на суму 300 000,00 грн. із грошовим покриттям.Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зарахування грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта.
Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція вул. Т. Шевченка (від вул. Хорватської до вул. Ярослава Мудрого)» у м. Львові
(ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник має право, але не зобов’язаний перерахувати Підряднику аванс (попередню оплату) на придбання необхідних матеріалів та на виконання робіт до 30% вартості річного обсягу робіт на підставі рахунку -фактури протягом 30 робочих днів .Зарахування авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ - 2в, ф. КБ - 3) протягом 90 днів з дати перерахування авансу, але не пізніше 25.12.2020 р., в іншому випадку Підрядник повертає кошти на рахунок Замовника. Такий аванс може бути наданий Підряднику лише за наявності бюджетного фінансування. Замовник не здійснює Підряднику попередню оплату згідно п. 5.1. Договору, у разі виявлення порушень Підрядником умов договорів, щодо повернення попередньої оплати, зобов’язання по яких були зареєстровані після 01.01.2020 р. Аванс 30 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, протягом 10-ти банківських днів та тільки в межах бюджетних призначень і при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об’єкту. У разі затримки бюджетного фінансування штрафні санкції до Замовника при затримці оплати не застосовуються. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 червня 2020 15:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 59 802 401,00
UAH з ПДВ
58 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Львівське спеціалізоване будівельно-монтажне управління №1 59 532 100,00
UAH з ПДВ
59 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 червня 2020 15:54
Електронний підпис
21 червня 2020 15:53
Електронний підпис
19 червня 2020 16:38
Довідка_ONUR.zip
19 червня 2020 16:18
банкрутство.pdf
19 червня 2020 15:48
19367 Онур К.І. p7s.zip
19 червня 2020 15:45
19367 Онур К.І. p7s.zip
19 червня 2020 15:23
19367 ОНУР К.І p7s.7z
19 червня 2020 15:00
ст17.pdf
19 червня 2020 14:48
Ліцензія від 27.12.2019.pdf
19 червня 2020 14:48
Повноваження.pdf
19 червня 2020 14:48
МВС.pdf
19 червня 2020 14:48
ДПІ.rar
10 червня 2020 17:48
акт1,3,5.pdf
10 червня 2020 17:47
Електронний підпис
10 червня 2020 17:47
Електронний підпис
10 червня 2020 17:46
акт1,3,5.pdf
10 червня 2020 17:44
Київська_102pi_к.pdf
10 червня 2020 17:43
акт 6 217 707,12.pdf
10 червня 2020 17:42
акт грудень 2016.pdf
10 червня 2020 17:10
Двірцева 171018-1_к.pdf
10 червня 2020 17:09
Двірцева 171018-1_к.pdf
02 червня 2020 17:59
Електронний підпис
02 червня 2020 17:58
Електронний підпис
02 червня 2020 17:48
Електронний підпис
02 червня 2020 17:48
Електронний підпис
02 червня 2020 17:44
43_Дод1_ст16.pdf
02 червня 2020 17:44
Двірцева 171018-1.pdf
02 червня 2020 17:44
Шевченка _ 16012020_1.pdf
02 червня 2020 17:44
Київська_102pi.pdf
02 червня 2020 17:44
43_Дод4_технічні вимоги.pdf
02 червня 2020 17:44
технічні паспорти.pdf
02 червня 2020 17:44
Статут.pdf
02 червня 2020 17:44
Штатний розпис.pdf
02 червня 2020 17:44
43_Дод3_проект договору.pdf
02 червня 2020 17:44
43_Дод5_повноваження.pdf
02 червня 2020 17:44
43_Дод5_інші документи.pdf
02 червня 2020 17:44
vytyag_21.05.2020.pdf
02 червня 2020 17:44
ПДВ.pdf
02 червня 2020 17:44
19097 ОНУР К.І. p7s.7z
02 червня 2020 17:43
43_Дод2_ст17.pdf
02 червня 2020 17:43
Виписка 300 000,00 грн.pdf

Публічні документи

02 червня 2020 15:37
Електронний підпис
02 червня 2020 15:34
Інші документи.zip
02 червня 2020 15:34
ВПВ.zip
02 червня 2020 15:34
Наявність механізмів.zip
02 червня 2020 15:34
Наявність працівників.zip
02 червня 2020 15:34
Проект договору.zip
02 червня 2020 15:34
Додаток_-_Аркуш_9.jpg
02 червня 2020 15:34
Додаток_-_Аркуш_8.jpg
02 червня 2020 15:34
Додаток_-_Аркуш_7.jpg
02 червня 2020 15:34
Додаток_-_Аркуш_6.jpg
02 червня 2020 15:34
Додаток_-_Аркуш_5.jpg
02 червня 2020 15:34
Додаток_-_Аркуш_4.jpg
02 червня 2020 15:34
Додаток_-_Аркуш_3.jpg
02 червня 2020 15:34
Додаток_-_Аркуш_2.jpg
02 червня 2020 15:34
Додаток_-_Аркуш_1.jpg
02 червня 2020 15:34
Аналогічні договори.zip
02 червня 2020 15:34
Технічні вимоги.zip
02 червня 2020 15:34
Установчі документи.zip
02 червня 2020 15:34
ГАРАНТІЯ.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

ПрАТ Львівське спеціалізоване будівельно-монтажне управління №1

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
Переможець 58 800 000,00
UAH з ПДВ
11 червня 2020 16:23
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 червня 2020 17:48

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН», поданій на закупівлю: Реконструкція вул. Т.Шевченка (від вул.Хорватської до вул.Ярослава Мудрого) " у м.Львові. (ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт ) ПРИМІТКА! Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. ВИЯВЛЕНО НЕВІДПОВІДНОСТІ: 1. У складі поданої тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН» надано Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(аналогічних)за предметом закупівлі договору(договорів) «Реконструкція вул. Т.Шевченка (від вул.Хорватської до вул.Ярослава Мудрого)» у м. Львові. (ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт ) Вих. № 43 /6/т від 26 травня 2020 року, у якій зазначено договір № 102 р/і від 21.07.2016 р. «Реконструкція вул. Київської(від вул.Генерела Т.Чупринки до вул.Є.Коновальця) і вул. Русових». Виявлено невідповідності щодо даного договору, а саме: a. В додатковому договорі № 4 до договору №102 р/і від 21.07.2016 р. підряду на виконання робіт з реконструкції вул. Київської (від вул.Генерела Т.Чупринки до вул.Є.Коновальця) і вул. Русових від 12.10.2017 року в п.п.1.4 вказано, що даний договір включає в себе додатки, які складають його невід'ємну частину:Додаток 1- Договірна ціна; Додаток 2-Календарний план; Додаток 3- Договірна ціна на 2017 рік. У складі тендерної пропозиції не подано Додатку 1 до цього додаткового договору, а саме немає Договірної ціни на суму 38 216 548,80 грн. з ПДВ,посилання на який є також у п.п.1.1,п.7 Додаткового договору №4. b. Як документальне підтвердження виконання аналогічного(их) договору(ів) подано Акти приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форми КБ-3) щодо вищевказаного договору,які не відповідають оформленню таких документів згідно чинного законодавства,тобто відсутній відбиток печатки Замовника - Департаменту житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради та немає дати складання на актах: Довідка про вартість виконаних будівельних робіт (форми КБ-3) за листопад 2016 року, Акт приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в)№3/1,№3/2,№3/3,№3/4,№3/5,№3/6,№3/7 за листопад 2016 року. Акт приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) б/н за вересень 2016 року подано не в повному обсязі( лише сторінки 1,3,5). c. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт (форми КБ-3) за грудень 2018 року містить інформацію,що підрядником виконано будівельних робіт у звітному місяці на суму 2 757 679,84 грн. з ПДВ та вказано вартість змонтованого устаткування на суму 295 704,00 грн. з ПДВ, разом 3 053 383,84 грн. з ПДВ. Натомість Актами приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) у звітному місяці підтверджено виконання будівельних робіт лише на суму 2 617 741,97 грн. з ПДВ. З вищевикладеного випливає,що не надано всі Акти приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) за грудень 2018 року. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: a. Відповідно до п.п.3.2 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами: - сканкопія договору (-ів) із усіма додатками та додатковими угодами (за наявності в договорі таких) (усіх договорів, що зазначені у таблиці (п. 3.1)) ,тобто в Довідці. b. Відповідно до п.п.3.2 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами: - сканкопії підписаних Замовником Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) підписаних Замовником, по усіх, зазначених у таблиці (п.3.1), договорах, оскільки виконаними вважаються лише ті роботи, які прийняті та відповідно підписані Замовником (у наданих актах повинні бути відображені види робіт* зазначені у п.3.1. цього додатка); - сканкопії підписаних Замовником Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) по усіх, зазначених у таблиці, договорах, чим підтверджується **сума виконання договору (-ів), що вказана (-і) Учасником в таблиці(п.3.1.) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: a. Подати Додаток 1 Договірна ціна до Додаткового договору №4 до договору №102 р/і від 21.07.2016 р. підряду на виконання робіт з реконструкції вул. Київської (від вул. Генерела Т.Чупринки до вул. Є.Коновальця) і вул. Русових від 12.10.2017 року. b. Подати належним чином оформлені Акти приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) №3/1,№3/2,№3/3,№3/4,№3/5,№3/6,№3/7 за листопад 2016 року, Довідку про вартість виконаних будівельних робіт (форми КБ-3) за листопад 2016 року та в повному обсязі Акт приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) б/н за вересень 2016 року за договором №102 р/і від 21.07.2016 р. підряду на виконання робіт з реконструкції вул. Київської (від вул. Генерела Т.Чупринки до вул. Є.Коновальця) і вул. Русових від 12.10.2017 року. c. Подати всі Акти приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) за грудень 2018 року для підтвердження суми ,вказаної в Довідці про вартість виконаних будівельних робіт (форми КБ-3) за грудень 2018 року за договором №102 р/і від 21.07.2016 р. підряду на виконання робіт з реконструкції вул. Київської (від вул. Генерела Т.Чупринки до вул. Є.Коновальця) і вул. Русових від 12.10.2017 року. 2. У складі поданої тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН» надано Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору(договорів) Реконструкція вул. Т.Шевченка (від вул.Хорватської до вул.Ярослава Мудрого) " у м.Львові. (ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт ) Вих. № 43 /6/т від 26 травня 2020 року, у якій зазначено договір №17/10/18-1 від 17.10.2018 року «Реконструкція площі Двірцевої». Виявлено невідповідності щодо даного договору, а саме: згідно з інформацією, оприлюдненою на веб-порталі Уповноваженого органу, до Договору підряду №17/10/18-1 від 17.10.2018 року «Реконструкція площі Двірцевої» укладено 5 додаткових Договорів, про те у складі тендерної пропозиції на вищевказану закупівлю, як документальне підтвердження виконання аналогічного(их) договору(ів) подано лише чотири додаткових договори. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.п.3.2 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами: - сканкопія договору (-ів) із усіма додатками та додатковими угодами (за наявності в договорі таких) (усіх договорів, що зазначені у таблиці (п. 3.1)) ,тобто в Довідці. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Додати Додатковий договір №5 до договору підряду №17/10/18-1 від 17.10.2018 року «Реконструкція площі Двірцевої». 3. В тендерній пропозиції відсутня будь-які сканкопії актів приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.п.1.2.2. Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю наявність в учасника процедури обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами: - сканкопію(-ї) акту(ів) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Додати документи чи інформацію щодо приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 червня 2020 16:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
58 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 лютого 2024 15:24
Електронний підпис зміни до договору
02 лютого 2024 17:43
ДУ №9 від 31.01.24.pdf зміни до договору
02 лютого 2024 17:42
Електронний підпис зміни до договору
01 червня 2023 11:19
ДУ № 8 від 31.05.2023.pdf зміни до договору
01 червня 2023 11:19
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2022 12:04
ДУ №7 від 30.12.22.pdf зміни до договору
31 грудня 2022 12:04
Електронний підпис зміни до договору
01 серпня 2022 18:27
№ 6 від 29.07.22.pdf зміни до договору
01 серпня 2022 18:08
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2021 16:18
Додатковий договір №5 Шевченка від вул. Хорватської до вул. Ярослава Мудрого.pdf зміни до договору
29 квітня 2021 16:17
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2021 14:47
Додатковий договір №3 РЕКОНСТРУКЦІЯ вул. ШЕВЧЕНКА ( від вул. ХОРВАТСЬКОЇ до вул.Ярослава Мудрого) у м. Львові від 25.06.2020 року.pdf зміни до договору
06 січня 2021 14:39
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2020 12:27
Додатковий договір №2 від 09.11.2020 р.Реконсструкція Шевченка від Хорватської до Я.Мудрого.pdf зміни до договору
11 листопада 2020 12:22
Електронний підпис зміни до договору
07 серпня 2020 11:27
Додатковий договір №1 Реконструкція вул. Т.Шевченка ( від вул. Хорватської до вул. Ярослава Мудрого ) у м. Львові.pdf зміни до договору
07 серпня 2020 11:10
Електронний підпис укладений
25 червня 2020 16:18
Договір Шевченка ( від вул. Хорватської до вул. Ярослава Мудрого ) у м.Львові.pdf укладений
25 червня 2020 16:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 25/06/2020-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в календарний графік виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 25/06/2020-1
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися внести зміни в календарний графік виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 25/06/2020-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та календарного графіку виконання робіт із-за виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження.
Номер договору про закупівлю: 25/06/2020-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 25/06/2020-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника
Номер договору про закупівлю: 25/06/2020-1
Договір:
Номер додаткової угоди: №7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг
Номер договору про закупівлю: 25/06/2020-1
Договір:
Номер додаткової угоди: № 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 25/06/2020-1
Договір:
Номер додаткової угоди: №9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 січня 2024
Сума оплати за договором: 45 350 031,40
UAH (в тому числі ПДВ 7 558 338,57 UAH)